Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:21:33

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:21:33

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 47
    Gesamt: 49
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Νεο Neutrino Fusion  (Gelesen 9986 mal)
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « am: Mittwoch, 9 Mai 2012, 00:15:41 »

    Καλησπερα
    Αυτο ειναι το νεο μου μοντελο F3A ,ειναι μια εκδοση του αρχικου Νeutrino με  κινητηρα εσ.καυσης.
    Το σχεδιο συνδυαζει ατρακτο Νετρινο-Axiome και φτερα Oxalys.Εξου και fusion . Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο απο οτι εχω καταλαβει μεχρι τωρα.
    Οι πτησεις παρολα αυτα ειναι ακομα λιγες...
    Εχω ανοιξει και ενα θεμα στο RCU ,βασικα λογο της ευκολιας ανεβασματος μεγαλων φωτο.
    φιλικα
    Ηλιας


    * DSC_0720sm.jpg (98.73 KB, 339x227 - angeschaut 925 Mal.)
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 9 Mai 2012, 12:48:38 von Elias Sopeoglou » Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #1 am: Mittwoch, 9 Mai 2012, 00:17:25 »

    .


    * DSC_0724sm.jpg (125.45 KB, 407x273 - angeschaut 941 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #2 am: Mittwoch, 9 Mai 2012, 00:24:15 »

    Συγχαρητήρια! Εξαιρετική δουλειά που μόνο λίγοι σε παγκόσμιο επίπεδο μπορούν να βγάλουν εις πέρας (θα έλεγα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα των δύο αν όχι του ενός χεριού).

    - Το Nose μου θυμιίζει λίγο τα μοντέλα του Suzuki
    - H ατρακτός στο deck και fin Axiome
    - To φτερό Oxalys
    - Η συνολική αισθητική και δέσιμο => Ηλίας

    Ανυπομονω να το δω να πεταει. Μβράβο και πάλι! Thumbs up

    Νίκος

    ΥΓ: CPLR: "Pattern is thermal..."   Wink
    Gespeichert
    Στέφανος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 57



    « Antwort #3 am: Mittwoch, 9 Mai 2012, 00:51:38 »

    Μπράβο Λιάκο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     Χαμόγελο

    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #4 am: Mittwoch, 9 Mai 2012, 08:51:20 »

    Μπράβο ανηψιέ

    Μήπως το fusion προέρχεται από το confusion?
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #5 am: Mittwoch, 9 Mai 2012, 15:26:08 »

    Πάντα καταπληκτικός, συγχαρητήρια Ηλία  beer

    Θέλουμε πορουσίαση, έστω και περιληπτική, τεχνικά χαρακτηριστικά, περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο φυσικά!
    Είναι πανέμορφο  Ποοολύ άνεση
    Gespeichert

    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #6 am: Mittwoch, 9 Mai 2012, 18:19:22 »

    Μπράβο ανηψιέ

    Μήπως το fusion προέρχεται από το confusion?

    χαχα..! Ναι για τους ανταγωνιστες..:-))
    Gespeichert
    ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 59



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 9 Mai 2012, 18:46:18 »

    Μπράβο Ηλία καταπληκτικό αεροπλάνο έτσι για να μην ΛΕΝ για τους Ελληνες
    Gespeichert
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 392



    « Antwort #8 am: Donnerstag, 10 Mai 2012, 09:02:51 »

    ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΝΟ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.  Cheesy
    Gespeichert

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 214


    « Antwort #9 am: Donnerstag, 10 Mai 2012, 19:36:54 »

    Είναι απίστευτα δύσκολο το συγκεκριμένο πρότζεκτ γιατί πρέπει να συνδυάσεις σχέδιο και κατασκευή.
    Και όπως φαίνεται έχει επιτυχία 100% και στους δύο τομείς.......

    Μπράβο σου Ηλία  Thumbs up Thumbs up

    (Μάλλον χρειάζεται να κάνεις πλέον καινούργιο καλούπι Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy)
    Gespeichert
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #10 am: Sonntag, 13 Mai 2012, 23:17:41 »

    ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ !!!

    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 135


    « Antwort #11 am: Montag, 14 Mai 2012, 02:40:46 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #12 am: Montag, 14 Mai 2012, 20:12:12 »

    Ευχαριστω ολους.
    μπραβο Τασο καλο το βιντεακι ,θελει και ενα με καλη καμερα (και με 5bf λιγοτερο αερα) οταν θα βγαλουμε το προγραμμα. Χαμόγελο
    Gespeichert
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #13 am: Montag, 14 Mai 2012, 21:01:22 »

    Ευχαριστω ολους.
    μπραβο Τασο καλο το βιντεακι ,θελει και ενα με καλη καμερα (και με 5bf λιγοτερο αερα) οταν θα βγαλουμε το προγραμμα. Χαμόγελο

    Ευχαριστώ Ηλία,

    Φάση είχε, απο το πουθενά φαινεται οτι υπάρχει και σκηνοθεσία, εκεί που του κάνω κοντινό και μόλις παω από το ουραίο προς τα μπροστά δίνεις μοτέρ και απογειώνεσαι !!!

    Κατά την διάρκεια της πτήσης δεν έβλεπα τι έπαιρνε ο φακός, ο ήλιος κάλυπτε τα πάντα στην οθόνη του κινητού !!! Προσπαθούσα με οδηγό τα σύννεφα και τον καπνό από την εξάτμιση να κρατάω μέσα στο καρέ το αεροπλάνο !

    ΩΡΑΙΟ ΒΓΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ !!!

    Εχει και φώτο το μαγαζί !
    « Letzte Änderung: Montag, 14 Mai 2012, 21:12:12 von Αναστάσιος Μαρκούσης » Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 59



    « Antwort #14 am: Dienstag, 15 Mai 2012, 19:43:48 »

    Hλία αν μπορείς ανέφερε τις διαφορες στην πτήση ανάμεσα σε ηλεκτρικό και θερμικό
    Gespeichert
    nitro35%
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 108


    nitro powered


    « Antwort #15 am: Dienstag, 15 Mai 2012, 20:40:59 »

    Τρομερο αεροπλανο συγχαρητηρια φιλε Ηλια .Τυφλα να εχου τα  επωνυμα μοντελα του χωρου...
    Gespeichert

    line up and hold...
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #16 am: Mittwoch, 16 Mai 2012, 17:24:50 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
    Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. laugh
    Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
    Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
    Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
    Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
    Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
    Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
    Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
    αυτα και αλλα πολλα.... Wink
    φιλικα
    Ηλιας

    « Letzte Änderung: Mittwoch, 16 Mai 2012, 18:28:24 von Elias Sopeoglou » Gespeichert
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #17 am: Mittwoch, 16 Mai 2012, 18:18:14 »

    Φωτος ....







    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #18 am: Mittwoch, 16 Mai 2012, 22:34:26 »

    Ηλία  κουκλί είναι .
    Συγχαρητήρια
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 135


    « Antwort #19 am: Sonntag, 20 Mai 2012, 02:22:32 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
    Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. laugh
    Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
    Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
    Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
    Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
    Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
    Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
    Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
    αυτα και αλλα πολλα.... Wink
    φιλικα
    Ηλιας



    θα κανω οτι μπορω εστω με τα ποδια για λαρισα-θεσσαλονικη ,γιατι βαρεθηκα να πεταω μονος
    στα τυφλα με κολερ τα συνεφα και 5 μηνες ρισκο λωγω κυνηγων και ακαταληλου χωρου.
    τα ηλεκτρικα για εμενα ειναι μονοδρομος λωγω θοριβου.
    κανουμε μεγαλη προσπαθεια για μοντελοδρομειο στη ζακυνθο. ελπιζω να τα καταφερουμε και
    να σας φυλοξενουμε στο μελον
    ευχαριστω
    γιαννης
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #20 am: Dienstag, 22 Mai 2012, 00:27:31 »

     Thumbs up κρατα το πνευμα ψηλα ..
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #21 am: Dienstag, 13 Nov 2012, 20:27:16 »

    5017gr ζυγισμενο οπως πεταξε το ΣΚ αυτο με ys170 ,apc18,1x10w ,2200lipos ,jr8711 rudder . Kiss
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #22 am: Dienstag, 13 Nov 2012, 23:54:01 »

    Συγχαρητηρια θα ηθελα να δω την πτηση σου με τη YS 170 απο κοντα. Πρεπει το μοντελο να γραφει. Thumbs up

    2200 mAh ειναι λιγο μεγαλη μπαταρια μπορεις να πας και πιο κατω. Εγω στο ProLine παιζω με 1500 mAh και βγαζω 10 πτησεις ανετα. Απο βαρος ειμαι κοντα στα 4.900γρ

    Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τα glow τοσο βγαινουν πλεον κοντα στα 5.000gr+ λογω μεγαλου μεγεθους δεν ειναι οπως τα παλια. Το Axiome+ του CPLR πρεπει να βγαινει γυρω στα 5.035.

    18.1x10W??? Τη ζορισες δηλαδη?? Θυμός Wink. 18.1x10 προπελαρα επισης δοκιμασε.

    Στειλε φωτος αν ειναι.  Wink
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #23 am: Mittwoch, 14 Nov 2012, 08:08:30 »

    Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τ

    Η επιτρεπόμενη υπέρβαση είναι +1%=50 γρ = 5.050γρ
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #24 am: Mittwoch, 14 Nov 2012, 08:20:58 »

    Ναι +1% το οποιο μας δίνει 5.050γρ. Λαθος εκ παραδρομης αν ηταν 10% θα ηταν 5.500γρ.
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #25 am: Mittwoch, 14 Nov 2012, 22:36:24 »

    Δηλαδη αρκεισαι να στειλω φωτος απο την μηχανη και οχι την ιδια την μηχανη ??   Ποοολύ άνεση
    Για το +1% και φυσικα το ηξερα γιαυτο ειμαι ανετος με την 2200  Wink,το μοντελο εχει αισθηση πολυ ελαφρυτερου.
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #26 am: Freitag, 16 Nov 2012, 22:14:19 »

    Στειλε καμια φωτο απο το soft mount, pipe κτλ.Θελω να δω τη μηχανη μου σε σοβαρο αεροπλανο. ΤΕΛΟΣ! Grin
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatoren: 3DJunk, stavros)  |  Thema: Νεο Neutrino Fusion
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 26 Zugriffen.