Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.251 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 20:19:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 20:19:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Σήμερα στις 19:20]

[Σήμερα στις 18:52]

[Σήμερα στις 09:42]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284251
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 55
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 45
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Μαθήματα αρχαρίων « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Μαθήματα αρχαρίων  (Αναγνώστηκε 18234 φορές)
   
GeoGeo
Επισκέπτη
« Απάντηση #45 στις: Πέμπτη, 10 Νοέ 2005, 10:20:59 »


GeoGeo περιμένουμε Νέα απο την Νέα σου Αρχή ... Πότε θα τα βάλεις μπροστά ?

Μεσα Δεκεμβριου, αρχες του νεου ετους απο οτι βλεπω.... κυριως λογο περιορισμενου χρονου.
Ερωτηση. το τηλ/μενο ΜΕΣΑ ή ΠΑΝΩ στο αυτοκινητο. Ενα polo εχω.
Καταγράφηκε
Gerasimos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Παρασκευή, 11 Νοέ 2005, 00:43:49 »

Καλησπερα

Κωστα και orck, δεν εχω τιποτα με τα ηλεκτρικα μοντελα, αν και δεν εχω πεταξει ποτε κανενα ηλεκτρικο. Τα τελευταια χρονια με την εξελιξη της τεχνολογιας εχουν βελτιωθει παρα πολυ. Βεβαια προσωπικα ειμαι πολυ των scale μοντελων και στην εμφανιση και στον ηχο. Φυσικα ο ηχος μιας τετραχρονης δεν μπορει να συγκριθει με τον ηχο ενος ηλεκτρικου μοτερ. smile

Δεν ξερω ποσο ευκολο θα ηταν να μαθει κανεις με ηλεκτρικο. Στο αεροδρομιο που τα βλεπω μοιαζουν πολυ νευρικα που βεβαια οσο πιο μικρο ειναι ενα μοντελο τοσο πιο νευρικο γινεται. Τα θερμικα κυριως προτιμονται γιατι οπως ειπε και ο Κωστας ειναι πιο μεγαλα πιο ευκολα ορατα και πετανε πιο στρωτα. Ολα τα εκπαιδευτικα σωστα τριμαρισμενα πετανε μονα τους.

Κωστα σιγουρα μπορει να μαθει καποιος να πετα μονος του αλλα θελει πολυ υπομονη επιμονη και γνωσεις , και μην ξεχνας οτι ενας καινουργιος δεν ξερει πολλα πραγματα που εμεις θεωρουμε δεδομενα ακι ευκολα οσον αφορα ακομα και το στησιμο του αεροπλανου πριν την πτηση. Εχω δει πολλες φορες παιδια να ερχονται με καινουργια μοντελα τα οποια θελουν τριμαρισμα, ζυγισμα, σωστη τοποθετηση στις ντιζες και πολλα απο αυτα ειχαν τετοια λαθη η παραληψεις που ακομα και ο πιο εμπειρος μοντελιστης να τα σηκωνε θα ειχαμε απωλειες.( καποιος ειχε φτιαξει την κινηση στο elevator αναποδα γιατι του φαινοταν πιο λογικο!!).

Δεν ξερω αν ενα ηλεκτρικο μπορει να παρακαμψει ολα αυτα. Αναρωτιεμαι αν καποιος που πεταει ηλεκτρικο και το ριχνει με το χερι και το προσγειωνει η το πιανει στο αερα ποσο ευκολα μπορει να πεταξει ενα θερμικο και να κανει κανονικη απογειωση και προσγειωσει με τροχοδρομηση;;

Παντως σιγουρα ολοι εμεις μπορουμε να βοηθησουμε περισσοτερο στο αεροδρομιο απο οτι τα βιβλια.

Ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολυ περισσοτεροι μοντελιστες που τα παρατησαν γιατι δεν ειχαν  βοηθεια παρα που εμαθαν να πετανε μονοι τους.
 Thumbs up Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 11 Νοέ 2005, 01:01:56 από Gerasimos » Καταγράφηκε
otakis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 104


Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 14 Νοέ 2005, 20:11:51 »

Τελικά το ενδιαφέρον σας είναι συγκινητικό.... σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις πληροφορίες...

Το σκέφτηκα αρκετά το θέμα και κατάληξα στα ακόλουθα:
1- Δεν έχω χρόνο για να βγω στο πεδίο κ να αφιερώσω ώρες στην εκπαίδευση.
2- Δεν έχω αρκετά χρήματα για μοντέλα κ (συχνές φαντάζουμαι τον πρώτο καιρό) αβαρίες.
3- Μπορώ να αφιερώνω περισσότερο από μισή ώρα τη μέρα στον Η/Υ μου για να παίζω-ξεκουράζουμαι.    

Έτσι σκέφτηκα κ αγόρασα το RealFlight το Σαββάτο. Αποδεικνύεται όλο κ περισσότερο σωστή επιλογή. Κοστίζει τα χρήματα ενός μικρού ηλεκτροκίνητου, αλλά επενδύεις σε βάθος χρόνου, τεχνικές, φυσικές συνθήκες κλπ κλπ.

Τίποτα δε συγκρίνεται με την πραγματικότητα, βεβαίως-βεβαίως, πλην μετά από 20-30 ώρες στον προσομοιωτή άλλον αέρα έχεις στο μοντελοδρόμιο, επί του πραγματικού...

Έτσι σκέφτηκα λοιπόν κ ελπίζω σύντομα να αρχίσω να σας ανταγωνίζουμαι στο πεδίο της δράσης
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 14 Νοέ 2005, 21:02:25 »

Γερασιμε!!Δεν ηξερα οτι εισαι απο λεχαιο...Ξερεις οτι μιλαω με dell gatto για να με μαθει??Αλλα ας αφησω αυτα..Πιστευω πως τη διαφορα ενος ηλεκτρικου απο ενα θερμικο την κανει μονο η πηγη κινησης..Σημασια στον τροπο που πεταει ενα αεροπλανο εχει ο τροπος κατασκευης του και οχι τι το κανει να κινειται.Αν και εχω θερμικο, πιστευω πως τα ηλεκτρικα ειναι καλυτερα για εκμαθηση για τους εξης λογους:Το γκαζι στο ηλεκτρικο ελεγχεται πιο ευκολα και δεν πρεπει να εχεις το νου σου στη μηχανη(π.χ. μην σου σβησει)..Είναι τα περισσοτερα πιο ελαφρια αρα δεν υπαρχει τεραστιο προβλημα με τραυματισμους..Είναι πιο ευκολο στην μεταφορα....Ένα προβλημα στο μοντελλο και κυριως στην μηχανη θα κανει εναν καινουργιο στο χομπυ και κυριως στα τεχνικα θεματα να πονοκεφαλιασει...Αφηστε που οταν λες σε καποιον τι χρειαζεται ενα θερμικο μονο για να ξεκινησει το ξανασκεφτεται..Εχω ενα φιλο απο τη σχολη και οταν με ρωτησε και αρχισα να του λεω για μπουζοπιπες,εργαλεια,φορτιστες,μιζες και τα σχετικα αποφασισε να μην ασχοληθει!!Αρα τι προτεινω?Ενα φτηνο ηλεκτρικο με μπαταριες,φορτιστη και οτι αλλο για αρχη,με μια αρκετα καλη τηλ/ση που να του μεινει μετα οταν μαθει και θα εχει μπει στο πνευμα του αερομοντελλισμου πολυ βαθια και ετσι θα ειναι σε θεση να κρινει μονος του με τι θελει να ασχοληθει!!!!
Προσεξτε αυτο ειναι η προσωπικη αποψη που εχω για τα ηλεκτρικα αν και εγω ειμαι full θερμικος
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
GeoGeo
Επισκέπτη
« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 14 Νοέ 2005, 21:22:55 »

Δεν ειναι αναγκη να παρει καποιος ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο την αρχη, εννοω βαζεις ενα χρονικο οριζοντα 4-5-6 μηνων και αρχιζεις .... να βρεις μοντελο....   μετα κινητηρα.... μετα τηλεκατευθυνση  και στο ενδιαμεσο ρωτας, μαθαινεις και παιρνεις τα ψιλα μπουζι, μπαταριουλες κτλ. Αμα θες τα ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ , θελει και γερο πορτοφολι για να τα εχεις. Και επιδη δεν εχουμε πορτοφολι οπλιζομαστε με υπομονη και παμε!!

Ρε παιδες το αεροπλανο ΜΕΣΑ ή ΠΑΝΩ απο το αυτοκινητο? Να φτιαξω καμια θηκη για την σχαρα?
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #50 στις: Δευτέρα, 14 Νοέ 2005, 22:03:00 »

Χμ... Τελικά πρέπει πάντα ν' αφήνω ένα μήνυμα όταν διαχωρίζω μια συζήτηση.  .

GeoGeo δες το
Τρόποι μεταφοράς αερομοντέλων (καθημερινοί και μη) ή πιό είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για έναν αερομοντελιστή.

Ο Τάκης δεν είναι βιαστικός και αυτό είναι καλό. Ισως έδωσε κάτι παραπάνω για το G2 αλλά τον βλέπω αφού διαβάσει και γνωρίσει το αντικείμενο κοντά μας. Ε και όπως και να το κάνεις κάθε τι θέλει και τον χρόνο του.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 283


JetMaster


Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Τρίτη, 15 Νοέ 2005, 20:33:36 »

γεράσιμε ξέρεις κανένα πραγματικό αεροπλάνο να έχει ηλεκτροκινητήρα? laugh laugh

..άσε που κάνουν σαν κουνούπια tickedoff
....άμα δε μυρίσεις λάδια δε καταλαβαίνεις μοντελισμό..."γιαuτο" εγώ δε τα καθαρίζω καν
Καταγράφηκε

TI NA PERIMENETE SE AFTO TO FORUM: http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=8278.0

Όλες οι ενημέρωσης και τα project θα συνεχιστούν στο
www.petame.gr !
Gerasimos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 15 Νοέ 2005, 22:19:17 »

Καλησπερα

Φιλε v-tolia ξερω οτι μιλας με τον Γατο. Ελπιζω να σε δουμε κατω καμια μερα.
Σαφως το ηλεκτρικο εχει τα πλεονεκτιματα που αναφερεις οχι γιατι ειναι ηλεκτρικο αλλα κυριως γιατι ειναι μικρο. Το μεγεθος μετραει!!! Grin Οπως επησεις και το βαρος  ειναι σημαντικοι παραγοντες στην πτηση ενος μοντελου. Οσο πιο μεγαλο τοσο πιο "στρωτα" πεταει.

Τακη το RealFlight ειναι μια καλη επιλογη και ισως απο τους καλυτερους που υπαρχουν. Βεβαια δεν αντικαθηστα την πραγματικοτητα ιδιως για τα αεροπλανα οπου δεν εχεις καλη αντιληψη του εδαφους για την προσγειωση. Στα ελικοπτερα βοηθα πιο πολυ!! Ιδιως σε ακροβατικα. Ελπιζουμε να σε δουμε σε κανενα μοντελοδρομιο.

Γατε βρηκα πως θα λυσουμε το προβλημα με το κεντρο βαρους του ΑΤ6. Wink
Θα το κανουμε ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ Grin Grin Grin Grin Με μια 12v 100AH Θα ερθει στα ισια του και θα εχεις και αρκετο χρονο πτησης laugh

 Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 283


JetMaster


Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 15 Νοέ 2005, 22:52:47 »

 tickedoffεγώ μοντέλο που να κάνει σαν κουνούπι δεν πιλοτάρω. tickedoff

άντε μην ανάψω τίποτα παστίλιες εδώ μέσα και γίνει aousvich! buck2

!!!!!!!!!!!...πλακα πλακα φιλε..δε του χώνουμε μπαταρία & μίζα στη μύτη!!!να παίρνει μονο του!!!κάπου είχα διάβαση για on board μίζες!!
  ....... Thumbs up
Καταγράφηκε

TI NA PERIMENETE SE AFTO TO FORUM: http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=8278.0

Όλες οι ενημέρωσης και τα project θα συνεχιστούν στο
www.petame.gr !
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 16 Νοέ 2005, 14:43:45 »

Πιστευω οτι δε πεταει πιο στρωτα ΑΛΛΑ μας φαινεται οτι πεταει πιο στρωτα....Ειναι η αισθηση του χωρου και του μεγεθους που μας δημιουργει αυτη την εντυπωση...Παραδειγμα:ενα μεγαλο μοντελλο θα κανει loop(το μικροτερο δυνατο) σε 15-20 μετρα ακτινα..Το ιδιο μοντελλο μικροτερο θα εκανε σε 5-10 μετρα ακτινα...Οι τιμες ειναι μονο για το παραδειγμα και δεν ξερω αν ισχυουν!!!!!!!!!!!!!Ετσι νομιζουμε οτι ειναι πιο νευρικο...Αλλο ενα παραδειγμα:Στεψου ενα αυτοκινητο να κινειται με 20 χμ/ωρα...Σκεψου και ενα μικρο ποντικι να κινειται με την ιδια ταχυτητα!!!Ποιο σου φαινεται οτι πηγαινει πιο γρηγορα(οχι παραλληλη κινηση αλλα σε διαφορετικες χρονικες στιγμες)HuhΜαλλον το ποντικι!!!!Αυτο γινεται εχεις σαν σημειο αναφορας το ιδιο πραγμα...Το περιβαλλον που ζουμε!!!!Αλλωστε η ταχυτητα και συνεπως η κινηση ειναι σχετικη.....Τωρα αυτη η γνωμη μου δεν ξερω αν αληθευει ή αν δεν αληθευει.....Και γι'αυτο δεν γινομαι απολυτος...Παντως αν καποιος διαβαζε και τα δυο θα ελεγε πως ισχυουν και τα δυοjavascript:void(0);
idiot2
Εγω ομως ειπα................................................ΜΟΝΟ θερμικοςjavascript:void(0);
Thumbs up
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.257


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 16 Νοέ 2005, 20:06:55 »

Καλησπέρα Παιδιά .
Άν και το Θέμα αφορά Αρχαρίους στο χώρο , νομίζω πως θα τους ενδιέφερε να διαβάσουν αυτά που λέμε εδώ ώστε να αποφασίσουν σιγα-σιγά μόνοι τους με τί θα ασχοληθούν ...
Μετά απο 30 χρόνια , το πετρέλαιο θα υπάρχει μόνο για τους ... Λεφτάδες !  Η τιμή του βαρελιού θα έχει φθάσει 300 δολλάρια το Βαρέλι και όλα αυτά αφού θα έχουν Θυσιασθεί αμέτρητα Παλικάρια στους πολέμους ...
Και μένα μου αρέσει η Βενζίνη . Το επόμενο 'μεγάλο' ακροβατικό μου θα κινείται με μηχανή βενζίνης (για να είναι και πιό οικονομικό) .
Δυστυχώς όμως ...     Είναι ένα θέμα που ΘΑ ΑΦΟΡΑ τα παιδιά μας , δηλαδή την Επόμενη Γενειά μιάς και είμαι κοντά στα 30 .  Undecided
Άν έχω δεί πραγματικά αεροπλάνα με Ηλεκτρικούς κινητήρες Huh  ?   Μα ... Όλα προς εκεί βαδίζουν !!!

  http://www.lange-flugzeugbau.de/english/english.html
  http://www.acpropulsion.com/tzero_pages/tzero_home.htm  (δείτε στο video πώς περνάει μία Mustang)
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Gerasimos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



Προφίλ
« Απάντηση #56 στις: Πέμπτη, 17 Νοέ 2005, 00:04:54 »

Φιλε V tolia
Δεν σου φαινεται οτι πεταει πιο στρωτα αλλα πραγματικα ΠΕΤΑΕΙ ΠΙΟ ΣΤΡΩΤΑ. Εχει να κανει με την αεροδυναμικη του μοντελου. Οσο μικρανει η κλιμακα ενος μοντελου μικραινει και η επιφανεια του αλλα οχι αναλογικα! Η πυκνοτητα του αερα που κινειται παραμενει ομως σταθερη με αποτελεσμα οι δυναμεις που αυτος εξασκει στο μοντελο αναλογικα να ειναι μεγαλυτερες.

Αν σε μπερδεψα δες πως κουνιεται μια βαρκα στο νερο και με το ιδιο κυμα ενα πλοιο. Οταν θελουν να μελετησουν τη συμπεριφορα ενος πλοιου κατασκευαζουν ενα μοντελο σε κλιμακα ακι κανουν τις δοκιμες οχι σε νερο αλλα σε ειδικα υγρα με διαφορετικο ιξωδες υπολογισμενο ετσι ωστε να δινει την ιδια συμπεριφορα που δινει το νερο στο μεγαλο πλοιο.

Ελπιζω να σε βοηθησα Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 283


JetMaster


Προφίλ
« Απάντηση #57 στις: Πέμπτη, 17 Νοέ 2005, 03:27:23 »

καλησπέρα Δ-MAN

!στο μάθημα τις τεχνολογίας μάλλον είχες πάει για καφέ!

πρέπει να  βάλεις σε sira λίγο τα πράγματα.για παράδειγμα έχω ένα αμάξι που κινείται με ηλεκτροκινητήρα..έχει τους απαραίτητους ανορθωτές και μπαταρίες...εκπέμπω ρύπους μηδέν!και δεν χρειάζομαι τα πανάκριβα καύσιμα που προανέφερες!.. Wink

..κάποια στιγμή οι μπαταρίες στο αμάξι θα αδειάσουν και θα χρειάζονται φόρτιση!...άρα θα πρέπει να βρω κάποια αντίστοιχη μπρίζα..η βενζινάδικο με αντίστοιχη παροχή για το αυτοκίνητο μου! Wink Huh

..το ρεύμα που θα πάρο εγώ από αυτή τι παροχή από που νομίζεις ότι προέρχεται? ??

..με τις απαίτησης τις αγοράς για κατανάλωση με τέτοιου είδους μεταφορικά μέσα η με τέτοιου είδους κινητήρες...χρειάζεσαι παραγωγή ενέργειας ρεύματος αξιόπιστη..και όχι αναξιόπιστη πολυδάπανη και επιρρεπείς.

..βλέπε ανεμογεννήτριες/άπνοια ,βλέπε ηλιακούς συλλέκτες /συννεφιά χαλαζόπτωση ασύμφορο κόστος επισκευής,βλέπε σημαδούρες θαλάσσης που μετατρέπουν την "παλιδρομικι"  κίνηση από τα κύματα σε περιστροφική...γεννήτρια..ρεύμα /και τρέχα γύρευε σκούριασε... Crazy2

...μη στα πολυλογώ όταν θα φορτίζουμε τα ηλεκτρικά αυτοκινητάκια μας..θα είναι ένα τεράστιο εργοστάσιο που θα παράγει ηλεκτρισμό και θα καίει περισσότερα καύσιμα απ ότι θα χρειάζονταν όλα αυτά τα αυτοκίνητα μαζί..για να μας τροφοδοτεί......άντε του αμαξιού μου και είναι κάπως φθηνό...τις κόλο LI.ΠΩ.  που θα κουβαλάει αυτό το αεροσκάφος που λες...ποσο πετρέλαιο θα πρέπει να κάψουνε για να τις φορτίζουνε κάθε φορα??...

.μη σου πω ποσο πρέπει να κάψουνε για να τις φτιάξουνε!...

.......είναι αποδεδειγμένο πια ότι ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο πιο δυνατός κινητήρας στον κόσμο.
δεύτερος έρχεται ο "ιπτάμενος σωλήνας"
τρίτος ο στροβιλοκινητήρας..
και τελευταίος ο εμβολοφόρος κινητήρας..

.αυτή είναι η σειρά με βάση την απόδοση σε σχέση με το βάρος του καθενός και την κατανάλωση σε καύσιμα..!

εάν όμως τώρα βάλουμε κριτήριο και  τον χρόνο απόδοσης.

..πρώτος ο "ιπτάμενος σωλήνας " που έχει θεωρητικά άπειρη ταχύτητα.
.δεύτερος στροβιλοκινητήρας
 τρίτος εμβολοφόρος
τελευταίος "ιλεκτροκηνητιρας"......δυστυχώς δεν έχει διάρκεια.ti na to kano ama de krataei  laugh

.ένας εμβολοφόρος μπορεί να βγάζει για ώρες ενέργεια που ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί μονο για δευτερόλεπτα.... Azn


...έτσι και στο μοντελισμό μη στα πολυλογώ...θες κάτι δυνατό που να διαρκή πολύ(2 ΏΡΕΣ ΣΥΝΕΧΌΜΕΝΕΣ) Crazy2 για να "φχαριστιεσε"παιχνίδι φθηνό και αξιόπιστο!άρα τέλος!θερμικά smitten

!..γεράσιμε καλησπέρα σε παρακαλώ το σavvατο κατέβασε μου ένα "δεκαλιτρο" υγρό που λες γιατί θέλω να "σεταρω" το hydroplane smitten

...βασίλη καλησπέρα συγγνώμη που δεν απάντησα έγκαιρα στα email σου γιατί είχα πρόβλημα με το κόλο pc μου. Undecided

.πάντως στο θέμα του μεγέθους έχω να πω ...φυσάει πλάγιος 2 μποφόρ..με πιο νομίζεις ότι θα απόκτησης τις λιγότερες άσπρες τρίχες προσγειώνοντας το?? Wink
με ένα "ιλεκτικο" διάστασης παλάμης...η μια βενζίνα 4 μετρα φτερό??.

..κάποιο θα πετάει...στρωτά...λες και "γιαφτο" έχει άπνοια!....μάντεψε πιο από τα δυο είναι!

 Thumbs upσύμφωνο με το γεράσιμο Thumbs up..

.διαφορετικά να σας το πω ..... η σχέση μεταξύ τον συνθηκών που επικρατούν και τις κλίμακας ενός μοντέλου είναι αντιστρόφως ανάλογη! Cheesy


όσο πιο μεγάλο τόσο καλά μπορεί να χειρίζεται συνθήκες όπως το πραγματικό...όσο πιο μικρό τόσο θα δυσκολεύεται να χειριστη τις συνθήκες αυτές...και θα τις θέλει υπό...κλίμακα...fisa λίγο για να φύγω... 'H αλλιώς βάλε λάδι και έλα βραδυ....

κύριοι σας χαιρετώ...μη τσακώνεστε...ζητω τα "αεροστα".. uglystupid2..κάνα γκαζάκι tou καφέ με servo να ανοιγοκλείνει βαλβίδα και αυτοσχέδιο μπαλόνι από ύφασμα ομπρέλας ...
 Crazy2 Crazy2


..p.S. oi thavmastes mou mporoun a epikinonisoun mazi mou
kai na mou zitisoun to afthentiko silektiko afto  minima  se greekglish gia ateliotes ores ofthalmikis apolafsis!!!!!!!stelnete kai epi antikatavolis!!
periorismena antitipa prolavete!!mono 999.99 euro i epistoli! Grin Cheesy Grin Cheesy Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 17 Νοέ 2005, 10:01:34 από Dell Gatto Grande » Καταγράφηκε

TI NA PERIMENETE SE AFTO TO FORUM: http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=8278.0

Όλες οι ενημέρωσης και τα project θα συνεχιστούν στο
www.petame.gr !
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.257


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #58 στις: Πέμπτη, 17 Νοέ 2005, 08:11:41 »

Καλημέρα Del Gatto .
Πώ , πώ μπερδεύτηκα ! Ένα ένα βρέ παιδιά ...   
Λοιπόν , καλές και οι Ανακυκλώσιμες Πηγές Ενέργειας , αλλά στο Άμεσο μέλλον Δέν θα χρειάζεται να ανυσηχούμε για την Πηγή του Ηλεκτρικού ρεύματος που πολύ σωστά ανέφερε ο del gatto Πως χρειαζόμαστε ...
Και ποιά θα είναι αυτή ?
Έχετε ακούσει για την Πυρηνική Σύντηξη ?  Ή στα Αγγλικά  Cold Fusion . Πρόκειται για την αντίδραση που γίνεται στο εσωτερικό του Ήλιου με Απλά λόγια ...
Θα 'φάει' πολύ Ενέγεια για να Ξεκινήσει ... Μετά όμως ...  Cheesy   Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα , παράγει όλη εκείνη την Ενέργεια που θέλει η Ελλάδα για 'κανά μήνα ...
Για να ξεκινήσει, χρειάζεται για παράδειγμα 3.000.000 βαθμούς Κελσίου ... 
Σε 10 χρόνια θα γίνει δοκιμή με τον Πρώτο Αντιδραστήρα στη Γαλλία ...
Αυτά για τώρα ...
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 283


JetMaster


Προφίλ
« Απάντηση #59 στις: Πέμπτη, 17 Νοέ 2005, 16:06:30 »

κατάλαβα
 ... έχω ακόμα δέκα χρονια για πέταγμα μέχρι να το κάνουν χιροσίμα και εδώ



 

Γιώργος
Καταγράφηκε

TI NA PERIMENETE SE AFTO TO FORUM: http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=8278.0

Όλες οι ενημέρωσης και τα project θα συνεχιστούν στο
www.petame.gr !
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Μαθήματα αρχαρίων « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.16 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.