Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:36:26

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:36:26

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 22
    Gesamt: 22
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Διαμόρφωση αεραγωγού μέσα στο cowl  (Gelesen 3278 mal)
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « am: Freitag, 31 Dez 2021, 14:50:58 »

    Στις περιπτώσεις όπου ο κινητήρας χωράει ολόκληρος μέσα στο cowl, αντί να ανοίγω τρύπα, προτιμάω να κατευθύνω τον αέρα με αεραγωγούς.
    Εβγαλα κάποιες φωτό όπου φαίνεται η διαδικασία που ακολούθησα σε ένα cap 232 με κινητήρα dle 55ra.
    Χρησιμοποίησα χαρτόνια από ρολό υγείας, τα οποία στερέωσα στην επιθυμυτή θέση με εποξική κόλλα και υαλούφασμα.
    Στην συνέχεια τα εντυσα με εποξική ριτίνη και υαλουφασμα.
    Για να μην κολλησει το υαλουφασμα πάνω στο χαρτόνι, το άλειψα με βαζελίνη.
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #1 am: Freitag, 31 Dez 2021, 14:52:39 »

    φωτο


    * IMG_1810 (Medium).JPG (132.75 KB, 1024x768 - angeschaut 346 Mal.)

    * IMG_1811 (Medium).JPG (110.25 KB, 1024x768 - angeschaut 330 Mal.)
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #2 am: Freitag, 31 Dez 2021, 14:53:08 »

    φωτο


    * IMG_1813 (Medium).JPG (126.23 KB, 1024x768 - angeschaut 317 Mal.)
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #3 am: Freitag, 31 Dez 2021, 14:54:09 »

    φωτο


    * IMG_1814 (Medium).JPG (111.85 KB, 1024x768 - angeschaut 323 Mal.)

    * IMG_1821 (Medium).JPG (130.27 KB, 1024x768 - angeschaut 320 Mal.)
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #4 am: Freitag, 31 Dez 2021, 14:55:21 »

    φωτο


    * IMG_1822 (Medium).JPG (118.25 KB, 1024x768 - angeschaut 318 Mal.)

    * IMG_1823 (Medium).JPG (142.71 KB, 1024x768 - angeschaut 319 Mal.)
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #5 am: Freitag, 31 Dez 2021, 14:56:16 »

    φωτο


    * IMG_1824 (Medium).JPG (116.1 KB, 1024x768 - angeschaut 313 Mal.)

    * IMG_1826 (Medium).JPG (176.09 KB, 1024x768 - angeschaut 319 Mal.)
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #6 am: Freitag, 31 Dez 2021, 14:57:09 »

    φωτο


    * IMG_1828 (Medium).JPG (111.35 KB, 1024x768 - angeschaut 317 Mal.)
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #7 am: Freitag, 31 Dez 2021, 15:00:27 »

    Αφού αφαίρεσα τα χαρτόνια, τοποθέτησα το cowl στην θέση του, και είδα πού ακουμπάει τον κινητήρα.
    Ξεκίνησα να κόβω σιγά σιγά τα κομματια που ακουμπούσαν, μέχρι να κάτσει το cowl στην θέση του.
    Το αποτέλεσμα φαίνεται στις ακόλουθες φωτο.
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #8 am: Freitag, 31 Dez 2021, 15:01:03 »

    φωτο


    * IMG_1975 (Medium).JPG (113.48 KB, 1024x768 - angeschaut 314 Mal.)

    * IMG_1976 (Medium).JPG (107.68 KB, 1024x768 - angeschaut 320 Mal.)
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #9 am: Freitag, 31 Dez 2021, 15:01:43 »

    φωτο


    * IMG_1980 (Medium).JPG (138.29 KB, 1024x768 - angeschaut 324 Mal.)

    * IMG_1981 (Medium).JPG (126.03 KB, 1024x768 - angeschaut 321 Mal.)
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #10 am: Freitag, 31 Dez 2021, 15:02:12 »

    φωτο


    * IMG_1982 (Medium).JPG (130.68 KB, 1024x768 - angeschaut 331 Mal.)
    Gespeichert
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 14


    « Antwort #11 am: Freitag, 31 Dez 2021, 17:36:21 »

    Μπράβο Στέφανε. Σαν ιδέα και υλοποίηση πολύ καλή.
    Θα ήθελα να μας ενημερώσεις και  για το αποτέλεσμα της ψύξης όταν δοκιμαστεί.
    Gespeichert
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 318



    « Antwort #12 am: Freitag, 31 Dez 2021, 18:57:14 »

    πολυ καλη σαν  ιδεα αλλα πρεπει να το δοκιμασεις να δεις ποσο θα αποδωσει στην πραξη.
    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #13 am: Freitag, 31 Dez 2021, 19:03:51 »

    Σε λιγες μέρες θα το βαλω μπροστά, και θα μετρήσω στατικά την θερμοκρασία αρχικά χωρίς το cowl, και μετά με το cowl.
    Θα ανεβάσω τις μετρήσεις της στατικής αυτής δοκιμης
    Gespeichert
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #14 am: Samstag, 1 Jan 2022, 12:41:24 »

     Kαλημέρα και χρόνια πολλά...!!

    Το baffling δουλεύει, δεν φτάνει μόνο η στοχευμένη είσοδος του αέρα στα fin του κ/τ χρειάζεται και ο χωρισμός της κεφαλής από τον κορμό μα οριζόντιο κομμάτι για να έχει καλλίτερο-αποδοτικότερο αποτέλεσμα και πάντα η έξοδος 1/3 και χειλάκια εκ φυγής για την δημιουργία υποπίεσης.
     Μετρημένο με τηλεμετρία, τουλάχιστον 5-10 βαθμούς διαφορά σε βενζίνη 55cc.


    Στέφανε μπράβο , ωραία δουλειά...!

      Χρησταρας
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Thema: Διαμόρφωση αεραγωγού μέσα στο cowl
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 24 Zugriffen.