Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:36:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:36:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 20
    Gesamt: 21
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4 5 ... 31     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?  (Gelesen 103172 mal)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #15 am: Freitag, 21 Jul 2006, 18:58:41 »

    Για να δεχθεί ο κινητήρας μεγάλο ποσοστό νιτρομεθανίου, πρέπει να έχει την κατάλληλη συμπίεση (μικρότερη), και το κατάλληλο μπουζί, ώστε να μην υφίσταται προανάφλεξη. Μεγάλο ρόλο επίσης παίζει και η ευκολία εξόδου των καυσαερίων.

    Το after run oil, προστίθεται στο εσωτερικό του κινητήρα όταν πρόκειται να αποθηκευθεί, αφού πρώτα στεγνώσει από τα υπολείματα του καύσιμου, για να καλύψει τα μέταλα και να τα προστατέψει από την οξείδωση.
    Ειλικρινά πρώτη φορά ακούω να προστίθεται τέτοιο λάδι στο καύσιμο.

    jkon
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « Antwort #16 am: Freitag, 21 Jul 2006, 19:21:14 »

    Διάβασα κάτι ωραίο σε ένα ξένο ελικοπτερικό forum.
    Ένας κύριος όταν τελειώσει τις πτήσεις του, το header tank με σκέτη μεθανόλη χωρίς καθόλου νίτρο στην οποία έχει προθέσει 15% καστορέλαιο και 15% συνθετικό λάδι.Συνεπώς τρέχει με 30% λάδι 0% νίτρο.
    Το καίει όλο στο ρελαντί με αποτέλεσμα ο κινητήρας να κάψει όλο το παλαιό καύσιμο με το νίτρο και να λιπαίνεται με το νέο.
    Πώς σας φαίνεται σαν ιδέα αντί after run oil?
    Gespeichert
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 619



    WWW
    « Antwort #17 am: Samstag, 22 Jul 2006, 03:11:06 »

    Μήπως πρέπει να δούμε τελικά πόσοι κινητήρες έχουν καταστραφεί από ΜΗ χρήση after run oil? Εγώ πετάω από το 81'. Άρχισε να με ενδιαφέρει βέβαια εάν χαλάνε οι κινητήρες από το 88 και μετά, που έχασα τον πατέρα μου και έπρεπε να πληρώνω επιτέλους τα "σπασμένα" μου.  Cheesy

    Παρά ταύτα όμως ποτέ δεν έχω βάλει afer run σε κινητήρα μου και μέχρι σήμερα δέν είχα κανένα πρόβλημα! Ναι ίσως έχει αλλάξει η απόδοση από κάποια μοτεράκια (15ετίας!) αλλά ακόμα είναι ικανά να μου δώσουν το 80% τις απόδοσης τους, και πιστέψτε με δεν είναι λόγω ΜΗ Χρήσης After run αλλά λόγω κακομεταχείρησης!

    Πληροφοριακά δουλέυω καύσιμο με 15-20% nitro (20% για YS) kai me 16-20% λάδι (20 για YS) εδώ και πολλά χρόνια αλλά μέχρι σήμερα....ενώ πουλάω 2-4 μπουκαλάκια 200-220gr την εβδομάδα ΔΕΝ έχω βάλει ποτέ...

    Πόσο χρήσιμο είναι λοιπόν?  (Ωχ! Θα αρχίσω να τρώω παντοφλίδι από τους εισαγωγείς/μαγαζάτορες ) lalala knuppel2

    Ξέφυγα από το θέμα σας όμως...
     
    Gespeichert
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 251



    « Antwort #18 am: Samstag, 22 Jul 2006, 21:33:04 »

    Για να δεχθεί ο κινητήρας μεγάλο ποσοστό νιτρομεθανίου, πρέπει να έχει την κατάλληλη συμπίεση (μικρότερη), και το κατάλληλο μπουζί, ώστε να μην υφίσταται προανάφλεξη. Μεγάλο ρόλο επίσης παίζει και η ευκολία εξόδου των καυσαερίων.

    Το after run oil, προστίθεται στο εσωτερικό του κινητήρα όταν πρόκειται να αποθηκευθεί, αφού πρώτα στεγνώσει από τα υπολείματα του καύσιμου, για να καλύψει τα μέταλα και να τα προστατέψει από την οξείδωση.
    Ειλικρινά πρώτη φορά ακούω να προστίθεται τέτοιο λάδι στο καύσιμο.

    jkon

    Συμπληρωνω οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πολύ νίτρο σε κινητήρες με μεγάλη συμπίεση αλλάζοντας το σχήμα του θαλάμου καύσης για πιο ομαλή καύση και κατεβάζοντας την θυρίδα εξαγωγής για να μειώσουμε το φαινόμενο της συντονισμένης εξάτμισης.

    Ευάγγελος

    Gespeichert

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    kosmasleiletzoglou
    Gast
    « Antwort #19 am: Samstag, 22 Jul 2006, 22:12:36 »

    Επίσης το AFTER RUN OIL το χρησιμοποιούμε μόνο όταν σκοπεύουμε να μην χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα μας για μεγάάάάάάάάάλο χρονικό διάστημα ώστε να μην σκουριάσουν τα μέταλα. Αν τον χρησιμοποιούμε τακτικά δε χρειάζεται.Έτσι όταν το περιέχει το καύσιμο δε χρειάζεται να νοιαζόμαστε πόσο θα κάνουμε να τους χρησιμοποιήσουμε.
    « Letzte Änderung: Samstag, 22 Jul 2006, 22:17:11 von sfyris » Gespeichert
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #20 am: Sonntag, 23 Jul 2006, 01:04:10 »

    Φίλε sfyris

    Εκτιμώ πως δεν είναι και ότι καλύτερο,να τα μπερδεύουμε αυτά τα δύο μαζί. Και ειδικά όταν το after run oil καίγεται
    μαζί με το καύσιμο.
    Τα καύσιμα είναι ζωντανός οργανισμος.
    Έτσι λοιπόν τα κατάλοιπα που αφήνει 'οταν καίγεται, σε συνδυασμό με το χρόνο αναμονής στο εργαστήριο μας
    μέχρι την επόμενη πτήση, είναι αρκετό για να ελευθερώσει  ''ίνες''.
    Τις οποίες μόνο το λάδι συντήρησης μπορεί να διορθώσει.
    Gespeichert
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 619



    WWW
    « Antwort #21 am: Sonntag, 23 Jul 2006, 01:17:48 »

    Εγώ ξέρω ότι δεν εχω βάλει ποτέ ARO και εάν οι ίνες είχανε χέρια θα με έίχαν χαστουκίσει τόσες που θα μαζεύτιkαν oόλα αυτά τα χρόνια!  Cheesy

    Ρε συ? Μήπως θα γλύτωνε εκέινο τo Ducted Fan με το 40% νίτρο εάν είχε βάλει λαδάκι?   uglystupid2
    (ιστορία από παλιά μην ψάχνετε να καταλάβετε!)

    Ώρα για ύπνο...ζζζ.ζζζ

    Μάνος
    « Letzte Änderung: Sonntag, 23 Jul 2006, 01:21:33 von kerpinis » Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #22 am: Sonntag, 23 Jul 2006, 19:27:14 »

    Το αν κάποιος δεν προσθέτει After Run Oil (πριν την αποθηκευση) και δεν έχει πρόβλημα, καλώς.

    Τα πιό ευπαθή κομμάτια, είναι τα ρουλεμάν (όταν δεν είναι ανοξείδωτα). Από τα φθαρμένα ρουλεμάν δεν "πέφτει" απλά η απόδοση. Οταν διαλύσουν καταστρέφουν όλα τα εντόσθια.

    Το βασικό είναι να μην έρθουν σε επαφή με τα μέταλλα τα παραπροϊόντα του νιτρομεθανίου. Αν, στεγνώσει ο κινητήρας στην τελευταία του λειτουργία πριν την αποθήκευση, ή μπείτε στον κόπο να τον λειτουργήσετε για λίγο με straight fuel, χωρίς νιτρομεθάνιο, υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να μην διαβρωθεί.
    Καλό είναι επίσης τον κινητήρα να τον σκεπάζουμε αμέσως μετά την τελευταία λειτουργία ,με ένα νάϋλον σακκουλάκι, τυλιγμένο καλά γύρω από τις οπές (καρμπυρατέρ, εξάτμιση, θέση μπουζί - αν λείπει), ώστε να μην μπεί υγρασία.

    Επιμένω ότι το ARO δεν προσφέρει τίποτε αν μπεί στο καύσιμο, για την μετέπειτα της λειτουργίας περίοδο. Η περιεκτικότητά του θα είναι μικρή, και δεν μπορεί να καλύψει τα μέταλλα για να τα προστατέψει στην αποθήκευση, ενώ όταν προστίθεται 100% στον στεγνό κινητήρα μπορεί να καλύψει τα μέταλλα και να τα προστατέψει

    Στρώστε καλά τον κινητήρα, λειτουργήστε τον σε νορμάλ θερμοκρασίες, προστατέψτε τον από την οξείδωση.

    Συμφωνώ Ευάγγελε, για την τροποποίηση του εσωτερικού της κεφαλής, για να δεχθεί μεγάλο ποσοστό νίτρου. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι τι εννοείς με το "να κατεβάσουμε την θυρίδα εξαγωγής".

    jkon
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 251



    « Antwort #23 am: Sonntag, 23 Jul 2006, 23:04:09 »

    Κατεβάζοντας την θυρίδα εξαγωγής (Κατεβάζοντας το χιτώνιο μέσα στην κάσα και προσθέτοντας ίσου πάχους φλάντζα κεφαλής)
    μειώνεις τα θερμά καυσαέρια της εξάτμισης που έρχονται πίσω στον κύλινδρο μαζί με το καύσιμο που έχει διαφύγει και είναι συνυπεύθυνα για προανάφλεξη λόγο υψηλής θερμοκρασίας. Έχω χαλάσει αρκετά εμβολοχιτώνια για να το καταλάβω. Πάντως είναι πολλοί οι παράμετροι που πρέπει να υπολογιστούνε για να κάνεις την μηχανή να δουλέψει όπως πρέπει και το παραπάνω παράδειγμα από μόνο του, παρόλο που είναι σωστό, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα δουλέψει για όλους.

    Ευάγγελος
    Gespeichert

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #24 am: Montag, 24 Jul 2006, 19:11:38 »

    Τώρα είναι σαφές τι εννοούσες.

    Αυτή την μετατροπή την έκαναν οι Αμερικάνοι στις OPS και αλλες πολύστροφες μηχανές για να σπάσουν το σφύριγμα στην άνοδο για να πετάξουν control-line.

    Στην δική σου περίπτωση, αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για κινητήρα με συντονισμένη πίπα, επομένως κατεβάζοντας το επάνω μέρος της θυρίδας (το κάτω είναι αδιάφορο που θα πάει) μειώνεις το χρόνισμα της εξαγωγής, και το πόσο θα προλάβουν τα καυσαέρια να επιστρέψουν μαζί με το φρέσκο καύσιμο.

    Ετσι όμως δεν προλαβαίνουν να βγούν όλα τα καυσαέρια, αυτός είναι ο λόγος που ξεσυντόνιζαν οι OPS.

    Επειδή με το πολύ νιτρομεθάνιο παράγονται περισσότερα καυσαέρια, μήπως θα ήταν προτιμότερο να μεγαλώσεις το μήκος της πίπας, για να μην προλαβαίνουν να επιστρέψουν πίσω;

    jkon
    « Letzte Änderung: Montag, 24 Jul 2006, 19:16:13 von Γιάννης Κωνσταντακάτος » Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Antwort #25 am: Sonntag, 20 Aug 2006, 16:44:37 »

    Εγω ασχολούμαι με HELI εδώ και 2 χρόνια. Λόγο δουλειάς και άλλων προβλημάτων τώρα ξεκίνησα να κάνω πορεία. Ποιο καύσιμο θεωρείται οτι είναι καλό για πτήση? TORNADO ή  COOL POWER 15% HELI? Μέχρι στιγμής δουλέυω με το δεύτερο. Κάνω αυτή την ερώτηση γιατί διάβασα σε αυτό το θέμα οτι αλλοι δουλεύουν το 1 ή 2 και καποιος το ανακατέυει με AFTER RUN. Είναι καλα να βάζουμε AFTER RUN? και πόσο είναι η αναλογία? όποιος γνωρίζει ας με βοηθήσει.


    φιλικά  HARIS
    Gespeichert

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 251



    « Antwort #26 am: Sonntag, 20 Aug 2006, 20:12:45 »

    Και τα δυο ειναι καλα. Παρε το ποιο φτηνο.
    Gespeichert

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 679



    « Antwort #27 am: Donnerstag, 24 Aug 2006, 16:39:25 »

    Για ελικοπτερική χρήση έχω καταλήξει σε cool power 15% αλλά υπάρχουν δύο τύποι: ο απλός με 17%λάδι και ο MV με 18%λάδι, η διαφορά τους είναι μόνο στο 1% ή ο MV έχει κάτι παραπάνω;


    * coolpower_mv.jpg (12.74 KB, 250x336 - angeschaut 949 Mal.)

    * cpjug_bg.jpg (36.31 KB, 250x336 - angeschaut 958 Mal.)
    Gespeichert
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 346



    « Antwort #28 am: Montag, 13 Nov 2006, 07:52:50 »

    Καλημέρα σε όλη την παρέα .  Thumbs up
    Ερώτηση υπάρχει κάποιο καλό καύσιμο που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε δίχρονους και σε τετράχρονους κινητήρες  και ποιο είναι τό ελάχιστο ποσοστό σε λάδι που πρέπει να έχει το καύσιμο σε δίχρονους ή τετράχρονους . Φυσικά μιλάμε για ήπια χρήση των μοντέλων και των κινητήρων .   
    Gespeichert
    andreas
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #29 am: Montag, 13 Nov 2006, 17:48:14 »

    οι ποιο πολοι κατασκευαστες λενε για γενικη χρηση καυσημο με 5-15% νιτρο και ελεχιστο 18%λαδι με 15% δουλευεις και τις τετραχρονες απο οτι λεγετε τουλαχιστον .οσο για το after ran δεν εχω βαλει ποτε ομως οταν προκειτε να αφησω κινηρηρα στο ραφι καιρο βαζω κοκκινο λαδακι για υδραυλικα συστηματα ,πρακτικα μιλαμε για (λαδι τιμονιου η αυτοματων σαζμαν)δεν μου εχει σκουριασει κινητηρας ακομη .εχω δει ομως σκουριασμενο κινητηρα που μετα απο 2-3 ωρες χρησης εμεινε 3-4 μηνες off οποτε..... λαδακι Wink!
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Seiten: 1 [2] 3 4 5 ... 31     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderator: andreas)  |  Thema: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 25 Zugriffen.