Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:12:57

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:12:57

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 4
    Gäste: 15
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Kyosho minium Piper j-3 cub  (Gelesen 4601 mal)
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 82


    « Antwort #15 am: Dienstag, 27 Apr 2021, 01:46:45 »

    Μία εικόνα χίλιες λέξεις...



    Τελικά δεν θα δοκιμάσω σύντομα brushed setup καθώς τα ηλεκτρονικα που ήθελα να χρησιμοποιήσω θα παραμεινουν στην Τ.Ι.ΤΗ.ΚΑ...
    Αφου έκανα και κάτι δοκιμές με την μαμά πλακετα παρακάμπτοντας μια δίοδο από όπου περνουσε η τάση πριν το μοτερ, ελπίζοντας ότι εκεί υπάρχει το θεμα, οι ηλεκτρονικές μου γνώσεις φάνηκαν κατώτερες των περιστασεων κ δεν βγήκε άκρη.

    Ελπίζοντας σε ένα θαύμα:


     Όμως επειδή δεν κρατήθηκα χρησιμοποίησα κάποια περιφερειακα από δω και από κει για ένα πρωτο, μακάρι και τελευταίο, brushless setup.
    Linear servo και custom ("the steve" converter νομίζω λεγόταν) 1s brushless/converter esc (χωρίς πλεον το "converter") από blade mcpx και brushless  inrunner μοτερακι από losi micro rally μαζί με την βάση του.

    Καθαρισμός των επαφών του servo με wd40(ναι με wd40, εχει δοκιμαστεί και στα ποτενσιόμετρα της 9xr που έχω, χρόνια πριν, χωρίς απολύτως καμία παρενέργεια)
    Στα δεξιά φαίνεται λίγο και η γυμνή πλακέτα από έναν πορτοκαλί δέκτη spectrum


    Τροποποίηση της βάσης του μοτέρ για την τοποθέτηση επάνω στο μοντέλο



    Έδωσα και μία μικρή γωνία προς τα δεξιά(δεξιόστροφη περιστροφή έλικας)


    Φαντασία και ατλακόλ έδωσαν στο ξυλάκι παγωτού το απαραίτητο "δέσιμο" για να μην ραγίσει τρυπώντας το και βιδώνοντας πάνω την βάση

     Στα aileron θα κρατησω το υπάρχον  servo καθώς από τις δοκιμές φαίνεται ότι αντέχει αν και στην μαμά πλακετα εχω την εντύπωση ότι έχει ρυθμιστή για να ρίχνει την τάση στα 3.3v, ειδομεν... Δέκτη, όπως προανέφερα, έχω orange spectrum  τον οποίο "αδυνάτισα" αφαιρώντας ότι μπορουσα να αφαιρέσω τέλος παντων και κόλλησα κατευθείαν στις επαφές τα καλώδια. Οι πορτοκαλί δέκτες δουλεύουν με πολύ χαμηλή τάση, αν θυμάμαι καλά κάτω από 3.5v, έχω κάτι κατασκευές που τροφοδοτώ με μονόσελη απευθείας τον δέκτη και δεν μασάει καθόλου, με επιφύλαξη νομίζω έχω δει 3.3v σε μπαταρία που έβγαλα μόλις άρχισε να λιγοψυχάει. Υπάρχουν έτοιμες πλακέτες brushed και brushless με ενσωματωμένο δέκτη, ακόμα και με 2 servo επάνω οι brushed, ίσως στο μέλλον να δοκιμάσω και από αυτές γιατί μειώνουν αρκετά το βάρος.
    Δυστυχώς δεν εχω καλή έλξη, περι τα 30γρ στην καλύτερη, όμως έχω κουμπωσει την μαμά ελικα οπότε τυχόν "ασταθειες" από τις aftermarket έλικες των προηγουμενων δοκιμών τις ξεχνάω και παω για δοκιμαστική πτηση με ουτε λίγο ουτε πολυ περι τα 14γρ βαρύτερος (30->44) και χωρίς rudder. Αν όλα πανε καλα ίσως κουμπώσω και άλλο ένα linear servo, γυρω στα 1.7γρ ειναι.

    Χωρίς καμία ιδιαίτερη ουσία μια φωτο από το βάρος των ηλεκτρονικών


    Έτοιμα και όλα στην θέση τους



    Επίσης έδωσα και μια μικρή γωνία προς τα κάτω, εννοείται όλα τυχαία και "με το μάτι"...
    Δεν θέλω σχόλια για την εμφάνιση του αεροσκάφους, ναι δεν θυμίζει πια το πανέμορφο ντελικάτο αεροπλανάκι που βγήκε πρώτη φορά από το κουτί, ας μη το κάνουμε θέμα... Χαχαχχαχαχαχαχα
              Δεν κρατιόμουν να δοκιμάσω το αεροπλανάκι, και βέβαια οι πρώτες ρίψεις ήταν με ανάποδες κινήσεις στα aileron, γιατί όχι; Πάντα από κει που είσαι σίγουρος οτι δεν χρειάζεται να ξανά ελέγξεις σκάει η στραβή  Cheesy
    Πρέπει να το έσκασα με την μούρη στα χορτάρια πάνω από 10 φορές μέχρι να καταλάβω γιατί "ρίχνει φτερό χωρίς λόγο" !
    Πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα για να κρατηθεί στα φτερά του, λίγο ο αέρας, λίγο να τριμάρω την τ/κ και έγινε η αναγκαστική προσγείωση της πρώτης φωτό... Grin

    Σύντομα και σχετικά βιντεάκια με την πτήση πτώση αλλά και με επιτέλους επιτυχημένη προσπάθεια!
    Καληνύχτες στους ξενύχτες!
    Gespeichert
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 82


    « Antwort #16 am: Dienstag, 27 Apr 2021, 12:15:55 »

    Σχετικό βιντεάκι:
    Gespeichert
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 82


    « Antwort #17 am: Freitag, 30 Apr 2021, 13:05:20 »

    Σήμερα έκανα και δοκιμή με ηρεμία, έπαιξα και με το κέντρο βάρους (μετακινώντας την μπαταρία) καθώς το είχα αρκετά μπροστά, με αέρα μόνο θέλει λίγο πιο μπροστά αλλιώς θέλει καλά αντανακλαστικά, δοκίμασα και αργή πτήση με (κβ πίσω από το 1/3 του φτερού), είναι άψογο! Είμαι πολύ χαρούμενος, μετά από χρόνια είμαι και πάλι στον αέρα!
    Του έβαλα έλικα από ένα micro stryker, 3.75x3, ουσιαστικά σε mm και pitch βγαινει ίδια με την μαμά (95x75) αλλά έχει άλλο "καλούπι" και βγάζει μερικά γραμμάρια έλξη παραπάνω.
    Με τα πολλά και με τα λίγα, αξίζει η μετατροπή (αν υπάρχουν ήδη στο συρτάρι μας τα ηλεκτρονικά) και το έξτρα βάρος δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
    Θυμίζω ότι από το εργοστάσιο είναι 30γρ με μπαταρία και με την μετατροπή έφτασε τελικά τα 46γρ με μπαταρία. Σίγουρα μπορεί να βγει και ελαφρύτερο με άλλο μοτεράκι και πλακέτα "όλα σε ένα" αλλά αυτά είχα αυτά έβαλα!


    Gespeichert
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 82


    « Antwort #18 am: Samstag, 1 Mai 2021, 00:00:40 »

    Gespeichert
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 82


    « Antwort #19 am: Sonntag, 30 Mai 2021, 15:05:16 »

    Συνέχισα τις δοκιμές αλλάζοντας μοτερ με δότη το umx stryker για άλλη μια φορά. Είναι ένα μοτεράκι outrunner στα 3000kv με μέγεθος περιπου 1303, δεν μπορώ να βγάλω ευκολα την καμπάνα για να μετρήσω. Θυμίζω ότι το προηγουμενο ήταν inrunner 8750kv παρόμοιου βάρους. Κουμπωσα και ένα ερασιτεχνικό πολυμετρο που μετράει μέχρι 10 αμπερια για να συγκρίνω τα ρευματα και ξεκίνησα τις δοκιμές. Έμεινα έκπληκτος, λιγότερο από το μισό η κατανάλωση με καλυτερη έλξη! Με ότι έλικα και να δοκίμασα, μικρή(3"),  που θεωρητικά θα είχε πλεονεκτημα το inrunner, ή μεγάλη, παρομοια αποτελέσματα. Όποτε έπρεπε να βρω ένα τρόπο να βάλω το νέο μοτέρ στο αεροπλανάκι. Εκεί με βοήθησε εντελώς τυχαία ένα κλασσικό μπλε σερβο καθώς η διάμετρος ταίριαξε ακριβώς με τον άξονα του μοτέρ, φαίνεται παρακατω στις φωτό. Μερικες τρυπες, εμπειρικά και οι γωνίες του μοτέρ, ένα ρετουσαρισμα και συμμάζεμα στα καλώδια, καρπονοντιζα δεξιά και αριστερά για ακαμψία εμπρός και έτοιμο!





    Με καλή μπαταρία εβγαζα έλξη περι τα 37γρ οπότε πεταξα και μια καμερουλα πανω!


    Η έλικα που φαίνεται ακριβώς πανω ειναι 4χ2 (ίντσες).
    Αρκετά τα επιπλέον 6γρ βάρους και σε συνδυασμό με την αλλαγή του κ.β. ,καθώς το νέο μοτέρ έκατσε πιο μπροστά ,οι πρωτες δοκιμές μαζί με την κάμερα ήταν πληρως αποτυχημένες. Χωρίς την καμερουλα πεταει μια χαρά, θέλει λίγο πιο πισω η μπαταρία και λίγους πειραματισμους ακόμα με την γωνία του μοτέρ στο πανω/κάτω αλλά είμαστε καλα σε γενικές γραμμές.
    Gespeichert
    Θόδωρος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 65



    « Antwort #20 am: Sonntag, 16 Apr 2023, 01:28:34 »

    Φίλε bouzx6r,

    Δεν ξέρω αν ασχολείσαι ακόμα μ΄αυτό αλλά επειδή έπαισε το μάτι μου και επειδή ‘παιζω‘ κι εγώ με ενα μοντελάκι που πουλάνε στα περίπτερα με 4 ευρώ και το χω καταφέρει να πετάει σχετικά καλά χωρίς αέρα φυσικά, σου έχω κάποιες ερωτήσεις:

    1)Αν κατάλαβα καλά έχεις βρει κάποιο τρόπο να μετράς βαττ ή ώση μονόσελου μοτέρ?  ή τα μετράς με τη ζυγαριά?

    2)Προσωπικά έχω ένα πρόβλημα στη προσγείωση (στα χόρτα φυσικά) πολύ συχνά δεν έχω προλάβει να κλείσω το γκάζι και μπλοκάροντας η έλικα τραβάει πολλά αμπέρ και μου καιει το esc, εσύ δεν αντιμετώπισες παρόμοιο πρόβλημα στις προσγειώσεις σου?

    Να σου πώ την αλήθεια απογοητεύτηκα λίγο που το γύρισες στο brushless τελικά...
    Gespeichert
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 82


    « Antwort #21 am: Mittwoch, 19 Apr 2023, 12:38:58 »

    (διαγραφή)
    Gespeichert
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 82


    « Antwort #22 am: Mittwoch, 19 Apr 2023, 12:40:04 »

    Φίλε bouzx6r,

    Δεν ξέρω αν ασχολείσαι ακόμα μ΄αυτό αλλά επειδή έπαισε το μάτι μου και επειδή ‘παιζω‘ κι εγώ με ενα μοντελάκι που πουλάνε στα περίπτερα με 4 ευρώ και το χω καταφέρει να πετάει σχετικά καλά χωρίς αέρα φυσικά, σου έχω κάποιες ερωτήσεις:

    1)Αν κατάλαβα καλά έχεις βρει κάποιο τρόπο να μετράς βαττ ή ώση μονόσελου μοτέρ?  ή τα μετράς με τη ζυγαριά?

    2)Προσωπικά έχω ένα πρόβλημα στη προσγείωση (στα χόρτα φυσικά) πολύ συχνά δεν έχω προλάβει να κλείσω το γκάζι και μπλοκάροντας η έλικα τραβάει πολλά αμπέρ και μου καιει το esc, εσύ δεν αντιμετώπισες παρόμοιο πρόβλημα στις προσγειώσεις σου?

    Να σου πώ την αλήθεια απογοητεύτηκα λίγο που το γύρισες στο brushless τελικά...
    Ωση μετραω με ζυγαριά και τα ρεύματα τα μετράω με πολύμετρο.
     Τωρα στην προσγείωση στο τσιμέντο αν πέσει με την μούρη μπορεί να σπάσουν και η ελικα και η βαση της. Όμως επειδή κλείνω τα γκάζια δεν έχω θέμα με το μοτέρ.
    Έχω φτιάξει και εγω ενα 4ευρω χωρίς μοτέρ όμως ακόμα. εχω να ασχοληθώ καιρό.
    http://youtu.be/8eTDx9LOyVw
    Gespeichert
    Θόδωρος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 65



    « Antwort #23 am: Donnerstag, 20 Apr 2023, 03:12:10 »


    [/quote]



    Ωση μετραω με ζυγαριά και τα ρεύματα τα μετράω με πολύμετρο.
     Τωρα στην προσγείωση στο τσιμέντο αν πέσει με την μούρη μπορεί να σπάσουν και η ελικα και η βαση της. Όμως επειδή κλείνω τα γκάζια δεν έχω θέμα με το μοτέρ.
    Έχω φτιάξει και εγω ενα 4ευρω χωρίς μοτέρ όμως ακόμα. εχω να ασχοληθώ καιρό.
    http://youtu.be/8eTDx9LOyVw
    [/quote]


    Τέλειο! Μπράβο! Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Εγώ του έχω βάλει τα servo στην ουρά, στον κενό χώρο που έχει γιατί με το μοτέρ μου έβγαινε μπροστόβαρο.   buck2
    Επίσης δεν έχω προσθέσει rudder και elevator αλλά έκοψα τα υπάρχοντα κι έτσι έχω μικρότερες επιφάνειες και δυνατότητες ελιγμών.
    Η πλάκα είναι ότι το σκάφος είναι τόσο φτηνό και το σχήμα του τόσο καλό που μπορείς να πειραματιστείς πολύ εύκολα.

    Δυστυχώς από ζυγαριά έχω μόνο μία κουζίνας που δεν είναι πολύ αξιόπιστη για τόσο μικρή ώση Sad
    Και το γκάζι αναγκάζομαι να το κρατάω μέχρι τελευταία στιγμή ανοιχτό γιατι αλλίως δεν κάνει πολύ ομαλή ολίσθηση, είναι λίγο βαρύ για το μέγεθός του.
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Moderator: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: Kyosho minium Piper j-3 cub
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 24 Zugriffen.