Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:13

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:13

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 42
    Totale: 45
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 27 28 29 [30] 31     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?  (Letto 103184 volte)
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #435 il: Giovedì, 2 Lug 2020, 15:33:19 »

    Και αυτό ειναιο της optifuel και το αλλο ειναι της μαμάς klotz.

    https://www.bestrcshops.com/%CE%BA%CE%B1%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BB%CE%B7%CF%82-klotz-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%BD%CE%AF%CF%84%CF%81%CE%BF/%CE%9A%CE%B1%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%80%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BB%CE%B7-%CE%BD%CE%AF%CF%84%CF%81%CE%BF-Klotz-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B9/klotz-2-stroke-one-shot-engine-oil-1000ml.html


    https://klotzlube.com/shop/ols/products/xn-original-techniplate-g2a
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 349



    « Risposta #436 il: Giovedì, 2 Lug 2020, 16:05:58 »

    Ναι το έχω δει αλλά γράφει για διχρονους. Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί να προσθέσω στο 18αρι έξτρα και να μη πάρω κατευθείαν για τετράχρονο που έχει παραπάνω λαδι 20%;
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #437 il: Giovedì, 2 Lug 2020, 16:21:54 »

    Σε περίπτωση που το εχεις ήδη το 18 και θελεις να του προσθέσεις.Τοτε μπορείς να βαλεις .Αλλιως ναι αγοραζεις κατευθείαν με 20% λαδι  καυσιμο ,που απευθύνεται για
    κινητηρες  τετραχρονους.
    Εγω επαιρνα 15% νιτρο με 20% λαδι καυσιμο που απευθύνεται λόγο λαδιού για τετράχρονα και εβαζα αλλο 2% και το πηγαινα 22% για κινητήρες ducted fan διχρονο  os91, για καλύτερη λυπανση.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #438 il: Giovedì, 2 Lug 2020, 16:48:50 »

    Για την ιστορία,

    την εποχή του '80, λίγα ξέραμε για τους τετράχρονους.
    Μιά μέρα κέρδισα στον λαχνό της ΕΑΑ ένα γαλόνι καύσιμο για τετράχρονη. Σε τετράχρονη το έβαλα, αλλά μετά κατάλαβα ότι είχε μονο 10% λάδι, και το τι έγινε δεν χρειάζεται να σας το πω.

    Τότε νόμιζαν ότι αφού οι τετράχρονες δεν παίρνουν πολλές στροφές, και δεν αναφλέγεται το μίγμα σε κάθε κύκλο, δεν χρειαζονται πολυ λάδι.  Αμ πως!
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 349



    « Risposta #439 il: Giovedì, 2 Lug 2020, 18:45:38 »

    Κατανοητά αυτά που γράψατε και συμφωνώ.
    Ο μόνος ενδιασμός είναι αν πάνω από 18% λάδι σε κινητήρα δίχρονο που είναι ανάποδα μήπως τον μπουκωνει σε ρελαντί και χαμηλές στροφές. Τέλος πάντων θα κάνω δοκιμές και βλέπουμε.
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #440 il: Giovedì, 2 Lug 2020, 18:59:58 »

    Κατανοητά αυτά που γράψατε και συμφωνώ.
    Ο μόνος ενδιασμός είναι αν πάνω από 18% λάδι σε κινητήρα δίχρονο που είναι ανάποδα μήπως τον μπουκωνει σε ρελαντί και χαμηλές στροφές. Τέλος πάντων θα κάνω δοκιμές και βλέπουμε.

    Η απόσταση του 18 έως το 22 είναι μικρή για να βοβάσαι όι θα επηρεάσει την ανάποδη λειτουργία

    Τα προβλήματα που εμφανίζουν οι ανάποδοι κινητήρες οφείλεται στο μπουζί τους, που όταν δεν λειτουργούν στην αποθήκευση, δέχεται λάδι και λαδώνεται σε βαθμό που δεν λειτουργεί όπως όταν είναι καινούργιο. Αυτό ανεξάρτητα από την περιεκτικότητα σε λάδι. Το μπουζί πρέπει να βγαίνει και να πλένεται.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #441 il: Giovedì, 2 Lug 2020, 23:02:43 »

    Nαι οντως οπως λεει ο Κυριος Γιάννης ειναι μικρή η διαφορά 18-22.Ομως στον διχρονο ανάποδα τα πραγματα γίνονται λίγο πιο δυσκολα σε σχεση με τον τετράχρονο γιατί . στον δίχρονο η εισαγωγή καυσιμου γίνεται απο τις θυρίδες γυρω απο το χιτώνιο.Οι οποίες και δια βαρύτητας όταν δεν λειτουργεί ο κινητήρας στραγγίζουν προς τα κατω και καταλήγουν στην κεφαλή του ανάποδου κινητήρα, και πλημμυρίζουν το μπουζί κανοντας δυσκολη και την εκκίνηση γιατι σβηνουν το μπουζί τα πολλά καυσιμα ,αλλα και υδραυλικώνουν τον κύλινδρο την ωρα της εκκινησης με κίνδυνο να παθει και ζημιά στα μέταλα απο τις απότομες συμπιέσεις.
    Ο τετράχρονος απο την αλλη είναι λίγο πιο προστατευμένος στον θάλαμο αφού οι βαλβίδες ειναι αυτές που στελνουν το καυσιμο αρα στην αναποδη θεση ο κινητηρας μπορεί και αποβάλει το παραπανω κάυσιμο.Ομως στο μπουζί παραμένει λίγο και δυσκολέυει την ικανότητα να μένει αναμένη η χρωμονικελίνη.Γιαυτό αμα προσέξουμε τα τετραχρονα μπουζι  είναι επίσης λίγο μακρύτερα και στο ύψος τους.O ενας λόγος ειναι και να παραμένει αναμένο στον χρόνο που δεν εχει καυση.
    Ο μόνος τρόπος ειναι να ξεβιδώνουμε το μπουζί  να το καθαρίζουμε (στεγνώνουμε) .Και βέβαια ενα glow driver βοηθάει να κρατάει αναμένο σε όλες τις φάσεις και ειδικά στς χαμηλές την λειτουργεία του κινητήρα.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #442 il: Venerdì, 20 Nov 2020, 09:54:12 »

    Για  breakin.  βάζω 10% νιτρομεθ. Και με λίγο καστορ 10% . Επειδή το cool power  της  Morgan fuels δουλεύει με υψηλές θ  οπότε προτιμάω  . opti fuel.
    Για νορμάλ καταστάσεις 10% νίτρο  με 18% λάδι συνθετικο
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    stathis r1
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 29



    « Risposta #443 il: Lunedì, 11 Gen 2021, 09:16:19 »

    Καλημερα σε ολους!τι καυσιμο να βαλω σε μοτερ kyosho 40αρι ποσο νιτρο και ποσο λαδι;
    Loggato
    nickgr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 31


    « Risposta #444 il: Lunedì, 11 Gen 2021, 13:01:40 »

    Καλημερα σε ολους!τι καυσιμο να βαλω σε μοτερ kyosho 40αρι ποσο νιτρο και ποσο λαδι;

    Καλημερα πιστευω οτι με 5% nitro και 18% λαδι εισαι μια χαρα
    Loggato
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 243



    WWW
    « Risposta #445 il: Lunedì, 11 Gen 2021, 19:30:40 »

    εγω δουλευω optimix-15mv
    Loggato

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #446 il: Mercoledì, 13 Gen 2021, 07:55:20 »

    εγω δουλευω optimix-15mv

    Thumbs up Wink
    το εχω δουλεψει κ εγω 15, θεωρω για διχρονους οτι το 15 ειναι πολυ καλο και βοηθαει στη λειτουργια των διχρονων (αν δεν κανω λαθος περιεχει το OPTIMIX 18% συνθετικο λαδι) , αλλα λογω του υψηλου % νιτρο μαζευει πολυ καρμπον μπιλντ.

    αλλα το γυρισα παλι σε 10αρι OPTIFUEL, για νορμαλ καταστασεις
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #447 il: Mercoledì, 13 Gen 2021, 10:12:07 »

    Καλημέρα στην παρέα,

    Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης, επομένως και εγώ, γι αυτό και θα επαναλάβω αυτά που πρεσβεύω.

    Στην Ελλάδα δεν ρυθμίζουμε σωστά το μίγμα (μεγάλη βελόνα). Σφυρίζουμε πολύ τον κινητήρα, γιατί έτσι νομίζουμε ότι πρέπει,  με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση. Το ότι πολύ σύντομα ο κινητήρας περνάει στην φάση «καμμένος», πολλές φορές πριν ακόμα στρώσει, δεν το καταλαβαίνουμε γιατί οι σωστά στρωμένοι κινητήρες στην Ελλάδα είναι σπάνιο φαινόμενο και δεν υπάρχει συγκρίσιμο παράδειγμα.

    Τα καύσιμα του εμπορίου είναι ηλεγμένα και πιστοποιημένα ότι έχουν το πρέπον ποσοστό λιπαντικού. Αλλά αυτό ισχύει α)  για normal θερμοκρασίες περιβάλλοντος και β) για normal ρυθμίσεις.

    Τέλος το ποσοστό του νιτρομεθάνιου που χρειάζονται οι καθημερινοί κινητήρες είναι παρεξηγημένο. Το περισσότερο δεν σημαίνει και καλύτερο. Μάλλον δυσκολίες στην λειτουργία φέρνει και όχι «αύξηση απόδοσης», αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι ακριβώς σημαίνει αυτή η ρήση.

    Προτείνω να ρίξετε μία ματιά στα σχετικά άρθρα περί καυσίμων και κινητήρων του βιβλίου μου που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛ.Α.Ο.) http://jkon.elao.gr

    Για την απλή ενημέρωσή σας και μόνον.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    @Nikos@
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 290



    « Risposta #448 il: Mercoledì, 13 Gen 2021, 12:35:53 »

    Καλημέρα τις περισσότερες φορες φταίει το χέρι και όχι ο κινητήρας.
    Εγώ κάνω ένα απλό πράγμα ανοίγω μισή στροφή την μεγάλη βελόνα από το τέρμα φτωχό μίγμα,
    επισης παίρνω κινητήρες osmax (made japan) και δεν έχω ποτε πρόβλημα, συνήθως σβήνει από το
    τελος του καυσιμου.
    οι κινεζικοι κινητηρες ισως καουν αν λειτουργήσουν μια φορα με φτωχο μιγμα ενω οι επωνυμοι ισως
    κρατήσουν παραπανω.Νίκος
    Loggato

    funtana x100, bossanova, spirit 3d, easy glider,prelude 2.50 m.
    nickgr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 31


    « Risposta #449 il: Mercoledì, 13 Gen 2021, 12:46:27 »

    Καλημέρα στην παρέα,

    Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης, επομένως και εγώ, γι αυτό και θα επαναλάβω αυτά που πρεσβεύω.

    Στην Ελλάδα δεν ρυθμίζουμε σωστά το μίγμα (μεγάλη βελόνα). Σφυρίζουμε πολύ τον κινητήρα, γιατί έτσι νομίζουμε ότι πρέπει,  με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση. Το ότι πολύ σύντομα ο κινητήρας περνάει στην φάση «καμμένος», πολλές φορές πριν ακόμα στρώσει, δεν το καταλαβαίνουμε γιατί οι σωστά στρωμένοι κινητήρες στην Ελλάδα είναι σπάνιο φαινόμενο και δεν υπάρχει συγκρίσιμο παράδειγμα.

    Τα καύσιμα του εμπορίου είναι ηλεγμένα και πιστοποιημένα ότι έχουν το πρέπον ποσοστό λιπαντικού. Αλλά αυτό ισχύει α)  για normal θερμοκρασίες περιβάλλοντος και β) για normal ρυθμίσεις.

    Τέλος το ποσοστό του νιτρομεθάνιου που χρειάζονται οι καθημερινοί κινητήρες είναι παρεξηγημένο. Το περισσότερο δεν σημαίνει και καλύτερο. Μάλλον δυσκολίες στην λειτουργία φέρνει και όχι «αύξηση απόδοσης», αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι ακριβώς σημαίνει αυτή η ρήση.

    Προτείνω να ρίξετε μία ματιά στα σχετικά άρθρα περί καυσίμων και κινητήρων του βιβλίου μου που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛ.Α.Ο.) http://jkon.elao.gr

    Για την απλή ενημέρωσή σας και μόνον.


    Συμφωνώ με τα παραπάνω , σε προσωπικό παράδειγμα σε προσπάθεια να βρω κάυσιμο πριν πολλά χρόνια βρέθηκα σε ένα μαγαζί κοντά στο παίδων Ζωγράφου ο οποίος ειχε τα Tornado και ειχει μόνο 1% Νιτρο στην συζήτηση πανω του λεω δεν μου κανει
    και σε απαντησή του μου λεει δοκίμασε το και θα δεις.

    και πραγματικα ο κινητηρας OS με σωστο ρυθμισμα λιγο πλουσιους δουλευε ιδανικα τον οποιο εχω μεχρι τωρα.

    Loggato
    Pagine: 1 ... 27 28 29 [30] 31     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderatore: andreas)  |  Topic: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.026 secondi con 24 queries.