Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:54:42

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:54:42

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 15
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 4 [5]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Μαθήματα αρχαρίων  (Lu 22424 fois)
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #60 le: Jeudi, 17 Nov. 2005, 22:32:00 »

    Καλή η φιλολογία αλλά με το κατάλληλο ηλεκτρικό στην πράξη μαθαίνεις πολύ πιο γρήγορα και ανέξοδα, ίσως και χωρίς εκπαιδευτή. Είναι και άλλα βέβαια.

    Τώρα όσον αφορά την διάρκεια είναι ένα πρόβλημα αλλά δεν θα δεις και κανένα μοντέλο επιδόσεων που έχει να κάνει και με ισχύ να κουβαλάει καύσιμα για κανένα μισάωρο.

    Και τέλος πάντων, ως γυναικολόγος Ποοολύ αστείο θα πω αυτό που λέει και το τραγούδι "καλές ειν' οι ξανθιές, καλές κι' οι μαυρομάτες" Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    ktsgr
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6


    « Répondre #61 le: Mercredi, 30 Nov. 2005, 14:21:04 »

    Χαιρετω τους παντες!Ειχα ρωτησει για ηλεκτρικο μοντελο και σημερα που περασα απο Κουτσο για να δω τι χρειαζομαι και τιμες μου ειπε e-starter,servos pico-naro,speed control,batteries,ταχυφορτιστης 165ευρω buck2!Εφοσον εχεις τ/κ 4καναλη και μοτερ osmax25fp για δεν περνεις ενα θερμικο μου λεει!Μου προτεινε το superstar 0.40 arf με osmax-40la w/e-3030 sil με 167ευρω.Το διλημα μου ειναι να κοιταξω να βρω εκπαιδευτικο για 25αρι κινητηρα μιας και τα εχω η να παω για 40αρι Undecided?Βοηθηστε με γιατι δεν θελω να κανω βιαστικες κινησεις! Ντροπή(για το soniqhighwing της phoenix τι γνωμη εχετε?)
    Journalisée
    NikFrance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 208



    « Répondre #62 le: Mercredi, 30 Nov. 2005, 14:35:13 »

    Καλά σου είπε ο κουτσός!! Thumbs up
    Η διαφορα είναι ότι με το ηλεκρικό μπορείς να το "παλέψεις" και μονος κάτι που ΔΕΝ συμβαίνει με το θερμικό θέλεις ΕΚΠΑΙΔΕΥΤH για να μην έχεις δυσάρεστες συνέπειες.... Δάκρυ
    Βασικά η επιλογή είναι δικη σου ανάλογα τον "κύκλο" που έχεις να σε βοηθήσουν κτλ.
    Καλο το ηλεκτρικό αλλα το θερμικό άλλο ΠΡAΓΜΑ... smitten smitten smitten
    Journalisée

    Ο ξάδερφος από Γαλλία...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Invité
    « Répondre #63 le: Mercredi, 30 Nov. 2005, 14:42:18 »

    Θα σου προτεινα να επειμηνεις στο ηλεκτρικο ,σαν αρχαριος θα ξεμπερδεψεις απο τον πονοκεφαλο του ρυθμησματος και θα μπορεις να το πετας πολυ περισσοτερο σε πιο περιορισμενους χωρους απο το θερμικο με μια μικρη θησια στην σταθεροτητα στον αερα.Δεν νομιζω οτι υπαρχει αντιδοτο στις ωρες πτησης για να εξελιχθεις γρηγορα και το ηλεκτρικο θα σου τις δωσει πολυ πιο ευκολα.Τωρα αν ειναι θεμα χρηματων στο θερμικο θα πρεπει να υπολογησεις καυσιμα,μπουζι,καποιο σπασιμο που ειναι στο προγραμμα οποτε σε ενα μικρι βαθος χρονου θα ξεπερασει το κοστος του ηλεκτρικου σιγουρα.
    Journalisée
    Gerasimos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 19



    « Répondre #64 le: Mercredi, 30 Nov. 2005, 23:43:11 »

     Καλησπερα

    Θα σου προτεινα να ξεκινησεις με ενα θερμικο 40 οπως σου ειπε και ο Κουτσος αρκει να εχεις καποιον να σε βοηθησει. smile
    Μαλιστα καλυτερα θα ηταν αντι για την  OS 40 LA παρεις την OS 46AX δυνατος κινητηρας ρουλεμανατος και μπορεις να τον χρησησμοποιεισεις και στα επομενα μοντελα σου. Η διαφορα τιμης δεν πρεπει να ειναι πανω απο 40-50€ και πιστευω οτι αξιζει τον κοπο. Thumbs up
     Το κοστος του καυσιμου δεν ειναι τοσο μεγαλο σε αυτη την κατηγορια και στα ηλεκτρικα μην ξεχνας το κοστος των μπαταριων (με ενα pack θα πετας??) Huh

    Το συγκεκριμενο trainer δεν το γνωριζω αλλα γενικα ολα τα trainer πεταν σχετικα ευκολα και αργα. Χαμόγελο

    Δεν μας ειπες που μενεις, εχεις προσβαση σε μοντελοδρομιο??

    Καλη επιτυχια Wink Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Répondre #65 le: Jeudi, 1 Dιc. 2005, 09:15:07 »

    Εγώ θα σου έλεγα να μην επιλέξεις 25άρι αλλά 40 ή 46 γιατί οι επιλογές στο μέλλον για 2ο αεροπλάνο είναι πάρα πολλές ενώ για 25άρι κινητήρα είναι λίγες. Πάνω  - κάτω όλα τα ψηλοπτέρυγα είναι πανομοιότυπα, εκτός από μερικά semi-scale που είναι  λίγο πιο δύσκολα. Υπάρχουν πολλοί χώροι & μοντελοδρόμια και αρκετοί να σε βοηθήσουν, μην ξεχνάς ότι και τα φελιζολένια σπάνε και είναι πιο δύσκολα αν έχει και λίγο παραπάνω αεράκι ενώ τα ξύλινα συμπεριφέρονται πιο ομαλά. Η γνώμη η δικιά μου είναι 70-30 για θερμικό, αλλά μην πας μόνος σου σε καμιά αλάνα να το δοκιμάσεις  knuppel2
    Journalisée




    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #66 le: Jeudi, 1 Dιc. 2005, 11:03:45 »

    φυσικα και τα φελιζολενια σπανε αλλα με μια εποξικη και αν χρειαστει αυτοκολητη ταινια συσκευασιας εισαι οκ για πτηση μετα απο 30 λεπτα
    με το ξυλινο χτιστο απο μπαλσα αν σου σπασει τι κανεις;

    Εγώ θα σου έλεγα να μην επιλέξεις 25άρι αλλά 40 ή 46 γιατί οι επιλογές στο μέλλον για 2ο αεροπλάνο είναι πάρα πολλές ενώ για 25άρι κινητήρα είναι λίγες. Πάνω  - κάτω όλα τα ψηλοπτέρυγα είναι πανομοιότυπα, εκτός από μερικά semi-scale που είναι  λίγο πιο δύσκολα. Υπάρχουν πολλοί χώροι & μοντελοδρόμια και αρκετοί να σε βοηθήσουν, μην ξεχνάς ότι και τα φελιζολένια σπάνε και είναι πιο δύσκολα αν έχει και λίγο παραπάνω αεράκι ενώ τα ξύλινα συμπεριφέρονται πιο ομαλά. Η γνώμη η δικιά μου είναι 70-30 για θερμικό, αλλά μην πας μόνος σου σε καμιά αλάνα να το δοκιμάσεις  knuppel2
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Invité
    « Répondre #67 le: Jeudi, 1 Dιc. 2005, 11:27:17 »

    Orck tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff μου το πηρες μεσα απο το στομα ,θελω να πω κι αλλα αλλα πρεπει να βρω χρονο ,μπουχτισα να ακουω για 40αρια θερμικα πια.Ουυφ τα ειπα και ηρεμισα Θυμός Θυμός
    Journalisée
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Répondre #68 le: Jeudi, 1 Dιc. 2005, 11:30:37 »

    φυσικα και τα φελιζολενια σπανε αλλα με μια εποξικη και αν χρειαστει αυτοκολητη ταινια συσκευασιας εισαι οκ για πτηση μετα απο 30 λεπτα
    με το ξυλινο χτιστο απο μπαλσα αν σου σπασει τι κανεις;

    εντάξει..., εξαρτάται από το σπάσιμο uglystupid2, εγώ βασικά χρησιμοποιώ 2 συστατικών 3΄ και ταινία συσκευασίας και σε 30 είμαι έτοιμος (μιλάμε πάντα για απλές επισκευές, σε φτερά, ρόδες κλπ), συνήθως από άτσαλες προσγειώσεις, τώρα αν το κάνεις και κομμάτια τι να πω, περαστικά μας, όλα στο πρόγραμμα είναι Δάκρυ. Σημασία έχει τι θέλει ο φίλος μας να κάνει. Άλλωστε υπάρχουν και τα φελιζολένια τύπου ¨καλάμι¨ που με λίγη προσοχή δεν παθαίνουν τίποτα και έχουν και ανταλλακτικά  Wink και είναι και πολύ φθηνά. Εγώ σε μερικούς διστακτικούς, τους λέω πάρτε ένα απλό να δείτε αν σας αρέσει καταρχήν και αμα δείτε ότι θέλετε να συνεχίσετε στον αερομοντελισμό βλέπουμε και για ξύλινο. Αλλά αν κατάλαβα καλά ο φίλος μας θέλει να ασχοληθεί γι' αυτό και έριξα την μπάρα περισσότερο προς το θερμικό. . Τώρα υπάρχουν και δυνατά ηλεκτρικά  που κάνουν τα πάντα  Εκπληξη εσύ επιλέγεις  Cheesy

    ....ξέχασα  Ντροπή, καλό μήνα σε όλους και καλές γιορτές  Χαμόγελο ...Χρήστος
    Journalisée




    DO_GEORGE
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4


    « Répondre #69 le: Jeudi, 12 Janv. 2006, 14:43:58 »

    καλησπερα και απο μενα , χρονια πολλα και καλα με νεα μυαλα , καλες πτησεις και πτωσεις ........,νεος στο forum , νεος στον μοντελισμο με ενα ανεμοπτερο 2 μ ανοιγμα φτερων , μοτερ  και ολλα τα σχετικα...... Στριφογύρισμα ματιών
    μετα πο λιγεσ δοκιμαστικεσ πτησεις χωρισ καθολου αερα μονο και μονο για ρυθμησεις servos,  κοληματα κ.λ.π. αποφασισα να κανο μερικες κανονικεσ πτησεισ  Ντροπή
    το ερωρημα μου ειναι που συχναζετε , σε ποιο μοντελοδρομιο και μαλον για σ.κ. τηα ενοουμε σαν συνσντησεις Azn
    λοιπον τηα ηθελα να τα πουμε απο κοντα και γιατι να μην δοκιμασουμε ποιος κανει την ποιο γρηγορη καθοδο!!!!!! laugh
    εις αναμονη λοιπον και ελπιζοντας ο καιρος να μας κανει τα χατηρια με το θεμα βροχων και κακοκαιριας ωστε να μπορουμε να τους χαρουμε τους αιθερες!!!!!!!!!!
    Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #70 le: Jeudi, 12 Janv. 2006, 15:40:58 »

    Καλωσόρισες στο Aeromodelling GR DO_GEORGE

    Στο φόρουμ συμμετέχουν αερομοντελιστές απ' όλη την Ελλάδα και πετάνε σε διάφορους χώρους. Είναι ένας δικτυακός τόπος πληροφόρησης και επικοινωνίας για όλους τους Ελληνες αερομοντελλιστές και τους φίλους τους. Θα βρεις αερομοντελιστές και νέους φίλους κοντά σου αν δώσεις στοιχεία για το που μένεις και που πετάς εσύ έως τώρα.

    Χαλάρωσε λίγο, δες τι περιέχει το site το φόρουμ κα το άλμπουμ. Δες το φιλοξενούμενο site - βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου. Το υλικό είναι αρκετό και συνέχεια εμπλουτίζεται. Είναι φυσικό να είσαι λίγο πελαγωμένος, τώρα ξεκινάς (δεν χρειάζεται να στέλνεις το ίδιο μήνυμα δύο φορές). Θα υπάρξει βοήθεια και ελπίζω να μάθεις αρκετά για να μπορείς κι εσύ, αν θέλεις, να είσαι χρήσιμος στους άλλους αργότερα.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Pages: 1 2 3 4 [5]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Μαθήματα αρχαρίων
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.