Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:23:40

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:23:40

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 39
    Gesamt: 41
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ  (Gelesen 6358 mal)
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #30 am: Mittwoch, 11 Dez 2019, 19:47:22 »

    Σωκράτη εφόσον το παιδί έχει Futaba όπως λέει βάζει 10delay σε όλα τα  condition και ειναι οκ.
    Αυτό που προτείνω έχει να κάνει με στήσιμο F3C .Αν βάλει 0 μοίρες και στο χοβερ τότε το ελικοπτερο θα αιωρείται με το στικ στα 3/4 της διαδρομής του όποτε από την αιώρηση έχεις ένα πολύ μικρό φάσμα να παίξεις με το στικ για να σηκωθεί το ελικοπτερο και να κατέβει.Δεν έχει resolution στο στικ του collective και Φαντασου τι σημαίνει αυτό στα χέρια ένας αρχαριου.
    Gespeichert

    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 130


    « Antwort #31 am: Mittwoch, 11 Dez 2019, 20:27:44 »

    Οι ρυθμίσεις που ανέφερα είναι σωστές για όλα και ηλεκτρικά. Στο πανελλήνιο με τέτοιες ρυθμίσεις πετάμε όπως επίσης και οι έξω στο παγκόσμιο. Είναι ότι προτείνει ο Ben Minor.

    Σωκράτη εφόσον το παιδί έχει Futaba όπως λέει βάζει 10delay σε όλα τα  condition και ειναι οκ.
    Αυτό που προτείνω έχει να κάνει με στήσιμο F3C .Αν βάλει 0 μοίρες και στο χοβερ τότε το ελικοπτερο θα αιωρείται με το στικ στα 3/4 της διαδρομής του όποτε από την αιώρηση έχεις ένα πολύ μικρό φάσμα να παίξεις με το στικ για να σηκωθεί το ελικοπτερο και να κατέβει.Δεν έχει resolution στο στικ του collective και Φαντασου τι σημαίνει αυτό στα χέρια ένας αρχαριου.

    Η ερώτηση που κάνω δεν είναι γιατί ένας αρχάριος να έχει 5 μοίρες στο κέντρο ώστε να έχει μεγαλύτερη ανάλυση. Με τέτοιες ρυθμίσεις πετάς και εσύ στο δικό σου επ όπως και στους αγώνες όπως λες.
    Για μένα που είχα κάνει και εγώ τις ρυθμίσεις που λέτε όταν πρωτοασχολήθηκα, τρόμαζα όταν έβαζα το idle up με την βουτιά που έκανε το επ.
    Σε όσα επ έχω σετάρει για φίλους εντελώς αρχάριους τους έβαζα 0 μοίρες στο κέντρο και τις ελάχιστες που χρειάζονταν στο max πχ 9 για να είναι το επ απαλό στο στικ. Στα idle up 1 (και 2 όσοι έχουν) τους έβαζα λίγες στροφές παραπάνω για να είναι το επ πιο σταθερό όταν φυσάει. Κανένας δεν παραπονέθηκε για απότομη ανάλυση του στικ. Τους εξηγώ τι σημαίνουν οι καμπύλες και μόνοι τους αλλάζουν τις τιμές ανάλογα με την δική τους πρόοδο και προτίμηση πως τους ταιριάζει.
    Φυσικά καθένας ας κάνει ότι θεωρεί καλύτερο.

    Φιλικά Πάντα και Καλές Πτήσεις
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #32 am: Mittwoch, 11 Dez 2019, 20:40:49 »

    Η αλήθεια ειναι ότι καμπυλες και expo ειναι καθαρά θέμα γεύσης στον καθένα.
    Από την άλλη όπως είπες....Ότι μάθεις αυτό μεταλαμπαδεύεις....Βέβαια τότε πόσες τηλεκατευθυνσεις είχαν delay στα condition?(καμία σχεδόν) όποτε μαθαίναμε να πάει γρήγορα το χέρι για να μην κάνει το σκαλοπάτι που αναφέρεις και ειναι γεγονός.Πλεον τα πράγματα έχουν αλλάξει....οι controllers πετάνε τα ελικόπτερα και από ρυθμίσεις έχεις να κανείς ότι θες.
    Οι 0 μοίρες ειναι περισοτερο 3dάδικο στυλ.Με τον Τενεζο φέτος για την κατηγορία F3C που πήρε και αυτός μέρος τον είχα προτείνει αυτό το στυλ....βέβαια δεν θυμάμαι αν το κράτησε η όχι γιατί ειναι καθαρά γεύση όπως είπα παραπάνω.Το F3C style σεταπ ειναι ότι πρέπει για έναν αρχάριο γιατί σαν σκεπτικό ειναι το ελικοπτερο να ειναι όσο το δυνατόν ποιο ήσυχο ουτοσωστε τα χέρια όσο το δυνατόν λιγότερο στα στικ .
    Έτσι τα είχα μάθει πριν δώδεκα χρόνια που ξεκίνησα με τα ελικόπτερα από τους δασκάλους.(Όπου δάσκαλοι βλέπε ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ-Τετραδακος και τα αλλά παιδιά της F3C που βγαίναν στο εξωτερικό).Παλι όμως ειναι θέμα γεύσης στον καθενα.
    Gespeichert

    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 31


    « Antwort #33 am: Freitag, 13 Dez 2019, 16:16:04 »

    Εγώ όταν πέταγα τα παλιά θερμικά για να μην έχω το πρόβλημα με τη βουτιά ή to pitch up διατηρούσα σε όλα τα modes στην μέση του stick πάντα 5,5 μοίρες και άλλαζα τις μοίρες μόνο στα άκρα. Ούτως ή άλλως τα παλιότερα ελικόπτερα είχαν και περιορισμό στις αρνητικές μοίρες που μπορουσες να δώσεις καθώς κλείδωνε το swashplate.
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #34 am: Freitag, 13 Dez 2019, 16:51:30 »

    Και στα roll η στα loop τι έκανες αφού στο κέντρο δεν είχες 0 μοίρες? Όταν εισουν invert στα μισά των ασκήσεων που είχες το στικ?
    Gespeichert

    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 31


    « Antwort #35 am: Freitag, 13 Dez 2019, 19:23:07 »

    Μετακινούσα το stick εκεί που ήταν το 0 στο περίπου και τα ευχαριστιόμουνα.

    Στην τωρινή περίπτωση ο φίλος που ζήτησε το setup είπε ότι τον ενδιαφέρει hover και μερικές βόλτες για αρχή.
    Οπότε λίγη σημασία έχει το 0 στο κέντρο σε αυτή τη φάση. Μόλις εξελιχθεί σταδιακά θα αλλάξει και το setup.

    Φιλικά
    Ν
    Gespeichert
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 130


    « Antwort #36 am: Freitag, 13 Dez 2019, 21:10:46 »

    Δηλ εάν είχες πχ +-10 μοίρες max και στο κέντρο 5 στην περιοχή από την μέση και επάνω είχες ανάλυση 5 μοίρες και από την μέση και κάτω 15!...
    Το χέρι μπορεί να μάθει τα πάντα, αλλά νομίζω πως η κοινή λογική επιβάλει να είναι αυτά ισομοιρασμένα. Από εκεί και πέρα όπως ξαναέγραψα για να βοηθήσω κάποιον που θέλει να σετάρει ένα επ για αρχάριο δεν χρειάζεται στην αρχή οι μοίρες να είναι + - 11 και άνω, +9 για επάνω και -2 -3 αρκούν για κάτω.
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #37 am: Freitag, 13 Dez 2019, 21:47:27 »

    Εμείς χρησιμοποιούμε στα χοβερ -3 κάτω μέση εκεί που αιωρείται (στην περίπτωση του 800 μου στις 4 μοίρες) και επάνω +8.5.
    Στο idleup +-10 μέση 0.Δεν θελουμε πολλές μοίρες γιατί δημιουργεί overload στο στροφειο σε συνδυασμό με τα cyclic που ειναι 9 μοίρες.
    Gespeichert

    nickk
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 8


    « Antwort #38 am: Samstag, 14 Dez 2019, 11:17:00 »

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ
    ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ RC ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: http://oulkeroglou.gr/aeromodelismos/rctype07.htm
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Ν.Κ.
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #39 am: Samstag, 14 Dez 2019, 11:55:17 »

    Άσχετο με το θέμα....
    Η Ελλάδα βρίσκεται αυτήν την στιγμή στην κορυφή του r/c ελικοπτέρου όσο αναφορά τον εξοπλισμό. Υπάρχουν ελικόπτερα στην Ελλάδα που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Από ηλεκτρονικό εξοπλισμό όπως esc και τηλεκατευθυνσεις μέχρι μοντέλα ελικοπτέρων. Τα μόνα που λείπουν αλλά ευελπιστώ να έρθουν και αυτά σιγά σιγά είναι το νέο φερμένο eagle 4 της hirobo και από ένα quest 775 και prodrone.
    Έχω κάνει μια σελίδα ή όποια είναι ελεύθερη μέσο FB.
    Η σελίδα ονομάζεται F3C Special. Όσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε να δείτε. Έχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την κατασκευή μέχρι τις πτήσεις.
    Gespeichert

    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 31


    « Antwort #40 am: Samstag, 14 Dez 2019, 14:25:30 »

    Δηλ εάν είχες πχ +-10 μοίρες max και στο κέντρο 5 στην περιοχή από την μέση και επάνω είχες ανάλυση 5 μοίρες και από την μέση και κάτω 15!...
    Το χέρι μπορεί να μάθει τα πάντα, αλλά νομίζω πως η κοινή λογική επιβάλει να είναι αυτά ισομοιρασμένα. Από εκεί και πέρα όπως ξαναέγραψα για να βοηθήσω κάποιον που θέλει να σετάρει ένα επ για αρχάριο δεν χρειάζεται στην αρχή οι μοίρες να είναι + - 11 και άνω, +9 για επάνω και -2 -3 αρκούν για κάτω.


    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν είπα ότι είναι το σωστό απλά ότι βολευόμουνα. Τα θερμικά τότε πήγαιναν το πολύ -7 με -8 μοίρες αλλιώς κλείδωνε το swashplate.
    Σε κάθε περίπτωση η ρύθμιση θα πρέπει να γίνει σύμφωνα με το manual του ελικοπτέρου για το κάθε mode...
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #41 am: Samstag, 14 Dez 2019, 15:33:54 »

    Η hirobo στα manual έγραφε ότι οι μοίρες στο συνολο έπρεπε να ειναι συνολο +21.Δηλαδη αν κάτω έχουμε -9 και επάνω +12 τότε όλο μαζί μας κάνει 21 στο συνολο όποτε είσαι εντάξει.Στην τελική δεν χρειάζεσαι έτσι κι αλλιώς παραπάνω από -9 πουθενά.Αυτα τότε για τα νίτρο και τα μηχανικά συστήματα όχι τα ccpm.Πλεον έχουν αλλάξει τα πράγματα αλλά και πάλι δεν θέλει υπερβολές.Το manual από το Eagle 4 το τελευταίο όπως και από το merak ή τα quest λένε +-9 .Μονο για το schedule F που ειναι το ποιο απαιτητικό σαν προγραμα που το παίζουν στον τελικό στο παγκόσμιο με πολύ απαιτητικές μανούβρες λέει βάλε +-10 και αυτό σε περίπτωση με πολλά μποφόρ όπου χρειάζεσαι την δυναμική του στροφειου.Περισοτερο ειναι θέμα πως να διαχειρίζεσαι το pitch και τα cyclic χωρίς να υπερφορτίζεις το στροφειο παρά σαν δυνατότητες των ελικοπτερων κάθε αυτού.
    Gespeichert

    KKKKKK
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 27


    « Antwort #42 am: Samstag, 4 Jan 2020, 16:16:21 »

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΕΤΑΡΩ. ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ 1 ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ Κ ΝΑ ΤΟ ΤΕΣΤΑΡΩ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΕΝΩ ΕΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.. ΟΤΑΝ ΕΔΩΣΑ ΓΚΑΖΙ Κ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ HOVER.. ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΤΑ BLADES ΤΟΥ ΜΑΙΝ ROTOR ΔΕ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΤΑΝ!! ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΤΑΝ ΕΔΕΙΝΑ ΓΚΑΖΙ ΑΛΛΑ ΤΑ BLADES ΑΚΙΝΗΤΑ! ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ; ΜΗΠΩΣ ΔΕ ΚΟΜΠΛΑΡΕΙ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ; ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΜΗΠΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΣΑ;
    Gespeichert
    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 31


    « Antwort #43 am: Samstag, 4 Jan 2020, 17:57:13 »

    H δεν κομπλάρει ο συμπλέκτης ή ξεβιδώθηκε. Και ανάποδα να το βάλεις κομπλάρει...
    Έβαλες το φερμουιτ στην καμπάνα ή ήταν έτοιμη;
    Gespeichert
    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 31


    « Antwort #44 am: Samstag, 4 Jan 2020, 18:00:18 »

    Επίσης μήπως πήρε ανάποδα η μηχανή. Μόνο 1 φορά συνέβη;
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [3] 4     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.029 Sekunden mit 24 Zugriffen.