Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:11:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:11:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 22:09]

    από chris 1975
    [Σήμερα στις 20:47]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Carbon Control Horns  (Αναγνώστηκε 12160 φορές)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 20:19:26 »


    Τι λέτε να φτιάξουμε παρέα cotrol horns από carbon ή από ό,τι άλλο ύφασμα θέλουμε;

    Η διαδικασία που θα ακολουθήσουμε θα είναι σχετικά απλή......

    1- θα φτιάξουμε ένα είδος καλουπιού αποτελούμενο από δύο κομμάτια

    2-θα περάσουμε το καλούπι αντικολλητικό κερί  και θα αφήσουμε να στεγνώσει

    3-θα περάσουμε στρώματα με πανί (ανθρακόνημα ή γυαλί) και την ρυτίνη μας

    4-θα ασκήσουμε πίεση στο καλούπι μας και θα τοποθετήσουμε κάποιο βάρος πάνω

    5-μόλις η ρυτίνη πολυμεριστεί ανοίγουμε το καλουπι μας και

    6-σχεδιάζουμε και κόβουμε τα horns μας

    Ας ξεκινήσουμε όμως πρώτα με ένα ψηφιακό τρεισδιάστατο παράδειγμα ,που τα πράγματα φαίνονται πιο καθαρά Wink



    Ενα επίπεδο κομμάτι ξύλου σαν βάση....




    * 1_1_1.jpg (25.39 KB, 1214x675 - εμφανίστηκε 794 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 20:28:53 »

    Τώρα θα χρειαστούμε 4 κομμάτια plexiglass πάχους κάπου 5 χιλ. ή και πιο χοντρά.
    Οι διαστάσεις οι εξής:

    15χ30 εκατοστα      -2-

    20χ30 εκατοστά      -2-

    Κολλάμε τα δύο με το μεγάλο πλάτος σταθερά πάνω στην ξύλινη βάση μας.Προσέχουμε την καθετότητα του ενός καθώς και την όσο το δυνατόν καλή μεταξύ τους στεγανότητα στο σημείο ένωσης.Εγώ στην πραγματικότητα χρησιμοποίησα θερμοκόλλα για πιο γρήγορα,νομίζω η σιλικόνη είναι πιο καλή για την δουλειά αυτή.

    Τοποθετούμε τριγωνικά κομμάτια ξύλου ή μεταλλικές γωνίες για έπιπλα προσέχοντας συνεχώς να είναι κάθετα τα δύο κομμάτια μεταξύ τους.



    * 1_1_2.jpg (36.6 KB, 1214x675 - εμφανίστηκε 685 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 20:33:22 »

    Για συνεχεισε... Azn Azn Azn
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 20:36:53 »

    Τώρα θα χρησιμοποιήσουμε τα άλλα δύο κομμάτια που έχουμε προμηθευτεί.

    Θα πρέπει να τα κολλήσουμε και αυτά τα δύο μεταξύ τους κάθετα.
    Το πιο σημαντικό όμως δεν είναι να είναι μόνο κάθετα  μεταξύ τους αλλά να σχηματίζουν μεταξύ τους γωνία ΑΚΡΙΒΩΣ ίση με τα άλλα δύο.
    (Θα φανεί πιο κάτω η σημασία του)

    Έτσι κάνουμε πάλι μία απλή κατασκευή ,ξανά χρησιμοποιώντας ξύλινα υποστηρίγματα ή μεταλικές γωνιές.


    * 1_1_3.jpg (29.17 KB, 1214x675 - εμφανίστηκε 699 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 20:51:42 »


    Τώρα ήρθε η ώρα στο πρώτο τρίγωνο που φτιάξαμε (ας το ονομάσουμε Κ1--->καλούπι #1) να περάσουμε το αντικολλητικό μας.

    Ξέρω για δύο αντικολλητικά εγώ,ένα διαφανές με το όνομα Moviol  από Neotex , και ένα που το ονομάζουν PVA και πάλι απο την Neotex και είναι σκούρο πράσινο.
    Προτίμησα το διαφανές για να βλέπω την κατάσταση του carbon μέσα από το plexiglass και να ελέγξω αργότερα για τυχών φυσαλίδες αέρα.

    Δύο-τρία χέρια νομίζω και είδα πως αρκούν.
    Όταν στεγνώσει καλά ήρθε η ώρα να πέσει η ρυτίνη. Με προσοχη να μην ξηλώσουμε το αντικολλητικό αλοίφουμε την ρυτίνη.
    Και έρχεται το πρώτο φύλλο carbon.....καλό δούλεμα να μείνουν μακριά οι φυσαλίδες.

    Μετά το δεύτερο μαζι με ρυτίνη...... το τρίτο και πάλι με ρυτίνη....το τέταρτο κτλ μέχρι να φτάσουμε το  πάχος που θέλουμε.Πάντα ξανααπλώνουμε ρυτίνη στο νέο φύλο και πάντα απομακρύνουμε φυσαλίδες.

    Την τελευταία στρώση (την οποία και αν είμαστε και μερακλίδες προσέχουμε την πλέξη να μείνει άθικτη για να φαίνεται και όμορφο) την ''πασαλήβουμε'' με μεγάλη ποσότητα ρυτίνης τόση ώστε τουλάχιστον να μην ξεχωρίζει το ανάγλυφο τις πλέξης.


    Στην εικόνα παρακάτω έκανα μία προσπάθεια να απεικονίσω το στρώμα carbon πάνω στο ''Κ1''.Αυτό το γκρι ΄΄πράγμα΄λοιπόν ας πούμε ότι είναι το carbon μας Στριφογύρισμα ματιών




    * 1_1_4.jpg (41.94 KB, 1214x675 - εμφανίστηκε 666 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 21:05:54 »


    Και τώρα το ''Κ2''το τοποθετούμε πάνω στο carbon (αφού απλώσουμε και εδώ αντικολλήτικό) με προσοχή και πιέζουμε με δύναμη να φύγουν όλες οι φυσαλίδες και απο το οριζόντιο αλλά και από το κάθετο τοίχωμα.

    Πρόσεξα ότι μετά από λίγη ώρα πίεσης σε διάφορα σημεία σταμάτισε να ακούγεται ένας ήχος ''ξεκολλήματος'' ,σαν κάτι να υποδήλωνε την κίνηση της ρυτίνης ανάμεσα στις πλάκες.
    Όταν αυτός ο ήχος σταμάτησε πρόσεξα ότι όλες οι φυσαλίδες είχαν εξαφανιστεί.

    Μετά από αυτό δύσκολα αποκολλούνται οι πλάκες μεταξύ τους γιατί δεν μπορεί εύκολα να εισχωρήσει αέρας ανάμεσα τους.
    Παρ' όλα αυτά τοποθετούμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βάρος στην πλάκα και κατά την διάρκεια του πολυμερισμού κατά διαστήματα όποτε μπορούμε
    εφαρμόζουμε πίεση στην κάθετη πλάκα ή την πιάνουμε με σφικτήρες.

    ΠΡΟΣΟΧΗ:  Πάντα συμμετρική πίεση σε όλην την επιφάνεια για να βγάλουμε όμορφες corbon-ενιες πλακούλες  smitten με παράλληλες έδρες και χωρίς ''βουνά'' και ''κοιλάδες''.



    * 1_1_5.jpg (37.76 KB, 1214x675 - εμφανίστηκε 662 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 21:07:02 »

    Πες μας ομως τι ρητινη βαζεις και σε ποια αναλογια με σκληριντη. police police police
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 21:15:24 »

     Αααααα ναι....

    Θα πρότεινα εποξική ρυτίνη '' L ''  από Neotex πάλι σε αναλογία 1:2.5 (24ωρη)

    Επίσης υπάρχει και μία ακόμα (από αυτές που γνωρίζω και έχω δουλέψει ) που ονομάζεται Epoxol Fluid πάλι από Neotex και με μία μικρή επιφύλαξη στο αν είμαι σωστός εδώ : η αναλογία ρυτίνης-σκληρυντή είναι 1:5  (και ειναι 5-7ωρη αλλά στις 2 ώρες αρχίζει κιόλας να jel-ρει....)




    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 21:23:32 »


    Μόλις λοιπόν περάσουν αυτές οι 7 ή 24 ώρες παίζοντας simulator  angel    ήρθε η ώρα να αποκολλήσουμε το κομμάτι μας και να δούμε τι κάναμε !!

    Πολύ απλά με ένα κατσαβιδάκι και προσεκτικά μην αρχίσουμε να σημαδεύουμε το καλουπάκι μας (μπορεί να μας ξαναχρειαστεί) ξεκολλάμε τις πλάκες.

    Λογικά το κομμάτι μας βγήκε από μέσα αστραφτερό και λείο! Το  Moviol (to αντικολλητικό που ανεφερα) ξεπλένται και δυαλύεται με το νερό.
    Άρα πλένουμε προσεκτικά τα πράγματα μας και τα στεγνώνουμε.

    Το καλούπι στην αποθήκη προφυλαγμένο καλά....και το το carbon μας στον πάγκο για κόψιμο.

    Εδώ να πω πως αυτή η διαδικασία είναι καλή για διάφορες εφαρμογές όχι μόνο για horns (ενισχύσεις σε σχήμα Γ κτλ)

    Άρα τώρα αφού ξέρουμε το σχήμα που θέλουμε τα να έχουν τα horns μας....τα σχεδιάζουμε στον carbon!



    * 1_1_6.jpg (35.7 KB, 1214x675 - εμφανίστηκε 658 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 21:25:37 »

    Τα κόβουμε με το σεγάκι προσεκτικά και τους ανοίγουμε κατάλληλες τρύπες!



    * horn_1_2.jpg (21.24 KB, 1214x675 - εμφανίστηκε 680 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 22:37:49 »


    Και μιας και τελείωσα με το ψηφιακό παράδειγμα θα παρουσιάσω και αυτό που έκανα εγώ....

    Πιστεύω πως το έκανα στην πιο γρήγορη-οινονομική μορφή του.

    Είχα στο σπίτι ένα κομμάτι plexiglas και το έκοψα κατάλληλα με την σέγα για να σχηματίσω τα τέσσερα κομμάτια που χρειάστηκαν και παραπάνω.
    Το κακό είναι ότι το κομμάτι αυτό είχε ένα αυτοκόλλητο χαρτί κολλημένο πάνω και αρχικά δεν φαινόταν το εσωτερικό.Μέχρι που όταν πλέον τελείωσα με τις στρώσεις και εφάρμοσα και το ''Κ2'' ,κατά την διάρκεια του πολυμερισμού βρήκα τον χρόνο και την υπομονή να το ξεκολλήσω και να φανεί το carbon.

    Πρώτα τα κομμάτια:



    * carbon__1_101.JPG (43.68 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 632 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 22:41:05 »


    Κόλλησα λοιπόν το ένα απο τα δύο μεγάλα κομμάτια στο ξύλο-βάση.

    Και στην συνέχεια έβαλα ένα μικρό στρώμα κόλλας εκεί που θα πατήσει η πλάτη.


    * carbon__1_102.JPG (38.11 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 621 φορές.)

    * carbon__1_103.JPG (38.58 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 644 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 22:45:42 »

    (Το χαρτί το άσπρο που φαίνεται και χαλάει λίγο την παρουσία και την κατανόηση του που βρίσκονται τα πράγματα είναι φυσικά από την πλευρά που δεν θα πατήσει ρυτίνη)

    Τοποθέτησα λοιπόν το κάθετο κομμάτι πάνω στο λεπτό στρώμα κόλλας και με το τρίγωνο το άφησα να κρυώσει στην θέση του.

    Στην συνέχεια κόλλησα ελαφρά το τρίγωνο και στις δύο πλευρές για να μην κουνηθεί η πλάκα και τοποθέτησα με περίσσεια κόλλας τις τρεις μεταλλικές γωνιές.


    * carbon__1_104.JPG (39.31 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 617 φορές.)

    * carbon__1_105.JPG (39.07 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 620 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 22:50:22 »

    Οπότε το ''Κ1'' φαίνεται έτσι πια :


    * carbon__1_106.JPG (34.56 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 636 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 22:54:52 »


    Τι έκανα τώρα για να έχω τέλεια επαφή μεταξύ τις πλευρές του ''Κ1" με του "Κ2" :
     

    Τοποθέτησα τα άλλα δύο μικρότερα κομμάτια που θα αποτελέσουν το "Κ2"  πάνω στο "Κ" και έκανα την εφαρμογή εκεί πάνω.Τα κόλλησα δηλαδή μεταξύ τους τοποθετημένα πάνω στο "Κ1", έτσι μετέφερα ακριβώς την γωνία από το "Κ1" στο "Κ2" . 



    * carbon__1_108.JPG (45.73 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 623 φορές.)

    * carbon__1_107.JPG (39.52 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 616 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 22:57:52 »



    Κόλλησα και στο "Κ2" 3 γωνιές και έτοιμα τα δύο αδερφάκια   Wink



    * carbon__1_109.JPG (43.48 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 620 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 23:03:18 »



    Να και τα δύο μας αποκολλητικά.....
    Μέχρι τελευταία στιγμη δεν ήξερα ποιο θα ηταν καλύτερο να χρησιμοποιήσω.

    Από την μία το PVA φαίνεται και ξέρεις που έχεις απλώσει και είσαι σίγουρος ότι δεν θα μείνει ακάλυπτο κομμάτι και από την άλλη το Movioll είναι διάφανο και μπορείς να δεις για τυχών φυσαλίδες.

    Τελικά επέλεξα το Moviol.

    Το καλύτερο είναι πιστεύω να το αραιώνεις πριν την χρήση με λίγο νερό, καθώς επίσης και στεγνώνει αργά αργά (σε σχετικά κρύο δηλαδή περιβάλλον,όχι μπροστά από αερόθερμα κτλ) για να προλάβει να στρώσει όμορφα.


    * carbon__1_110.JPG (44.11 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 622 φορές.)

    * carbon__1_112.JPG (35.86 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 650 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 23:06:16 »


    Όσο στέγνωνε το αντικολλητικό έκοψα 6 κομμάτια carbon,  αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι κάπου στα 200 γρ/τμ.

    Με αυτές τις στρώσεις θα πάρω πλάκα πάχους 2 χιλιοστών.



    * carbon__1_115.JPG (59.59 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 646 φορές.)

    * carbon__1_116.JPG (55.62 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 733 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 23:18:18 »

    Επίσης σημάδεψα με έναν κόκκινο μαρκαδόρο το περίγραμμα του "Κ2" ώστε να μην στρώσω χωρίς λόγο ρητίνη στο "Κ1"  έξω από την περιοχή που καλύπτει το "Κ2" ,και μείνει η ρητίνη ακάλυπτη.

    Έτσι έριξα λίγη ρητίνη και μετά έστρωσα το πρώτο χέρι.Πολύ επιμονή να φύγουν οι φυσαλίδες!



    * carbon__1_117.JPG (39.1 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 708 φορές.)

    * carbon__1_118.JPG (44.41 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 625 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 23:25:20 »


    Ακολούθησαν τα υπόλοιπα χέρια και όλη σχεδόν η ρητίνη καταναλώθηκε.
    Γύρω στα 80-90 γραμμάρια ρητίνη για 6 στρώσεις carbon.

    Οπότε όλα έτοιμα να ακουμπήσουμε και το "Κ2" πάνω από το carbon μας.

    Πολύ προσεκτικά  εφάρμοσα το "Κ2" στην θέση του.Πολύ πίεση και σφηκτηράκια  ειδικά στην αρχή μέχρι να φύγει ο αέρας.

    Μετά αφέθηκε στην αποθήκη με ένα αερόθερμο ''αγκαλιά" για να πολυμεριστεί ...



    * carbon__1_120.JPG (45.56 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 630 φορές.)

    * carbon__1_121.JPG (48.11 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 625 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 23:39:26 »

    Και όταν ήρθε η ώρα της αποκόλλησης, με ένα κατσαβιδάκι όπως προανέφερα, ξεκόλλησα προσεκτικά.Βασικά ήταν τόσο σκληρό το carbon που λίγο το σήκωσα στην άκρη του και ξεκόλλησε με την μία σε όλο το μήκος του!

    Έπρεπε να είχα καταγράψει τον ήχο της στιγμής της αποκόλλησης  Cheesy Cheesy πολύ ικανοποιητικά τα αποτελέσματα  Εκπληξη  Εκπληξη

    Στις φωτογραφίες το κομμάτι πριν ξεβγάλω  το αποκολλητικό με νερό.


    * carbon_1_127.JPG (51.95 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 622 φορές.)

    * carbon_1_126.JPG (51.55 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 701 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 00:03:56 »


    Σε ένα αυτοκόλλητο χαρτί σχεδίασα το horn που ήθελα να φτιάξω και το κόλλησα στην θέση που έπρεπε.

    Με την σέγα χειρός έκοψα το κομματάκι και έτρυψα οπου χρειαζόταν.

    Το  1o horn είναι έτοιμο!

    Αργότερα θα κόψω και το δεύτερο και θα τρυπίσω στις ίδιες θέσεις για να βγουν ίδια μεταξύ τους.

    Τα καλά της τεχνικής αυτής είναι η δυνατότητα να παράγεις ακριβώς αυτό που θα σε εξυπηρετήσει στην περίπτωση που το χρειαστείς.Σίγουρα θα σου έρθει πιο φθηνά αν αγοράσεις έτοιμο και σίγουρα πιο ξεκούραστα......αλλά δεν είναι δύσκολος τρόπος και είναι και πολύ ευχάριστος ! Wink


    * horns__12412.JPG (40.24 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 620 φορές.)

    * horns__12414.JPG (45.75 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 610 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 00:04:36 »

     Azn


    * horns__12413.JPG (43.18 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 625 φορές.)

    * horns__12411.JPG (43.71 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 622 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 00:14:51 »

    Σε βαπτίζω ΚΥΡΟ ΓΡΑΝΑΖΗ  εύγε!!!
    Τον θυμάσαι? απο τους παιδικούς ήρωες που σίγουρα δεν πρόλαβες αλλά ήταν θαυματοποιός στις κατασκευές του

    Μπράβο για την μαεστρία σου και μέχρι να τελειώσεις το Edge σε βλέπω να παίρνεις μεταπτυχιακό με τις κατασκευές σου  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 00:20:59 »

    Ορέστη νομίζω πως αυτά τα posts θα έπρεπε καλύτερα να μπούνε ως κατασκευαστικά άρθρα, γιατί είναι χρυσός!
    Νιώθω πως με το να απαντώ στα topics σου, είναι σαν να πετάω σκουπίδια σε ένα καταπράσινο λιβάδι.
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 00:22:28 »

    Χαχαχαχα    Πολύ καλό!!Πως δεν τον θυμάμαι!

    Τα Μίκυ Μάους δεν παέι καιρός που έχω σταματήσει να τα διαβάζω   lalala lalala


    Τρελή φυσιογνωμία ο τύπος!!!!Μαγευτικές εφευρέσεις!!!  Cheesy

    Σε ευχαριστώ Γιώργο για το χμμμμ......κοπλιμέντο!!!!  χαχαχαχα        Wink Wink Wink Wink        Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο              


    * kyros.gif (7.79 KB, 225x280 - εμφανίστηκε 671 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 00:27:04 »

    Ορέστη νομίζω πως αυτά τα posts θα έπρεπε καλύτερα να μπούνε ως κατασκευαστικά άρθρα, γιατί είναι χρυσός!
    Νιώθω πως με το να απαντώ στα topics σου, είναι σαν να πετάω σκουπίδια σε ένα καταπράσινο λιβάδι.
    Συμφωνώ του είχε προτείνει και ο Evan σε ένα άλλο θέμα του Ορέστη με ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα να συνεννοηθεί με τον κ. Κωστόπουλο για να τα σηκώσει!
    Αντε Ορέστη μίλα με Π.Μ μαζί του να αναρτηθούν στην κεντρική σελίδα!!τι περιμένεις Wink
    γιατί είναι κρίμα αυτά χάνονται μέσα στα χιλιάδες θεματάκια  του καθενός μας!!
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 00:36:28 »


        MarD   φίλε μου ειδικά αυτό που είπες είναι σκλαβωτικό..... Ντροπή Ντροπή

     
    Νιώθω πως με το να απαντώ στα topics σου, είναι σαν να πετάω σκουπίδια σε ένα καταπράσινο λιβάδι.

    Ευχαριστώ παιδιά!Πραγματικά!

    Πάντω νομίζω πως είναι πιο οφέλημο να είναι σαν ένα ανοικτό θέμα ώστε όλοι να μπορούμε να συμετέχουμε! Εξάλλου εγώ δεν είμαι  είμαι ''εξπερτ''...
    και σε πολλά σημεία μπορεί να κάνω λάθος κινήσεις !

    Το πιο σημαντικό πιστεύω είναι να μπορούμε να τελειοποιήσουμε τεχνικές όλοι μαζί! Να βρίσκουν οι νέοι στον χώρο συμβουλές!   Και μάλιστα σωστές! Είναι πολύ σημαντικό!

    Εγώ πολλά πράγματα ζορίστικα πολύ για τα καταφέρω....   αυτό από την μία οφέλησε...αλλά δεν αντιδρά όλος ο κόσμος έτσι!  Έχω σκοπό να καλύψω -όσο μπορώ-  τα κενά σε συμβουλές και τεχνικές που έψαχνα μέσω internet.Και νομίζω πως μέσα από πολιτισμένες και ουσιωδεις συζητήσεις μπορεί να γίνει αυτό!



    Σόρρυ για την παρένθεση --που ξέφυγε και λίγο-- angel    laugh laugh laugh
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 01:38:10 »

    Orestis δε θα πω οτι επανέλαβα παραπάνω, με καλύψαν εξάλλου οι προλαλήσαντες. Απλά ήθελα να σου συμπληρώσω κάτι που αφορά τις ρητίνες. Αν θέλεις, όταν ανακατέψεις τη ρητίνη, πριν την απλώσεις, μετάγγισέ την σε κάποιο δοχείο ή ποτήρι (ανάλογα την ποσότητα) φροντίζοντας να την κάνεις να τρέχει πολύ αργά πρώτα στα τοιχώματα του δοχείου και από μικρή απόσταση. Έτσι θα απαλλαγείς από τις περισσότερες φυσαλίδες που προκύπτουν από το ανακάτεμα κάνοντας πιο εύκολη τη δουλειά  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 01:48:06 »


      Σωστός ο Sfyris  !!

    Α...και μιας και ενέφερες την εποξική....

    Μήπως ξέρεις να μας κατατοπίσεις σχετικά με τις σωστές αναλογίες με τον σκληρυντή ;
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 08:15:40 »

    Καλημέρα Οrestis και Χρόνια Πολλά,

    Πολύ καλή προσπάθεια, τόσο στην κατασκευή όσο και στην μεταφορά της στο aeromodelling για τους υπολοίπους.

    Μερικές προτάσεις για το μέλλον.

    1. Μπορείς να περιορίσεις την επιφάνεια που καλύπτεις με το υλικό (epoxy + Carbon) στις διαστάσεις που τελικά θα χρειαστείς. Αυτή την στιγμή έχεις πολύ φύρα σε υλικό και ναι μεν δεν σε ενοχλεί για την κατασκευή που κάνεις, αλλά για μεγαλύτερα σε διαστάσεις, προπλάσματα, το κόστος θα είναι αρκετά μεγάλο. Στο λέω για να μην γίνει συνήθεια.

    2. Οταν δουλεύεις την epoxy να προτιμάς πινέλλα όχι σαν αυτό της φωτογραφίας, αλλά στρογγυλά με κοντή τρίχα. Με αυτό τον τύπο έχεις την δυνατότητα να "πατάς" καλύτερα το υλικό ώστε να εμποτίζετε και καλύτερα. Με αυτό τον τρόπο αφενός είσαι σίγουρος ότι η epoxy έχει εμποτίσει όλα τα φύλλα του carbon στην περίπτωση σου, ομοιόμορφα, αφετέρου αφαιρούνται και οι φυσσαλίδες που ίσως έχουν απομείνει πιο εύκολα. Το πινέλλο που χρησιμοποείς απλά απλώνει το υλικό στην επιφάνεια.

    3. Για να έχεις καλύτερη εξωτερική επιφάνεια, αφού το carbon δεν είναι στρωτό σαν το υαλούφασμα, πρώτο και τελευταίο στρώμα μπορείς να βάλεις ψιλό υαλούφασμα (έως 50) που θα καλύψει τις όποιες ανωμαλίες του carbon.

    4. Μία συνθετική κατασκευή, σαν την δικιά σου για να είναι εντάξει (δηλαδή να έχει την επιθυμητή αντοχή) εκτός από την σωστή αναλογία στην epoxy θα πρέπει να έχει και την σωστή αναλογία μεταξύ epoxy και υφάσματος (υαλούφασμα, ή carbon ή Kevlar ή υβριδικό). Συνήθως η αναλογία αυτή είναι 70% ύφασμα και 30% epoxy. Θα πρέπει λοιπόν να ζυγίζεις τα υλικά σου από πριν και να ξέρεις που βαδίζεις. Θα δείς ότι θέλει αρκετή προσπάθεια να το πετύχεις γιατί ο εμποτισμός δεν είναι τόσο εύκολος με λίγη ποσότητα. Αλλά έτσι έχεις την μεγαλύτερη αντοχή. Μεγαλύτερη αναλογία σε epoxy κάνει την κατασκευή πιο εύθραυστη.

    5. Χρησιμοποίησες δύο "μανταλάκια" για το σφύξιμο στο καλούπι. Αυτά ασκούν πίεση βασικά στο σημείο που πιέζουν και όχι σε όλο το μήκος του καλουπιού. Καλό είναι να κόψεις δύο χοντρά πηχάκια από σκληρό ξύλο, που να καλύπτουν όλο το μήκος του καλουπιού και τα οποία να σφίγγεις με βιδωτούς σφιχτήρες. Ετσι η πίεση θα μοιράζεται πιο ομοιόμορφα, δηλαδή σε όλο το μήκος. Από την άλλη με τους βιδωτούς θα ξέρεις πόσες στροφές βίδωσες τον ένα ώστε αντίστοιχα να βιδώσεις και τον άλλο ή τους άλλους αν το μήκος είναι μεγαλύτερο.

    6. Τελος θα το επαναλάβω για άλλη μια φορά και ας γίνομαι κουραστικός. Οταν κάνεις συνθετικές κατασκευές, πάντα γάντια και πάντα μάσκα (όχι για την σκόνη αλλά για τις αναθυμιάσεις). H epoxy έχει το κακό να είναι βασικά άοσμη σε σχέση με τον πολυεστέρα, αλλά εξίσου επικίνδυνη αν όχι και περισσότερο. Ο χώρος που δουλεύεις πρέπει να αερίζεται καλά, γιατί οι ατμοί της epoxy είναι βαρύτεροι του αέρα και πάνε στο πάτωμα. Τα ίδια μέτρα λαμβάνεις και όταν τρίβεις ή κόβεις το κατασκεύασμα για να δώσεις την τελική του μορφή. Η σκόνη από το ανθρακόνημα είναι πολύ βλαβερή.

    Οσο για το ερώτημα σου στον sfyris σχετικά με την αναλογία μεταξύ hardener και resin, δεν υπάρχει κανόνας. Η κάθε εταιρεία και ο κάθε τύπος έχουν την συγκεκριμένη αναλογία. Δεν είναι σαν την κόλλα που είναι 50:50.

    Επειδή είδα ότι αγοράζεις από Neotex τότε και η epoxy θα είναι της R&G πιθανώς. Αν δείς τον κατάλογο τους θα δείς ότι για ένα τύπο resin υπάρχουν παραπάνω από ένα τύπο hardener. Και για την κάθε επιλογή η αναλογία είναι διαφορετική. Την αναλογία θα την δείς συνήθως στο κουτί του hardener. Το κάθε hardener έχει και διαφορετικές ιδιότητες και διαφέρουν επίσης και οι συνθήκες που το δουλεύουμε. Αλλο hardener χρησιμοποιείς αν ο πολυμερισμός γίνεται φυσικά δηλαδή με την πάροδο του χρόνου και άλλο αν αυτό γίνεται με την χρήση ζεστού αέρα ή φούρνου ή θερμαινόμενου με αντιστάσεις καλουπιού. Για τις δικές μας τις κατασκευές συνήθως επιλέγουμε το hardener για τον με φυσικό τρόπο πολυμερισμό και όχι τον επιταχυνόμενο ή υποβοηθούμενο.

    Θα προσέξεις επίσης ότι άλλος είναι ο χρόνος που αφήνεις να περάσει τον χειμώνα και άλλος το καλοκαίρι.

    Πολύ καλή η προσπάθεια σου.

    Αντώνης Παπαδόπουλος   
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 08:16:20 »

    Οι χρονοι  , τα ποσοσά μίξης , κλπ θα τα βρείτε εδω
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 10:21:11 »

    Καλημέρα και σε σένα Γιάννη,

    Για τον συγκεκριμένο πίνακα ανέφερα στο post μου.

    Αν κάποιος θα ήθελε περισσότερες εξηγήσεις για το τι είναι η κάθε στήλη, ας ρωτήσει.

    Και κάτι ακόμα για τον Orestis.

    Οταν ολοκληρώνεις την κατασκευή και αφήνεις το καλούπι να στεγνώσει, να προτιμάς να το αφήνεις όπως στην φωτογραφία 126, δηλαδή με την γωνία προς τα επάνω. Με αυτό τον τρόπο με την βαρύτητα ότι παραπανω υλικό (epoxy) έχει πέσει θα φύγει προς τα άκρα, αντί να συγκεντρωθεί στην ορθή γωνία. Λιγο μεν θα είναι για την περίπτωση σου, αλλά και αυτό μετρά.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 15:11:43 »


    Κ. Αντώνη χρυσές οι συμβουλές σας! Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω την εντύπωση ότι από τα πολλά και χρήσιμα που αναφέρατε ,το κομμάτι που πρέπει τελικά να είχα δώσει την μεγαλύτερη σημασία είναι αυτό της αναλογίας πανί-ρητίνη.

    Αρχικά η σκέψη μου ήταν (όπως και τελικά έκανα) να αφήσω αρκετή ποσότητα ρητίνης στο πανί,πολύ περισσότερη και από όση χρειαζόταν για να καλυφθούν απλά τα κενά της πλέξης ,ώστε ουσιαστικά με την πίεση που θα ασκούσα αργότερα, το πανί  να κρατήσει όση ρητίνη χρειαζόταν και την υπόλοιποη να την απλώσει η πίεση από μόνη της σε όλη την υπόλοιπη επιφάνεια.
     Είχα υπολογίσει και το ενδεχόμενο να μου φτύσει και από τα πλάγια (για τον λόγο αυτό τα κομμάτια από plexiglass στο "Κ1" είναι μεγαλύτερα από το το "Κ2").

    Πρόσεξα δε, έντονα το φαινόμενο που περιγράψατε !Στις άκρες, περιμετρικά, δεν τελείωναν και τα 6 φύλα ακριβώς στο ίδιο σημείο, άρα υπήρχαν σημεία με λιγότερο carbon , με αποτέλεσμα να συσσωρευτεί ρητίνη που πιέστηκε από το κέντρο.Εκεί όταν το έβγαλα από τα καλουπάκια και άρχισα να το ερευνώ, πρόσεξα ότι έσπαγε από εύκολα εως σαν γυαλί στα σημεία αυτά! Όταν όμως προχώρησα λίγο πιο 'μεσα' ,όπου το carbon ήταν κανονικά στρωμένο , άλλαξε εικόνα.
     Έμοιαζε ακριβώς όπως τα frames από ελικόπτερο.....και από ακαμψία και από βάρος αλλά και από εμφάνιση.

    Βέβαια δεν είναι ''το μάτι'' ο τρόπος να σγκρίνεις αντοχές αλλά απλά πήρα μια εικόνα.
     
    Πιστεύετε ότι υπάρχουν πιθανότητες χωρίς μέτρηση βάρους να βγει ένα πετυχημένο αποτέλεσμα με την μέθοδο που ανέφερα;


    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 16:17:11 »

    Καλησπέρα Orestis,

    Με το μάτι θα μπορείς να το κάνεις όταν έχεις κάποια εμπειρία. Εκείνο που θα σου πρόετεινα είναι καταρχάς να ζυγίζεις το υφασμα, ώστε να ξέρεις από που περίπου ξεκινάς. Στην συνέχεια μπορείς να ετοιμάσεις μίγμα epoxy στο 50%, και να δείς που θα φτάσεις. Το 30% είναι δύσκολο να το φτάσεις στην αρχή.

    Η ιδέα είναι να μην πέφτει παραπάνω ρητίνη από ότι χρειάζεται.

    Επίσης το κάθε υφασμα θα το περνάς και θα το εμποτίζεις μόνο του. Ετσι αν στο πρώτο σου πέσει λίγο παραπάνω ρητίνη, ακουμπώντας στην συνέχεια το δέυτερο υφασμα, θα ρουφήξει το παραπάνω, και αν και πάλι περισεύει τότε θα το ρουφήξει το επόμενο κοκ.

    Αν βάλεις όλες τις στρώσεις μαζί δύσκολα θα εμποτιστούν σωστά. Γιαυτό σου χρειάζεται το στρογγυλό πινέλλο με τις κοντές τρίχες ώστε να μπορείς να βάζεις πίεση.

    Ενας απλός κανόνας είναι ότι αν κοιτάξεις στο φώς την κατασκευή και γυαλίζει σημαίνει ότι έχει πέσει παραπάνω ρητίνη, αν είναι ματ τότε πας καλά.

    Μην διστάζεις να ρωτάς.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 16:35:31 »

    Με κάλυψε ο Αντώνης, Thumbs up
    Απλά μερικές φορές επιδιώκουμε να γυαλίζει γιατί είναι όμορφο το άτιμο Wink Αν και όταν το βάζεις ανάμεσα σε γυαλιστερές επιφάνειες όπως γυαλί ή πλεξιγκλάς σχεδόν πάντα βγαίνει γυαλιστερό.
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 16:53:05 »


    Carbon passion!!!  Cheesy


    * IMGP0924_copy.jpg (61.95 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 698 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 16:56:10 »


    Να εδώ φαίνεται και το περίγραμμα που το πανί τελειώνει και οι στρώσεις καβαλάνε η μία την άλλη.


    * IMGP0927_copy.jpg (61.5 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 697 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 17:11:20 »


    Αρκετά γυαλιστερό θα έλεγα!  Wink


    * IMGP093800.jpg (74.4 KB, 2580x2112 - εμφανίστηκε 735 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    pitbullman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 11



    « Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 8 Ιαν 2009, 17:22:41 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up πολυ καλο!!!!
    Καταγράφηκε

    life is too short to be pushy
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 15 Οκτ 2011, 13:08:22 »

    δανειζομαι το θεμα για ενα προβλημα που εχω με την ντιζα του σερβο και το carbon horn

    Υπαρχει μιαμικρη διαφορα στην διαμετρο των 2 με απο τελεσμα να εχω κενο και τζογο .
    Τι μορω να παρεμβαλω μεταξυ τους για να μηδενισω τον τζογο?
    Δοκιμασα να βαλω θερμοσυστελομενο αλλα εν μπαινει οπως και το καλλυμα απο ψιλο καλωδιο
    Δεν θελω να βαλω πλαστικο clevis γιατι μετα θα χρειαστω αλλη ντιζα κ.τ.λ.
    Μηπως να το γεμισω καποια κολλα και να ξανα ανοιξω τρυπα.
    Βεβαια υπαρχει και η λυση να ανοιξω αλλου τρυπα αλλα θα μου αλλαξει την θεση του σερβο αφου η ντιζα δεν ρυθμιζεται

    Καποια ιδεα??


    * IMGP1707.JPG (57.91 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 508 φορές.)

    * IMGP1706.JPG (58.96 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 537 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Αμαλιαδα modelshop
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 160


    « Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 15 Οκτ 2011, 17:43:01 »

    http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=239_299&products_id=3003
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Σάββατο, 15 Οκτ 2011, 18:14:33 »

    ...
    Μηπως να το γεμισω καποια κολλα και να ξανα ανοιξω τρυπα.
    ...

    "Αγρίεψέ το" με γυαλόχαρτο και βούλωσε την τρύπα με αργή λεπτόρρευστη epoxy + cotton flock.

    Μετά, άνοιξε καινούργια τρύπα.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 15 Οκτ 2011, 20:01:43 »

    ευχαριστω

    δεν εχω cotton flock αλλα θα κανω την πατεντα με την εποξικη
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 15 Οκτ 2011, 20:13:08 »

    ...
    Μηπως να το γεμισω καποια κολλα και να ξανα ανοιξω τρυπα.
    ...

    "Αγρίεψέ το" με γυαλόχαρτο και βούλωσε την τρύπα με αργή λεπτόρρευστη epoxy + cotton flock.

    Μετά, άνοιξε καινούργια τρύπα.

    +1000000
    Καταγράφηκε

    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 413



    « Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 16 Οκτ 2011, 10:22:13 »

    κ.ανε μια τρύπα λίγο πιο κάτω φιλαράκο
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Carbon Control Horns
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.028 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.