Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 10:15:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 10:15:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:44]

    από sakis art
    [Χθες στις 11:35]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304506
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 21
    Συνολικά: 23
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Διαμόρφωση αεραγωγού μέσα στο cowl  (Αναγνώστηκε 3203 φορές)
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:50:58 »

    Στις περιπτώσεις όπου ο κινητήρας χωράει ολόκληρος μέσα στο cowl, αντί να ανοίγω τρύπα, προτιμάω να κατευθύνω τον αέρα με αεραγωγούς.
    Εβγαλα κάποιες φωτό όπου φαίνεται η διαδικασία που ακολούθησα σε ένα cap 232 με κινητήρα dle 55ra.
    Χρησιμοποίησα χαρτόνια από ρολό υγείας, τα οποία στερέωσα στην επιθυμυτή θέση με εποξική κόλλα και υαλούφασμα.
    Στην συνέχεια τα εντυσα με εποξική ριτίνη και υαλουφασμα.
    Για να μην κολλησει το υαλουφασμα πάνω στο χαρτόνι, το άλειψα με βαζελίνη.
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:52:39 »

    φωτο


    * IMG_1810 (Medium).JPG (132.75 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 344 φορές.)

    * IMG_1811 (Medium).JPG (110.25 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 327 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:53:08 »

    φωτο


    * IMG_1813 (Medium).JPG (126.23 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 314 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:54:09 »

    φωτο


    * IMG_1814 (Medium).JPG (111.85 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 321 φορές.)

    * IMG_1821 (Medium).JPG (130.27 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 318 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:55:21 »

    φωτο


    * IMG_1822 (Medium).JPG (118.25 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 316 φορές.)

    * IMG_1823 (Medium).JPG (142.71 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 316 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:56:16 »

    φωτο


    * IMG_1824 (Medium).JPG (116.1 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 311 φορές.)

    * IMG_1826 (Medium).JPG (176.09 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 317 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 14:57:09 »

    φωτο


    * IMG_1828 (Medium).JPG (111.35 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 315 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 15:00:27 »

    Αφού αφαίρεσα τα χαρτόνια, τοποθέτησα το cowl στην θέση του, και είδα πού ακουμπάει τον κινητήρα.
    Ξεκίνησα να κόβω σιγά σιγά τα κομματια που ακουμπούσαν, μέχρι να κάτσει το cowl στην θέση του.
    Το αποτέλεσμα φαίνεται στις ακόλουθες φωτο.
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 15:01:03 »

    φωτο


    * IMG_1975 (Medium).JPG (113.48 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 312 φορές.)

    * IMG_1976 (Medium).JPG (107.68 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 318 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 15:01:43 »

    φωτο


    * IMG_1980 (Medium).JPG (138.29 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 322 φορές.)

    * IMG_1981 (Medium).JPG (126.03 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 319 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 15:02:12 »

    φωτο


    * IMG_1982 (Medium).JPG (130.68 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 328 φορές.)
    Καταγράφηκε
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 17:36:21 »

    Μπράβο Στέφανε. Σαν ιδέα και υλοποίηση πολύ καλή.
    Θα ήθελα να μας ενημερώσεις και  για το αποτέλεσμα της ψύξης όταν δοκιμαστεί.
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 18:57:14 »

    πολυ καλη σαν  ιδεα αλλα πρεπει να το δοκιμασεις να δεις ποσο θα αποδωσει στην πραξη.
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 31 Δεκ 2021, 19:03:51 »

    Σε λιγες μέρες θα το βαλω μπροστά, και θα μετρήσω στατικά την θερμοκρασία αρχικά χωρίς το cowl, και μετά με το cowl.
    Θα ανεβάσω τις μετρήσεις της στατικής αυτής δοκιμης
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 1 Ιαν 2022, 12:41:24 »

     Kαλημέρα και χρόνια πολλά...!!

    Το baffling δουλεύει, δεν φτάνει μόνο η στοχευμένη είσοδος του αέρα στα fin του κ/τ χρειάζεται και ο χωρισμός της κεφαλής από τον κορμό μα οριζόντιο κομμάτι για να έχει καλλίτερο-αποδοτικότερο αποτέλεσμα και πάντα η έξοδος 1/3 και χειλάκια εκ φυγής για την δημιουργία υποπίεσης.
     Μετρημένο με τηλεμετρία, τουλάχιστον 5-10 βαθμούς διαφορά σε βενζίνη 55cc.


    Στέφανε μπράβο , ωραία δουλειά...!

      Χρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 1 Ιαν 2022, 17:35:42 »

    Σωστες παρατηρησεις ολες, εαν κατα την στατικη δοκιμη (worst case senario δηλαδη), η θερμοκρασια της κεφαλης πλησιασει τους 140 κελσιου, θα εφαρμοσω καποιες ακομα απο αυτες. Τη θερμοκρασια την μετραω με λειζερ στα τελευταια δυο φινακια του κορμου (προς το μπουζι εννοω).
    Ευχαριστω!
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 4 Ιαν 2022, 21:09:33 »

    Σε λιγες μέρες θα το βαλω μπροστά, και θα μετρήσω στατικά την θερμοκρασία αρχικά χωρίς το cowl, και μετά με το cowl.
    Θα ανεβάσω τις μετρήσεις της στατικής αυτής δοκιμης




    ποσο ειδες στον κυλινδρο?{ειμαι περιεργος}, με τερμα γκαζι


     μετρησε τη θερμοκρασια  στον κυλινδρο στο πρωτο πτερυγιο πανω πανω
    σε πραγματικες συνθηκες πρεπει να εχει ροη αερα
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2022, 17:59:16 »

    Δεν το εχω μετρησει ακομα. Μόνο Σαββατοκύριακα προλαβαίνω να ασχοληθω...
    Οποσδήποτε θα ανεβάσω τις μετρήσεις οταν το κάνω.
    Δεν θα το μετρησω με τον κινητήρα σε λειτουργία. Δεν θελω η ροή του αέρα να ριχνει τη μετρηση της θερμοκρασιας.
    Θα βαλω τερμα γκαζι για 30 δευτερολεπτα, και μετά το σβήνω και το μετράω.
    Ετσι θα δω πιο σωστα τι θερμοκρασία έχει εσωτερικά ο κύλινδρος (από το πάνω φινάκι, σωστα).
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιαν 2022, 18:58:11 από stefanoathens » Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2022, 18:04:03 »

    Θα βάλω και χειλάκι εκφυγής και θα ανεβάσω φωτο, είναι ευκολο αυτο.
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 12:39:45 »

    Πρόσθεσα χειλάκι εκφυγής, και έκλεισα λίγο καλύτερα κάποια κενά που υπήρχαν γύρω από την κεφαλή


    * IMG_2053 (Medium).JPG (138.91 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 280 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 12:41:48 »

    φωτο


    * IMG_2052 (Medium).JPG (122.84 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 262 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 12:47:43 »

    Αποτελέσματα δοκιμης:

    Αρχικά χωρίς το cowl,     
    με τέρμα γκάζι για 20 sec, σβήσιμο και μέτρηση θερμοκρασίας μετά από 20 sec ---> 75 C

    Στη συνέχεια με το cowl,
    με τέρμα γκάζι για 20 sec, σβήσιμο και μέτρηση θερμοκρασίας μετά από 90 sec ---> 54 C
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 12:48:23 »

    φωτο


    * IMG_2238 (Medium).JPG (125.23 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 255 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 12:49:02 »

    φωτο


    * IMG_2239 (Medium).JPG (228.15 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 259 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 12:50:42 »

    φωτο


    * IMG_2240 (Medium).JPG (99.52 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 266 φορές.)
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 13:06:32 »

    Σημειώσεις

    Eξωτερικη θερμοκρασια 5C

    H καθυστέρηση στο χρονο λήψης της δευτερης μέτρησης (λόγω αφαίρεσης του cowl), εριξε την θερμοικρασία κατ'εκτιμηση 10C

    Mε μεγαλύτερη διαρκεια τέρμα γκαζιού, θα ειχα πιο ρεαλιστικά αποτελέσματα πτήσης, όμως δεν ήθελα να καταπονήσω το μοντέλο.
    Εκτιμώ ότι και οι θερμοκρασίες μπορούν να αναχθούν αναλογικά.

    Τέλος ένα tip για όσους έχουν κινητήρες που χρησιμοποιούν πλαστικό λαιμό για την ένωση του καρμπιρατερ με το υπόλοιπο σώμα,
    όπως η  συγκεκριμένη DLE 55 RA.
    Αυτος ο πλαστικός λαιμός, με τον καιρο συρρικνωνεται ελαφρώς.
    Το έπαθε και η μηχανή μου, και δεν επαιρνε μπροστα (είχα να την λειτουργήσω ένα χρόνο περίπου)...
    Η λύση είναι πολύ απλή, σφίγγουμε της δυο βιδες που συγκρατουν το καρμπυρατερ και αυτό ήταν.
    Η δική μου πήρε μια ολόκληρη στροφή η κάθε βιδα. Να ευχαριστήσω τον φίλο Τρύφων Κούστα που μου είπε την ιδέα.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 15:20:50 »

    Φίλε Στεφανε καλησπέρα!Δυο παρατηρήσεις εαν μου επειτρέπεις. Λογικά φαίνεται λειτουργική η σχεδίαση των αεραγωγων ψύξης.Βεβαια στην αεροπορική θεωρία των αεραγωγών και των κανόνων σχεδίασης συνήθως προτείνουν οι αεραγωγοί να εχουν στροφές κατευθηνσης της ροης αλλα μέχρι ένα σημείο γωνίας δίοτι απο ένα σημείο και έπειτα οι απότομες γωνίες δημιουργούν tourbulence και η ροη πάυει να ειναι πολυ σε ποσότητα και σωστή.Το βασικότερο που έκανες ειναι το κατω φλαπς που έκανες στο cowl.Αυτό βοηθάει αρκετά και θα βελτιώσει την λειτουργία του αεραγωγού σου.
    Δυστυχώς αυτοι οι αεραγωγοί εχουν σχεδιαστεί για κινητήρες μποξερ οποτε η ροή τους πεφτει κατευθείαν στους κυλίνδρους και μετα οδηγείται ο ζετός αερας κατω και εκτός του cowl.
    Επίσης καλό ειναι να σημαδέυεις και να μετράς την θερμοκρασία στις πάνω πανω ψυκτρες και καλύτερα δυο ποντους δίπλα στο μπουζί που ειναι το μεγιστο σημείο θερμοκρασίας.Εκει θα δεις την πραγματική θερμοκρασία.
    Καλή συνεχεια με τις δοκιμές και καλή πτηση!
    Το ΤΙΡ για το πισω πλακάκι ειναι πολύ χρήσιμο γιατί απο τις θερμοκρασίες και τους κραδασμούς θέλουν πάντα έλεγχο οι βίδες.



    * 274994825_1167064297464740_8118715517651450225_n.jpg (115.01 KB, 1560x1170 - εμφανίστηκε 246 φορές.)

    * 245-2458588_turbulent-flow-laminar-vs-turbulent-flow-hd-png.png (30.82 KB, 860x278 - εμφανίστηκε 242 φορές.)

    * main-qimg-7816bc14b9597455510bcf02293bd591-lq.jpg (16.02 KB, 300x290 - εμφανίστηκε 246 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 20:41:26 »

    Φίλε Αργύρη σε ευχαριστώ για τα σχόλια, όλα σωστά,
    κάτι που έχει ενδιαφέρον είναι ότι όλως παραδόξως το θερμότερο σημείο του κινητήρα ήταν εκεινο που τράβηξα την φωτό (και στις δύο δοκιμές).
    Εχω και εγώ υπόψιν μου ότι τα φινάκια κοντά στο μπουζί είναι τα θερμότερα (διότι εκεί συμβαίνει η ανάφλεξη),
    στην μέτρησή μου όμως εκείνα είχαν 5C περίπου λιγότερη θερμότητα από εκείνα της βάσης! (Δεν ξέρω γιατι...)
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2022, 22:43:20 »

    Ναι ισως να έχει να κανει με οτι είναι rear exhaust και οι συγκεκριμένες ψυκτρες ειναι μπροστά απο την εξάτμηση και η ροή αερα σταματάει στην εξάτμηση και εχει λιγότερη απαγωγή απο την ροή.Ενω στην κεφαλή η ροή ειναι λίγο καλύτερη! Λογικά με την συνέχεια των δοκιμών θα δείς νέα δεδομένα . Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 4 Μάρ 2022, 12:08:44 »

       Thumbs up   Φίλε Στέφανε, ο μόνος τρόπος για να έχεις πραγματικά δεδομένα είναι στον αέρα με τηλεμετρία. Εχει διαφορά από τις στατικές δοκιμές και στους βαθμούς και στους χρόνους που παρουσιάζονται οι αυξομειώσεις.
        Πάντως για να λέμε και τα γνωστά, τόσα χρόνια δεν κρίνονται απαραίτητες οι ενδείξεις και αναλογικά, πολλοί λίγοι κ/τ έχουν πάθει ζημιές (εάν έχουν στρωθεί σωστά και έχουν ρυθμιστεί σωστά). Καλό είναι να ξέρουμε εάν μας ΄τρώει΄ και λιγουλάκι και κακό δεν κάνει, ίσα-ίσα..., πάντως μετά από λίγο καιρό προσωπικά ΄έκλεισα΄ τα alarm της τ/κ διότι είδα πως ο τρόπος πτήσης μου επέτρεπε στο-α μοντέλο-α να ΄παίρνει τις ανάσες΄ που χρειάζονταν.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 4 Μάρ 2022, 15:34:03 »

    Η τηλεμετρία είναι σίγουρα η καλύτερη λύση, αλλά η τηλεκατεύθυνσή μου δεν έχει, οπότε θα δω στην πράξη πώς θα αποδώσει ο κινητήρας...
    Καλες πτήσεις σε όλους Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 9 Μάρ 2022, 11:44:23 »



    Φιλε Στεφανε αινεται οτι λειτουργει,  αλλα μια ροικη θα ηταν η πιο βελτοστη λυση για να πην υπαρχουν γωνιες
    βεβαια σε πραγματκες συνθηκες η θερμοκρασια θα ηταν καπως μκροτερη αναλογως την θερμοκρασια περιβαλλοντος.
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Διαμόρφωση αεραγωγού μέσα στο cowl
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.