Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:02

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:02

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 25
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: De Haviland Puss Moth  (Gelesen 20187 mal)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #45 am: Montag, 30 Jan 2012, 22:21:51 »

    Κώστα καλησπέρα,

    ωραία έκπληξη με την ξαφνική εμφάνιση των φτερών...

    Υπάρχει κάτι που με προβληματίζει και που δεν φαίνεται καλά στις φωτογραφίες, οπότε δεν είμαι σίγουρος...

    Έχω την εντύπωση ότι το χείλος προσβολής είναι αρκετά χοντρό και τετραγωνισμένο. Αν πράγματι είναι έτσι, τότε μάλλον κόλλησες το top sheeting (το πάνω φυλλαράκι μπαλσα) χωρίς να τρίψεις το μηχάκι του χείλους προσβολής στη σωστή διατομή.

    φιλικά,

    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 618



    « Antwort #46 am: Montag, 30 Jan 2012, 22:27:25 »

    Καλησπέρα Γιώργο!

    Τι σου είναι το έμπειρο μάτι.Έχεις δίκιο.Έτσι είναι.Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση?

    Υ.Γ.:Τη κατασκευή των φτερών την έκανα για προπόνηση καθώς σε μετακόμιση πριν δύο χρόνια έχασα την άτρακτο που είχα φτιάξει(άθλια).
    Gespeichert
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #47 am: Montag, 30 Jan 2012, 23:49:22 »

    το διορθώνουμε  Wink

    Ξηλώνεις το sheeting, τρίβεις το χείλος προσβολής στη σωστή διατομή και κολλάς καινούργιο sheeting μετά. Χρειάζεται προσοχή στο ξήλωμα, ανάλογα και με την κόλλα που χρησιμοποίησες, γυαλόχαρτο για τις ατέλεις και λίγη λεπτή μπάλσα...

    Ότι γίνεται μια φορά, ξαναγίνεται...

    Γιώργος
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #48 am: Dienstag, 31 Jan 2012, 07:48:46 »

    Θα ήθελα να πω και εγώ τη γνώμη μου για την επιδιόρθωση του χείλους προσβολής των φτερών.

    Κάτω απο το φύλο της μπάλσα υπάρχει κενό. Εκεί έπρεπε να κολλήσει το φύλλο, δηλαδή πίσω από το τετράγωνο δοκάρι του χείλους.

    Σκίσε το φύλλο παράλληλα με το πίσω όριο του δοκαριού (χείλους προσβολής), και πίεσέ το να κολλήσει στην καμπύλη των πλευριδίων. (εκτός αν υπάρχει κόλλα από κάτω, οπότε δεν γίνεται αυτό που λέω).

    Κατά την μορφοποίηση του χείλους θα αφαιρεθεί το υπόλοιπο φύλλο που υπάρχει στο επάνω μέρος του.

    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #49 am: Dienstag, 31 Jan 2012, 16:21:55 »

    Γιάννη, σωστό αυτό που λες...

    Φοβάμαι όμως ότι το κενό θα έχει γεμίσει με κόλλα και δεν θα αφήσει το φύλλο να κατέβει και να έρθει σε επαφή με τις αεροτομές.

    Επιπλέον, μετά το σκίσιμο θα αφήσει σίγουρα κάποια μικρά κενά με το χείλος προσβολής, αποκλείεται να έρθει και να σβήσει τέλεια...

    Μπορεί να παιδευτεί τζάμπα και να μην πάρει το επιθυμητό αποτέλεσμα...

    Γιώργος
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 618



    « Antwort #50 am: Dienstag, 31 Jan 2012, 19:40:46 »

    Από τη παρακάτω φώτο φαίνεται πως υπάρχουν κενά μεταξύ αεροτομών και φύλλου αλλά όχι σε όλες.Οπότε ο δρόμος του Γιώργου μου φαντάζει πιο ασφαλής.
    Ερώτηση αρχαρίου: πώς γίνετε η μορφοποίηση του χείλους προσβολής?


    * 2012-01-31 19.11.00 (450 x 600).jpg (56.51 KB, 450x600 - angeschaut 452 Mal.)
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #51 am: Dienstag, 31 Jan 2012, 19:45:59 »

    Στο κεφάλαιο αυτό http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-085a.htm θα βρεις οδηγίες για την μορφοποίηση του χείλους προσβολής
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #52 am: Dienstag, 31 Jan 2012, 20:06:01 »

    Κώστα, σου απαντάω εδώ, γιατί μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους...

    Εξαιρετική δουλειά, με πολύ αναλυτικές οδηγίες και φωτογραφίες, και ένα σχέδιο κατάλληλο για πρώτη κατασκευή, θα βρεις εδώ:

    http://www.ffscale.co.uk/comper.htm

    και εδώ...
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=98.0

    Δεν είναι το πιο εύκολο, είναι όμως βατό και τόσο καλά τεκμηριωμένο, που όλα τα στάδια είναι ξεκάθαρα.
    Το μόνο που θα έκανα διαφορετικά για πρώτη φορά, είναι επικάλυψη με χρωματιστό χαρτί και όχι με λευκο και βάψιμο μετά... Λόγω βάρους και ευκολίας...

    Γιώργος
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #53 am: Dienstag, 31 Jan 2012, 20:11:05 »

    και αυτά εδώ...

    http://web.mac.com/tectonite/iWeb/Site%205/Mooney_files/Boston-Found-1.jpg

    http://web.mac.com/tectonite/iWeb/Site%205/Mooney_files/Found-Centennial-101.jpg

    χωρίς όμως οδηγίες και φωτογραφίες...

    Ότι διαλέξεις, ανοίγεις καινούργιο θέμα και να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις βοήθεια από αρκετούς  Thumbs up

    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 618



    « Antwort #54 am: Dienstag, 31 Jan 2012, 22:06:44 »

    Γιώργο σε ευχαριστώ.

    Σε έτοιμα κιτ όπως πχ.West Wings τι προτείνεις?
    Gespeichert
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #55 am: Dienstag, 31 Jan 2012, 23:35:05 »

    Ίσως το Topaz (δεν είναι scale, αλλά φαίνεται κατάλληλο για ένα πρώτο free flight)

    http://www.samsmodels.com/acatalog/copy_of_West_Wings_Free_Flight_Kits.html

    Επίσης καλά για ξεκίνημα θεωρώ τα παρακάτω της Aerographics:
    Velie Monocoupe
    Lacey M10
    http://www.samsmodels.com/acatalog/copy_of_AEROGRAPHICS_KITS.html

    Δίνω τις σελίδες του SAMS για αναφορά, αλλά σίγουρα θα υπάρχουν και αλλού... Δεν μπορώ να πω για τις τιμές αν είναι οι καλύτερες ή όχι

    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Moderator: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Thema: De Haviland Puss Moth
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.019 Sekunden mit 26 Zugriffen.