Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 04:38:39

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 04:38:39

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 02:09]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304512
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 89
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 74
    Gesamt: 74
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 86 87 88 [89] 90 91 92 ... 119     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T REX 600 NITRO  (Gelesen 287906 mal)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1320 am: Freitag, 29 Mai 2009, 13:49:38 »

    αυτο ιεναι λογικο αλλα το θεμα ειναι γιατι να σταματει ο GOV αναποδα? το μονο που πεζει ειναι να χανει επαφη με τον μαγνητη....

    Το θεμα ειναι μπορεις να πεις μετα απο ποιες αλλαγες επαθες αυτο το προβλημα?

    Πιστευω πως ειναι ενα ενοιγμα...!
    Gespeichert
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1321 am: Freitag, 29 Mai 2009, 14:00:36 »

    Δεν δημιουργήθηκε το πρόβλημα απο κάποιο σημείο και μετά. Μόλις ξεθάρρεψα και άρχισα τα invert τότε φάνηκε το πρόβλημα.
    Αν το σκεφτείς από μηχανικής πλευράς, αν ένας από τους μαγνήτες κουνιόταν τότε ακόμα θα τον έψαχνα στα λιβάδια Wink. Απο την άλλη, για να καταφέρνει να απομακρύνεται ο μαγνήτης από τον σένσορα, θα πρέπει ή να είναι λάσκα ο σένσορας (που δεν είναι, το έχω τσεκάρει) ή να είναι λάσκα η φάνα. Αν ήταν λάσκα η φάνα πιστεύω πως πρώτον θα ακουγόταν και έπειτα θα μπορούσε να πάει μόνο προς τα πάνω που οι μαγνήτες θα είχαν τσακίσει τον σένσορα.
    Αν το σκεφτείς από ηλεκτρονικής πλευράς, οι καμπύλες μου είναι αρκετά ψιλά και ξεκινούν από το 55% μέχρι το 100%. Άρα αν τυχών χάνει το gov to σήμα και απενεργοποιήται, οι καμπύλες αναλαμβάνουν και οι στροφές θα έπρεπε να ανεβαίνουν και όχι να βυθίζει το μοτέρ.

    Κι' όμως λογικά μου φαίνονται όλα αυτά, αλλά........
    Μήπως υπάρχει περίπτωση ,όντως να διακόπτεται η λειτουργία του governor (για οποιονδήποτε μαγικό τρόπο) και η απότομη εντολή αύξησης των στροφών μπουκώνουν το μοτέρ ? ? ? Να μπουκώνει το μοτέρ σε τόσο υψηλές στροφές ? ? ?
    Για να σας δω τώρα.
    Για μένα πρέπει κάποιος πιο "ψαγμένος" να μας πει:
    Μήπως υπάρχει περίπτωση ,όντως να διακόπτεται η λειτουργία του governor (για οποιονδήποτε μαγικό τρόπο) και η απότομη εντολή αύξησης των στροφών μπουκώνουν το μοτέρ ? ? ? Να μπουκώνει το μοτέρ σε τόσο υψηλές στροφές ? ? ?
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #1322 am: Freitag, 29 Mai 2009, 16:29:00 »

    Και μια παρατήρηση και από μένα για να μη σας ξενερώνω και ξεφεύγουμε από το θέμα.
    Τόσο καιρό πέταγα λάθος. (Στον εξομοιωτή με άλλη Τ/Κ, και στο πεδίο πτήσης κρατούσα την Τ/Κ με λάθος τρόπο).
    Συμπέρασμα: σήμερα που πήγα πάλι για πτήση, είδα τον χειρισμό όσο η μέρα από την νύχτα. Δυσκολευόμουν πολύ, λίγο χάϊδευα το γκάζι και έφευγε για πλάκα, άσε δε που κάποια στιγμή πήγε να μου φύγει άτσαλα ψηλά, αλλά το έσωσα.
    Ενώ λοιπόν νόμιζα ότι θα ξέφευγα λίγο από το hover, βλέπω ότι σε αυτό θα μείνω για πολύ καιρό ακόμη. Δάκρυ
    Αλλά δεν βαριέσαι, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να βιάζεται κανείς! Undecided
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #1323 am: Freitag, 29 Mai 2009, 16:45:44 »

    Αν το σκεφτείς από μηχανικής πλευράς, αν ένας από τους μαγνήτες κουνιόταν τότε ακόμα θα τον έψαχνα στα λιβάδια Wink. Απο την άλλη, για να καταφέρνει να απομακρύνεται ο μαγνήτης από τον σένσορα, θα πρέπει ή να είναι λάσκα ο σένσορας (που δεν είναι, το έχω τσεκάρει) ή να είναι λάσκα η φάνα. Αν ήταν λάσκα η φάνα πιστεύω πως πρώτον θα ακουγόταν και έπειτα θα μπορούσε να πάει μόνο προς τα πάνω που οι μαγνήτες θα είχαν τσακίσει τον σένσορα.
    Αν το σκεφτείς από ηλεκτρονικής πλευράς, οι καμπύλες μου είναι αρκετά ψιλά και ξεκινούν από το 55% μέχρι το 100%. Άρα αν τυχών χάνει το gov to σήμα και απενεργοποιήται, οι καμπύλες αναλαμβάνουν και οι στροφές θα έπρεπε να ανεβαίνουν και όχι να βυθίζει το μοτέρ.

    Κι' όμως λογικά μου φαίνονται όλα αυτά, αλλά........
    Μήπως υπάρχει περίπτωση ,όντως να διακόπτεται η λειτουργία του governor (για οποιονδήποτε μαγικό τρόπο) και η απότομη εντολή αύξησης των στροφών μπουκώνουν το μοτέρ ? ? ? Να μπουκώνει το μοτέρ σε τόσο υψηλές στροφές ? ? ?
    Για να σας δω τώρα.
    Επειδή πολλές φορές (και το διαπιστώνω πάντα στην ζωή μου αυτό), η λύση βρίσκεται στα απλά και σκεπτόμενος απλά, και
    χωρίς να θέλω να το παίξω ειδήμων (δεν μπορώ άλλωστε) έχεις σκεφτεί φίλε κάτι; Αφού όπως λές έχει τσεκάρει governor καμπύλες κ.λ.π. γιατί δεν κάνεις κάτι απλό: Βγάλε τα blades, βάλε μπρος (θα χρειαστείς βέβαια και βοήθεια κάποιου), και κράτα το ανάποδα, και προσπάθησε να ανεβάσεις τις στροφές (για λίγο) ή τέλος πάντων να κάνεις ότι κάνεις με το invert. Να δεις μπουκώνει; Μήπως τελικά είναι κάτι στην τροφοδοσία που δεν πάει το μυαλό; Μπορεί να λέω ανοησίες, δεν ξέρω, μια σκέψη κάνω. Undecided
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1324 am: Freitag, 29 Mai 2009, 17:06:01 »

    Και μια παρατήρηση και από μένα για να μη σας ξενερώνω και ξεφεύγουμε από το θέμα.
    Τόσο καιρό πέταγα λάθος. (Στον εξομοιωτή με άλλη Τ/Κ, και στο πεδίο πτήσης κρατούσα την Τ/Κ με λάθος τρόπο).
    Συμπέρασμα: σήμερα που πήγα πάλι για πτήση, είδα τον χειρισμό όσο η μέρα από την νύχτα. Δυσκολευόμουν πολύ, λίγο χάϊδευα το γκάζι και έφευγε για πλάκα, άσε δε που κάποια στιγμή πήγε να μου φύγει άτσαλα ψηλά, αλλά το έσωσα.
    Ενώ λοιπόν νόμιζα ότι θα ξέφευγα λίγο από το hover, βλέπω ότι σε αυτό θα μείνω για πολύ καιρό ακόμη. Δάκρυ
    Αλλά δεν βαριέσαι, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να βιάζεται κανείς! Undecided

    βασικα οταν πηγα να μαθω εγω ολοι μου λεγαν θα μαθεις nose in hover και μετα θα πεταξεις... αλλα ααυτοι που μου το ελεγαν αν ηξερα θα του εκανα την εξης απλη ερωτηση .. κανε μου nose in hover στο 1 μ σταθερα και μετα θα κανω και εγω...

    Οποτε κατεμε για εναν φιλο που θελει να μαθει του προτεινω πρωτα απο ολα να μαθει το γκαζι... δλδ να ξερει να χειριζεται τελεια το γκαζι να το ανεβοκατεβαζει πολυ σημαντικο....
    Μετα απο εκει μαθαινοντας hover na γυρναει το ελικοπτερο και να το αφηνει στο πλαι αλλα οχι ενω ειναι χαμηλα για να προλαβει να το σωσει...

    Και μετα να κανει λιγο μπρος πισω πχ κτλ κτλ.... και μετα πορεια....

    Εγω επειδη προσπαθησα να μαθω nose in στην αρχη χαμηλα ηταν ο λογος που και εσπασα το μοντελο  αλλα και πιο σημαντικο που ημουν ετοιμος να τα παρατησω...Και απο οτι εχω συζητηση πολλοι καπως ετσι το παρατησαν προσπαθωντας να μαθουν nose in και σποντας στα πρωτα μοντελα...Ετσι εβλεπαν οτι δεν εχουν καθολου βελτιωσει και το παρατουσαν...

    Αυτα που λεω ειναι προσωπικη μου αποψει απο εναν παθοντα δεν ειναι απαραιτητα σωστα..>!

    Υ.Γ ακομα και τωρα πιο καλα κουρεθω το γρασιδι παρα το κραταω ακινητο  σε nose in!
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1325 am: Freitag, 29 Mai 2009, 17:50:44 »

    Το πώς θέλει να πετάει ο καθένας, είναι βεβαίως δικό του θέμα, αρκεί να προσέχει.  Ομως.....

    Φίλε MaSt0RaS, μου φαίνεται όμως παντελώς αδιανόητο, να διαβάζω ότι δεν μπορείτε να κάνετε noise in,
    και απο τήν άλλη να κουρεύετε χόρτα.

    Επίσης φίλε manosm1, δεν καταλαβαίνω γιατί απογοητεύεσαι τόσο γρήγορα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο ίσως θα ήθελες.  Οχι μόνο εσύ αλλά όλοι μας.
    Δέν είναι τυχαίο ότι πολλοί ξεκίνησαν με ελικόπτερο, και το γύρισαν στα αεροπλάνα.

    Για προσγειωθείτε λίγο......και βάλτε κ@λ@ κάτω, γιατί αλλιώς δεν γίνεται τίποτις. Στριφογύρισμα ματιών  Το ελικόπτερο θέλει τρελές ώρες προπόνησης. Δέν είναι απλό.

    Καί όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, για να μήν ξεφύγουμε, διαβάστε και ποστάρετε άν θέλετε, ότι θέλετε.

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=3786.0

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5945.0
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1326 am: Freitag, 29 Mai 2009, 17:52:41 »

    Το πώς θέλει να πετάει ο καθένας, είναι βεβαίως δικό του θέμα, αρκεί να προσέχει.  Ομως.....

    Φίλε MaSt0RaS, μου φαίνεται όμως παντελώς αδιανόητο, να διαβάζω ότι δεν μπορείτε να κάνετε noise in,
    και απο τήν άλλη να κουρεύετε χόρτα.

    Επίσης φίλε manosm1, δεν καταλαβαίνω γιατί απογοητεύεσαι τόσο γρήγορα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο ίσως θα ήθελες.  Οχι μόνο εσύ αλλά όλοι μας.
    Δέν είναι τυχαίο ότι πολλοί ξεκίνησαν με ελικόπτερο, και το γύρισαν στα αεροπλάνα.

    Για προσγειωθείτε λίγο......και βάλτε κ@λ@ κάτω, γιατί αλλιώς δεν γίνεται τίποτις. Στριφογύρισμα ματιών  Το ελικόπτερο θέλει τρελές ώρες προπόνησης. Δέν είναι απλό.

    Καί όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, για να μήν ξεφύγουμε, διαβάστε και ποστάρετε άν θέλετε, ότι θέλετε.

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=3786.0

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5945.0
    Μια τελευταια απαντηση μην παρεξηγηθω κιολας!
    κανεις λαθος Johny μην αλλαζεις τα λογια μου οτι απλα μου φενεται πιο ευκολο να το κρατησω αναποδα χαμηλα παρα nose in... Εννοειται πως το κραταω nose in κανονικα..!
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1327 am: Freitag, 29 Mai 2009, 17:55:55 »

    Εννοειται πως το κραταω nose in κανονικα..!

    Εμμμμ, πές το έτσι να καταλάβω. Χαμόγελο
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #1328 am: Freitag, 29 Mai 2009, 18:01:54 »

    και για όσους θέλουν να ξεκινήσουν με σωστό τρόπο ,υπάρχει και αυτό....

    IRCHA Pilot Proficiency Program

    http://www.ircha.org/index.php?pr=PPP_Levels




    « Letzte Änderung: Freitag, 29 Mai 2009, 21:04:06 von akritas » Gespeichert

    AVANT aurora
    akisazi
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 76


    akisazi


    « Antwort #1329 am: Freitag, 29 Mai 2009, 21:48:55 »

    Καταρχάς καλησπέρα σε όλους.
    Με αφορμή την αγορά ενός TREX 600 NITRO μου δίνεται η αφορμή και μένα με την σειρά μου να γράψω δυο λόγια.
    Παρακολουθώ εδώ και καιρό αυτό το POST και πραγματικά χαίρομαι για τις τόσες σελίδες που έχετε δημιουργήσει με τις εντυπώσεις και τους προβληματισμού σας. Αυτό σημαίνει αγάπη σε αυτό που κάνετε και έτσι να συνεχίσετε, γιατί μην ξεχνάτε ότι είστε η πηγή γνώσης σε όλους εμάς που το βλέπουμε ολίγον τι ως διαστημόπλοιο.
    Δεν είμαι καινούργιος στον αερομοντελισμό, μιας και αρκετά χρόνια πετάω αεροπλάνα, αλλά στο ελικόπτερο πραγματικά νιώθω σαν …………..
    Θέλω να πω εξαρχής ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο Παύλο (MASTORAS) μιας και ήταν αυτός που με βοήθησε για την επιλογή του συγκεκριμένου ε/π και για την μεγάλη βοήθεια που μου προσέφερε στο μοντάρισμα του και φυσικά στα πρώτα μου βήματα στον αέρα. 

        Καλώς σας βρήκα Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1330 am: Freitag, 29 Mai 2009, 21:56:57 »

    Θέλω να πω εξαρχής ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο Παύλο (MASTORAS) μιας και ήταν αυτός που με βοήθησε για την επιλογή του συγκεκριμένου ε/π και για την μεγάλη βοήθεια που μου προσέφερε στο μοντάρισμα του και φυσικά στα πρώτα μου βήματα στον αέρα. 
    Καλώς σας βρήκα Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Φίλε akis.A, λίγο προσοχή στήν λέξη (MASTORAS).
    Γράφτο  σωστά, γιατί μάστορες κυκλοφορούν πολλοί....... Wink

    Καλώς ήρθες στο forum. Thumbs up
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    akisazi
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 76


    akisazi


    « Antwort #1331 am: Freitag, 29 Mai 2009, 22:10:49 »

    OK      MaSt0RaS      Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1332 am: Freitag, 29 Mai 2009, 22:26:51 »

    OK      MaSt0RaS      Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση

    Ετσι... Wink
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1333 am: Freitag, 29 Mai 2009, 22:31:10 »

    Καλώς ήρθες akis.A.
    Όχι βιαστικές κινήσεις. Ψάξε και ρώτα για ότι σε προβληματίζει. Εδώ είμαστε για να βοηθάει ο ένας τον άλλο.
    Καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις.
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    nitro35%
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 108


    nitro powered


    « Antwort #1334 am: Freitag, 29 Mai 2009, 23:44:56 »

    εχεις ελεγξει τις αρνητικες σου μηπως ειναι υπερβολικες?Στις στροφες που παιζεις εγω θα ανοιγα την μεγαλη σε 1 και 1/4για να εχεις καλυτερη παροχη καυσιμου.
    Gespeichert

    line up and hold...
    Seiten: 1 ... 86 87 88 [89] 90 91 92 ... 119     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T REX 600 NITRO
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.038 Sekunden mit 25 Zugriffen.