Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:04:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:04:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 36
    Totale: 37
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Βοήθεια για στήσιμο Trex-250  (Letto 7645 volte)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « il: Lunedì, 14 Lug 2014, 20:32:19 »

    Γεια σας φίλοι,
    αποφάσισαα να ασχοληθώ με ένα Trex-250 από τα παλιά. Μου κάνει εντύπωση ότι το main shaft μαζί με όλο το στροφείο στηρίζεται για να μην φύγει προς τα σύννεφα από το βιδάκι που έχω σημειώσει στη εικόνα. Αυτό δεν μου κάνει λογικό. Υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει?

    Ευχαριστώ,
    Αντρέας


    * Καταγραφή2.jpg (71.27 KB, 476x340 - visto 408 volte.)
    « Ultima modifica: Martedì, 15 Lug 2014, 08:23:07 da Skynet » Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #1 il: Lunedì, 14 Lug 2014, 21:04:44 »

    Ανδρέα σε μία βίδα στερεώνονται τα στροφεία σχεδόν σε όλα τα ε/π, σε αυτό το πάχος της βίδας είναι 1,5mm
    στο 450άρι είναι 2,0mm κ.λ.π. με την διαφορά στα μεγαλύτερα η βίδα περνάει σαν πείρος ενώ σε αυτό φαίνεται
    η βίδα να βιδώνει στον άξονα ή κάνω λάθος??

    Και στην πάνω μεριά η κεφαλή ασφαλίζει με μία βίδα/πείρο!!

    Καλή συνέχεια!!  Thumbs up
    Loggato
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « Risposta #2 il: Martedì, 15 Lug 2014, 12:24:32 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση Μάρκο, ελπίζω να έχεις δίκιο !!!
    Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « Risposta #3 il: Martedì, 15 Lug 2014, 12:30:13 »

    Και νέο θέμα:
    Η DFC κεφαλή έχει τις βίδες της εικόνας μακρύτερες από άτι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα το στέλεχος που στερεώνει τη ντίζα στο γκρίπ να έχι 1 mm τζόγο. Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να βρώ άλλα βιδάκια κοντύτερα. Μου κάνει όμως εντύπωση: είναι δυνατόν να έχουν κάνει τέτοια Μ@7@Q1@ ή υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει?


    * linka.jpg (97.53 KB, 782x471 - visto 382 volte.)
    Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Heli.Maniac
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 87



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 16 Lug 2014, 17:06:03 »

    Αντρέα ρίξε μία ματιά εδώ μιας και αναφέρουν το πρόβλημα: http://helifreak.com/showthread.php?t=414971&page=5
    Loggato

    Andreas
    COMPASS 7HV
    TREX 600EFL Pro
    manaros19
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 6


    « Risposta #5 il: Sabato, 19 Lug 2014, 01:29:59 »

    Αντρεα στο πρωτο θεμα με την βιδα να εισαι ησυχος.εγω εχω μοτερ που εχει μετρηθει στο peak του 360watt και το βιδακι κρατα μια χαρα.στο δευτερο θεμα εμενα η κεφαλη μου που αγοραστηκε προσφατα ειχε μηδεν τζογο,ομως στο τελειωμα θελαν καλο πατημα οι βιδες για να τραβηξει τα κενα.
    Loggato
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « Risposta #6 il: Domenica, 20 Lug 2014, 01:33:42 »

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    Τελικά μάκρυνα το σπείρωμα στις βίδες με φιλιέρα και το πρόβλημα λύθηκε.
    Έχω όμως νέο θέμα. Δεν μπόρεσα να πετύχω μεγαλύτερο βήμα από +-9 μοίρες στην κεφαλή. Από εκεί και πέρα έχω bindings. Αυτές είναι οι δυνατότητες της κεφαλής ή μπορεί και καλύτερα?

    (Αύριο θα το φέρω στο ΣΕΦ !)
    Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Risposta #7 il: Domenica, 20 Lug 2014, 14:00:10 »

    Μια φωτο στο σημείο που κάνει binding θα βοηθούσε. Πάντως λιγάκι περίεργο να υπάρχει binding μόνο στο pitch. Να έλεγες σε μοίρες aileron - elevator εντάξει
    περιπλέκονται τα πράγματα αφού μιλάμε για μετατροπή. Αν χρησιμοποιείς το Μαμά swash το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι τερματίζει Η κίνηση κάποιου ball. Αν υπάρχει όμως το dfc swash λόγω της διαφορετικής θέσης των ball μπορώ να πω με σιγουριά πως αυτά τα σημεία έχουν σχεδόν απεριόριστη διαδρομή. Επίσης μήπως χρειάζεται ένας ελαφρύς τζόγος Στα σημεία που προανάφερες για την επίτευξη παραπάνω βήματος; Φυσικά τέτοιο σημαίνει κατασκευαστικό σφάλμα
    Loggato

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « Risposta #8 il: Domenica, 20 Lug 2014, 14:14:31 »

    Το βραδάκι θα ανεβάσω φωτό. Μου δίνει τις +-12 μοίρες στο collective, αλλά όταν μετά (ενώ είμαι στο -12) πάω να δώσω δεξιό stick  (τέρμα aileron και elevator) τότε βρίσκει το swashplate, οπότε πήγα αστο +-9 collective για να έχω περιθώρια κινήσεων όταν είμαι τέρμα collective. Επίσης από (κατασκευαστικό νομίζω) λάθος των ντιζών το swashplate στις 0 μοίρες δεν είναι στο μέσο της διαδρομής του, αλλά μετατοπισμένο προς τα κάτω.
    Ευχαριστώ για τη βοήθεια, περισότερα σε φωτό.

    Καλές πτήσεις!
    Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Risposta #9 il: Domenica, 20 Lug 2014, 14:27:16 »

    Πράγματι αυτό το κακό με τα προκαθορισμένα μήκη ντιζων το βρίσκω άνω ποταμών ως τώρα. Όσο για το ύψος του swash Προσωπικά απλά φροντίζω το washout αν υπάρχει να είναι ίσια μεταξύ τους, τώρα σε dfc μάλλον θα πρέπει τα gripsνα είναι στην ίδια νοητή γραμμή.
    Loggato

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 483



    « Risposta #10 il: Domenica, 20 Lug 2014, 14:42:13 »

    Το βραδάκι θα ανεβάσω φωτό. Μου δίνει τις +-12 μοίρες στο collective, αλλά όταν μετά (ενώ είμαι στο -12) πάω να δώσω δεξιό stick  (τέρμα aileron και elevator) τότε βρίσκει το swashplate, οπότε πήγα αστο +-9 collective για να έχω περιθώρια κινήσεων όταν είμαι τέρμα collective. Επίσης από (κατασκευαστικό νομίζω) λάθος των ντιζών το swashplate στις 0 μοίρες δεν είναι στο μέσο της διαδρομής του, αλλά μετατοπισμένο προς τα κάτω.
    Ευχαριστώ για τη βοήθεια, περισότερα σε φωτό.

    Καλές πτήσεις!

    αφου εχουμε κεντραρει μετα απο reset της μοναδας (ωστε να μην κραταει ρυθμισεις απο αλλο σεταρισμα) ολα τα σερβο στο κεντρο και μηδεν μοιρες

    τοτε δινουμε σωστα και με προσοχη τα ορια του swashplate


    νομιζω εκει εχεις το θεμα(δεν εδωσες καθολου ή σωστα τα ορια του swash)

    καλη συνεχεια Αντρεα
    αν και ειμαι σιγουρος (για την καλη συνεχεια)  αφου το αποφασισες θα το κανεις ονειρο

     Χαμόγελο
    Loggato

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #11 il: Domenica, 20 Lug 2014, 15:19:58 »

    Επίσης από (κατασκευαστικό νομίζω) λάθος των ντιζών το swashplate στις 0 μοίρες δεν είναι στο μέσο της διαδρομής του, αλλά μετατοπισμένο προς τα κάτω.

    Η Align έχει ένα θέμα με το μήκος των ντιζών, αλλά δεν βρίσκω κάτι λάθος από την στιγμή που σου βγάζει πάνω
    κάτω ίδιες μοίρες, επειδή λείπει το washout (λόγο dfc κεφαλής) φαίνεται η διαφορά μεγαλύτερη προς τα πάνω!!
    Swash χρησιμοποιείς dfc ή το παλιό??

    Υπάρχει μία λύση αν δεν βρεις καλύτερη ξεβίδωσε λίγες στροφές, τόσες που να έρθει το swash sto κέντρο της διαδρομής, τα
    ball link από όλα τα σέρβο, βέβαια ίδιες στροφές και στις 3 ντίζες και μετά άντε το στικ στο 0 και ρύθμισε τις 2 ντίζες των grips
    για να έχουν 0 μοίρες!!
    Στην συνέχεια μέτρησε μοίρες να δεις αν βγαίνουν σωστά και δεν βρίσκει το swash!!!

    Είναι λίγο "αλμπάνικη" λύση αλλά έχε την κατά νού, αν δεν πετύχει αυτό που προτείνει ο Αντώνης ή δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο!!  Wink
    Loggato
    manaros19
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 6


    « Risposta #12 il: Domenica, 20 Lug 2014, 20:04:44 »

    Αντρεα εβαλες robird τελικα;ποσες μοιρες δινεις στα cyclic;μηπως αντι για να κοψεις pitch πρεπει να κοψεις απο τα cyclic;
    Loggato
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « Risposta #13 il: Domenica, 20 Lug 2014, 21:42:27 »

    Τελικά χώρεσε το beastx  Χαμόγελο
    Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    manaros19
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 6


    « Risposta #14 il: Domenica, 20 Lug 2014, 23:20:38 »

    Ωραια αφου ρυθμισεις στο beastx τις μεγιστες μοιρες του pitch,ρυθμιζεις και τις μοιρες που δινουν τα σερβο σε elevator και aileron ωστε να μην βρισκει μηχανικα καπου.εσυ το ρυθμισες αυτο;αν ναι ποσες ειναι οι μεγιστες μοιρες που σου επιτρεπει;εμενα με dfc swash με αφησε νομιζω γυρω στις 12 μοιρες.μετα εβρισκε το elevator servo οταν εδινα τερμα pitch τερμα μπροστα.ειναι ομως υπεραρκετες για πτηση με το 250.
    Loggato
    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Βοήθεια για στήσιμο Trex-250
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 24 queries.