Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:20:13

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:20:13

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 3
    Invités: 36
    Total: 39
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5 6     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m  (Lu 23537 fois)
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #15 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:48:29 »

    Καλό σκάλισμα του ντεπρόν για να πιάσει η κόλλα καλά τις χιαστί καρμπονίντιζες(2.5 χιλ.) των φτερών.
    Πρέπει να γίνει ενισχυμένη κόληση μιας και δοθέντος του υπολογισμένου κέντρου βάρους,οι καρμπονόντιζες αυτές δέχονται όλο το φορτίο κατά την διάρκεια της πτήσης.


    * 09072013600.JPG (90.71 Ko, 778x584 - vu 256 fois.)

    * 09072013602.JPG (59.23 Ko, 778x584 - vu 254 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #16 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:49:09 »

    Γενικότερα γίνανε μπόλικες τροποποιήσεις,είτε αυτές ήταν αισθητικές έιτε λειτουργικές,με αποτέλεσμα να γίνει λίγο πιο περίπλοκο το όλο θέμα και να απαιτεί περισσότερο χρόνο,κάτι που είναι και το πιο δύσκολο της όλης διαδικασίας γιατί καταντάει ψυχοφθόρο.
    Περιληπτικά θα πώ πως τροποποιήθηκε το μήκος της σταθερής πτέρυγας και το μήκος των aileron,διότι το αεροπλάνο έδειχνε αρκετά κοντομούρικο και τα aileron κατέληξαν να είναι μικρά....Τροποποιήθηκε το μήκος του rudder καθώς και το σημείο εγκατάστασης των horn μιας και κατέληξε να υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα στην κίνηση.Όλα αυτά σημειώθηκαν και πλέον όλα γίνονται by the book και εύκολα.


    * 09072013603.JPG (91.02 Ko, 778x584 - vu 253 fois.)

    * 20072013638.JPG (95.3 Ko, 778x584 - vu 252 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #17 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:51:09 »

    Elevator-Rudder full rates

    Οι κινήσεις θα πρέπει να γίνονται σε όλο το μήκος τους αβίαστα και χωρίς εμπόδια με αποτέλεσμα να ζορίζεται επιπλέον το σερβο κατα την διάρκεια της πτήσης.Για μεντεσέδες χρησιμοποίησα απλούς pinned διαστάσεων 16X28.5


    * 20072013639a.JPG (97.21 Ko, 830x623 - vu 250 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #18 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:51:57 »

    Στα tip κάθε πηδαλίου πρόσθεσα κομμένη καρμπονόντιζα <2.5.χιλ ούτως ώστε να ενισχυθεί επιπλέον το πηδάλιο.
    Στα aileron αναγκάστηκα να τοποθετήσω ολόκληρη καρμπονόντιζα για να αποφευχθούν τα αντίστροφα deflections κατα την διάρκεια της πτήσης με αέρα.Το φαινόμενο αυτό ήταν πάρα πολύ έντονο και στην ουσία κατέρρευσε την ιδέα του να παραμείνω στα μεγάλα counterbalance surfaces που θα βοηθούσαν το σέρβο να κινείται πιό εύκολα.Σε απότομες ριπές αέρα το αεροπλάνο έμενε ανεξέλεγχτο για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου που είναι σημαντικά αν αναλογιστεί κανείς πως σε χαμηλό ύψος αυτό μπορεί να είναι καταστροφικό.Τώρα πλέον η ιδιότητα του counterbalance έχει ενισχυθεί εσωτερικά στο aileron με λίγο μεγαλύτερη επιφάνεια μικραίνοντας την αρχικη στα tip του φτερου,αποφεύγοντας έτσι αυτο το φαινόμενο.Είναι πολύ σημαντική παρατήρηση.


    * 03082010684.JPG (79.8 Ko, 778x584 - vu 269 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #19 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:52:17 »

    Βάση του μοτέρ με χρήση καρμπονόντιζας κομμένης στο κέντρο κατα 3 χιλ και φώλιασμα μέσα στο ντεπρόν για ευκολότερο και σταθερότερο κόλλημα.Έπειτα πάει ο σταυρός και τοποθετείται με βίδες κάνοντας έτσι ευκολότερη την μετακίνηση του μοτέρ σε περίπτωση κάποιας πιθανής βλάβης. Δάκρυ
    Επίσης δίνει την δινατότητα να πειραματιστούμε με το thrust χρησιμοποιώντας ροδέλλες.Το σωστο είναι right thrust σε συμβατικά μοτέρ,ωστόσο το ευνοϊκότερο είναι το zero thrust ούτως ώστε να έχουμε τις λιγότερες δυνατές εκτροπές κατά την διάρκεια της πτήσης μας.Αυτο πρακτικά είναι σχεδόν αδύνατο αλλά όχι ανέφικτο αν χρησιμοποιηθεί η κατάλληλη προπέλα αναίρεσης εκτροπών που χρησιμοποιούνε κυρίως σε F3P μοντέλα(counterclockwise rotation).


    * 27072013649.JPG (72.41 Ko, 778x584 - vu 251 fois.)

    * 27072013651.JPG (58.59 Ko, 778x584 - vu 256 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #20 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:53:32 »

    Για την κίνηση των rudder-elevator χρησιμοποιήθηκε pull-pull σύτημα με ψιλό συρματόσχοινο για παραγάδι που βρισκεται εύκολα σε καταστήματα με είδη αλιείας.
    Μέθοδος εγκατάστασης pull-pull συστήματος


    * 27072013654.JPG (63.27 Ko, 778x584 - vu 256 fois.)

    * 27072013656.JPG (77.97 Ko, 778x584 - vu 264 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #21 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:54:07 »

    Spare parts:

    Ένα ευαίσθητο σημείο είναι εκεί που ενώνει το φτερό με την άτρακτο.Σε μια πιθανή πτώση όλη η εκτόνωση λόγω της ορμής πιθανότατα να γίνει εκεί με αποτέλεσμα να αποσπασει την πτέρυγα απο την άτρακτο και να γίνει σοβαρή ζημιά.Μπροστά δεν υπάρχει τέτοιο θέμα μιας και έχει τοποθετηθει μια ενιαία καρμπονόντιζα όπως αναφέραμε παραπάνω,ωστόσο στην πίσω πλευρά καλό είναι να μπεί μια προσθήκη όπως φαίνεται στην εικόνα,ούτως ώστε να ενισχυθεί κατάλληλα μαζί και με τον κεντρικό μεντεσέ των aileron που δέχεται το περισσότερο φορτίο.


    * 28072013670.JPG (79.93 Ko, 778x584 - vu 253 fois.)

    * 28072013671.JPG (78.71 Ko, 778x584 - vu 247 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #22 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:54:43 »

    Στο πίσω μέρος της ατράκτου(ουραίος) χρησιμοποιούμε καρμπονόντιζες 2-2.5χιλ. όπως και στα φτερά σε γενικότερη διαταξη όπως φαίνεται και στις εικόνες παραπάνω.
    Στο τελικό τέστ θα πρέπει να έχουμε ένα καλά πακτωμένο-άκαμπτο αεροπλάνο και καθόλου εύκαμπτο.Αυτό το τσεκάρουμε πιάνοντας με τα δύο χέρια το οριζόντιο σταθερό και κουνώντας δεξια αρίστερα το αεροπλάνο θα πρέπει να ακολουθεί την κάθε μας κίνηση....


    * 03092013819.jpg (67.03 Ko, 778x584 - vu 260 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #23 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:55:12 »

    SFG's(Side Froce Generators)

    Τα SFG's διευκολύνουν στην rudder-based πτήση,δηλαδή καταλήγουμε να δίνουμε λιγότερο input από το stick του rudder ενώ το αεροπλάνο παραμένει σε θέση knife πιο εύκολα.Τα SFG's προσφέρουν πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα αν αναλογιστεί κανείς πως λόγω της επιπλέον επιφάνειας το rolling rate,ή ταχύτητα περιστροφής,μειώνεται με αποτέλεσμα να γίνεται πιό αργη η πτήση.Για κάποιους μπορεί να είναι καλό,αλλα για κάποιους άλλους που πετάνε με συνεχη snap rolls ή σε fast rolling/rolling harrier mode μπορει να είναι εμπόδιο.Εγώ το ζύγισα και μειώνοντας αναλογικά το μέγεθος του rudder κατάφερα να βρώ το κατάλληλο σημείο που ταιριάζει τουλάχιστον σε μένα,μιάς και μου προσφέρει πιο προβλέψιμα roll και πιο σταθερά 4-point rolls με χαρακτηριστικό το 4-point rolling harrier που είναι αρκετά θεαματικό αν γίνεται με τον σωστό τρόπο.Επίσης πρόσθεσα aileron stabilizers όπου προσφέρουν καλύτερο penetration και σταθεροποιούν τα aileron σε εντυπωσιακο επίπεδο.Το μεγάλο πρόβλημα με τα aileron είναι πως καταλήγουν μεγάλα με μικρό πάχος,τριών χιλιοστών που προσφέρει το ντεπρόν,με αποτέλεσμα να χάνουν σε ευστάθεια στο κέντρο ή σε μεγάλες ταχύτητες,ζορίζοντας έτσι επιπλέον το σέρβο.


    * 03092013821.jpg (85.59 Ko, 778x584 - vu 251 fois.)

    * 03092013822.jpg (56.7 Ko, 778x584 - vu 257 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #24 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:55:27 »

    Για τα σκέλη χρησιμοποιήθηκε 6άρι ντεπρόν για ευνόητους λόγους ενίσχυσης μιάς και λόγω βάρους φθείρονται με τον καιρό.


    * 03092013824.jpg (103.53 Ko, 1037x778 - vu 247 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #25 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:55:50 »

    Κουβούκλιο για φώλιασμα του μοτέρ και καλύτερη ροή αέρα για την αποφυγή υψηλών θερμοκρασιών.


    * 03092013826.jpg (101.38 Ko, 1037x778 - vu 252 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #26 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:56:22 »

    Aileron servo arm-Differential avoidance

    Είναι από τα βασικά στάδια για την ολοκλήρωσης της κατασκευής.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει διαφορικό κίνησης στα aileron,το μόνο που προσφέρει είναι εκτροπές με πιθανό αποτέλεσμα το αεροπλάνο να βουτάει απότομα σε φάσεις rolling ακόμα και με μικρές κινήσεις.Για την αποφυγή αυτού του φαινομένου μετατοπίζουμε λίγες μοίρες μπροστα τις άκρες του servo arm.Υπάρχουν τέτοια έτοιμα servo arm στο εμπόριο αλλά αν κάποιος δεν βρίσκει είναι πολύ εύκολο να φτιάξει μόνος του χρησιμοποιώντας ένα διπλό servo arm και δύο μονά.Με μία βίδα μπορεί να ενώσει τα δύο μονά στην άκρη του διπλού και μετά να παίξει μέχρι να βρεί το σημείο όπου τα δύο aileron θα διανύουν ίσα τόξα την ίδια χρονική στιγμή.Μετά το σταθεροποιούμε με λίγη κόλλα και είναι έτοιμο....


    * 03092013827.jpg (70.04 Ko, 778x584 - vu 258 fois.)

    * 03092013829.jpg (74.76 Ko, 778x584 - vu 260 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #27 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:56:55 »

    Οι κινήσεις όλες αγγίζουν τις 45 μοίρες και δεν τις χρησιμοποιώ όλόκληρες.Πρώτη φορά έφτιαξα ένα αεροπλάνο που όταν δίνεις full aileron αυτό αντί να ρολλάρει πιό γρήγορα,φρενάρει....  Grin
    Φανταστείτε σε τί ποσοστό αυξάνεται η οπισθέλκουσα δίνοντας τέτοια κίνηση,αυτό φυσικά δεν είναι ανεκτό οπότε αναγκαστικά πρέπει να μειωθούν τα rates των aileron.
    Επίσης έπρπε να βρεθεί τρόπος το αεροπλάνο να μην βρίσκεται μέσα στα πόδια μου(Είναι πρόβλημα τα fixed wing   Tongue)


    * 03092013830.jpg (112.95 Ko, 1037x778 - vu 249 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #28 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 22:57:55 »

    Μία γενική εικόνα......


    * 04082010693.JPG (85.75 Ko, 778x584 - vu 249 fois.)

    * 04082010702.JPG (107.33 Ko, 778x584 - vu 255 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Répondre #29 le: Vendredi, 6 Sept. 2013, 23:00:12 »

    Το προσωπικό δοκιμαστήριο/μοντελοδρόμιο επί 3 ολόκληρα χρόνια,1λεπτο απ'το σπίτι μου.... poli-gelio


    * 02082010677a.JPG (112.04 Ko, 701x526 - vu 243 fois.)
    Journalisée

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    Pages: 1 [2] 3 4 5 6     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 24 requêtes.