Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 18:41:24

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 18:41:24

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 22
    Total: 23
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 15     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Slipstream Sbach 342 50cc  (Lu 43537 fois)
    HARRYS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 483



    « Répondre #75 le: Samedi, 25 Fιvr. 2012, 00:31:22 »

    http://www.himodel.com/sort.php?sub2=GN&page=2
    Πoιο απ' αυτά θα μου ταιριάζει άραγε; Και μέχρι να έρθει θα πιάσουμε 2 εβδομάδες...
     
    υπάρχουν και ελλάδα και συγκεκριμένα εδώ Thumbs up Thumbs up Thumbs up http://www.myhelis.com/ROD-END-3.2MM-W-3MM-METAL-CLEVIS-only-4PCS/
    αν την δευτερα δεν ήταν καθαρά δευτερα θα τα είχες δεν αξίζει για εμενα να κανεις πατέντα σε ένα τόσο κρίσιμο σημείο!!! ακόμα και ας έμενες χωρίς αεροπλάνο!!!!
    Journalisée

    Ο ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΖΩΗΣ Η ΘΑΝΑΤΟΥ!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #76 le: Samedi, 25 Fιvr. 2012, 00:36:09 »

    Τώρα στον Κούτσουλα κοιτούσα κι εγώ.
    Θέλει 3 χιλιοστά διατομή, μάλλον αυτά θα είναι οκ ε;
    http://www.myhelis.com/ROD-END-M3-THREAD-only-10PCS/
    Journalisée

    HARRYS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 483



    « Répondre #77 le: Samedi, 25 Fιvr. 2012, 00:41:41 »

    εεε αυτό δεν ξέρω τι ακριβώς θέλει!!!
    καλή συνεχεια στο στήσιμο και καλές πτήσεις!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Ο ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΖΩΗΣ Η ΘΑΝΑΤΟΥ!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #78 le: Samedi, 25 Fιvr. 2012, 09:03:43 »

    Δεν ειναι κατι πολυ εξειδικευμενο για να απαιτει παραγγελια απο εξωτερικο. Θα πας στο πλησιεστερο καταστημα της περιοχης σου με το hinge στο χερι και θα δοκιμασεις επιτοπου ποιο ταιριαζει στο δικο σου, λογικα Μ3 η M2.
    Να ξερεις οτι για τετοια μικρα πραγματα τα ελληνικα καταστηματα λογο υπερβολικου φορτου εργασιας και ευτελους αξιας του προιοντος δεν προλαβαινουν να περασουν το προιον στους ηλεκτρονικους καταλογους του e-shop τους. Δηλαδη μπορει να το εχουν αλλα να μην το εμφανιζουν.
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #79 le: Samedi, 25 Fιvr. 2012, 12:18:42 »

    Yanko καλημερα ...το θεμα ειναι πολυ απλο ...παιρνεις ντιζα Μ3 -Μ4 η βιδα αναλογου παχους ,κοβεις οσο χρειαζεσε ,και μετα με ενα σφυρακι κτυπας απο την μια μερια μεχρι να πλατινει αρκετα  ωστε να μπορεσεις εκει να κανεις μια μικρη τρυπουλα ωστε να περασει το συρματοσχοινο.Προσεχεις λιγακι με το δραπανο η ενα δρεμελακι ωστε να μην αφησεις κοφτερες ακρες στην τρυπα που θα κανεις.
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #80 le: Samedi, 25 Fιvr. 2012, 22:49:50 »

    Πολύ καλή ιδέα Αντρέα  Thumbs up
    Δε με πρόλαβες όμως, έκανα την παραγγελία πρωί πρωί από myhelis  angel
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #81 le: Dimanche, 26 Fιvr. 2012, 23:34:32 »

    Ήρθε η ώρα να τοποθετηθεί ο κινητήρας και είπα πριν τον βιδώσω να τον ζυγίσω.
    Συνολικό βάρος, με όλα μέσα, δλδ κινητήρας, εξάτμιση, μπουζί, ηλεκτρονική, αποστάτες, βίδες = 1710γρ.
    Όσο περίπου και ο DLE55 σύμφωνα με τα review των πελατών του hobbycity.
    Οι βίδες βιδώθηκαν στους αποστάτες με εποξική για να μην ξεβιδωθούν από τους κραδασμούς.


    * 1v1v1bg1f1ddcv1vvb.jpg (56.09 Ko, 650x891 - vu 434 fois.)

    * 2fc2f23bb2vvcfd2fffc2.jpg (52.16 Ko, 650x433 - vu 442 fois.)
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #82 le: Dimanche, 26 Fιvr. 2012, 23:38:17 »

    Τοποθετήθηκε και η ηλεκτρονική πάνω στο engine box.


    * 3v33b3b33v-3f3fgv3g3vccxsss.jpg (58.69 Ko, 650x975 - vu 449 fois.)

    * 4f44vf4fee4w4sw4c4v44bv4v.jpg (54.5 Ko, 650x433 - vu 467 fois.)
    Journalisée

    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #83 le: Dimanche, 26 Fιvr. 2012, 23:57:56 »

    kαλοπεταχτο. Thumbs up
    Journalisée
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #84 le: Lundi, 27 Fιvr. 2012, 11:29:21 »

    Συγχαρητηρια για την κατασκευη.
    Καλοπεταχτο!
    Nippleστην πλακα της μεμβρανης του καρπυρατερ μην ξεχασεις για σταθερη πιεση. Για καλο & για κακο που λενε...
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #85 le: Lundi, 27 Fιvr. 2012, 12:17:35 »

    Ευχαριστώ παιδιά να 'στε καλά  Thumbs up

    Γιώργο ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την τρυπούλα στη μεμβράνη του καρμπυρατέρ,
    το ίδιο και οι φίλοι εδώ της παρέας.
    Νομίζω ότι η επίδραση της τρυπούλας στη σταθερή λειτουργία της μηχανής είναι αμελητέα.
    Πολύ μεγαλύτερη επίδραση έχουν κατά τη γνώμη μου τα ρεύματα αέρα στην εισαγωγή του καρμπ,
    παρά στην τρυπούλα της μεμβράνης. 
    Journalisée

    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #86 le: Lundi, 27 Fιvr. 2012, 13:07:47 »

    Οπως νομιζεις.
    Παντως ειναι αμελητεα επιβαρυνση αν σκευτεις τη σιγουρια που προσφερει η συγκεκριμενη λυση.
    Συνεχισε τη δουλεια να δουμε & airborne video!

    ΥΓ¨: Απο στρωσιμο στο μοτερ τι θα κανεις?
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #87 le: Lundi, 27 Fιvr. 2012, 13:16:48 »

    Έκαψα 1 λίτρο+ πάνω σε βάση, υπάρχει και βίντεο πιο πάνω.
    Η συνέχεια του στρωσίματος πετώντας.
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #88 le: Mardi, 28 Fιvr. 2012, 00:04:12 »

    Έπιασα να βάλω και το ντεπόζιτο.
    Ήταν έτοιμο υποτίθεται, με τα σωληνάκια περασμένα κλπ
    Το κοιτάω στο φως και φαίνεται ο βοσκός να απέχει 2 δάχτυλα από τον πάτο, δλδ το τίγκον ήταν κοντό.
    Ε τι να κάνω, το άνοιξα. Βγάζοντας την τάπα διαπίστωσα ότι ο κινέζος έχει κόψει με φαλτσέτα το χείλος της τρύπας στο τανκ
    για να την ανοίξει, γιατί η τάπα ήταν πολύ χοντρή και δεν έμπαινε. Αυτό είχε τον κίνδυνο να μην κλείνει ενδεχομένως αεροστεγώς, αλλά και να
    ανοίξει κάποια στιγμή το τανκ στη ραφή του και να γίνει το μοντέλο χάλια από τα καύσιμα.
    Έβαλα λοιπόν ένα δικό μου τανκ 550cc, με άλλη τάπα που είχα, κατάλληλη για βενζίνη, με μακρύτερο βοσκό ώστε να πιάνει πάτο αλλά και να κινείται ελεύθερα.

    Επίσης έβαλα 3 απλούς διακόπτες απ' αυτούς του hobbycity.
    2 διακόπτες για τους δέκτες και 1 για την ηλεκτρονική.


    * 2x2c2cv2v2c2dd2d2d.jpg (62.59 Ko, 650x433 - vu 352 fois.)

    * 1c1c1v1fdcx1v1b1b1vvcc.jpg (50.09 Ko, 650x975 - vu 355 fois.)
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #89 le: Mardi, 28 Fιvr. 2012, 00:15:08 »

    Για μπαταρία στην ηλεκτρονική σκέφτηκα, ξανασκέφτηκα...
    Ένα μπεκ το έχω κάψει μια φορά στο παρελθόν, πού να μπλέκω με διοδάκια από την άλλη και....
    είπα να ξαναβάλω την κλασική δοκιμασμένη nimh με battery checker που έτσι κι αλλιώς υπήρχε στο ράφι μου.
    Έβαλα μια Hydrimax 2000mA 4.8V που είναι πολύ αξιοπρεπής για nimh.

    Και μια ερώτηση:
    Σκέφτομαι να βάλω το σέρβο του γκαζιού μέσα στο engine box, δλδ περίπου 10εκ από την ηλεκτρονική,
    λέτε να έχω κάποιο πρόβλημα με παρεμβολές;


    * 3b3b3bb3hg3ttyuj3jn3n.jpg (57.04 Ko, 650x433 - vu 351 fois.)
    Journalisée

    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 15     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Slipstream Sbach 342 50cc
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 24 requêtes.