Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.525 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 19:10:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 19:10:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304525
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 27
    Gesamt: 28
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αποριες cmpro giles 202 50αρι  (Gelesen 11367 mal)
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #45 am: Montag, 2 Mδr 2009, 20:15:19 »

    To manual λεει 1,5 εκ.πανω,1,5 εκ. κατω για το aileron δεν ειναι αρκετο?
    Επισης για το elevator 1,5 εκ.πανω,1,5 εκ. κατω .

    Μου φαινονται αρκετα εσεις τι λετε? Huh
    Gespeichert
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #46 am: Montag, 2 Mδr 2009, 20:35:22 »

    Δεν θα μπορέσει κανένας να σου πει τι κινήσεις ακριβώς χρειάζονται.  Το μοντέλο είναι ελαφρώς μπροσθόβαρο με έλεγχο στην πτήση ή σύμφωνα με το manual;  Αν είναι σύμφωνα με το manual, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ξεκινήσεις με πρακτικό έλεγχο για το αν είναι σωστό το κέντρο βάρους.  Η διαδικασία αν δεν την ξέρεις (μία από τις διαδικασίες) είναι η παρακάτω:

    Από ευθεία οριζόντια πτήση κάνεις άνοδο 45 μοίρες και μετά μισό roll έτσι ώστε το μοντέλο να καταλήξει ανάποδα και σε άνοδο 45 μοιρών (φυσικά μπορείς να ξεκινήσεις κι από ανάποδη πτήση και με down να δώσεις κατευθείαν 45 μοίρες άνοδο).

    Αφήνεις τα στικ και βλέπεις τι κάνει το μοντέλο.

    Η πορεία που πρέπει να διαγράφει για να είναι σωστά ζυγισμένο ένα ακροβατικό μοντέλο είναι να έχει μια ελαφριά τάση να τραβήξει προς την καλύπτρα.  Αν κλείνει απότομα την τροχιά του προς την καλύπτρα τότε είναι μπροσθόβαρο.  Αν συνεχίζει ευθεία είναι ελαφρώς πισώβαρο.  Αν τώρα έχει την τάση να ανέβει προς τα πάνω (τραβάει προς τα σκέλη) τότε είναι πισώβαρο.

    Αν τώρα το έχεις δει ή βρεις ότι είσαι όντως μπροσθόβαρος τότε, όπως σου είπε και ο Δημήτρης, βάλε Expo ή μείωσε τις κινήσεις.

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #47 am: Montag, 2 Mδr 2009, 20:44:21 »

    Δεν θα μπορέσει κανένας να σου πει τι κινήσεις ακριβώς χρειάζονται.  Το μοντέλο είναι ελαφρώς μπροσθόβαρο με έλεγχο στην πτήση ή σύμφωνα με το manual;  Αν είναι σύμφωνα με το manual, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ξεκινήσεις με πρακτικό έλεγχο για το αν είναι σωστό το κέντρο βάρους.  Η διαδικασία αν δεν την ξέρεις (μία από τις διαδικασίες) είναι η παρακάτω:

    Από ευθεία οριζόντια πτήση κάνεις άνοδο 45 μοίρες και μετά μισό roll έτσι ώστε το μοντέλο να καταλήξει ανάποδα και σε άνοδο 45 μοιρών (φυσικά μπορείς να ξεκινήσεις κι από ανάποδη πτήση και με down να δώσεις κατευθείαν 45 μοίρες άνοδο).

    Αφήνεις τα στικ και βλέπεις τι κάνει το μοντέλο.

    Η πορεία που πρέπει να διαγράφει για να είναι σωστά ζυγισμένο ένα ακροβατικό μοντέλο είναι να έχει μια ελαφριά τάση να τραβήξει προς την καλύπτρα.  Αν κλείνει απότομα την τροχιά του προς την καλύπτρα τότε είναι μπροσθόβαρο.  Αν συνεχίζει ευθεία είναι ελαφρώς πισώβαρο.  Αν τώρα έχει την τάση να ανέβει προς τα πάνω (τραβάει προς τα σκέλη) τότε είναι πισώβαρο.

    Αν τώρα το έχεις δει ή βρεις ότι είσαι όντως μπροσθόβαρος τότε, όπως σου είπε και ο Δημήτρης, βάλε Expo ή μείωσε τις κινήσεις.

    Σεραφείμ

    Τα δοκιμασα ολα αυτα μαλλον θα βαλω Expo και θα μειωσω τις κινησεις.
    Ευχαριστω.
    Gespeichert
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.264



    « Antwort #48 am: Montag, 2 Mδr 2009, 21:20:04 »

    του φιλου αργυρη απο την θεσσαλονικη ειναι 1.80 εκπετασμα, με 120 OS διχρονη και εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα.
    κατα την προσγειωση και με μειωμενη ταχυτητα το μοντελο τεινει να ριχνει κατω την ουρα και να ερχεται στολαριστο.
    κατα την απποψη μου δυο τινα συμβαινουν.
    1. ειναι πολυ πισωβαρο αφου με το παραμικρο input στο στικ φευγει επανω..
    2. υπερβολικο down thrust...
    να πω βεβαια και την αποψη μου , οτι ολα τα μοντελα της cmpro ειναι πισωβαρα (παντοτε προσωπικη αποψη... το τονιζω))..
    Gespeichert

    cogito ergo sum....
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #49 am: Montag, 2 Mδr 2009, 21:35:32 »

    Αν ερχετε με ουρα κατω στην προσγειωση πιθανον ειναι πολυ πισοβαρο ...αν δεν ειναι παναλαφρο ειναι η συνταγη για snap -crash προσοχη...
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #50 am: Freitag, 6 Mδr 2009, 20:04:25 »

    Πηγα τον κινητηρα πιο μπροστα και χρειαστηκε για να ζηγισει  90γρ.,εβαλα expο και ετοιμο για πτηση.
    Τα 90 γρ. ειναι πιο φυσιολογικα απο προηγουμενος που ειχα 250γρ.?
    Υπηρχε περιπτωση επειδη ξεπερνουσε το βαρος του κατασκευαστη να ηταν πιο αποτομο?

    Ευχαριστω.
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #51 am: Freitag, 6 Mδr 2009, 20:33:12 »

    Συγουρα αν ειναι πολυ βαρυτερο γινετε δυσκολο και στην πτηση.....
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #52 am: Freitag, 6 Mδr 2009, 20:41:30 »

    Οταν ειχε 250 γρ. ηταν σαν τουβλο ενα τωρα σε σχεση με το μεγεθος μοιαζει σαν αεροπλανο. Grin
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #53 am: Freitag, 6 Mδr 2009, 22:31:25 »

    Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ιδιο με το gile 202 απο phoenix το οποιο το ειχα καποτε και προσπαθουσα με μια 45αρα ST να κανω αιωρηση .....φυσικα δεν εφτανε ...γενικα πετουσε καλα σαν ακροβατικο ..το μονο μειονεκτημα ηταν οτι ειχε πολυ κακο glide σε σχεση με αλλα μοντελα του μεγεθους του και επισης αδυναμια των πηδαλιων να ανταποκριθουν σε μικρες ταχυτητες...Γενικα τα μικρα 40αρια μοντελα που ειναι αντιγραφα scale ακροβατικων πρεπει να ειναι "ελαφρα" αλιως εχουν κακες συνηθειες και τις βγαζουν τη χειροτερη ωρα ... Ποοολύ άνεση
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 307



    « Antwort #54 am: Sonntag, 8 Mδr 2009, 19:10:55 »

    Bαλτε φωτο.Απο τα δικά σας σε σημεια που ενισχησατε.

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2540.45
    Gespeichert

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #55 am: Freitag, 27 Mδr 2009, 17:45:04 »

    Μετα απο πολυ καιρο πεταξα το giles 202,εβαλα 80 γρ. βαρος ,ηταν αρκετα σταθερο και γρηγορο.
    Στην πρωσγείωση κατεβηκε σχετικα αργα.
    Δεν στολαρει ευκολα και βγαζει καλα τα ακροβατικα.


    * IMG_0697.jpg (48.68 KB, 615x461 - angeschaut 178 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderator: Serafim)  |  Thema: Αποριες cmpro giles 202 50αρι
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.02 Sekunden mit 26 Zugriffen.