Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:29:05

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:29:05

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 24
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κατασκευές για εξατμίσεις.  (Gelesen 8481 mal)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « am: Montag, 15 Aug 2016, 19:57:29 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Το θέμα αφορά κατασκευές για εξατμίσεις (βάσεις - λαιμούς - αξεσουάρ).

    Αν κάποιος έχει εμπειρία μπορεί να γράψει εδώ για να το έχουμε υπόψην όλοι.




    ---


    Θέλω να κατασκευάσω ένα λαιμό (header) για πίπα συντονισμού βενζινοκινητήρα 30 κυβικών (δεν με καλύπτει κάτι έτοιμο).

    Αν κάποιος φίλος μοντελιστής ''το χει'',  θα χαρώ να το κάνουμε μαζί αντί να απευθυνθώ σε επαγγελματία.

    Εννοείται πάντα με το αζημίωτο.

    Φιλικά,
    Διονύσης.
    Gespeichert

    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 219


    « Antwort #1 am: Montag, 15 Aug 2016, 21:32:56 »

    Είμαι σίγουρα εκτός θέματος αλλά ρίξτε μια ματιά εδώ.

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=627757

    http://www.quickdrawengines.com/PAGE_239.html

    http://quickdrawengines.com/Page_40.html

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=429177
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #2 am: Dienstag, 16 Aug 2016, 10:56:27 »


    Καλησπέρα

    Όχι δεν είσαι εκτός θέματος, σε αυτά τα link μπορεί να βρει κανείς διάφορες λύσεις για λαιμούς και εξατμίσεις..

    Κατά την έρευνά μου όταν έφτιαχνα το G700Z τα είχα κάνει όλα αυτά κόσκινο! Έτσι λοιπόν τα γνωρίζω πολύ καλά αυτά και άλλα πολλά..

    Όσο αφορά τις quick draw και τον τρόπο με τον οποίο τοποθετούνται στο μοντέλο δεν μπορώ να πω ότι με βρίσκουν σύμφωνο.. Μπορεί να δείχνουν εντυπωσιακές αλλά………

    Εγώ προτιμώ τον Hanson για κινητήρες αλλά και για εξατμίσεις.

    Όπως αναφέρω και πιο πάνω, καμιά έτοιμη λύση δεν με καλύπτει σε αυτό που θέλω να κάνω.. Για αυτό θα πρέπει να κατασκευαστεί custom λαιμός (Header) στην περίπτωσή μου..

    Gespeichert

    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 926



    WWW
    « Antwort #3 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 13:23:55 »

    Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

    Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.

    Στον μοντελισμό μια λύση θα μπορούσε να είναι η χρήση του χαλκού με μετατροπές σε έτοιμα εξαρτήματα υδραυλικών σωληνώσεων [όπως είχα δει κάποτε σε ένα αερομοντέλο του Γιώργου Μέσκου] και αυτό γιατί θα μπορούσαν να κολληθούν πολύ εύκολα με μαλακή κόλληση.
    Gespeichert

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #4 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 13:27:10 »

    Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

    Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.
    Δεν είναι έτσι, απλά φλόγα προπανίου χρειάζεται
    Zitat
    Στον μοντελισμό μια λύση θα μπορούσε να είναι η χρήση του χαλκού με μετατροπές σε έτοιμα εξαρτήματα υδραυλικών σωληνώσεων [όπως είχα δει κάποτε σε ένα αερομοντέλο του Γιώργου Μέσκου] και αυτό γιατί θα μπορούσαν να κολληθούν πολύ εύκολα με μαλακή κόλληση.

    Η μαλακή κόλληση μπορεί να ξεκολλήσει στις θερμοκρασίες που ανεβάζει η εξάτμιση.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 926



    WWW
    « Antwort #5 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 15:07:24 »

    Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

    Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.
    Δεν είναι έτσι, απλά φλόγα προπανίου χρειάζεται
    Zitat

    Θείε για εξήγησε το μου λίγο παραπάνω γιατί με ενδιαφέρει. Τον χαλκό,  μπορούμε να τον κολλήσουμε με το φλόγιστρο του υδραυλικού [προπάνιο] με μαλακή κόλληση καλάι, η και σκληρή ασημοκόληση.

    Η λαμαρίνα [σίδηρος]  όμως ?
    Gespeichert

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #6 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 15:56:41 »

    Το θέμα δεν είναι το μέταλλο, αλλά η κόλληση. Το καλάϊ θα ξεκολλήσει μόλις λειτουργήσει ο κινητήρας και ζεσταθεί η εξάτμιση.

    Εγώ βάζω μπρουτζοκόλληση σε ανοξείδωτα κομμάτια.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #7 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 16:06:13 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Αυτός ο λαιμός έχει πολύ λεπτό τοίχωμα ,είναι πολύ ελαφρύς και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.



    Είναι DLE flexi. Μήπως ξέρει κανείς τι υλικό είναι και πως μπορεί να κολληθεί?

    Ποιος είναι ο εξοπλισμός που χρειάζεται πέρα του ταλέντου στις κολλήσεις?

    Διονύσης.
    Gespeichert

    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #8 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 17:38:29 »

    Διονύση μου το πιο ιδανικό  σαν αυτο της φωτό ,μεταλο για λεπτο και ελαφρυ ειναι το ανωξίδωτο.Η κοληση που χρησιμοποιουν ειναι ΤIG.Πολυ ακριβός εξοπλισμός αλλα μπορεις να βρεις να σου το φτιαξουν.
    Δες μερικες πληροφορίες και εδω

    http://moisiadis-publications.gr/wp-content/uploads/2010/10/%CE%A3%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%95%CE%A3-%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%9F%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-TIG.pdf
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #9 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 18:12:05 »

    Διονύση μου το πιο ιδανικό  σαν αυτο της φωτό ,μεταλο για λεπτο και ελαφρυ ειναι το ανωξίδωτο.Η κοληση που χρησιμοποιουν ειναι ΤIG.Πολυ ακριβός εξοπλισμός αλλα μπορεις να βρεις να σου το φτιαξουν.
    Δες μερικες πληροφορίες και εδω

    http://moisiadis-publications.gr/wp-content/uploads/2010/10/%CE%A3%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%95%CE%A3-%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%9F%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-TIG.pdf

    Χμ... και με τις κούρμπες του σωλήνα? Θέλει δουλίτσα..


    Αργύρη..

    Για φτιάξε ένα home made TIG welder να γουστάρουμε...... Αγοράζω!!  Cheesy
    Gespeichert

    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #10 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 22:30:19 »

    Λες?  Στριφογύρισμα ματιών μπα δυσκολο εργαλειο...θελει και μπουκάλα με argon....πολυπλοκο.Αν και εχω δει να εχουν φτιαξει και αυτοσχεδια!

    Οσο αφορά το ανωξίδωτο flexible μπορεις να βρεις και στο εμποριο και στην Ελλαδα , και να κολησεις μετα και σωληνα!

    http://www.viospiral.gr/en/proionta/spiral-inoch-syndeseos.html
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #11 am: Donnerstag, 18 Aug 2016, 22:37:41 »

    Αν δεν θες να το κανεις μονος, δοκιμασε να απευθυνθεις και στην Μεταλλοβιοτεχνικη, στον Πειραια. Εχουν τεραστια εμπειρια στις συγκολλησεις οχετων εξαγωγης καυσαεριων πλοιων, που λειτουργουν σε θερμοκρασιες ακομα και 600 βαθμων.
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #12 am: Freitag, 19 Aug 2016, 23:43:13 »

    Λες?  Στριφογύρισμα ματιών μπα δυσκολο εργαλειο...θελει και μπουκάλα με argon....πολυπλοκο.Αν και εχω δει να εχουν φτιαξει και αυτοσχεδια!

    Οσο αφορά το ανωξίδωτο flexible μπορεις να βρεις και στο εμποριο και στην Ελλαδα , και να κολησεις μετα και σωληνα!

    http://www.viospiral.gr/en/proionta/spiral-inoch-syndeseos.html

    Φτιάξε σου λέω!!  Cheesy

    Για flexi έχω άκρη, αλλά δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω..

    θέλω χρησιμοποιήσω σταθερό σωλήνα αλλά θα πρέπει να βρώ τρόπο να τον κουρμπάρω σε συγκεκριμένες διαστάσεις... και μετά να κολληθεί σε πλακάκι για να βιδώνει στο μοτέρ..

    Θα κάνω ένα πρόχειρο σχέδιο με το σχήμα του λαιμού που θέλω να κάνω και θα το ανεβάσω εδώ να το δείς.

    Αν δεν θες να το κανεις μονος, δοκιμασε να απευθυνθεις και στην Μεταλλοβιοτεχνικη, στον Πειραια. Εχουν τεραστια εμπειρια στις συγκολλησεις οχετων εξαγωγης καυσαεριων πλοιων, που λειτουργουν σε θερμοκρασιες ακομα και 600 βαθμων.

    Νικόλα σε ευχαριστώ. Θα το έχω υπόψη μου σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω..

     Thumbs up
    Gespeichert

    Elias G
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 54


    « Antwort #13 am: Sonntag, 21 Aug 2016, 08:45:58 »

    Έχω την εντύπωση πώς ακόμα και στο νησί μπορείς να βρεις ένα μηχανουργείο για αυτοκίνητα η για μηχανάκια που να κουρμπάρει σωλήνες για μηχανάκια - αυτοκίνητα - βάρκες - φορτηγά και σίγουρα θα έχουν TIG για να το κολλήσουν! Ξεκίνα απο τα μηχανουργείο σε καρνάγιο , αυτοί ειδικά στα νησιά είναι πατεντάδες μεγάλοι !
    Αν ήσουν εδώ ( σσ Πειραιά ) θα είχες χίλιες  επιλογές , καλή επιτυχία στο έργο σου! Thumbs up
    Gespeichert
    tasosextra330s
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 316


    krill katana 33%


    WWW
    « Antwort #14 am: Montag, 22 Aug 2016, 15:29:10 »

    Πουλάνε έτοιμες καμπύλες και ίσια κομμάτια και πλάκες που βιδονουν στον κινητήρα είχα φτιάξει πριν χρονια λαιμό για ενα αεροπλάνο μου...και ειναι κόμπλε http://www.der-schweighofer.net/group/332/krumscheid_exhausts_and_exhaust_kits  Δες τα λίγο εχει και σε 2η3 διατομες ανάλογα με τα κυβικά του κινητήρα...
    Gespeichert

    krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Thema: Κατασκευές για εξατμίσεις.
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.026 Sekunden mit 25 Zugriffen.