Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
295.513 μηνύματα σε 12.050 θέματα από 6.181 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sixoremenos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 27 Σεπ 2021, 06:21:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 27 Σεπ 2021, 06:21:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:23]

    από JS 46
    [Χθες στις 09:23]

    [Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 22:08:50]

    [Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 14:38:32]

    από dominicm
    [Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 14:07:56]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 17:00:34]

    από Yiannis_S
    [Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 14:24:11]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 21:21:34]

    από chris 1975
    [Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 18:21:56]

    [Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 15:50:58]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 09:56:16]

    από jony b
    [Τρίτη, 21 Σεπ 2021, 18:40:23]

    από 3DJunk
    [Κυριακή, 19 Σεπ 2021, 23:51:37]

    [Κυριακή, 19 Σεπ 2021, 23:07:14]

    [Κυριακή, 19 Σεπ 2021, 21:56:27]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6181
    Τελευταίο: sixoremenos
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 295513
    Σύνολο θεμάτων: 12050
    Online σήμερα: 39
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Βοήθεια για στήσιμο Trex-250  (Αναγνώστηκε 6905 φορές)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 20:32:19 »

    Γεια σας φίλοι,
    αποφάσισαα να ασχοληθώ με ένα Trex-250 από τα παλιά. Μου κάνει εντύπωση ότι το main shaft μαζί με όλο το στροφείο στηρίζεται για να μην φύγει προς τα σύννεφα από το βιδάκι που έχω σημειώσει στη εικόνα. Αυτό δεν μου κάνει λογικό. Υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει?

    Ευχαριστώ,
    Αντρέας


    * Καταγραφή2.jpg (71.27 KB, 476x340 - εμφανίστηκε 384 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 08:23:07 από Skynet » Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.971


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 21:04:44 »

    Ανδρέα σε μία βίδα στερεώνονται τα στροφεία σχεδόν σε όλα τα ε/π, σε αυτό το πάχος της βίδας είναι 1,5mm
    στο 450άρι είναι 2,0mm κ.λ.π. με την διαφορά στα μεγαλύτερα η βίδα περνάει σαν πείρος ενώ σε αυτό φαίνεται
    η βίδα να βιδώνει στον άξονα ή κάνω λάθος??

    Και στην πάνω μεριά η κεφαλή ασφαλίζει με μία βίδα/πείρο!!

    Καλή συνέχεια!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 12:24:32 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση Μάρκο, ελπίζω να έχεις δίκιο !!!
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 12:30:13 »

    Και νέο θέμα:
    Η DFC κεφαλή έχει τις βίδες της εικόνας μακρύτερες από άτι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα το στέλεχος που στερεώνει τη ντίζα στο γκρίπ να έχι 1 mm τζόγο. Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να βρώ άλλα βιδάκια κοντύτερα. Μου κάνει όμως εντύπωση: είναι δυνατόν να έχουν κάνει τέτοια Μ@7@Q1@ ή υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει?


    * linka.jpg (97.53 KB, 782x471 - εμφανίστηκε 354 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Heli.Maniac
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 87



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 17:06:03 »

    Αντρέα ρίξε μία ματιά εδώ μιας και αναφέρουν το πρόβλημα: http://helifreak.com/showthread.php?t=414971&page=5
    Καταγράφηκε

    Andreas
    COMPASS 7HV
    TREX 600EFL Pro
    manaros19
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 19 Ιούλ 2014, 01:29:59 »

    Αντρεα στο πρωτο θεμα με την βιδα να εισαι ησυχος.εγω εχω μοτερ που εχει μετρηθει στο peak του 360watt και το βιδακι κρατα μια χαρα.στο δευτερο θεμα εμενα η κεφαλη μου που αγοραστηκε προσφατα ειχε μηδεν τζογο,ομως στο τελειωμα θελαν καλο πατημα οι βιδες για να τραβηξει τα κενα.
    Καταγράφηκε
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 01:33:42 »

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    Τελικά μάκρυνα το σπείρωμα στις βίδες με φιλιέρα και το πρόβλημα λύθηκε.
    Έχω όμως νέο θέμα. Δεν μπόρεσα να πετύχω μεγαλύτερο βήμα από +-9 μοίρες στην κεφαλή. Από εκεί και πέρα έχω bindings. Αυτές είναι οι δυνατότητες της κεφαλής ή μπορεί και καλύτερα?

    (Αύριο θα το φέρω στο ΣΕΦ !)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 14:00:10 »

    Μια φωτο στο σημείο που κάνει binding θα βοηθούσε. Πάντως λιγάκι περίεργο να υπάρχει binding μόνο στο pitch. Να έλεγες σε μοίρες aileron - elevator εντάξει
    περιπλέκονται τα πράγματα αφού μιλάμε για μετατροπή. Αν χρησιμοποιείς το Μαμά swash το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι τερματίζει Η κίνηση κάποιου ball. Αν υπάρχει όμως το dfc swash λόγω της διαφορετικής θέσης των ball μπορώ να πω με σιγουριά πως αυτά τα σημεία έχουν σχεδόν απεριόριστη διαδρομή. Επίσης μήπως χρειάζεται ένας ελαφρύς τζόγος Στα σημεία που προανάφερες για την επίτευξη παραπάνω βήματος; Φυσικά τέτοιο σημαίνει κατασκευαστικό σφάλμα
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 14:14:31 »

    Το βραδάκι θα ανεβάσω φωτό. Μου δίνει τις +-12 μοίρες στο collective, αλλά όταν μετά (ενώ είμαι στο -12) πάω να δώσω δεξιό stick  (τέρμα aileron και elevator) τότε βρίσκει το swashplate, οπότε πήγα αστο +-9 collective για να έχω περιθώρια κινήσεων όταν είμαι τέρμα collective. Επίσης από (κατασκευαστικό νομίζω) λάθος των ντιζών το swashplate στις 0 μοίρες δεν είναι στο μέσο της διαδρομής του, αλλά μετατοπισμένο προς τα κάτω.
    Ευχαριστώ για τη βοήθεια, περισότερα σε φωτό.

    Καλές πτήσεις!
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 14:27:16 »

    Πράγματι αυτό το κακό με τα προκαθορισμένα μήκη ντιζων το βρίσκω άνω ποταμών ως τώρα. Όσο για το ύψος του swash Προσωπικά απλά φροντίζω το washout αν υπάρχει να είναι ίσια μεταξύ τους, τώρα σε dfc μάλλον θα πρέπει τα gripsνα είναι στην ίδια νοητή γραμμή.
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 480



    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 14:42:13 »

    Το βραδάκι θα ανεβάσω φωτό. Μου δίνει τις +-12 μοίρες στο collective, αλλά όταν μετά (ενώ είμαι στο -12) πάω να δώσω δεξιό stick  (τέρμα aileron και elevator) τότε βρίσκει το swashplate, οπότε πήγα αστο +-9 collective για να έχω περιθώρια κινήσεων όταν είμαι τέρμα collective. Επίσης από (κατασκευαστικό νομίζω) λάθος των ντιζών το swashplate στις 0 μοίρες δεν είναι στο μέσο της διαδρομής του, αλλά μετατοπισμένο προς τα κάτω.
    Ευχαριστώ για τη βοήθεια, περισότερα σε φωτό.

    Καλές πτήσεις!

    αφου εχουμε κεντραρει μετα απο reset της μοναδας (ωστε να μην κραταει ρυθμισεις απο αλλο σεταρισμα) ολα τα σερβο στο κεντρο και μηδεν μοιρες

    τοτε δινουμε σωστα και με προσοχη τα ορια του swashplate


    νομιζω εκει εχεις το θεμα(δεν εδωσες καθολου ή σωστα τα ορια του swash)

    καλη συνεχεια Αντρεα
    αν και ειμαι σιγουρος (για την καλη συνεχεια)  αφου το αποφασισες θα το κανεις ονειρο

     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.971


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 15:19:58 »

    Επίσης από (κατασκευαστικό νομίζω) λάθος των ντιζών το swashplate στις 0 μοίρες δεν είναι στο μέσο της διαδρομής του, αλλά μετατοπισμένο προς τα κάτω.

    Η Align έχει ένα θέμα με το μήκος των ντιζών, αλλά δεν βρίσκω κάτι λάθος από την στιγμή που σου βγάζει πάνω
    κάτω ίδιες μοίρες, επειδή λείπει το washout (λόγο dfc κεφαλής) φαίνεται η διαφορά μεγαλύτερη προς τα πάνω!!
    Swash χρησιμοποιείς dfc ή το παλιό??

    Υπάρχει μία λύση αν δεν βρεις καλύτερη ξεβίδωσε λίγες στροφές, τόσες που να έρθει το swash sto κέντρο της διαδρομής, τα
    ball link από όλα τα σέρβο, βέβαια ίδιες στροφές και στις 3 ντίζες και μετά άντε το στικ στο 0 και ρύθμισε τις 2 ντίζες των grips
    για να έχουν 0 μοίρες!!
    Στην συνέχεια μέτρησε μοίρες να δεις αν βγαίνουν σωστά και δεν βρίσκει το swash!!!

    Είναι λίγο "αλμπάνικη" λύση αλλά έχε την κατά νού, αν δεν πετύχει αυτό που προτείνει ο Αντώνης ή δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο!!  Wink
    Καταγράφηκε
    manaros19
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 20:04:44 »

    Αντρεα εβαλες robird τελικα;ποσες μοιρες δινεις στα cyclic;μηπως αντι για να κοψεις pitch πρεπει να κοψεις απο τα cyclic;
    Καταγράφηκε
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 21:42:27 »

    Τελικά χώρεσε το beastx  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    manaros19
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2014, 23:20:38 »

    Ωραια αφου ρυθμισεις στο beastx τις μεγιστες μοιρες του pitch,ρυθμιζεις και τις μοιρες που δινουν τα σερβο σε elevator και aileron ωστε να μην βρισκει μηχανικα καπου.εσυ το ρυθμισες αυτο;αν ναι ποσες ειναι οι μεγιστες μοιρες που σου επιτρεπει;εμενα με dfc swash με αφησε νομιζω γυρω στις 12 μοιρες.μετα εβρισκε το elevator servo οταν εδινα τερμα pitch τερμα μπροστα.ειναι ομως υπεραρκετες για πτηση με το 250.
    Καταγράφηκε
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 05:45:24 »

    Καλημέρα,
    ερώτηση1: Υπάρχει κάποιο σακουλάκι με το σύνολο των ρουλεμάν του trex-250? Ακουγεται ένα σφύριγμα στο heli ύστερα από 2χρονη αποθήκευση του στο ράφι, οπότε μάλλον πάω για ρουλεμάν γενικώς.

    ερώτηση2: Ποιά είναι η πρότασή σας για fbl carbon blades σε λευκό χρώμα?

    ερώτηση3: Υπάρχουν dampeners σκληρότερα ή μαλακότερα? Έχω μία ταλάντωση πάνω κάτω στην ουρά και αναρωτιέμαι τι να φταίει...

    Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
    Καλές πτήσεις!.
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 480



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 07:53:13 »

    ερώτηση3: Υπάρχουν dampeners σκληρότερα ή μαλακότερα? Έχω μία ταλάντωση πάνω κάτω στην ουρά και αναρωτιέμαι τι να φταίει...
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
    Καλές πτήσεις!.

    καλημερα, μηπως πρεπει να αυξησεις στροφες στο τι-ρεξακι?

    αν κανει η μπουμα του ταλαντωση πανω κατω χωρις θεμα σε κομβικα parts του τοτε ειναι 100% θεμα χαμηλων στροφων Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ΑdamHeli
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 902


    Don't forget the ground....


    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 07:59:46 »

    ερώτηση3: Υπάρχουν dampeners σκληρότερα ή μαλακότερα? Έχω μία ταλάντωση πάνω κάτω στην ουρά και αναρωτιέμαι τι να φταίει...
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
    Καλές πτήσεις!.

    καλημερα, μηπως πρεπει να αυξησεις στροφες στο τι-ρεξακι?

    αν κανει η μπουμα του ταλαντωση πανω κατω χωρις θεμα σε κομβικα parts του τοτε ειναι 100% θεμα χαμηλων στροφων Χαμόγελο
    +1000  Thumbs up
    έχεις γίνει exxxpert τέλος.... Cheesy
    με ρουλεμάν δεν νομίζω να έχει θέμα από την ακινησία εκτος και αν έχει υγρασία στο χώρο...

    Καταγράφηκε

    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 480



    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 08:21:49 »

    ειχα πολυ καλους δασκαλους  Χαμόγελο

    καλημερα και παλι Φωτη, Αντρεα και σε ολη την παρεα
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 10:07:20 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 10:01:21 »

    ερώτηση3: Υπάρχουν dampeners σκληρότερα ή μαλακότερα? Έχω μία ταλάντωση πάνω κάτω στην ουρά και αναρωτιέμαι τι να φταίει...
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
    Καλές πτήσεις!.

    καλημερα, μηπως πρεπει να αυξησεις στροφες στο τι-ρεξακι?

    αν κανει η μπουμα του ταλαντωση πανω κατω χωρις θεμα σε κομβικα parts του τοτε ειναι 100% θεμα χαμηλων στροφων Χαμόγελο

    Θα το δοκιμάσω, καλή ιδέα!
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 10:03:23 »

    ερώτηση3: Υπάρχουν dampeners σκληρότερα ή μαλακότερα? Έχω μία ταλάντωση πάνω κάτω στην ουρά και αναρωτιέμαι τι να φταίει...
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
    Καλές πτήσεις!.

    καλημερα, μηπως πρεπει να αυξησεις στροφες στο τι-ρεξακι?

    αν κανει η μπουμα του ταλαντωση πανω κατω χωρις θεμα σε κομβικα parts του τοτε ειναι 100% θεμα χαμηλων στροφων Χαμόγελο
    +1000  Thumbs up
    έχεις γίνει exxxpert τέλος.... Cheesy
    με ρουλεμάν δεν νομίζω να έχει θέμα από την ακινησία εκτος και αν έχει υγρασία στο χώρο...

    Ναι έχει υγρασία ο χώρος, και μόλις το σήκωσα μετά από πολύχρονη ακινησία έκανε το σφύριγμα που είμαι σίγουρος ότι δεν το έκανε πριν το ακινητοποιήσω...
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.971


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 11:31:25 »

    Ναι έχει υγρασία ο χώρος, και μόλις το σήκωσα μετά από πολύχρονη ακινησία έκανε το σφύριγμα που είμαι σίγουρος ότι δεν το έκανε πριν το ακινητοποιήσω...

    Μία σταγόνα λάδι για ρουλεμάν ίσως να λύσει το πρόβλημα χωρίς αντικατάσταση!!  Wink
    Καταγράφηκε
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 12:59:05 »

    Μια σταγόνα λάδι είναι μια καλή λύση για συντήρηση.προσωπικά βάζω λάδι της singer (ραπτομηχανες) που είναι πολύ λεπτόρευστο. Παρ όλα αυτά όταν έχω την ευκαιρία να βγάλω κάποια ρουλεμάν τους βγάζω την μια Τάπα (σε όποια μεγέθη είναι εφικτό) και τα έχω ολονυχτία στο WD40 η άλλο αντίσκωριακο.Την επόμενη αφού τα δουλέψω λίγο να φύγει ότι παλιό κατάλοιπο υπάρχει τα λαδωνω όπως είπα ενώ αν το Μέγεθος είναι λίγο μεγάλο βάζω και γρασσο μια και το άνοιξα. Έτσι απ τη μια έχω το φιλμ λεπτού λιπαντικου να πηγαίνει παντού ενώ ο γρασσος θα κρατά περισσότερο στο φυγοκεντρισμα. Ύστερα ταπωμα και δούλεμα λίγο να σκουπίστει Ότι ξέρασε

     
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Βοήθεια για στήσιμο Trex-250
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.