Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:59:03

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:59:03

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 15
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: [1] 2  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κατασκευές για εξατμίσεις.  (Lu 8486 fois)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « le: Lundi, 15 Aoϋt 2016, 19:57:29 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Το θέμα αφορά κατασκευές για εξατμίσεις (βάσεις - λαιμούς - αξεσουάρ).

    Αν κάποιος έχει εμπειρία μπορεί να γράψει εδώ για να το έχουμε υπόψην όλοι.




    ---


    Θέλω να κατασκευάσω ένα λαιμό (header) για πίπα συντονισμού βενζινοκινητήρα 30 κυβικών (δεν με καλύπτει κάτι έτοιμο).

    Αν κάποιος φίλος μοντελιστής ''το χει'',  θα χαρώ να το κάνουμε μαζί αντί να απευθυνθώ σε επαγγελματία.

    Εννοείται πάντα με το αζημίωτο.

    Φιλικά,
    Διονύσης.
    Journalisée

    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 219


    « Répondre #1 le: Lundi, 15 Aoϋt 2016, 21:32:56 »

    Είμαι σίγουρα εκτός θέματος αλλά ρίξτε μια ματιά εδώ.

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=627757

    http://www.quickdrawengines.com/PAGE_239.html

    http://quickdrawengines.com/Page_40.html

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=429177
    Journalisée
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #2 le: Mardi, 16 Aoϋt 2016, 10:56:27 »


    Καλησπέρα

    Όχι δεν είσαι εκτός θέματος, σε αυτά τα link μπορεί να βρει κανείς διάφορες λύσεις για λαιμούς και εξατμίσεις..

    Κατά την έρευνά μου όταν έφτιαχνα το G700Z τα είχα κάνει όλα αυτά κόσκινο! Έτσι λοιπόν τα γνωρίζω πολύ καλά αυτά και άλλα πολλά..

    Όσο αφορά τις quick draw και τον τρόπο με τον οποίο τοποθετούνται στο μοντέλο δεν μπορώ να πω ότι με βρίσκουν σύμφωνο.. Μπορεί να δείχνουν εντυπωσιακές αλλά………

    Εγώ προτιμώ τον Hanson για κινητήρες αλλά και για εξατμίσεις.

    Όπως αναφέρω και πιο πάνω, καμιά έτοιμη λύση δεν με καλύπτει σε αυτό που θέλω να κάνω.. Για αυτό θα πρέπει να κατασκευαστεί custom λαιμός (Header) στην περίπτωσή μου..

    Journalisée

    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 926



    WWW
    « Répondre #3 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 13:23:55 »

    Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

    Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.

    Στον μοντελισμό μια λύση θα μπορούσε να είναι η χρήση του χαλκού με μετατροπές σε έτοιμα εξαρτήματα υδραυλικών σωληνώσεων [όπως είχα δει κάποτε σε ένα αερομοντέλο του Γιώργου Μέσκου] και αυτό γιατί θα μπορούσαν να κολληθούν πολύ εύκολα με μαλακή κόλληση.
    Journalisée

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #4 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 13:27:10 »

    Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

    Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.
    Δεν είναι έτσι, απλά φλόγα προπανίου χρειάζεται
    Citation
    Στον μοντελισμό μια λύση θα μπορούσε να είναι η χρήση του χαλκού με μετατροπές σε έτοιμα εξαρτήματα υδραυλικών σωληνώσεων [όπως είχα δει κάποτε σε ένα αερομοντέλο του Γιώργου Μέσκου] και αυτό γιατί θα μπορούσαν να κολληθούν πολύ εύκολα με μαλακή κόλληση.

    Η μαλακή κόλληση μπορεί να ξεκολλήσει στις θερμοκρασίες που ανεβάζει η εξάτμιση.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 926



    WWW
    « Répondre #5 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 15:07:24 »

    Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

    Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.
    Δεν είναι έτσι, απλά φλόγα προπανίου χρειάζεται
    Citation

    Θείε για εξήγησε το μου λίγο παραπάνω γιατί με ενδιαφέρει. Τον χαλκό,  μπορούμε να τον κολλήσουμε με το φλόγιστρο του υδραυλικού [προπάνιο] με μαλακή κόλληση καλάι, η και σκληρή ασημοκόληση.

    Η λαμαρίνα [σίδηρος]  όμως ?
    Journalisée

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #6 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 15:56:41 »

    Το θέμα δεν είναι το μέταλλο, αλλά η κόλληση. Το καλάϊ θα ξεκολλήσει μόλις λειτουργήσει ο κινητήρας και ζεσταθεί η εξάτμιση.

    Εγώ βάζω μπρουτζοκόλληση σε ανοξείδωτα κομμάτια.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #7 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 16:06:13 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Αυτός ο λαιμός έχει πολύ λεπτό τοίχωμα ,είναι πολύ ελαφρύς και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.



    Είναι DLE flexi. Μήπως ξέρει κανείς τι υλικό είναι και πως μπορεί να κολληθεί?

    Ποιος είναι ο εξοπλισμός που χρειάζεται πέρα του ταλέντου στις κολλήσεις?

    Διονύσης.
    Journalisée

    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #8 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 17:38:29 »

    Διονύση μου το πιο ιδανικό  σαν αυτο της φωτό ,μεταλο για λεπτο και ελαφρυ ειναι το ανωξίδωτο.Η κοληση που χρησιμοποιουν ειναι ΤIG.Πολυ ακριβός εξοπλισμός αλλα μπορεις να βρεις να σου το φτιαξουν.
    Δες μερικες πληροφορίες και εδω

    http://moisiadis-publications.gr/wp-content/uploads/2010/10/%CE%A3%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%95%CE%A3-%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%9F%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-TIG.pdf
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #9 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 18:12:05 »

    Διονύση μου το πιο ιδανικό  σαν αυτο της φωτό ,μεταλο για λεπτο και ελαφρυ ειναι το ανωξίδωτο.Η κοληση που χρησιμοποιουν ειναι ΤIG.Πολυ ακριβός εξοπλισμός αλλα μπορεις να βρεις να σου το φτιαξουν.
    Δες μερικες πληροφορίες και εδω

    http://moisiadis-publications.gr/wp-content/uploads/2010/10/%CE%A3%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%95%CE%A3-%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%9F%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-TIG.pdf

    Χμ... και με τις κούρμπες του σωλήνα? Θέλει δουλίτσα..


    Αργύρη..

    Για φτιάξε ένα home made TIG welder να γουστάρουμε...... Αγοράζω!!  Cheesy
    Journalisée

    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #10 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 22:30:19 »

    Λες?  Στριφογύρισμα ματιών μπα δυσκολο εργαλειο...θελει και μπουκάλα με argon....πολυπλοκο.Αν και εχω δει να εχουν φτιαξει και αυτοσχεδια!

    Οσο αφορά το ανωξίδωτο flexible μπορεις να βρεις και στο εμποριο και στην Ελλαδα , και να κολησεις μετα και σωληνα!

    http://www.viospiral.gr/en/proionta/spiral-inoch-syndeseos.html
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #11 le: Jeudi, 18 Aoϋt 2016, 22:37:41 »

    Αν δεν θες να το κανεις μονος, δοκιμασε να απευθυνθεις και στην Μεταλλοβιοτεχνικη, στον Πειραια. Εχουν τεραστια εμπειρια στις συγκολλησεις οχετων εξαγωγης καυσαεριων πλοιων, που λειτουργουν σε θερμοκρασιες ακομα και 600 βαθμων.
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #12 le: Vendredi, 19 Aoϋt 2016, 23:43:13 »

    Λες?  Στριφογύρισμα ματιών μπα δυσκολο εργαλειο...θελει και μπουκάλα με argon....πολυπλοκο.Αν και εχω δει να εχουν φτιαξει και αυτοσχεδια!

    Οσο αφορά το ανωξίδωτο flexible μπορεις να βρεις και στο εμποριο και στην Ελλαδα , και να κολησεις μετα και σωληνα!

    http://www.viospiral.gr/en/proionta/spiral-inoch-syndeseos.html

    Φτιάξε σου λέω!!  Cheesy

    Για flexi έχω άκρη, αλλά δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω..

    θέλω χρησιμοποιήσω σταθερό σωλήνα αλλά θα πρέπει να βρώ τρόπο να τον κουρμπάρω σε συγκεκριμένες διαστάσεις... και μετά να κολληθεί σε πλακάκι για να βιδώνει στο μοτέρ..

    Θα κάνω ένα πρόχειρο σχέδιο με το σχήμα του λαιμού που θέλω να κάνω και θα το ανεβάσω εδώ να το δείς.

    Αν δεν θες να το κανεις μονος, δοκιμασε να απευθυνθεις και στην Μεταλλοβιοτεχνικη, στον Πειραια. Εχουν τεραστια εμπειρια στις συγκολλησεις οχετων εξαγωγης καυσαεριων πλοιων, που λειτουργουν σε θερμοκρασιες ακομα και 600 βαθμων.

    Νικόλα σε ευχαριστώ. Θα το έχω υπόψη μου σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω..

     Thumbs up
    Journalisée

    Elias G
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 54


    « Répondre #13 le: Dimanche, 21 Aoϋt 2016, 08:45:58 »

    Έχω την εντύπωση πώς ακόμα και στο νησί μπορείς να βρεις ένα μηχανουργείο για αυτοκίνητα η για μηχανάκια που να κουρμπάρει σωλήνες για μηχανάκια - αυτοκίνητα - βάρκες - φορτηγά και σίγουρα θα έχουν TIG για να το κολλήσουν! Ξεκίνα απο τα μηχανουργείο σε καρνάγιο , αυτοί ειδικά στα νησιά είναι πατεντάδες μεγάλοι !
    Αν ήσουν εδώ ( σσ Πειραιά ) θα είχες χίλιες  επιλογές , καλή επιτυχία στο έργο σου! Thumbs up
    Journalisée
    tasosextra330s
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 316


    krill katana 33%


    WWW
    « Répondre #14 le: Lundi, 22 Aoϋt 2016, 15:29:10 »

    Πουλάνε έτοιμες καμπύλες και ίσια κομμάτια και πλάκες που βιδονουν στον κινητήρα είχα φτιάξει πριν χρονια λαιμό για ενα αεροπλάνο μου...και ειναι κόμπλε http://www.der-schweighofer.net/group/332/krumscheid_exhausts_and_exhaust_kits  Δες τα λίγο εχει και σε 2η3 διατομες ανάλογα με τα κυβικά του κινητήρα...
    Journalisée

    krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
    Pages: [1] 2  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: Κατασκευές για εξατμίσεις.
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.028 secondes avec 25 requêtes.