Aeromodelling GR

Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR => Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 18:54:48



Τίτλος: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 18:54:48
Ρε παιδια ξερει κανεις απο υδοπλανα εχω ενα piper kyosho και του εχς βαλει κατι πλωτηρες της greatplanes αλλα οταν παει να ξεκολλησει απ το νερο αρχηζει τα χαζα(τουμπες και τετοια)
Τη να κανω ???????


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: giles 202 στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 19:39:38
Mαλον δε ειναι σωστα ζυγισμενο ή δεν εβαλες καλα τους πλώτηρες.


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: arkas στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 19:48:39
δοκίμασε με κρατιμένο το ελαβατορ στο up γιατί την ώρα που πάει να ξεκολλήσει , το νερό δημιουργεί μια ροπή στο αεροπλανάκι ,προς το νερό, μεγάλη (αυτή που είχε και στην αρχή ) αλλά με την διαφορά τώρα οτι το βάρος του μοντέλου δεν είναι στους πλωτήρες αλλά στα φτερά...
πριν απο όλα αυτά ελενξε το κάντρο βάρους και την τοποθέτηση των πλωτήρων...


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 19:50:18
αν υποθεσουμαι πως αυτα ειναι ενταξη εχεις καμια αλλη ιδεα ?????


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: arkas στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 19:57:59
θα έλεγα ότι δεν είναι σωστά κατασκευασμένοι οι πλωτήρες αλλα είναι της greatplane...
δεν ξέρω τι να πώ... :( :( :(


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 20:00:54
Το Κέντρο βάρους το εχω ελεγξει τωρα για την τοποθετηση των πλωτηρων δεν ειμαι σηγουρος καθε βοήθεια δεκτη


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 20:05:00
στην αρχη ειχα μια os 46 ax καποιος μου ειπε πως ο κηνητηρας ηταν μικρος μετα εβαλα ενα webra 50 αλλα παλι χαζα κανει


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: arkas στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 20:08:07
το έχεις πετάξει με ρόδες???


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: wingo(danger bob) στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 20:09:02
Koita tin gonia tis pterigas .Prepei na einai thetiki se sxesi me to pano meros tou plotira gia liges moires mono alios den mmporai na sikosi tin mouri tou KAI APLLA PERNEI TAXYTITA KAI KANEI TOUMPES


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 20:16:10
Ναι το εχω πεταξει με ροδες και οκ


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: G.Skargiotis στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 20:57:53
όταν τοποθετούμε πλωτήρες σε ένα αεροπλάνο φροντίζουμε το σκαλοπάτι τον πλωτήρων να είναι 1,5 cm από το κέντρο βάρους του αεροπλάνου ποτε πίσω από το κέντρο βάρους.
 και να "τελειώνουν" οι πλωτήρες περίπου μιση προπέλα από την μύτη του κινητήρα αυτό είναι το ιδανικό μέγεθος πλωτήρων


η απόσταση μπορεί να την μεταβάλλεις
εάν το σκαλοπάτι τοποθετηθεί πολύ πιο μπροστά πετυχαίνουμε ταχύτητα αλλα χρειάζεται "μεγάλη" κίνηση στο elevator και έχουμε απότομη απογείωση τώρα εάν είναι πιο πίσω δημιουργεί αστάθεια


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 21:19:48
αυτή ήταν πργματικά χρήσιμη πληροφορία θα το τσεκάρω έχω και φωτό αλλα δε ξέρω πως να την βάλω στο μήνυμα μου μήπως βοηθήσει


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 21:33:51
C:\Users\kkokkiss\Desktop\DSCF0293.JPG δεν ξέρω αν βοηθάει πάντως ρίξτε μια ματια


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimitris76 στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 21:52:41
Μηπως προσπαθείς να απογειωθείς με τα σπόιλερονς εκπτυγμένα - όπως φαίνονται στην φώτο?   :worry:

Δημήτρης


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 21:59:18
όχι όχι απλά η πτέρυγα ήταν έτσι την ώρα που βγήκε η φωτό


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: G.Skargiotis στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 23:26:53
oi πλωτήρες  είναι μέρος του αεροπλάνου δεν είναι κάτι ανεξάρτητο

στην φωτό από ότι βλέπω τους εξής τοποθέτηση μάλλον λίγο λάθος με την γωνια του φτερού

πρέπει να είναι τοποθετημένη έτσι ώστε το φτερό να έχει θετικές μοίρες (να είναι λίγο προς τα επάνω) στην φωτό είναι προς τα κάτω με αποτέλεσμα να μην βοηθα καθόλου κατά την απογείωση


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: G.Skargiotis στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 23:31:44
θα πρέπει λοιπόν να κοντινής λίγο το πίσω σκέλος τον πλωτήρων ώστε να διορθωθεί η γωνια τον πλωτήρων προς το αεροπλάνο να είναι παράλληλη με την άτρακτο.


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: KOSTAS 3D στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 23:33:40
Για να μην την πατήσεις δες τη παθαίνεις με τα υδροπλάνα  :buck2:

Και βεβαία το μοντέλο δεν ήταν κατασκευασμένο για υδροπλάνο
είναι μοτοανεμοπτερο αλλά δεν το έβαλα κατω τελικά το έκανα υποβρύχιο ανεμόπτερο υδροπλάνο
το εχω ακόμα γιατι ειναι εποξικό
Jc2hWEyx3I4&feature=channel  


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 23:51:41
Πολύ καλο το βιντεάκι τουλάχιστον εσύ το είδες και να πετάει εγώ ακόμη το βλέπω στη λίμνη ,όσο για τις πληροφορίες του φίλου G.Skargioti ευχάριστω πολύ αύριο κιόλας θα  κάτσω να ασχοληθώ με το μοντέλο


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: KOSTAS 3D στις Σάββατο, 21 Μάρ 2009, 23:56:52
Κάνε αυτό που σου είπε ο Γιώργος είναι σημαντικό
 το κέντρο  βάρους πρόσεξε
 και όλα θα πάνε καλά 
το βίντεο  στο έβαλα για να γελάσεις και μόνο


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 00:06:39
ok σίγουρα θα ακολουθήσω τις συμβουλές του γιώργου


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimhack στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 03:11:39
 exe υπόψη σου πως οι πλωτήρες πρέπει να είναι 5 πόντους μπροστά από το σπίνερ του κινητήρα όταν πετύχεις κάτι τέτοιο τότε το μοντέλο θα κάτσει σωστά. το πίσω μέρος τον πλωτήρων θα είναι σχεδόν μέσα στο νερό έτσι ώστε το μοντέλο να έχει μια κλίση μοιρών όπως έχει και στο δρόμο το piper


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 13:40:19
καλημέρα παιδιά απ ότι κατάλαβα αυτό πρέπει να κάνω C:\Users\kkokkiss\Desktop\piper.jpg


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimhack στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:00:28
den apo to diko mou tin prosbrisi pou prepei na exoun oi plotires mesasto nero


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimhack στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:03:01
2


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:28:33
μήπως έχεις καμια φωτό έχω απ το νερό ????????????????????


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimhack στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:36:24
δυστυχώς δεν έχω κάποια πρόσφατη πρέπει να ψάξω για να βρω.

όσες έχω είναι μέσα στο νερό η από πτήσης αν θέλεις



Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: PaNt στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:43:24
παιδια να ρωτησω κατι μιας που ειμαι και απο νησι και το σκεφτομαι κατι τετοιο για εμπειρια... η απο και προς γειωση ειναι διαφορετικεσ απο οτι στον αεροδιαδρομο... δλδ χρειαζεται καποια ειδικη γνωση για να το κανεις?

Τι ειναι πιο ευκολο?


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:48:04
κατάλαβα μωρέ απλά ήθελα να τσεκάρω λίγο πως έχεις τοποθετήσει τους πλωτήρες ευχάριστω πάντως για τη βοήθεια


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: KOSTAS 3D στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:55:48
Θα σου έλεγα για αρχή να έπαιρνες κάτι σαν αυτό στο βίντεο

 λίγα λεφτά και επιπλέει
Πρέπει να είναι ήρεμα τα νερά και όταν προσγειώνετε κρατάς λίγο παραπάνω κάνοντας λίγο up to elev ώστε να μην το φρενήρη απότομα το νερό και κάνει μπάνιο




t5XQzZkVdKY&feature=channel_page


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimhack στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:56:50
πάντα προσωπική μου άποψη δεν έχουν καμια σχέση.

η προσγείωση χρειάζεται λίγο δεξιοτεχνία από την άποψη ότι αν ακουμπήσει το μοντέλο απότομα στο νερό κάνει μεγάλα ggel με αποτέλεσμα να μην έχεις ομαλή προσγείωση.

απογείωση δεν πρέπει να έχει άμεση ταχύτητα για να το σηκώσεις θέλει σιγά σιγά ώστε να ευθυγραμμιστεί το μοντέλο μέσα στο νερό και ειδικότερα όταν έχει λίγο κυματάκι τα πράγματα είναι αρκετά πιο δύσκολα.

ένα μοντέλο ελαφρύ από "ντεπρον" έχει το εξής πρόβλημα.
με το που ακουμπάει στο νερό χάνει άμεσα την ταχύτητα του με αποτέλεσμα άντεν έρθει σωστά μπαίνει με τα μούτρα για καταντήσει, οποτε είναι καλύτερο η προσγείωση να είναι κοντά στην ξηρά και όχι μέσα μέσα.
το βάρη μοντέλο από την άλλη έχει την παραπάνω συμμπεριφορά με τα geel που σου ανάφερα λόγο βάρους.
και όλα αυτά όσον αφορά την θάλασσα γιατί στην λίμνη πάλι διαφέρουν τα πράγματα


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimhack στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 17:58:47
to WILGA 2000 TIS SAPAC

 είναι ότι καλύτερο για κάποιον που δεν έχει δοκιμάσει στο νερό

σύμφωνο με τον κώστα


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 18:18:16
παιδιά κάτι άλλο έχετε να μου προτείνεται κάποιο άλλο μοντέλο υδροπλάνο εκτος από piper που να μπορούμε να το βρούμε ελλάδα  θερμικό μέχρι 50ari κινητήρα 2st


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 21:39:25
ρε παιδιά κάνα udroplaaaaano


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: KOSTAS 3D στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 22:00:51
me 180 eyro perneis to diko moy etoimo mono dekti theli ta exei ola kai ginate jana kai anemoptero  8)smiley


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 22:10:33
κώστα έχει και μοτέρ πάνω ????


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: KOSTAS 3D στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 22:23:49
super tigre 46 


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 22:45:35
φιλε θα το σκεφτώ και θα σου απαντήσω αύριο μεθαύριο


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: KOSTAS 3D στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 22:52:57
βασικά θα σου πω κάτι και η απόφαση δίκια σου

μην βάλεις μοντέλο από μπάσα στο νερό
  για τη αν συμβεί οτιδήποτε το μοντέλο θα γίνει άχρηστο
να ψεκάζεις τον κινητήρα πριν και μετά την χρήση με wd-40
 και να βάλεις το δεκτή και μπαταρίες μέσα σε φούσκα η προφυλακτικό


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 23:01:14
το χω καταλάβει πως καλύτερα το μοντέλο πρέπει να είναι (πλαστικό πολυεστερικό )και τέτοια όσο για τα ηλεκτρικά τα χω ήδη σε μπαλονια πάντως εγώ για λίμνη το θέλω οποτε ο κηνητηρας δε τρώει ίδιο πακέτο όπως τη θάλασσα


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimhack στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 03:18:11
εγώ πάλι δεν σύμφωνο με τον φίλο κώστα,

δυο έχω και δεν έχουν πάθει τίποτα

και μάλιστα έχουν κάνει υπέρ αρκετές πτήσης και μέσα σε θάλασσα όχι λίμνη.

το μπάλσα είναι "μονοκοταρισμενο" δεν έχει πρόβλημα ο κινητήρας μου δεν έχει ψεκαστεί ποτε πριν από πτήση για τυχόν νερά μονο πολύ καλο καθάρισμα μετά από την πτήση.

προσωπικά δεν βλέπω καμια διαφορα


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 12:11:25
φιλε Dimhack τι άλλο μοντέλο "υροπλανο" έχεις εκτος απ το piper??????????


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 13:54:46
2
Εχουν κάτι λάθος τα φτερά του CUB σου??? :worry:


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Dimhack στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 18:14:22
φιλε Dimhack τι άλλο μοντέλο "υροπλανο" έχεις εκτος απ το piper??????????


ena cessna


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 18:51:20
καλησπέρα σε όλους Δημήτρη Άρτα τη λάθος είδες στα φτερά του CUB


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 19:21:35
Αρνητική δίεδρο ή κάνω λάθος;


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 19:27:00
Καταρχήν είμαι και εγώ από Άρτα δεν έχουμε γνωριστεί αλλα κάποια στιγμή πιστεύω να τα πούμε τη πετάς ??????


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 20:28:18
ΚΩΣΤΑ 3D θα θελα αν μπωρείς να μου στήλεις 3 4 φωτό πρόσφατες απ το μοντέλο με 1 mail γιατί το συζήτησα σήμερα με ένα φιλαράκι και ενδιαφέρεται απλά θέλει λίγο να δει σε τη κατάσταση βρίσκετε βάλε και το κήν σου στο mail


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Angelo στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 21:03:27
Καλησπερα! Εγω θα ελεγα αν μπορεις να χαμηλωσεις τα πισω ποδαρακια ωστε η κλιση του κυριως φτερου να ειναι μεγαλη σε σχεση με την επιφανεια της θαλασσας και οταν ανπτυσεις ταχυτητα να απογειωνεται σχεδον μονο του. Να μην θελει up στο elavator δηλαδη. Γιατι με το up, τωρα στην ουσια βυθιζεται περισοτερο στη θαλασσα.


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 21:08:25
ήδη είναι στον πάγκο και έχω αρχίσει να πειραματίζομαι


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: TOLIS στις Σάββατο, 16 Μάι 2009, 21:23:14
θα ηθελα την βοηθεια σας παλληκαρια μου μιας και απο υδροπλανα δεν εχω εμπειρια.
εχω παρει και εφτιαξα ενα decathlon με εκπετασμα 173 εκατοστα και το βαρος του ειναι 3400 γρ.
το κινει ενα μοτερ της asp 80 fs.
να ομως που μου μπηκε να το κανω υδροπλανο για τις εξορμησεις του σαββατοκυριακου στην χαλκιδικη.(μην παθουμε και στερητικο συνδρομο)..
τωρα στο κυριως θεμα.... οι πλωτηρες αγοραστηκαν απο τον μανωλη nem. εχουν μηκος 93 εκατοστα και βαρος με ολο hardware περιπου στα 1100 γρ.. οπερ σημαινει οτι το μοντελο θα πεταει σαν υδροπλανο με 4200 γρ. αφου θα αφαιρεθει το landing gear.
πιστευετε οτι με αυτο το βαρος θα πεταξει αξιοπρεπως ή να παρω μικροτερους πλωτηρες????
μηπως και το μηκος ειναι υπερβολικο αφου το μοντελο εχει μηκος 127 εκατοστα..???


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Σάββατο, 16 Μάι 2009, 21:50:43
καλησπέρα τόλη από μένα εμείς εδώ μετά από πολλές πολλές προσπάθειες καταφέραμε και πετάξαμε το piper cub της kyosho με πλωτήρες τις greatplanes και καταλήξαμε από μια 46 ως μετά σε μια 60 webra και μετά σε μια 76 ys με αυτή πετάει καλά συνολικό βάρος γύρο στα 4600 τώρα οι πλωτήρες δε θυμάμαι μήκος θα μετρήσω και θα σου πω πάντως νομίζω από κινητήρα θα σε ok τώρα η εμπειρία θα δείξει
 ;D ;D ;D


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: TOLIS στις Σάββατο, 16 Μάι 2009, 23:59:56
για πες μου τεχνικα στοιχεια του piper???? εκπετασμα μηκος κλπ.
ευχαριστω..
ααααα.    και σε ποιο σημειο του κεντρου βαρους εβαλες το στεπ των πλωτηρων... εμπρος ή πισω και ποσο?????


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Κυριακή, 17 Μάι 2009, 17:09:32
καλησπέρα τόλη λοιπόν το "εκπετασμα" τον φτερών του piper είναι 1.80 και το step μετά από αρκετές μετακινήσεις κατέληξε να μπει ακριβώς κάτω απ το κέντρο βάρους καλή επιτυχία και μην πτοείσαι από αποτυχημένες απογειώσεις πάντως συμβουλή μου το διακόπτη on off βάλτων μέσα στο μοντέλο και βγάλε ένα συρματάκι απ έχω δεκτη και μπαταρία μέσα σε μπαλονάκι η κάτι στεγανό και αν πετάς θάλασσα νδ στον κινητήρα μετά από κάθε πτήση και στα "φισακια" τον φτερών σπρέι για ηλεκτρικές επαφές οτιδήποτε χωρίς λάδι και olla θα πάνε καλά
 :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: TOLIS στις Κυριακή, 17 Μάι 2009, 21:44:09
ευχαριστω φιλε για την απαντηση σου...
τι ειναι αληθεια το νδ????? που εγραψες..???
και κατι αλλο... ποσο μηκος εχουν  οι πλωτηρες σου και τι βαρος???
εαν γνωριζεις θα με βοηθουσε πολυ..
ευχαριστω και παλι...


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Δευτέρα, 18 Μάι 2009, 01:41:32
λοιπόν τόλη το μήκος τον πλωτήρων είναι 87 cm και βάρος και οι 2 μαζί με βάσεις είναι κοντά 1κιλό 1100 κάπου εκεί το μήκος της ατράκτου είναι 1.25cm τώρα αυτό που σου έλεγα πριν για τη μηχανή είναι σπρέι vd 40 πάντως εγώ πετάω λίμνη οποτε είμαι πιο καλά από θέμα συντήρησης αν οι πλωτήρες σου είναι ξύλινοι πάντως καλά θα είναι έξω απ τα "μονοκοτ" να περάσεις ένα βερνίκι γιατί θα αρχίσουν να ξεκολλάνε σιγά σιγά αν και ollo το μοντέλο κακό δε θα του κάνες αν πάλη είναι εποξικά δεν έχεις πρόβλημα. :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: TOLIS στις Δευτέρα, 18 Μάι 2009, 12:41:57
οκ.   ευχαριστω πολυ...
οι πλωτηρες μου ειναι πλαστικοι με μηκος 93 εκατοστα και ....ναι... θα πεταω σε θαλασσα... :idiot2: :idiot2: :idiot2: :idiot2: :idiot2:


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: kkokkiss στις Δευτέρα, 18 Μάι 2009, 14:12:54
ok τόλη καλή επιτυχία και πρόσεχε λίγο το ζύγισμα αφού θα χεις βάλει τους πλωτήρες όχι μονο να σου ρίχνει μύτη λίγο μπροστά αλλα και πιάσε και μπροστά απ thi μηχανή και πίσω ουρα να δεις μήπως ρίχνει φτερό από καμια πλευρά
 ^-^ ^-^


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: TOLIS στις Δευτέρα, 18 Μάι 2009, 20:07:27
 :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: andreas στις Δευτέρα, 18 Μάι 2009, 21:02:10
Ξερεις εεε αν βαλεις πλωτηρες στο YAK  θα κανεις μια elavator προσθαλασσωση αλλο πραμα  ;D
Πω πω κατι μας κανει το καλοκαιρι τελικα ....εγω εβαλα 500watt σε 80cm πτερυγουλα ...ασε μιλαμε Τυραυλος ;D


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: TOLIS στις Τρίτη, 19 Μάι 2009, 12:49:22
αμα σου πω οτι το σκεφτηκα αντρεα μου....... ;D ;D ;D :idiot2: :idiot2: :idiot2: :idiot2:
φανταζεσαι harier landing στην θαλασσα με πλωτηρες????
ωρε  τρελα που μας δερνει.....


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Demetre στις Κυριακή, 12 Ιούλ 2009, 06:28:44
Gia esas pou sas aresoun ta float planes.
Yparxi ena modelo nomizo akoma apo Balsa USA to NORTH STAR. Einai delta wing amphibious,me oura, kai i mixani sto piso meros tis ouras.To eftiaxa scratch build me dika mou sxedia apo to model magazine (re-disign).prin apo 20-25 xronia kai akoma to petao se float flying events.Opou to pao to xazeyoun.Einai exeretiko modelo kai poly prototypo. Peta akribos opos ta Jet(engine in the rear)Ola ayta taproblimata pou diabasa pos exete ,den yparxoun se ayto to modelo.Engine K&B 61,Baros 4-5 pounts,Taxitis exeretiki.apogiosis-prosgiosis 100% apsogi.Gia metrious me experience pilots.Kit Price $65.All balsa.Note: tora pou erxome stin Ellada ferno ena megalo SEAMASTER Amphibious 2.0 sachs gas pou molis to eftiaxa .Tha to petao sto Laurio pou tha kano diakopes.
Mia diorthosi se kati pou diabasa:Ta floats min ta topothetite oste na sikonoun ti miti tou modelou apano giati alazete tin gonia tis pterigas(megalliteri gonia)kai to modelo kani Premature STOL. Sto nero xriazete taxitita gia apogiosi.Mi kratate poli up elevator stin troxodromisi.Otan apoktisi arketi taxitita(megaliteri apo oti sti steria)tote trabixte up elevator SIGA-SIGA,kai pote den tha exete problimata


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: ilias στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 04:19:39
oi πλωτήρες  είναι μέρος του αεροπλάνου δεν είναι κάτι ανεξάρτητο

στην φωτό από ότι βλέπω τους εξής τοποθέτηση μάλλον λίγο λάθος με την γωνια του φτερού

πρέπει να είναι τοποθετημένη έτσι ώστε το φτερό να έχει θετικές μοίρες (να είναι λίγο προς τα επάνω) στην φωτό είναι προς τα κάτω με αποτέλεσμα να μην βοηθα καθόλου κατά την απογείωση

προσπαθω να καταλαβω σε τι βοηθανε οι θετικες μοιρες της πτερυγας σε σχεση με τους πλωτηρες

κατα την απογειωση οι θετικες μοιρες βοηθουν στο να σηκωθει το μοντελο αφου ο αερας θα χτυπαει ευκολοτερα το κατω μερος του φτερου


στην προσγειωση ομως δεν θα υπαρχει προβλημα????\\

το λεω γιατι το μοντελο την ωρα της πτησης εχει το φτερο του σχετικα παραλληλα με το εδαφος οποτε τοτε οι ''θετικες μοιρες'' θα δινουν κλιση των πλωτηρων προς τα εμπρος και τοτε λογικα θα μπουνε μεσα στο νερο

μηπως η καλυτερη θεση ειναι παραλληλα το φτερο με τους πλωτηρες??


δεν ξερω αν τα λεω σωστα απλα προσπαθω να καταλαβω την λειτουργια τους

βασικά θα σου πω κάτι και η απόφαση δίκια σου

μην βάλεις μοντέλο από μπάσα στο νερό
  για τη αν συμβεί οτιδήποτε το μοντέλο θα γίνει άχρηστο
να ψεκάζεις τον κινητήρα πριν και μετά την χρήση με wd-40
 και να βάλεις το δεκτή και μπαταρίες μέσα σε φούσκα η προφυλακτικό


αν ψεκαστει ο κινητηρας με wd40 τοτε δεν θα εχουμε προβλημα με την ψυξη του κινητηρα?


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 07:24:55
Στο αεροπλάνο με ρόδες, το αφήνουμε να πάρει ταχύτητα και μετά τραβάμε up στο elevator για να ΠΕΡΙΣΤΡΑΦΕΙ και να φέρει το φτερό σε μεγαλύτερη γωνία προσβολής ώστε να απογειωθεί.

Στο  υδροπλάνο το σημείο περιστροφής είναι το σκαλοπάτι των πλωτήρων, αυτό μπαίνει ακριβώς κάτω από το κέντρο βάρος του αεροπλάνου.

Το περιθώριο στη γωνία περιστροφής για την αποθαλάσσωση, περιορίζεται από το πίσω μέρος των πλωτήρων, αν ακουμπήσουν στο νερό το αεροπλάνο θα φρενάρει. Αρα αφού δεν μπορουμε να το περιστρέψουμε τόσο πολύ, όπως αυτό με τις ρόδες, θα πρέπει να υπάρχει ήδη μία γωνία προσβολής, τη στιγμή που έχει αποκτήσει την ταχύτητα πάνω στο νερό, ώστε να βοηθήσει το αεροπλάνο να αποθαλασσωθεί.

Αυτό βοηθάει και τη στιγμή της επαφής με το νερό. Ναι μεν το μπροστινό μέρος των πλωτήρων έχει ήδη μία ικανή γωνία για να αφήσει να πιάσουν πρώτα τα σκαλοπάτια, αλλά αν έπρεπε να τραβήξουμε το ίδιο up με το συμβατικό , θα πιάσει με το πίσω μέρος των πλωτήρων, σίγουρα δεν θα κάνει και την καλύτερη προσθαλάσσωση.


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: ilias στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 08:20:27
κατανοητο

αν μπει στο νερο πρωτα το πισω μερος των πλωτηρων τι αποτελεσμα θα ειχε στην προθαλασσωση??

βλεπω οτι υπαρχει διαφορετικη αποψη για την σχεση σκαλοπατιου και κεντρο βαρους

Εσυ θειε λες οτι το σκαλοπατι πρεπει να ειναι ακριβως στο κεντρο βαρους ενω αλλοι λενε οτι το σκαλοπατι πρεπει να ειναι 1-2 ποντους πιο πισω

εχει ουσιαστικη διαφορα ή οχι??


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 10:33:20
Ο καθένας ας βάλει το σκαλοπάτι εκεί που τον βολεύει. Ας μη ξεχνάμε ότι όταν το αεροπλάνο είναι σε ηρεμία και το Κ.Β. βρίσκεται ακριβώς επάνω από το σκαλοπάτι, την στιγμή που επιταχύνει, και η γωνία όλου του σκάφους αυξάνει, το Κ.Β. βρίσκεται τεχνικά πίσω απο το σκαλοπάτι.

Το κάθε αεροπλάνο έχει τις ιδιαιτερότητές του, και επι πλέον παίζει ρόλο και η κατακόρυφη απόσταση του Κ.Β. από το σκαλοπάτι των πλωτήρων. Αλλιώς θα συμπεριφερθεί ένα υψηλοπτέρυγο, και αλλιώς μία αεράκατος που το Κ.Β. είναι πολύ χαμηλά.

Επειδή όμως ο συνδυασμός της θέσης του Κ.Β. και σκαλοπατιού είναι πολλές φορές κρίσιμη, φτιάχνουν τα σκαλοπάτια σε απόληξη V ώστε να μην υπάρχει σαφής θέση του σκαλοπατιού, και να παντρεύεται με πολλές θέσεις του Κ.Β. αλλά καλό είναι να ξεκινήσει και πάλι σε θέση επάνω από τη συμμετρία του V.


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 12:07:22
  Έχω ενα βοήθημα για τις διάφορες επιμέρους διαστάσεις ενός μοντέλου, αν κάποιος κατασκευάζει, καθώς και για την θέση και τις διαστάσεις που πρέπει να έχουν οι πλωτήρες, δυστυχώς είναι σε xls και δεν μπορώ να το επισυνάψω γιατί δεν είναι στα επιτρεπόμενα.


  Για τους πλωτήρες αναφορικά έχει ένα σχήμα που το σκαλοπάτι είναι πίσω απο το Κ.Β. κατα 1/2" αυτό γίνεται προφανώς γιατί όταν αρχίζει να παίρνει κλίση το μοντέλο για απογείωση, το σκαλοπάτι τότε θα βρεθεί στην κάθετη του Κ/Β.


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: ilias στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 12:25:47
σωστη σκεψη :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: megasmbg στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 17:13:17
Καλησπέρα σας και από μένα!!!
Το υδροπλάνο που αναφέρει ο Demetre ως NORTH STAR είναι το παρακάτω...
http://www.youtube.com/watch?v=12J1iaO_mpc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Y2UjdWGwX14&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=oXuJjV6WAPc&feature=related

Σήμερα μιας και τα ηλεκτρικά έχουν κάνει επανάσταση... το συγκεκριμένο μοντέλο το ονομάζουν POLARIS και από ότι βλέπω στα βίντεο, τόσο τότε όσο και τώρα, φαίνεται να έχει άψογη συμπεριφορά για υδροπλάνο...
http://www.youtube.com/watch?v=-ZJfeib8feQ
http://www.youtube.com/watch?v=AlwyDp-7T8Y&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QIxi19qWYOI&feature=related
Και είναι και ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.....!!!!!!!!!!!!
Σχέδια για όποιον ενδιαφέρεται θα βρει εδώ:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=922465

Φιλικά megasmbg!!!


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Demetre στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 21:36:50
Για εσάς που σας αρέσουν τα float planes. Υπάρχει ένα μοντέλο νομίζω ακόμα από Balsa USA το NORTH STAR. Είναι δέλτα wing amphibious,με ουρα, και η μηχανή στο πίσω μέρος τις ουράς.Το έφτιαξα scratch build με δικά μου σχέδια από το model magazine (ρε-disign).πριν από 20-25 χρονια και ακόμα το πετάω σε float flying events.Όπου το παο το χαζεύουν.Είναι εξαιρετικό μοντέλο και πολύ πρωτότυπο. Πετα ακριβώς όπως τα Jet(engine in the rear)Όλα αυτά ταπροβλήματα που διάβασα πως έχετε ,δεν υπάρχουν σε αυτό το μοντέλο.Engine K&B 61,Βάρος 4-5 πούντς,Ταχύτης εξαιρετική.απογείωσης-προσγείωσης 100% άψογη.Για μετριους με experience pilots.Kit Price $65.All balsa.Note: τώρα που έρχομαι στην Ελλάδα φέρνω ένα μεγάλο "ΣΕΑΜΑΣΤΕΡ" Amphibious 2.0 sachs gas που μόλις το έφτιαξα .Θα το πετάω στο Λαύριο που θα κάνω διακοπές. Μια διόρθωση σε κάτι που διάβασα:Τα floats μην τα τοποθετείται ώστε να σηκώνουν τι μύτη του μοντέλου απάνω γιατί αλλάζετε την γωνια τις πτέρυγας(μεγαλύτεροι γωνια)και το μοντέλο κάνει Premature STOL. Στο νερό χρειάζεται ταχύτητα για απογείωση.Μη κρατάτε πολύ up elevator στην τροχοδρόμηση.Όταν απόκτηση αρκετή ταχύτητα(μεγαλύτερη από ότι στη στεριά)τότε τραβήξτε up elevator ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ,και ποτε δεν θα έχετε προβλήματα


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Demetre στις Κυριακή, 13 Ιούν 2010, 22:04:59
Τα floats πρέπει να:
Βρίσκονται παράλληλα με το Thrust Line,ώστε στην τροχιοδρόμηση να δύναται το aeropl. να τρέχει χωρίς να "απογhωνετε" πριν την "κατάλληλη ταχύτητα",στην δε προσγείωση,η" Tuch and Go,να έxη ξανά την απαιτουμενη ταχύτητα.χωρίς να κάννη STOL.
 Το σκαλοπάτι να βρίσκετε περίπου 2.5 cm μετά το C.G. Ο λόγος είναι ξανά για Stability,και τροχιοδρόμηση.(κάτι παρόμοιο με το tricycle gear στα μοντέλα,και C.G
Αυτά όλα γίνονται ευκόλως αντιληπτά αν στο σχέδιο που έχετε από τον "Dεπρον" mania αλλάξουμε την γωνια των floats (πάνω η"κάτω) σε σχέση με το Thrust Line του aeropl.και σκεφτούμε τι θα γίνη αν:Απογείωσης,Προσγείωσης.Tuch and Go με κάποια ταχύτητα.
Note: Ακόμα το έχω το North Star,και ότι δεν τα κατάφερα να πετάξω το Sea Master πέρσι το καλοκαίρι που ήρθα λόγο μεγάλων ανεμων και πυρκαγιών. Φιλικά Jim


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: ilias στις Τρίτη, 15 Ιούν 2010, 21:52:10
μηπως εχει προσπαθησει να φτιαξει καποιος αυτο το υδροπλανο??


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Τρίτη, 15 Ιούν 2010, 23:27:31

 Το σκαλοπάτι να βρίσκετε περίπου 2.5 cm μετά το C.G. Ο λόγος είναι ξανά για Stbility,και τροχιοδρόμηση.(κάτι παρόμοιο με το tricycle gear στα μοντέλα,και C.G


  Φίλε Δημήτρη γειά σου,
  Να ρώτήσω τα 2,5εκ είναι βάση του τρίκυκλου συστήματος; γιατί πιστεύω λόγο της τριβής του πλωτήρα με το νερό ίσως να μην χρειάζεται τόσο πολύ,.. αναρωτιέμαι δεν ξέρω... :w_flag:

μηπως εχει προσπαθησει να φτιαξει καποιος αυτο το υδροπλανο??

  Λόγω επικείμενης κατάργησης της αποθήκης/εργαστηρίο μου :'( .... (οικονομική κρίση γαρ).... έχω μείνει με τα.... χαρτονένια πατρόν στο χέρι....



Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Thanos Mouchos στις Τρίτη, 15 Ιούν 2010, 23:46:52
sorry παιδια......επειδη εχω μπερδευτει λιγακι με ολα αυτα που διαβαζω......πως θα μπορεσω να υπολογισω το που θα τοποθετησω τους πλωτηρες σε ενα αεροπλανο μου που θελω να το κανω υδδροπλανο?


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: GMeskos στις Τετάρτη, 16 Ιούν 2010, 00:42:16
μηπως εχει προσπαθησει να φτιαξει καποιος αυτο το υδροπλανο??
Τό μοντέλο τής φωτογραφίας είναι τό North Star σχεδιασμένο άπό τόν L.Mikulasko καί κιτ-αρισμένο άπό τήν
Balsa USA.
Τό έχει κατασκευάσει ό Χρ.Μπανάβας στήν Θεσσαλονίκη καί πετάει πολύ καλά.
Γιά τήν θέση τού κέντρου βάρους άν είναι μπροστά άπό τό step τό μοντέλο συμπεριφέρεται σάν νά έχει
μπροστινό τροχό ,ένώ έάν είναι πίσω τότε συμπεριφέρεται σάν νά έχει πίσω τροχό.
Προσωπικά προτμώ τήν έμπρός θέση.
Γιά τήν γωνία προσβολής τού φτερού έγώ βάζω 2-3 μοίρες θετική.
Ό κορμός πρέπει νά είναι 75% τού όλικού μήκους τού κορμού


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Τετάρτη, 16 Ιούν 2010, 00:56:31
  Βρήκα εντέλει σύνδεσμο για το αρχείο xls που έχω, και είναι γενικό βοήθημα για σχεδίαση μοντέλων.

  www.columbia.edu/cu/aiaa/files/DesignCalc.xls

  Στο κάτω μέρος θα δείτε έχει επιλογή καρτέλας INTRO,Find CG,....... floats

  αυτό εκτός απο τη θέση, λέει και τις διαστάσεις που πρέπει να έχουν οι πλωτήρες, ανάλογα το μέγεθος του μοντέλου.

  Σημαντικό....
  εκτός απο τα επιμέρους μαθηματικά καλό είναι και να ρίχνουμε μια ματιά στις σημειώσεις :o :o , γιατί οι σημειώσεις κάτω στο φύλο των πλωτήρων (που τώρα παρατήρησα και γώ) λένε οτι κατασκευαστικά δίνουμε μια θετική γωνία 2 -3 μοίρες ως προς το πάνω επίπεδο των πλωτήρων για να βοηθήσει στην απονήωση,....


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Demetre στις Τετάρτη, 16 Ιούν 2010, 03:16:00
Deprom maniac,αν προσέξεις θα ντής πως ανάφερα "παράλληλα με το Thrust Line".Τα περισσότερα μοντέλα,και προφανώς το J-3 που αναφέρεται η συζήτησις,από κατασκευή τους έχουν 1-3 μοίρες up-incidence,σε σχέση με το Thrust Line οποτε ......αυτά που σας ανάφερα .
Έχω φτιάξει(Design) και πετάξει πολλά, και διαφορετικά μοντέλα υδροπλ.μεγάλου και μετριου μεγέθους.
Αυτός ο κανόνας που αναφέρω,then είναι απόλυτος.Κάθε μοντέλο,έχει και τα δικά του ιδιαιτερα χαρακτηριστικά,και πολλές φορες "χρειάζεται" να κάνουμε ορισμένες μετατροπές.
Πολλές φορες,όταν πετάμε με αέρα και κύμα,αν τα floats έχουν + μοίρες,καταλήγουμε με στραβωμένα η" σπασμένα floats. p.x. το North Star που έχω (σκρατς build,από δικα μου modifications)για να σηκωθεί,χρειάζεται ακετή τροχιοδρόμηση,με το elevator σε nutral θέση,(αλλιώς δεν πρόκειται να απόκτηση ταχύτητα),και μόλις έρθει η στιγμή,στιγμιαίο full-up,και μετά πολύ λίγο up.Το J-3 Nutral->λίγο up.Το Sea Master παίξιμο με το Ruder-->λίγο up,k.t.l.
Ένα είναι σίγουρο.Όσο πιο γαλήνη η θάλασσα,τόσο περισσότερο κολλάνε τα floats στο νερό,και αρκετές φορες πρέπει να σηκώσουμε το ένα float πρώτα,ώστε να ξεκολλήσει το μοντέλο.
Και επειδή πετάω και full Scale "υδροπλ".θα σας αναφέρω και τι συμβαίνει και στην πραγματική πτήση.
Τροχοδρόμησης με nutral elevator,μέχρι την κατάλληλη ταχύτητα,τα floats έρχονται στο step(γίνετε καθαρά αντιληπτός ο "ατμός"στα floats από το step,και πίσω -->απότομα αρκετό up -->λίγο up-->τα καταφέραμε για μια ακόμα φορα.Ο φίλος σας Jim


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Σάββατο, 14 Μάρ 2015, 20:08:59
Έχoντας ένα Pilatus PC-6 της VQ από ''βαρελίσσια'' επισκευή και θέλoντας να το κάνω και αυτό υδροπλάνο,του τοποθέτησα τους πλωτήρες που είχα τοποθετημένους ήδη σε άλλο αεροπλάνο(Cub PA -18)!!!To θέμα είναι ότι οι πλωτήρες ήταν ήδη φτιαγμένοι για το Cub οπότε όταν τους τοποθέτησα στο PC-6 δεν μου βγήκε και εντελώς σωστή η τοποθέτηση!!!!
Το κέντρο βάρους μου βγήκε 1 cm περίπου πιό πίσω από το step του πλωτήρα αντί για 2 - 2,5cm πιό μπροστά!
Όπως αναφέρει πιο πριν ο Γ.Μέσκος  : 
''Γιά τήν θέση τού κέντρου βάρους άν είναι μπροστά άπό τό step τό μοντέλο συμπεριφέρεται σάν νά έχει
μπροστινό τροχό ,ένώ έάν είναι πίσω τότε συμπεριφέρεται σάν νά έχει πίσω τροχό.
Προσωπικά προτμώ τήν έμπρός θέση.''
Αυτό δεν το κατάλαβα καλά!Τι συμπεριφορά να περιμένω τελικά στο νερό από αυτή τη θέση στο step των πλωτήρων??


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: GMeskos στις Κυριακή, 15 Μάρ 2015, 19:24:38
Δημήτρη
Άν έχεις πετάξει άεροπλάνα μέ έμπρός ή πίσω τροχό φαντάσου τήν ίδια συμπεριφορά στό νερό.

Φιλικά
Γ.Μέσκος


Τίτλος: Απ: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Κυριακή, 15 Μάρ 2015, 21:12:17
Οπότε ανοίγω σιγά-σιγά γκάζι,κρατάω λίγο up elevator για να ακούει το water rudder και όσο αυξάνει η ταχύτητα του αεροπλάνου ελευθερώνω το up του elevator ,κάνω μικροδιορθώσεις με το rudder και voilà στον αέρα!!!!!
Πολύ εύκολο μου φαίνεται!!!