Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:41:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:41:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 13
    Total: 13
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3] 4 5     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Μαθήματα αρχαρίων  (Lu 22427 fois)
    GeoGeo
    Invité
    « Répondre #30 le: Dimanche, 9 Oct. 2005, 21:02:32 »

    Και ο 40 αρης του.


    * asp040.jpg (105.6 Ko, 480x640 - vu 573 fois.)
    Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #31 le: Dimanche, 9 Oct. 2005, 22:19:00 »

    Αντε GeoGeo βγάλε ξεσκονόπανα, καθαριστικά, λαδωτήρια καμμιά κόλλα για τις επισκευές καινούργιες μπαταρίες και έφυγες.

    Υ.Γ. Η O.S. 35 τι εξάτμιση έχει πάνω;
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    GeoGeo
    Invité
    « Répondre #32 le: Mardi, 18 Oct. 2005, 23:50:52 »

    H εξατμιση (ο Θεος να την κανει) ειναι απλα μια προεκταση της εξαγωγης, χωρις καζανακι διαστολης. Δεν ξερω λοιπες λεπτομερεις, απλα την εβαλα για να μην τα φτυνει στην ατρακτο και γιατι εχει και εξοδο για το σωληνακι της τπερπιςσης. Ειναι λαθος σαν "Εξατμιση". Αλλα δεν εβρισκα και κατι να του κανει τοτε.
    Journalisée
    bellos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 268


    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING


    « Répondre #33 le: Vendredi, 21 Oct. 2005, 19:00:53 »

    Καλησπέρα παιδιά. Και εγώ βρίσκομαι σε μια παρόμοια κατάσταση με τον geogeo. Πριν 9 χρόνια είχα αγοράσει ένα εκπαιδευτικό το rainbow, το οποίο στη πρώτη του πτήση, επειδή το πέταξα μόνος, δεν είχα κάποιον να μου δείξει, μετά από μια ωραία απογείωση, 2-3 ωραίους ανοικτούς  κύκλους στον αέρα, σε μια στροφή μου έβαλε φτερό στολαρησε και ωπ, ένα μάτσο μπάλσα. και από τότε τα παράτησα. Ασχολήθηκα μετά με τη κατασκευή ενός ανεμοπτέρου από μπάλσα το οποίο και ολοκληρώνω τώρα. Μετά από τόσα χρόνια λοιπόν μου ξυπνήσατε κ πάλι το μικρόβιο με αυτό το forum. Μιλώντας  με τον Kωστα απτό forum μάλλον θα με βοηθήσει για τις πρώτες μου πτήσεις. Έτσι βρίσκομαι στο στάδιο εύρεσης ενός trainer. Από λοιπό εξοπλισμό έχω τα πάντα. Έχω βρει πάρα πολλά trainer από όσο έχω ψάξει, όμως θα με ενδιέφερε για αρχή μήπως βρω κάποιο τρικαναλο. και τρικαναλο δεν βρήκα τίποτα.Μόνο το Rascal της Sig το οποίο δε ξέρω κατά πόσο κάνει για αρχή. Ο κινητήρας μου είναι ένας tiger 40, και έχω και έναν 25αρι. Γνωρίζει κανείς αν  υπάρχει κάποιο δοκιμασμένο τρικαναλο trainer για αρχή? Έχω σκεφτεί να κατασκευάσω τον Τηλέμαχο, όμως μετά από τόσες ώρες κατασκευής που έχω φάει με το ανεμόπτερο θέλω πλέον να πετάξω λιγάκι. Δεν είμαι και στη πιο μεγάλη φάση να ξαναξεκινήσω μια κατασκευή απτήν αρχή. Αν ξεκινήσω με τετρακαναλο θα είναι εύκολα τα πράγματα?  ευχαριστώ.
    Journalisée

    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING WOULD BE ITS POETRY..."
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #34 le: Dimanche, 23 Oct. 2005, 09:21:38 »

    Γειά σου bello στην παρέα μας ...  Χαμόγελο
    Φυσικά να ξεκινήσεις με Τετρακάναλο . Καλύτερα ... Άποψή μου . Υπάρχουν πολλά καλά Εκπαιδευτικά στα μαγαζιά και μάλιστα Ετοιμα για Πτήση (ARF) .
     Έχεις σκεφτεί να ξεκινήσεις με Ηλεκτρικό ?

    GeoGeo περιμένουμε Νέα απο την Νέα σου Αρχή ... Πότε θα τα βάλεις μπροστά ?
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Cosworth
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1


    « Répondre #35 le: Dimanche, 30 Oct. 2005, 03:02:32 »

    Καλησπερα. Ειμαι καινουριος στο χωρο του αεροπλανου. Θελω να μου πειτε που ακριβως μπορω να παω για πρωτη φορα να απογειωσω το αεροπλανακι. Βασικα δεν το εχω παρει ακομα. Μπορειτε να μου πειτε για πρωτη φορα τι ακριβως να παρω? Ασχολουμαι εδω και 8 χρονια με ηλεκτροκινητα 1/10 αυτοκινητα TAMIYA. Μονο με αυτα ξερω να τρεχω. Πιστευω οτι θα ειναι ωραια εμπειρια να πετας ενα αεροπλανο η' ελικοπτερο.

    Συγνωμη για το πρηξιμο.

    Κωστας
    Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #36 le: Dimanche, 30 Oct. 2005, 20:45:23 »

    Καλωσόρισες Cosworth.

    Χαλάρωσε λίγο και ξεκίνησε πρώτα απ' όλα να γνωρίζεις το αεροπλάνο. Δες το Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων και τα μηνύματα στο φόρουμ. Στην σελίδα των links θα βρείς και άλλες πηγές.

    Δεν γράφεις από που είσαι και που μένεις για να βρεις βοήθεια και χώρο να πετάς. Η ενασχόληση σου με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως τώρα βαραίνει την ζυγαριά μάλλον προς τα ηλεκτρικά. Τι πομπό έχεις;

    Θα σου συστήσω ν' αφιερώσεις λίγο χρόνο για να γνωρίσεις κάπως το αντικείμενο, το αεροπλάνο και τον αερομοντελισμό, πριν κάνεις κάποια κίνηση.

    Καλωσόρισες στον κόσμο του αέρα.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #37 le: Dimanche, 30 Oct. 2005, 21:49:22 »

    Καλωσόρισες bellos, μου ξέφυγαν τα μηνύματα σου με τους αγώνες.

    Ενα τρικάναλο είναι καλή αρχή, για το τετρακάναλο θα χρειαστείς περισσότερη βοήθεια από κάποιον που να μπορεί να πετάξει με ασφάλεια ένα ατριμάριστο μοντέλο.

    Τρικάναλο είναι και το SIG Kadet, αν πάρεις τηλέφωνο τα μαγαζιά ίσως βρεις και άλλα που δεν έχουν στο δίκτυο.

    Είχα σκεφτεί στα μηνύματα σου με το ανεμόπτερο να προτείνω το Easy Star της Multiplex που μπορεί να πάρει και standard σέρβο, τώρα γράφεις ότι έχεις και μηχανές. Το τελευταίο είναι πολύ πιο ανθεκτικό σε πτώσεις.

    Αποφασίζεις ανάλογα με το τι θέλεις και τι υπάρχει διαθέσιμο.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    bellos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 268


    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING


    « Répondre #38 le: Lundi, 31 Oct. 2005, 13:56:16 »

    Κ. Κώστα  μάλλον έχω καταλήξει στο  copacabana.
    http://www.topmodel.fr/product_detail.php?ret=list&rows=6&desc=0&pos=1&f_top=0&f_cat=212&f_text=&sid=d0353558f3ae8b91febe82f5a735bb06&id=10692
    είχα σκεφτεί κ εγώ για ηλεκτρικό αλλά έχω όλο τον εξοπλισμό για βενζινοκίνητο όποτε γιατί να πάει χαμένος. μου αρέσουν και πιο πολύ οι μηχανές και  δε θέλω να δώσω και πολλά λεφτά τώρα, απλά να ευχαριστηθώ λιγάκι αυτά που έχω. θα κοιτάξω και για το SIG Kadet. Ευχαριστώ.
     Χαμόγελο
    Journalisée

    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING WOULD BE ITS POETRY..."
    otakis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 104


    « Répondre #39 le: Mercredi, 9 Nov. 2005, 18:37:34 »

    Καλησπέρα σε όλους

    Βρήκα το aeromodelling.gr ψάχνοντας στο google για αεροφωτογράφηση. Για να πω την αλήθεια τα λίγα σχετικά άρθρα μου κέντρισαν το ενδιαφέρον κ έτσι μέρες τώρα έχω διαβάσει τα περισσότερα μηνύματα στα διάφορα forums.

    Εκείνο που κατάλαβα είναι ότι έχω να κάνω με ανθρώπους ήρεμους, σοβαρούς, που σέβονται τις ανησυχίες των άλλων κ προσπαθούνε να βοηθήσουν. Από την ίδια φιλοσοφία νομίζω διακατέχεται κ ολόκληρο το site.

    Έτσι αποφάσισα να γραφτώ κ να πάρω μέρος στην κουβέντα σας.

    Το βασικό μου ενδιαφέρον ετούτη την εποχή είναι η ψηφιακή φωτογραφία, που αν συνδιαστεί σωστά με τον αερομοντελισμό ανοίγονται τεράστιες δυνατότητες. Ταυτόχρονα θα βάλει βεβαίως-βεβαίως πιό άγρια το χέρι στην τσέπη μου για όλα αυτά τα καλούδια που περιγράφετε  Χαμόγελο  Χαμόγελο  Χαμόγελο.

    Η ερώτησή μου είναι μάλλον κοινότυπη κ χιλιοακουσμένη: Με τι να ξεκινήσω?

    Μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των πρώτων ημερών ένα μοντέλο εντελώς της πλάκας που έχω εντοπίσει στην αγορά [Jamara Air - ~130€: 2 δίεδρους γωνίες, 2 κανάλια, δύο μοτέρ, στρίβει με την αυξομείωση των στροφών των κινητήρων, 27 MHz, άνοιγμα πτερύγων 900 mm, βάρος 170 γρ.], που δε χρειάζεται μοντελοδρόμιο, που κ αν σπάσει ξανακολάει κλπ κλπ, ή να κοιτάξω κάτι πιό σοβαρό, κ τί?

    Όσο ψάχνω τούτες τις μέρες τα ανεμόπτερα, που μπορούν να εκτοξευθούν με το χέρι, μου κάνουν κλικ σαν training μοντέλα. Υπάρχει, άραγε, μοντέλο που να μην πάει στα άχρηστα μετά την πρώτη περίοδο?

    Σε τι μοντέλα θα πρέπει να είμαι προσανατολισμένος στο μέλλον, που να μπορούν να σηκώσουν το βάρος μιας αξιοπρεπούς ψηφιακής μηχανής [~ 350-400 gr]. Μήπως πρέπει να αρχίσω να προσανατολίζομαι σε ελικόπτερα αντί αεροπλάνα?

    Φυσικά πάντα μιλάμε για ηλεκτροκίνηση [νομίζω].


    Φιλικά
    Τάκης
    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #40 le: Mercredi, 9 Nov. 2005, 21:14:26 »

    Γειά σου Τάκη .
    Το ελικόπτερο νομίζω θα έχει πιό πολλούς Κραδασμούς . Αλλά είναι καλύτερο για πιό 'ακίνητες' Φωτό . Επίσης είναι πιό ... Αλμυρούτσικο .
    Για να σηκώσεις αξιοπρεπώς μηχανή 400 γρ. με αεροπλάνο πρέπει αυτό να είναι 2 κιλά . Καμιά πιό ελαφριά μηχανή Δέν μπορείς να βρείς ... ?
    Άντε μάθε να δούμε φωτό Σύντομα ... 
    Ειδικός Δέν είμαι . Γνώμες λέω . Είναι ένας άλλος φίλος στο Forum που τό 'χει κάνει με επιτυχία . Σαν Modelist 'βγαίνει' ...

    Δές και δώ ... :       https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/topic,219.0.html



    « Dernière édition: Jeudi, 28 Sept. 2006, 21:50:40 par DeltaMan » Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #41 le: Mercredi, 9 Nov. 2005, 21:53:35 »

    Καλωσόρισες στο φόρουμ Τάκη και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Το μήνυμα σου ταιριάζει και στο Αεροφωτογράφηση - Μοντέλα και εξοπλισμός .

    Citation
    Μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των πρώτων ημερών ένα μοντέλο εντελώς της πλάκας που έχω εντοπίσει στην αγορά [Jamara Air - ~130€: 2 δίεδρους γωνίες, 2 κανάλια, δύο μοτέρ, στρίβει με την αυξομείωση των στροφών των κινητήρων, 27 MHz, άνοιγμα πτερύγων 900 mm, βάρος 170 γρ.], που δε χρειάζεται μοντελοδρόμιο, που κ αν σπάσει ξανακολάει κλπ κλπ, ή να κοιτάξω κάτι πιό σοβαρό, κ τί?

    Στο παραπάνω η απάντηση είναι σαφώς όχι. Τα μοντέλα αυτά είναι καθαρά κατηγορία παιχνιδιού και δεν έχεις ουσιαστικό έλεγχο, προσωπικά δεν θα το σύστηνα ούτε σαν πρώτο μοντέλο.

    Oπως έγραψε και ο DeltaMan, o modelist, ο οποίος πιστεύω θα μας πεί την γνώμη του, έχει κάνει εξαιρετική δουλειά σε αεροφωτογράφηση (δες το https://www.aeromodelling.gr/album/thumbnails.php?album=39) με ένα μοντέλο που είναι πάρα πολύ καλό σαν αρχή το Slowstick, το οποίο είναι και ιδιαίτερα προσιτό. Οταν πρωτοείδα τα μηνύματα του έμεινα έκπληκτος, δεν το περίμενα.

    Νομίζω και εγώ ότι θα πρέπει να βρείς πιό ελαφριά μηχανή, θα σου κατεβάσω βέβαια το βάρος του μοντέλου χωρίς φωτογραφικό εξοπλισμό στα 700-900 gr για την μηχανή που λές, αυτό όμως θα έλεγα για αργότερα. Επίσης αυτό που σίγουρα πρέπει να είναι αρκετό για να σηκώσει βάρος ΚΑΙ να μπορεί να πετάξει αργά είναι, εκτός από την αεροτομή, η επιφάνεια του φτερού, άρα και το μέγεθος.

    Τα ελικόπτερα είναι πολύ πιο ακριβά και δύσκολα, σε ορισμένες περιπτώσεις όμως μπορεί να έχουν πλεονεκτήματα.

    Μην βιαστείς ν' αρχίσεις, περίμενε και άλλες γνώμες και παράλληλα άρχισε να γνωρίζεις και τον αερομοντελλισμό.
    « Dernière édition: Jeudi, 10 Nov. 2005, 00:37:54 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Gerasimos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 19



    « Répondre #42 le: Mercredi, 9 Nov. 2005, 23:37:07 »

    Καλωσορισες Τακη στο ομορφο χομπυ το αερομοντελισμου Χαμόγελο

    Πριν αρχισεις τις αεροφωτογραφιες θα πρεπει να μαθεις να πετας και να αποκτησεις καποια εμπειρια. Για να μαθεις μαλλον θα ηταν καλυτερα με καποιο θερμικο μοντελο. Στην αγορα υπαρχουν πολλα εκπαιδευτικα με περιπου 100€.
    Τα υπολοιπα κινητηρες σερβο και τηλ/ση μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και αργοτερα σε αλλα μοντελα.

    ΜΗ δοκιμασεις να μαθεις μονος σου να πετας!!! uglystupid2 Η αποτυχια και η απογοητευση ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ αν δεν σε βοηθησει καποιος. Εδω θα βρεις σιγουρα καποιους που μπορει να σε βοηθησουν.

    Δεν μας εχεις πει που μενεις. Εγω πεταω στο Λεχαιο.

    Αποφασισε να ξεκινησεις καιι δεν θα σε αφησουμε ετσι. Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #43 le: Jeudi, 10 Nov. 2005, 02:48:09 »

    Γεράσιμε ο Τάκης δείχνει ότι έχει επίγνωση οτι πρέπει πρώτα να μάθει και το Slowstick κάνει και για τα δύο, μέχρι να ζητήσει κάτι παραπάνω για τις ανάγκες του. Δεν χρειάζεται οπωσδήποτε θερμικό.

    Βάβαια Τάκη θα πρέπει να έρθεις σε επαφή με τον σύλλογο της περιοχής σου αλλά πολύ πιθανόν να κάνεις γνωριμίες και από εδώ.

    Δεν πιστεύω ότι κάποιος είναι αδύνατον να μάθει μόνος του ειδικά με το κατάλληλο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, από την άλλη μεριά αν υπάρχει διαθέσιμη βοήθεια δεν βρίσκω τον λόγο να ακολουθήσει τον δρόμο αυτό. Οπωσδήποτε δεν μπορούν να μάθουν όλοι μόνοι τους και σίγουρα ένας καλός εκπαιδευτής θα κάνει τον δρόμο πιο εύκολο, λιγότερο ακριβό και πολύ πιο σύντομο δείχνοντας τον δρόμο και προφυλάσσοντας από κακοτοπιές.

    Επειδή τα μηνύματα μας διαβάζονται και από κόσμο, ειδικά νέους ανθρώπους που δεν μπορεί να έχουν επαφή με άλλους αερομοντελλιστές δεν θέλω να θεωρήσουν αδύνατο κάτι που ενδεχομένως μπορεί να γίνει εφικτό. Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι, όποιος δεν έχει την δυνατότητα να βοηθηθεί είναι ίσως δυνατό να μάθει μόνος του αλλά θα πρέπει να καταβάλλει πιο πολύ κόπο, να μελετήσει πιο πολύ και να διαθέσει περισσότερο χρόνο. Ακόμα και όταν υπάρχει εκπαιδευτής η μελέτη και τα προσεχτικά βήματα είναι σημαντικά και απαραίτητα.

    Για πολλά χρόνια αιωρείται το ερώτημα ποιος είναι ο καλύτερος δρόμος για να μάθει κάποιος να πετάει R/C αεροπλάνο.

    Η αμερικάνικη σχολή του 4κάναλου με εκπαιδευτή από την αρχή με μια .40  (6,5cc) μηχανή ακόμα και .60 (10cc). Η λογική είναι:  μεγαλύτερο μοντέλο, πιο σταθερό, πλήρης έλεγχος του μοντέλου από την αρχή, πιο γρήγορη εξέλιξη, με ένα μοντέλο μαθαίνει κάποιος πτήση, προσγείωση και μερικά ακροβατικά. Αυτά τα μοντέλλα είιναι εντελώς ακατάλληλα για να ξεκινήσει κάποιος μόνος του.

    Η πιο κλασσική σχολή συνοψίζεται σ’ αυτό που γράφει ο Γιάννης Κωνσταντακάτος http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-047.htm

    Citation
    Δεν είναι λοιπόν υπερβολή το ότι χαρακτηρίζουν το ιδανικό εκπαιδευτικό μοντέλο σαν ένα μοντέλο "ελεύθερης πτήσης" που παίρνει "σποραδικές παρεμβολές" από ένα πομπό. Το εκπαιδευτικό μοντέλο πρέπει να είναι επίσης φθηνό, να φτιάχνεται γρήγορα και να επισκευάζεται εύκολα. Αντίθετα, η εμφάνιση δεν πρέπει να είναι βασικός παράγοντας επιλογής. Βέβαια σε όλους αρέσουν τα όμορφα αεροπλάνα, αλλά προκειμένου για εκπαιδευτικά μοντέλα ποτέ η ομορφιά δεν πρέπει να υπερισχύει σε βάρος των πτητικών χαρακτηριστικών τους.

    Μ’ αυτήν την σχολή και με κατάλληλη επιλογή μοντέλου, αρκετοί ίσως θα μπορέσουν να μάθουν μόνοι τους. Εχει λογική μόνο όπου οι συνθήκες δεν επιτρέπουν κάτι καλύτερο.

    Πριν ξεκινήσουμε κάτι φροντίζουμε ν’ αποκτήσουμε μια γνώση του αντικειμένου.

    Τάκη δες το "Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων" του Γιάννη Κωνσταντακάτου και ειδικά το Εισαγωγή στην ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ.

    Γεράσιμε μην υποτιμάς τα μικρά ηλεκτρικά. Κι’ εγώ όταν πρωτοέφτιαξα ένα Slowstick  αισθανόμουν κάπως περίεργα, δες το https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/topic,66.msg659.html#msg659

    Αυτά τα μοντελάκια έχουν ακόμα το καλό ότι με ασήμαντο κόστος θα δώσουν αυτοπεποίθηση στον αρχάριο πολύ πιο γρήγορα από τα .40 trainers. Ακόμα βάζεις έναν αρχάριο και δεν φοβάσαι ούτε ότι θα κάνει ζημιά σε κάποιον ή κάτι ούτε ότι θα υπάρξει μεγάλη ζημιά στο μοντέλο.
    « Dernière édition: Jeudi, 10 Nov. 2005, 07:51:54 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #44 le: Jeudi, 10 Nov. 2005, 09:04:54 »

    Γερασιμε για ποιο λογο προτεινεις να ξεκινησει καποιος με θερμικο;
    γενικα αυτην ειναι μια πολυ διαδεδομενη αποψη απο πολους στα μοντελοδρομια και δεν καταλαβαινω γιατι
    (ελπιζω να μην ειναι ο λογος οτι οι αντρες πετανε με θερμικα, το ακουσα και αυτο Χαμόγελο )

    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Pages: 1 2 [3] 4 5     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Μαθήματα αρχαρίων
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.025 secondes avec 25 requêtes.