Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:52:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:52:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 15
    Total: 17
    Choix de thème

    Υπενθύμιση προς τους φίλους αερομοντελιστές που γράφουν σε θέματα για δραστηριότητες σε μοντελοδρόμια. Μην κάνετε προσωπικούς διαλόγους, είναι κουραστικοί για όσους θέλουν να δουν την αερομοντελιστική κίνηση και τις δραστηριότητες που υπάρχουν.
    Pages: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αναβυσσός...  (Lu 45282 fois)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #135 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 16:34:09 »

    Ειδα τον ερωτα και  ειναι ζαλισμενος!!
    Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #136 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 16:49:53 »

    Αγαπητοί φίλοι, ας μιλήσουμε με αριθμούς, δηλαδή με ευρώ.

    Αν πάει κανείς σε ένα από τα μοντελοδρόμια της Κωπαϊδας, τις 30 Κυριακές από τις 52 του έτους,  το κόστος θα είναι:

    50 ευρώ πήγαινε - έλα, (μέσος όρος) Χ 30=1500  ευρώ
    Συνδρομή στο Κάστρο 50 ευρώ. Σύνολο έτους 1550
    Συνδρομή στο Hobbybox 150 ευρώ. Σύνολο έτους 1650

    Η διαφορά ετησίως για τους δύο χώρους είναι 100 ευρώ.

    Οι αερομοντελιστές, ξοδεύουν αρκετά χρήματα για να κάνουν το χόμπυ τους. Όλοι βέβαια ανάλογα με τις δυνατότητές τους.  Δεν πιστεύω όμως ότι το θέμα είναι το extra κατοστάρικο το έτος.
    Αν κάποιος πράγματι δεν έχει να δώσει το επι πλέον κατοστάρικο για το Hobbybox, ας πάει δύο Κυριακές λιγότερες.

    Και αν αυτές πάει στην ταβέρνα με την οικογένεια θα ξοδέψει περισσότερα.

    Τι έχετε να  πείτε για αυτούς που πάνε στο διπλανό αεροδρόμιο και πληρώνουν 100 ευρώ για την χρήση μιάς ημέρας;

    Εδώ είναι που ζαλίζεται ο έρωτας Βασίλη.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 77



    « Répondre #137 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 17:57:50 »

    …τα παραπάνω νούμερα είναι σωστά. Αλλά νομίζετε ότι όλοι μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα ή και να επισκεφθούν τόσες φορές ένα μοντελοδρόμιο/έτος? Δεν νομίζω. Και όλοι αυτοί δεν αγαπούν το χόμπι τους? Πάλι δεν νομίζω.
     Μην τρελαθούμε. Στο Ελληνικό πέταγα και εγώ. Ξεκίνησα στο parking του Ελληνικού με park flyers και προχώρησα με μεγαλύτερα μοντέλα όταν μπήκαμε μέσα. Αλλά αυτή η εποχή πέρασε και όντως το μοντελοδρόμιο είναι μονόδρομος. Αλλά για ποιους? Για αυτούς που το σηκώνει η τσέπη τους. To θέμα είναι μόνο οικονομικό. Από αυτούς που γνώρισα εκεί (μιλάμε για δεκάδες) ελάχιστοι συνέχισαν σε μοντελοδρόμιο. Τους τσούζουν τα 25-50 ευρώ των μεταφορικών κυρίως (αλλά και άλλοι λόγοι). Και γι’αυτό και είτε πούλησαν είτε απλά κοιτάνε τα μοντέλα τους κρεμασμένα.
    Γι’αυτό πιστεύω ότι ένας ευέλικτος τρόπος πληρωμής («ημερήσιο εισιτήριο», σου περισσεύουν-πετάς, δεν σου περισσεύουν-κάθεσαι σπίτι σου) ίσως να βοηθούσε.
    Από τα 10 μοντέλα που έχω τα 7 είναι φελιζολένια park flyers και τα μόνο τα υπόλοιπα 3 απαιτούν πραγματικά μοντελοδρόμιο. Και η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα βολευόμουν πετώντας τα μικρά σε αλάνες (στην καλύτερη των καλυτέρων περίπτωση 2 φορές/μήνα και όταν το επέτρεπε ο καιρός της Αττικής). Αλλά οι καιροί άλλαξαν και η συνδρομή επιβάλλεται ακόμα και για τις «φελιζολιές». Στην Ελλάδα των χιλιάδων ανασφάλιστων αυτοκινήτων, των κόκκινων δανείων και των πετσοκομμένων μισθών, όσοι «αντέχετε» απλά προσέλθετε συνδρομητές…
    Journalisée
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #138 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 18:02:52 »

    kaλησπερα
         αυτή η κατασταση δεν οδηγει πουθενα οσες υπογραφες και να μαζεψουν οι μοντελιστες  θα πεσουν πανω στο τειχος των μονιμων κατοικων που είναι και ψηφοφοροι και μαλιστα πολιτικοι που είναι στο Δημο
           καταλαβαινω ότι το μερος το προτιμουν γιατι εχει απλα αλλα δυστηχως ετσι είναι τα πραγματα
       πιο πολλες ελπιδες υπαρχουν με το τσιμενταδικο  γιατι πληρει και τις  προδιαγραφες για τα 300 μ από κατοικημενη περιοχη και τα 8 κμ απο το αεροδρομιο βενιζελος
      
    Journalisée
    Skyline
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 173



    « Répondre #139 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 18:10:17 »

    …τα παραπάνω νούμερα είναι σωστά. Αλλά νομίζετε ότι όλοι μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα ή και να επισκεφθούν τόσες φορές ένα μοντελοδρόμιο/έτος? Δεν νομίζω. Και όλοι αυτοί δεν αγαπούν το χόμπι τους? Πάλι δεν νομίζω.
     Μην τρελαθούμε. Στο Ελληνικό πέταγα και εγώ. Ξεκίνησα στο parking του Ελληνικού με park flyers και προχώρησα με μεγαλύτερα μοντέλα όταν μπήκαμε μέσα. Αλλά αυτή η εποχή πέρασε και όντως το μοντελοδρόμιο είναι μονόδρομος. Αλλά για ποιους? Για αυτούς που το σηκώνει η τσέπη τους. To θέμα είναι μόνο οικονομικό. Από αυτούς που γνώρισα εκεί (μιλάμε για δεκάδες) ελάχιστοι συνέχισαν σε μοντελοδρόμιο. Τους τσούζουν τα 25-50 ευρώ των μεταφορικών κυρίως (αλλά και άλλοι λόγοι). Και γι’αυτό και είτε πούλησαν είτε απλά κοιτάνε τα μοντέλα τους κρεμασμένα.
    Γι’αυτό πιστεύω ότι ένας ευέλικτος τρόπος πληρωμής («ημερήσιο εισιτήριο», σου περισσεύουν-πετάς, δεν σου περισσεύουν-κάθεσαι σπίτι σου) ίσως να βοηθούσε.
    Από τα 10 μοντέλα που έχω τα 7 είναι φελιζολένια park flyers και τα μόνο τα υπόλοιπα 3 απαιτούν πραγματικά μοντελοδρόμιο. Και η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα βολευόμουν πετώντας τα μικρά σε αλάνες (στην καλύτερη των καλυτέρων περίπτωση 2 φορές/μήνα και όταν το επέτρεπε ο καιρός της Αττικής). Αλλά οι καιροί άλλαξαν και η συνδρομή επιβάλλεται ακόμα και για τις «φελιζολιές». Στην Ελλάδα των χιλιάδων ανασφάλιστων αυτοκινήτων, των κόκκινων δανείων και των πετσοκομμένων μισθών, όσοι «αντέχετε» απλά προσέλθετε συνδρομητές…


    πολυ σωστος ο φιλος  Thumbs up Thumbs up ειδικα στον τροπο πληρωμης..ενας εναλλακτικος τροπος θα βοηθουσε πολυ..εγω π.χ που λειπω οπως ειπα απο την ελλαδα καποιους μηνες γιατι να πληρωσω 150-250 ευρω για μια ετησια συνδρομη που στην ουσια θα παει χαμενη...δωσε μου την δυνατοτητα να πληρωσω με τον μηνα η κ με την ημερα συν την ασφαλιση μου...
    ηθελα να ηξερα αν ανοιγε  το ελληνικο ξανα που θα γεμιζε δεκαδες μοντελιστες ξανα που πετουσαν στο ελληνικο τοσα χρονια τι θα λεγαμε σημερα περι συνδρομων κ μοντελοδρομειων...το θεμα ειναι πως θα φερουμε ολον αυτον τον κοσμο ξανα στην ενεργο δραση κ νεους μονρελιστες για αυτο επιμενω για νεες προσιτες συνδρομες...γιατι οντως για καποιους τα 150=200 ςυρω να αποτελλει ενα κοστος σημερα...κ σιγουρα το καστρο που εχει σημερα 50 ευρω συνδρομη πεφτει παρα πολυ μακρια αφου ο χρονος για μερικους ειναι λιγος συν τα εξτρα εξοδα...ας γινει εστω δοκιμαστικα για ενα ετος να δουμε θα υπαρξει ανταποκριση...εαν οχι τοτε ειμαστε για κλαματα Ντροπή


    « Dernière édition: Mercredi, 25 Sept. 2019, 19:30:27 par Γιώργος Κανδυλάκης » Journalisée

    Τα μυστικα ειναι για μικρους ανθρωπους!!
    Skyline
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 173



    « Répondre #140 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 18:13:26 »

    kaλησπερα
         αυτή η κατασταση δεν οδηγει πουθενα οσες υπογραφες και να μαζεψουν οι μοντελιστες  θα πεσουν πανω στο τειχος των μονιμων κατοικων που είναι και ψηφοφοροι και μαλιστα πολιτικοι που είναι στο Δημο
           καταλαβαινω ότι το μερος το προτιμουν γιατι εχει απλα αλλα δυστηχως ετσι είναι τα πραγματα
       πιο πολλες ελπιδες υπαρχουν με το τσιμενταδικο  γιατι πληρει και τις  προδιαγραφες για τα 300 μ από κατοικημενη περιοχη και τα 8 κμ απο το αεροδρομιο βενιζελος
      


    το τσιμενταδικο ειναι οντως γαματο 180 μτρ στρωμενος ετοιμος  διαδρομος..κ 23 πλατος...αλλα εχει το μεγαλο μειον με τα καλωδια υψηλης τασης κ τους ντριφτεραδες Sad κατα τα αλλα ειναι κ γαμω τις απλες!!!
    Journalisée

    Τα μυστικα ειναι για μικρους ανθρωπους!!
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #141 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 18:20:26 »

    καλησπέρα
     οι πυλωνες και τα καλωδια είναι παραλληλα με τον διαδρομο ? και σε τι αποσταση?
    Journalisée
    Skyline
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 173



    « Répondre #142 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 18:29:46 »

    καλησπέρα
     οι πυλωνες και τα καλωδια είναι παραλληλα με τον διαδρομο ? και σε τι αποσταση?


    καλησπερα αλεξ οπως κοιτας τον διαδρομο στην φωτο τα καλωδια ειναι στην αριστερη πλευρα του διαδρομου κατα το εγκαρσιο...μια λαθος προσγειωση απογειωση κ θα γινουν ολα μπουρλοτο...μπορει να υπαρχει δυνατοτητα να κατεβουν κατω στο εδαφος αλλα αυτο θα απαιτει μεγαλο κοστος...

    ενα βιντεακι μετα το ελληνικο οταν εκανα σαφαρι στην αττικη για να βρω ενα μερος για πτησεις....κοιτατε ποση απλα κ χωραφια εχει το μερος..αν νοικιαζαμε ενα απο εναν βοσκο κ το φερναμε στα μετρα μας κ μολις 25χλμ απο το ελληνικο...


    https://youtu.be/AzCLZkk4Q7o


    * 71343991_511115136382430_7107463072859553792_n.jpg (106.65 Ko, 576x1024 - vu 406 fois.)
    Journalisée

    Τα μυστικα ειναι για μικρους ανθρωπους!!
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #143 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 19:01:21 »

    κριμα ετσι εξηγηται  γιατι δεν εχει κατοικηθει το μερος
    Journalisée
    g_k
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 45


    « Répondre #144 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 19:51:06 »

    Citation
    πολυ σωστος ο φιλος  Thumbs up Thumbs up ειδικα στον τροπο πληρωμης..ενας εναλλακτικος τροπος θα βοηθουσε πολυ..εγω π.χ που λειπω οπως ειπα απο την ελλαδα καποιους μηνες γιατι να πληρωσω 150-250 ευρω για μια ετησια συνδρομη που στην ουσια θα παει χαμενη...δωσε μου την δυνατοτητα να πληρωσω με τον μηνα η κ με την ημερα συν την ασφαλιση μου...

    Φίλε μου, τόσες φορές που το έχεις γράψει, πιστεύω να κατανοείς και εσύ ότι γίνεται κουραστικό. Είμαι σίγουρος ότι οι ιδιοκτήτες και οι υπεύθυνοι των μοντελοδρομίων που παρακολουθούν το FORUM, έχουν καταγράψει το ιδιαίτερο αίτημα σου, γιατί λοιπόν δεν κάνεις μια προσωπική επαφή μαζί τους για να το συζητήσεις; Ίσως να το δουν με συμπάθεια. Όλα τα τηλέφωνα, όλων των μοντελοδρομίων, είναι στην διάθεση σου αν το ζητήσεις.

    Από την άλλη, αυτό δεν αφορά όλους εμάς τους υπόλοιπους, που -καλώς ή κακώς, μάλλον κακώς- χρησιμοποιούσαμε την Ανάβυσσο καθ όλη την διάρκεια του χρόνου και τώρα ψάχνουμε να βρούμε εναλλακτικές λύσεις.

    Αυτά που διαβάζω για "εισιτήρια" κλπ. ειλικρινά τα βρίσκω κάπως αστεία, φαντάζομαι ένα μοντελοδρόμιο με έναν εισπράκτορα με στολή στην είσοδο, που θα εισπράττει το εισιτήριο! Πραγματικά για γέλια και σίγουρα όχι σοβαρά πράγματα.

    Για την ιστορία, η Ανάβυσσος είχε "ανοίξει" για τους αερομοντελιστές κάπου το 1983 ή 1984 από τον κ. Κώστα Μπούρμπουλα. Φιλοξένησε γενεές ολόκληρες αερομοντελιστών, ενώ κάποιοι παλιότεροι γέρασαν σε αυτήν. Εκείνα τα χρόνια -την δεκαετία του '80- , υπήρχαν ελάχιστα σπίτια γύρω και η περιοχή ήταν σχεδόν έρημη, γι αυτό και είχε επιλεγεί από την δικτατορία για την μεταφορά του ιπποδρόμου.

    Τα τελευταία 20 χρόνια έχει δομηθεί όλος ο πέριξ χώρος υπερβολικά.

    Φαίνεται λοιπόν πως μια σπουδαία εποχή έφτασε στο τέλος της.
    Journalisée
    Skyline
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 173



    « Répondre #145 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 20:06:58 »

    Citation
    πολυ σωστος ο φιλος  Thumbs up Thumbs up ειδικα στον τροπο πληρωμης..ενας εναλλακτικος τροπος θα βοηθουσε πολυ..εγω π.χ που λειπω οπως ειπα απο την ελλαδα καποιους μηνες γιατι να πληρωσω 150-250 ευρω για μια ετησια συνδρομη που στην ουσια θα παει χαμενη...δωσε μου την δυνατοτητα να πληρωσω με τον μηνα η κ με την ημερα συν την ασφαλιση μου...

    Φίλε μου, τόσες φορές που το έχεις γράψει, πιστεύω να κατανοείς και εσύ ότι γίνεται κουραστικό. Είμαι σίγουρος ότι οι ιδιοκτήτες και οι υπεύθυνοι των μοντελοδρομίων που παρακολουθούν το FORUM, έχουν καταγράψει το ιδιαίτερο αίτημα σου, γιατί λοιπόν δεν κάνεις μια προσωπική επαφή μαζί τους για να το συζητήσεις; Ίσως να το δουν με συμπάθεια. Όλα τα τηλέφωνα, όλων των μοντελοδρομίων, είναι στην διάθεση σου αν το ζητήσεις.

    Από την άλλη, αυτό δεν αφορά όλους εμάς τους υπόλοιπους, που -καλώς ή κακώς, μάλλον κακώς- χρησιμοποιούσαμε την Ανάβυσσο καθ όλη την διάρκεια του χρόνου και τώρα ψάχνουμε να βρούμε εναλλακτικές λύσεις.

    Αυτά που διαβάζω για "εισιτήρια" κλπ. ειλικρινά τα βρίσκω κάπως αστεία, φαντάζομαι ένα μοντελοδρόμιο με έναν εισπράκτορα με στολή στην είσοδο, που θα εισπράττει το εισιτήριο! Πραγματικά για γέλια και σίγουρα όχι σοβαρά πράγματα.

    Για την ιστορία, η Ανάβυσσος είχε "ανοίξει" για τους αερομοντελιστές κάπου το 1983 ή 1984 από τον κ. Κώστα Μπούρμπουλα. Φιλοξένησε γενεές ολόκληρες αερομοντελιστών, ενώ κάποιοι παλιότεροι γέρασαν σε αυτήν. Εκείνα τα χρόνια -την δεκαετία του '80- , υπήρχαν ελάχιστα σπίτια γύρω και η περιοχή ήταν σχεδόν έρημη, γι αυτό και είχε επιλεγεί από την δικτατορία για την μεταφορά του ιπποδρόμου.

    Τα τελευταία 20 χρόνια έχει δομηθεί όλος ο πέριξ χώρος υπερβολικά.

    Φαίνεται λοιπόν πως μια σπουδαία εποχή έφτασε στο τέλος της.


     φιλε μ ισως ναι εχω γινει κουραστικος...αλλα μια παροιμια λεει οτι αν το παιδι δεν κλαψει δεν του δινει η μανα του φαι...το να εκφραζεις ολους τους μοντελιστες της αναβυσσου ειναι λιγουλακι δυσκολο κ επειδη πλεον οι διαθεσιμοι χωροι για πτησεις-αλανες ειναι ελαχιστες λογω του τσιμεντου κ η επιλογη του μοντελοδρομιου οπως ειπωθηκε  αποτελλει ισως μονοδρομο, θα σε χαλαγε αν αυριο ενα απο τα τρια μοντελοδρομια της αττικης ντουνης,αλντεχ,πετμε ελεγαν οτι η συνδρομη παει στα 50 ευρω συν την ασφαλιση  οπως  πρατει σημερα η αερολεσχη στο καστρος  βοιωτιας... δεν θα γινουσουν μελος λεω εγω τωρα κ αρκετοι  αλλοι φιλοι της αναβυσσου??? οποτε ασε με εγω να το γραφω κ ας κουραζω γιατι μπορει κ να πετυχω κατι που ισως βγεις κ εσυ κερδισμενος με την καλη εννοια παντα εννοειτα κ ισως αν κ αλλοι φιλοι του φορουμ που διαβαζουν το θεμα κ συμφωνουν με την προταση αυτη γραφοντας το θετικο σχολιο τους πιο κατω τοτε ισως κ οι υπευθυνοι δουν οτι αυτη δεν ειναι μοναχα δικη μου απαιτηση αλλα κ αλλων πολλων κ ετσι ισως αλλαξει κατι κ μια νεα εποχη αρχισει για τους μοντελιστες των νοτιων προαστειων κ οχι μονο...καλη συνεχεια ευχομαι.
    « Dernière édition: Mercredi, 25 Sept. 2019, 21:02:34 par Skyline » Journalisée

    Τα μυστικα ειναι για μικρους ανθρωπους!!
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 390


    « Répondre #146 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 21:10:51 »

    Παντελή, 1,25 λεπτά κάνεις με πατίνι Thumbs up
    χαχαχαχαχαχ
    Όσο για τον διάδρομο είναι 140Χ16 πλέον

    Οι χρόνοι είναι αυτοί που προβλέπει το google maps για όλα τα μοντελοδρόμια από Ομόνοια.

    Τις νέες διαστάσεις του διαδρόμου τις υπολογίζεις μαζί με  τον συνθετικό χλοοτάπητα ή κάνατε επέκταση στην άσφαλτο;
    Journalisée
    Θόδωρος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 65



    « Répondre #147 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 22:03:46 »

    το τσιμενταδικο ειναι οντως γαματο 180 μτρ στρωμενος ετοιμος  διαδρομος..κ 23 πλατος...αλλα εχει το μεγαλο μειον με τα καλωδια υψηλης τασης κ τους ντριφτεραδες Sad κατα τα αλλα ειναι κ γαμω τις απλες!!!
    Αυτό το τσιμεντάδικο ρε παιδιά, είναι κρίμα!!!
    Τέλειο μέρος για πτήσεις αλλά είναι μονίμως κατηλειμένο από "ντριφτεράδες" (κάγκουρες θα έλεγα εγώ) που δεν μπορείς να πλησιάσεις.

    Να πάμε να στρώσουμε καινούρια άσφαλτο να μην γλιστράει και θα ησυχάσουμε από δαύτους  Grin Grin Grin

    Πέρα απ΄την πλάκα όμως μήπως ξέρει κανείς τίποτα για τον ιδιοκτήτη του χώρου; Κάτι έχω ακούσει για την πυροσβεστική υπηρεσία ισχύει;
    Journalisée
    dukepapas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 264



    « Répondre #148 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 22:27:06 »

    Δυο χούφτες πρόκες διάσπαρτες.......μύγες κουνούπια παρτα κατω...... angel 
    Journalisée
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 390


    « Répondre #149 le: Mercredi, 25 Sept. 2019, 22:51:31 »

    Για να πετάξεις με ασφάλεια ο,τιδήποτε καλύτερο από ένα foamάκι ή ένα σαρανταράκι θερμικό, χρειάζεται ασφάλτινος ή χορτάρινος (πολύ καλά ισοπεδωμένος) διάδρομος, διαστάσεων τουλάχιστον 120Χ10 με διπλάσιο ελεύθερο χώρο γύρω από τον διάδρομο για emergency landing. Επίσης το pattern πτήσης να μην περνάει πάνω από σπίτια ή δρόμους. Τέλος να μην υπάρχουν σε κοντινή απόσταση υψηλά εμπόδια (κολώνες/σύρματα ΔΕΗ, δέντρα κλπ) σε απόσταση τουλάχιστον 100-150 μέτρων. Θα πρέπει να υπάρχει άνετη και ασφαλής πρόσβαση με το αυτοκίνητο μέχρι τα pits, άνετος και ασφαλής χώρος στάθμευσης και κάποιος χώρος για υπόστεγο ώστε να μην σε ψήνει ο ήλιος όσο δεν πετάς ή όταν στηνεις/μαζεύεις το αεροπλάνο και τον εξοπλισμό σου.

    Τέτοιος ελεύθερος χώρος στην Αττική δεν υπάρχει πουθενά!

    -Αν κάποιος εντοπίσει έναν χώρο που να έχει τις δυνατότητες να φτιαχτεί και να καλύπτει τα παραπάνω, θα χρειαστεί τουλάχιστον 40 στρέματα γης (μην φέρετε αντίρρηση σε αυτό, είναι μετρημένο και υπολογισμένο). Αν υποθέσουμε ότι κάποιος αγοράζει 40 στρέματα χωράφι, το κόστος με πολύ μετριοπαθείς υπολογισμούς ανέρχεται στα €500/στρέμα, ήτοι €20,000 για την γη.

    -Για να στηθεί ο ασφάλτινος διάδρομος στοιχίζει χονδρικά €10/m2, δηλαδή €12000. Και αυτό χωρίς να υπολογίσουμε χωματουργικές εργασίες ισοπέδωσης-διαμόρφωσης. Παραδεχόμαστε ότι το χωράφι είναι αλφαδιά!

    -Υπόστεγο, πάγκοι €2500.

    -Περίφραξη, 800μμΧ10€=€8000

    -Σύνολο €32000 χωρίς να υπολογίζουμε συμβολαιογραφικά, φόρους και γραφειοκρατία για τις άδειες εγκατάστασης και λειτουργίας. Βάλτε και 10% απρόβλεπτα και φτάνουμε στις €35000.

    Όλα τα παραπάνω νούμερα είναι πολύ αισιόδοξα και με τις χαμηλότερες τιμές που μπορεί να βρει κανείς και χωρίς ΦΠΑ. Μην τις αμφισβητήσετε, μια έρευνα αγοράς θα σας πείσει.

    Για να αποσβέσει το κόστος της μια τέτοια επένδυση σε, ας πούμε 20 χρόνια (εξωφρενικά πολλά ,αλλά για την οικονομία της κουβέντας), θα πρέπει μετά από τα λειτουργικά έξοδα να μένουν στον ιδιοκτήτη €3500 τον χρονο.

    Βάλτε κουρέματα, βαψίματα, μικροεπισκευές €2000 τον χρόνο. Χωρίς την ασφάλιση αστικής ευθύνης θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να μαζεύει €5500 τον χρόνο. Δηλαδή με τα €50 που προτείνετε ως ετήσια συνδρομή θα πρέπει να έχει 110 συνδρομητές. Και αυτά για ένα πολύ μετρίων προδιαγραφών μοντελοδρόμιο που με δυσκολία μπορεί να φιλοξενήσει μοντέλα άνω των 12kg. Και στο μεταξύ, αν ο "μοντελοδρομιάρχης" είναι στην ηλικία μου (51) οταν φτιάξει το μοντελοδρόμιο, μέχρι να αποσβέσει την τοποθέτηση των χρημάτων του μπορεί και να έχει πεθάνει....

    Τί λέτε ρε παιδιά;;;
    Journalisée
    Pages: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια (Modérateurs: Serafim, Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Αναβυσσός...
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 24 requêtes.