w1ndsurfer
|
|
« Antwort #30 am: Dienstag, 12 Mai 2015, 14:17:45 » |
|
και το χείλος προσβολής
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #31 am: Mittwoch, 13 Mai 2015, 18:22:58 » |
|
Προχωράμε στο υπόλοιπο φτερό, το Storch έχει slotted flaps τα οποία έχουν ένα κενό ανάμεσα στο φτερό και το flap ώστε να δημιουργείται ακροφύσιο με οριακό στρώμα αέρα στο πάνω μέρος του flap Τα ailerons έχουν την ίδια γεωμετρία με μεντεσέδες που προεξέχουν κάτω από το φτερό και κάτω από τα πηδάλια. Αναλύθηκαν τα σχέδια των χτιστών (Svenson, Severin) και έγινε πρόβα στο χαρτί (με πινέζα σαν μεντεσέ!) για να δω αν και τι επεμβάσεις πρέπει να γίνουν:
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
coyote216
|
|
« Antwort #32 am: Mittwoch, 13 Mai 2015, 19:00:11 » |
|
Κάτι μου λέει ότι δεν θα εγκαταλειφθεί το project
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #33 am: Donnerstag, 14 Mai 2015, 07:01:08 » |
|
Κάτι μου λέει ότι δεν θα εγκαταλειφθεί το project Κυριάκο έχεις "εσωτερική πληροφόρηση;" Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχω βρει "τοίχο", λίγη υπομονή και θα δείτε τι εννοώ
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Antwort #34 am: Donnerstag, 14 Mai 2015, 08:08:38 » |
|
Πες μου οτι θα δούμε κάτι ανάλογο και στα ailerons,να τρελαθούμε από τώρα.....!
|
|
« Letzte Änderung: Donnerstag, 14 Mai 2015, 08:45:31 von Δημήτρης Άρτα »
|
Gespeichert
|
Πετάμε ?
|
|
|
dgiatr
|
|
« Antwort #35 am: Donnerstag, 14 Mai 2015, 08:13:19 » |
|
Πες μου οτι θα δούμε κάτι ανάλογο και στα elerons,να τρελαθούμε από τώρα.....! ...........μπαααααα Μήτσο, που να βάλει αυτός βάρος στην ουρά....και μόνο που το σκέφτηκε ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕ!!!! ....εαν μπορούσε να το πετάξει και χωρίς ουρά...θα το έκανε!!
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
evan
|
|
« Antwort #36 am: Donnerstag, 14 Mai 2015, 08:24:36 » |
|
Ο Δημήτρης (Άρτα) αναφέρεται στα aileron tabs. Κάπου αναφέρονται ως "Entlastungsruder". Κινούνται αντίθετα από τα aileron για να μειώσουν τη δύναμη που χρειάζεται για την κίνηση των aileron
|
|
|
Gespeichert
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #37 am: Donnerstag, 14 Mai 2015, 17:59:42 » |
|
Πες μου οτι θα δούμε κάτι ανάλογο και στα ailerons,να τρελαθούμε από τώρα.....!
Δημήτρη και Evan, Σωστά τα λέτε για το aileron trim tab, το Storch έχει ένα απλουστευμένο μηχανισμό που κινεί το tab αντίθετα. Αυτό επιτυγχάνεται με μια ντίζα η οποία κάνει μοχλό με το στήριγμα του aileron, όπως φαίνεται στο παρακάτω σχεδιο. Ο ίδιος ο Paolo Severin λέει ότι το κατασκεύασε για scale πιστότητα, δεν είναι σίγουρος αν προσθέτει κάτι πτητικά. Εγώ το έχω στα υπόψην για αργότερα (μετά την παρθενική εφόσον φτάσουμε έως εκεί!)
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
stamatis
|
|
« Antwort #38 am: Donnerstag, 14 Mai 2015, 19:11:42 » |
|
Σε καποια αεροπλανα αναφερονται και ως spring tabs λογω ενος ελλατηριωτου μηχανισμου ο οποιος υπερνικαται οταν ειναι μεγαλη η αντισταση του αερα και επιτρεπει σε αυτην την επιφανεια να κινηθει
|
|
|
Gespeichert
|
<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #39 am: Freitag, 15 Mai 2015, 07:23:59 » |
|
...........μπαααααα Μήτσο, που να βάλει αυτός βάρος στην ουρά....και μόνο που το σκέφτηκε ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕ!!!! .... εαν μπορούσε να το πετάξει και χωρίς ουρά...θα το έκανε!! Μην μου βάζεις ιδέες !
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #40 am: Samstag, 16 Mai 2015, 06:33:07 » |
|
Η επόμενη δουλειά είναι να διορθωθούν τα χείλη εκφυγής του φτερού και των flap - aileron ώστε να "σβήνουν" σε ακμή Επειδή δεν σκοπεύω να ντύσω όλο το φτερό με Fliteskin έκανα μόνο το χείλος Πρώτα σηκώνουμε και τριμάρουμε το μονοκότ
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #41 am: Samstag, 16 Mai 2015, 06:35:40 » |
|
Μόνο στο χείλος εκφυγής
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #42 am: Samstag, 16 Mai 2015, 06:37:38 » |
|
Με πλάνη φτιάχνουμε ένα "σκαλοπάτι" πλάτους 1 εκ.
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #43 am: Samstag, 16 Mai 2015, 06:40:15 » |
|
Περνάμε μια λωρίδα Fliteskin πλάτους 2 εκ.
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #44 am: Samstag, 16 Mai 2015, 06:42:45 » |
|
Βάζουμε και μερικά mini-ribs για να κρατήσει το σχήμα
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
|