Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:36:19

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:36:19

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Απ: κατασκευή πειραματικών κινητήρων  (Gelesen 13179 mal)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « am: Dienstag, 27 Mδr 2012, 19:58:04 »

    Γεια χαρά σε ολους .
    Πριν συνεχίσω , πρέπει να σας πω ότι εισέρχεστε σε μια περιοχή , αυτήν των πειραματικών ρουκετών , που χωρίς υπερβολική προσοχή και σοβαρότητα , μπορεί κάλλιστα να σας στοιχίσει έως και την ΖΩΗ!!!!!!.

    Αν υπάρχει η αναλογη σοβαρότητα , με πολύ πειραματισμό , η κατασκευή και η πτηση πειραματικών πυραύλων , είναι συναρπαστική .

    Ασχολουμε λίγο καιρό .
    Εχω κάνει αρκετές κυρίως αποτυχημένες δοκιμές κινητήρων .
    Αυτό γιατί , όσο είναι εύκολο  να φτιάξεις ισχυρό καύσιμο ( δηλαδή να καίγεται γρήγορα) , τόσο δύσκολο είναι να χαλιναγωγήσεις αυτήν την δύναμη .
    Στις περισσότερες προσπάθειες  η εκκίνηση κατέληγε σε αποκόλληση ή του ακροφυσίου ή του επάνω " ταπώματος" .
    Αρκετές φορές ο κινητήρας , έσκαγε μετα από ελάχιστο χρόνο λειτουργίας .

    Πριν συνεχισω δείτε μερικές από τις πρωτες δοκιμές που εκανα . Απο τότε εχω προχωρησει αρκετα .

    http://www.youtube.com/playlist?list=PL0DC431B15E5934DA&feature=mh_lolz


    Πρόκειται  για  καύσιμο που φτιάχνεται από νιτρικό κάλιο και ζαχαρη .
    Υπάρχουν πολλές διαφορετικές τεχνικές  σχετικά με την κρυσταλοποιηση του μίγματος .
    Δεν προκειτε για πανίσχυρο καύσιμο σαν το  apc ( αυτό χρησιμοποιηται απο την NASA)    αλλά είναι αρκετά δυνατό  και ικανό για εντυπωσιακά ( και τρομερά ) πραγματα.

    Αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να συνεχίσω , αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα έπρεπε.
    Η δραστηριότητα ίσως και να αγγίζει τα όρια της νομιμότητας στην χώρα μας .
    στην Αμερική επιτρέπετε  μέχρι και κάποιας δύναμης ρουκετών , για την ευρωπη δεν ξερω , αλλά πολύς κόσμος ασχολείται στην βόρεια ευρωπη .

    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #1 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 07:50:10 »

    Καλημέρα σε ολους.


    Τα τρία πιο συνηθισμένα ( όχι στην Ελλάδα)  είδη προωθητικών , είναι η  μαύρη πυρίτιδα , προωθητικά με βάση την ζάχαρη 
    Πλέον οι περισσότεροι έχουν αντικαταστήσει την συνηθισμένη ζάχαρη με  σακχαρόζη, δεξτρόζη και κυρίως σορβιτόλη) και σύνθετα καυσίμα που λειτουργούν με βάση το νιτρικό αμμώνιο ή υπερχλωρικό αμμώνιο ως οξειδωτικό και σκόνη μετάλλου (συνήθως από αλουμίνιο ή μαγνήσιο ) ως καύσιμο).

    Η μαύρη πυρίτιδα και οι μίξεις με βαση την ζάχαρη μας ενδιαφέρουν , μιας και είναι σχετικά εύκολο να φτιαχτούν.
    Αυτα τα δυο μπορούμε να τα κατηγοριοποιήσουμε σε 2 τρόπους κατασκευής . Κινητήρες με πρεσαρισμένη πούδρα καυσίμου και κινητήρες ανακρυσταλοποιημένου καύσιμου .

    Για την μαύρη πυρίτιδα δεν θα πω πως κατασκευάζεται , αλλά αν και δεν ειναι ιδιαιτέρα δύσκολο .
    Καιγεται πολυ γρήγορα και πολυ εύκολα , οπότε αυτο το πλεονέκτημα είναι ταυτόχρονα και μειονέκτημα .

    Το προωθητικό ζάχαρης , είναι το ποιο διαδεδομένο , επειδη είναι ευκολα να φτιαχτεί , στο σπίτι μας ( ΟΧΙ ΜΕΣΑ), χρησιμοποιώντας πράγματα που πιθανότατα ήδη έχουμε. Επίσης έχει μέτρια προς καλή απόδοση , είναι εύκολο να αυξήσουμε ή να μειώσουμε την ταχύτητα καύσης , αναφλέγεται σχετικά δύσκολα , με φλόγα και οχι με χτύπημα. Αυταναφλέγεται μετά απο τους 300  C0
    Κοντά στους 300  C0 μαυρίζει , γίνεται σχεδόν σαν κάρβουνο , κάτι που προσφέρει στην ασφάλεια. Είναι αδύνατον να πλησιάσεις αυτή τη θερμοκρασία χωρίς να το καταλάβεις.

    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #2 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 08:31:21 »

    Για να φτιάξουμε το καύσιμο θα χρειαστούμε
    Νιτρικό κάλιο  KNO3,  ζάχαρη   και προαιρετικά οξείδιο του σιδήρου (Fe2O3)
    Το  KNO3 το βρισκουμε ή σε χημικά εργαστηρια  ή σε γεοπονικά.
    Σε εργαστηριο μπορουμε να βρουμε καθαρό 99,99% με κόστος πανω από 25€+ ΦΠΑ το κιλό ,αλλά δεν χρειαζόμαστε τόσο καθαρό.
    Με καθαρότητα 97%-98% κοστίζει περίπου 5€ το κιλό .
    Στον γεωπόνο θα το βρούμε  περίπου  με 40€ το 20άκιλο .

    Αν θέλουμε κινητήρα με συμπιεσμένο καύσιμο , τότε τόσο το κάλιο όσο και η ζάχαρη πρεπει να ειναι σε πολυ λεπτή πούδρα , καλά συμπιεσμένη στο σωλήνα του κινητήρα.
    Για να αλέσουμε το καυσιμο θα χρειαστούμε ειδικό μύλο

    Η τεχνική είναι καλή για μικρούς πυραύλους , αν και ειναι δύσκολο να πετύχεις σταθερή απόδοση .
    Ευκολότερη και αποδοτικότερη τεχνική  είναι ή ανακρυσταλλοποιηση .
    Θα χρειαστούμε  νιτρικό κάλιο 65% και ζάχαρη 35%
    Η διαδικασία σε γενικές γραμμές  είναι να τα διαλύσουμε σε νερό που βράζει και στην συνέχεια εξατμίζοντας το νερό να παίρνουμε το  καύσιμο και το βάζουμε στα καλούπια μας ή κατευθείαν στον σωλήνα του κινητήρα ( αν είναι μικρού μήκους) , πριν πέσει η θερμοκρασία του και γινει καραμέλα.
    Η καραμελοποιηση της ζάχαρης είναι ένα βασικό μειονέκτημα της διαδικασίας , γιατι κάνει το καύσιμο εύθραυστο.
    Όταν ξεκινήσει η καύση στον κινητήρα η πίεση ανεβαίνει αστραπιαία  με αποτέλεσμα την θραύση του καύσιμου .
    Αυτό σημαίνει πάντα έκρηξη.
    Για να το αντιμετωπίσουμε αντικαθιστούμε 30% της ζάχαρης  με γλυκόζη.

    περισσότερα εδώ
    http://www.jacobsrocketry.com/
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #3 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 09:05:21 »

    Καλημέρα,

    Φαντάζομαι ότι ο τίτλος του θέματος αφορά πιο πολύ την κατασκευή καυσίμου για πυραυλομοντέλα.

    Επειδή όμως φαίνεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον για τον πυραυλομοντελισμό, να σας μεταφέρω πρόταση που υπάρχει ανοικτή από τους Σέρβους πυραυλομοντελιστές που είναι και δίπλα μας.

    Ο επικεφαλής στο CIAM για τον πυραυλομοντελισμό είναι ο Σέρβος Srjan Pelagic, και είναι πρόθυμος αν το επιθυμούμε και μαζευτούν αρκετά άτομα, να έρθει εδώ για ένα ΣΚ και να παρουσιάσει τα μυστικά του πυραυλομοντελισμού.

    Εναλλακτικά μπορεί όποιος θέλει να πάει σε ενα αγώνα (γίνονται αρκετοί και συχνά τόσο σε Σερβία όσο και Βουλγαρία) και να μάθε εκεί από πρώτο χέρι τα σχετικά και το κυριώτερο να προμηθευτεί από την πηγή καύσιμα.

    Αυτή την τακτική ακολούθησε πέρσυ και ένας φίλος, ο Βασίλης Μπάρδης, ο οποίος πήγε περσι τον Ιούνιο στην Σερβία σε αγώνες Eurocup, πήγε δύο μέρες νωρίτερα, κάθισε μαζί με τους Σέρβους, του δείξανε τα βασικά στην κατασκευή των πυραυλομοντέλων, τον βοηθήσανε να φτιάξει τους δικούς του, και εν συνεχεία έλαβε και μέρος στους αγώνες με αρκετά καλή επίδοση για πρώτη φορά.

    Αν πράγματι λοιπόν υπάρχει ενδιαφέρον, ας εκφραστεί οπότε να δούμε για τα επόμενα βήματα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #4 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 09:15:42 »

    Αντωνη Καλημέρα

    Φανταζομαι θα υπάρξει ενδιαφερον.
    Κριμα μονο Αν γινει στην Αθηνα. Sad Ακριβή η βενζίνη .
    Οποτε αν το κανονίσετε ,ας δουμε απο νωρις την δυνατότητα να το παρακολουθήσουμε ζωντανά απο internet .

    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    orestis24
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 5



    « Antwort #5 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 16:12:13 »

    παιδια συγνωμη που επεμβαινω αλλα αυτο που κανετε αν την παρει χαμπαρι κανενασ καλοθελιτης  θα εχετε προβλημα ...μην γραφετε ποσοτητες και υλικα..
    <νομος περι τρομοκρατιας>
    φιλικα ορεστης
    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #6 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 17:11:35 »

    Γιάννη καλησπέρα,

    Δεν είπε κανένας για Αθήνα. Εξαρτάται πρώτα από το αν υπάρξει ενδιαφέρον αρκετό και μετά από πού.

    Για τους Σέρβους είναι βολικότερο στην Β. Ελλάδα λόγω του ότι προτιμάνε οδικές μετακινήσεις. Εξάλλου αν χρειαστεί να φέρει και καύσιμο για τις πρώτες πτήσεις, τότε μόνο οδικώς θα μπορεί να γίνει αυτό.

    Δεν ξέρω αν στο ανεμοδρόμιο της Εδεσσας υπάρχουν ακόμα οι βάσεις για τις εκτοξεύσεις. Ηταν κτιστές.

    Εκεί έχει στον χώρο μέσα και ξενοδοχείο και χώρο για κατασκευές και χώρο για πτήσεις.

    Αλλά ας υπάρξει πρώτα το ενδιαφέρον και μετά βλέπουμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.505



    « Antwort #7 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 19:33:37 »

    Θα μπορούσα να πάρω θέση στα λεγόμενα σας αλλά,
    έχει ξεφύγει το θέμα λιγάκι....
    Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Γιάννη θα δουμε  καμία κατασκευή πυραύλου πέρα από το master rocket sef?  Cheesy Thumbs up
     
    ps orestis24 θα αστειέυεσαι φυσικά  Thumbs up
    Gespeichert

    Aeolus-Rc
    orestis24
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 5



    « Antwort #8 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 20:09:54 »

    ακου φιλε μου δεν ισποπεδονω τιποτα ...την γνωμη μου ειπα αν θελετε την ακουτε αν οχι δεν εχω προβλημα....και εκτος απο αυτο μπορει καποιοσ να κανει το ιδιο και να παθει ζιμια...


    συγνωμη για την αποψη μου ....τα ποστ σας τα διαβαζουνε και ανηλικοι


    και μαλον δεν γνωριζεις τους νομους...
    Gespeichert
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.505



    « Antwort #9 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 20:17:36 »

    Δεν απαξιώνω τίποτα φίλε μου.
    Αν θες την θέση μου διάβασε την λοιπόν:
    Έιμαι της άποψης ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΚΑΥΣΙΜΟ. έρχεται φτηνά
    και γρήγορα στο σπίτι σου μόνο με μερικά κλικ απο τον υπολογιστή σου και χωρίς να κινδυνεύεις να γινεις παρανάλομα.

    Για την ασφάλεια
    τα είπε όλα ο John Pax και τα τόνισε με ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
    Βέβαια καλό θα ήταν να άνοιγε ένα άλλο θέμα με άλλο τίτλο γιατί  απλά λαχταρώ να δω κανένα τσακαλο
    να φτιάχνει κανενα πυραυλο και όχι πως μαγειρεύουμε κατι επικύνδυνο.

    Απλά το θέμα αφορά τις ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΥΡΑΥΛΩΝ και όχι
    παρουσιαση αυτων των επικύνδυνων υλικών , πως μαγειρεύονται , ούτε για αγώνες .οπότε το θέμα έχει ξεφύγει.


    orestis24 συμφωνώ στο ότι το ποστ το βλεπουν ανήλικοι και είναι επικίνδυνο.

    Παλιότερα έιχε ξαναγίνει θέμα με το συγκεκριμένο "φαγητο" αλλά είχε σιωπήσει εν γνώση φύλακος για τους λόγους που συζητάει ο Ορεστης και ο Διαβολοβασίλης.
     Τώρα βγήκε στην φόρα
    -enjoy
    Gespeichert

    Aeolus-Rc
    orestis24
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 5



    « Antwort #10 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 20:22:56 »

    οπως το ειπες παρουσιαση πιραυλων  και οχι  σαλατα του σεφ  με  υλικα πυραυλων

     
    Gespeichert
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #11 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 20:43:36 »

    οπως το ειπες παρουσιαση πιραυλων  και οχι  σαλατα του σεφ  με  υλικα πυραυλων

      


    ισως να μην εχετε άδικο.
    Σταματάω εδώ λοιπόν ,  όποιος θέλει και ενδιαφέρεται  ας ψάξει  να βρει λύσεις στο δίκτυο , όπως έκανα και εγώ ή ας μου στείλει pm
     
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 820


    ../../..


    WWW
    « Antwort #12 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 21:19:38 »

    πάνω που άνοιξε ένα ενδιαφέρον θέμα δυστυχώς έκλεισε ...  Sad
    τελικά μονο για να φτιάχνουμε κουτιά είμαστε  Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο ... όλα τα αλλα στο πυρ το εξώτερο
    Gespeichert

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #13 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 21:27:25 »


    δεν έκλεισε. Wink

    Αλλα οι πληροφορίες θα είναι , ας πούμε ποιο ραφιναρισμένες.
    Στο site που εxω βάλει μερικά μηνύματα πριν , είναι από τα καλυτέρα .
    Ψάξτε το και θα βρείτε , σχεδόν , οτι χρειαστείτε,
    Αν μπορώ να βοηθήσω κάπου θα το κάνω.


    Αντώνη. μπορούμε να βρούμε κάποιο κανονισμό σχετικό για να δούμε σε τι και κάτω απο ποιες προϋποθέσεις συναγωνίζονται οι Σέρβοι ??
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Fpv4ever
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    « Antwort #14 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 21:37:53 »

    πάνω που άνοιξε ένα ενδιαφέρον θέμα δυστυχώς έκλεισε ...  Sad
    τελικά μονο για να φτιάχνουμε κουτιά είμαστε  Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο ... όλα τα αλλα στο πυρ(αυλο) το εξώτερο
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Πυραυλομοντελισμός  |  Thema: Απ: κατασκευή πειραματικών κινητήρων
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 24 Zugriffen.