Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.507 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 14:40:25

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 14:40:25

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 14:08]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304507
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 6
    Visitatori: 26
    Totale: 32
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Οι κανονισμοί της κατηγορίας F5J-GR  (Letto 31476 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #30 il: Martedì, 10 Feb 2009, 13:36:15 »

    Περιμέναμε λοιπόν με αγωνιά τα πρώτα αποτελέσματα
    Εγώ πόντος ακόμα πιστεύω ότι
    και η προσγείωση ακριβείας θα έδινε ακόμα ένα προβάδισμα σε όποιο έχει κάνει αρκετή προπόνηση
     ώστε να έχει και καλύτερη βαθμολογία
     αλλά και η αδρεναλίνη ανεβασμένη μέχρι τελικής πτώσης devil
    Και ένα ακόμα είναι οριστικό το 20sec  μοτέρ

    Αγαπητέ Κώστα,

    για να οργανωθεί η προσγείωση ακριβείας σε ένα γκρουπ με 8-10 διαγωνιζόμενους, χρειάζεται φαρδύ γήπεδο, να δεχθεί τους στόχους ανά 15 μέτρα τον καθένα. Το γήπεδο αυτό, δεν υπάρχει σε κάθε μεριά της Ελλάδας, άρα δεν πρέπει να είναι απαραίτητο για τη διοργάνωση του αγώνα.

    Αν είχες μία φορά την εμπειρία από την ταλαιπωρία του περπατήματος στον μακρυνό στόχο 150 μέτρα, μετά πίσω, για να πετάξεις την επόμενη πτήση από τον διπλανό στόχο κ.ο.κ., θα καταλάβαινες ότι αυτό δεν είναι επιθυμητό για πολλούς,

    Η μέτρηση της απόστασης προσγείωσης, χρειάζεται μεζούρα, μία σε κάθε θέση, και από ένα κριτή/χρονομέτρη για να εκτελέσει τα καθήκοντα όπως στην F3J.

    Τα ηχητικά σήματα δεν ακούγονται στις μακρυνές θέσεις και χρειάζεται μεγαφωνική εγκατάσταση επί του εδάφους σε απόσταση έως τον τελευταίο στόχο.

    Χωρίς την δοκιμασία της προσγείωσης, ο αγώνας στήνεται σε μικρό γήπεδο, από ένα άτομο.

    Οσο για την ανεβασμένη αδραναλίνη, δεν χρειάζεται η ακρίβεια προσγείωσης , δούλεψε για μιά φορά ένα χαμηλό θερμικό σε ύψος 10 μέτρων για να κερδίσεις μερικά δευτερόλεπτα, και θα δεις αδρεναλίνη.

    Το μοτέρ θα είναι στα 20 δευτερόλεπτα για τους αγώνες του 2009. Οχι μόνο δεν χρειάζονται 30 δευτερόλεπτα, αλλά πιστεύω ότι του χρόνου θα γίνει πρόταση για μείωση αυτού του χρόνου.
    Σε πτήσεις προπόνησης μοντέλο 3 μέτρων, με ισχύ περίπου 220 watts, ανέβηκε ψηλότερα απο ότι θα ανέβαινε με τα 150 μέτρα νήματος αν ήταν καθαρόαιμο F3J, (που είναι και το ζητούμενο) και έπιασε χωρίς κόπο το δεκάλεπτο.
    Φανταστείτε πόσο ψηλά θα ανέβουν με μέσο όρο 600 watts (10 Volts x 60 A).
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #31 il: Mercoledì, 11 Feb 2009, 11:23:51 »

    Ωραία , ωραία , απαντήθηκαν πολλά και εύκολα ...

    Να συμφωνήσω για την Ακρίβεια προσγείωσης σε στόχους ότι περιπλέκει κατά πολύ τη Διοργάνωση και πλησιάζει σε F3 κατηγορίες , εκτός και άν ακολουθήσουμε κάτι απλό , όπως π.χ. να προσγειώνεται το μοντέλο κάπως κοντά στον αθλητή ... αλλά πάλι όχι , θα πούνε μερικοί ήταν 6 μέτρα και όχι 5 άρα πάλι μέτρημα θέλει !

    Για τα Watts ρώτησα γιατί μερικοί θα σκεφτούνε(με) ότι μπορεί να βάλουν πιό μικρή ακριβώς μπαταρία και να τη ΄λιώσουν' . Άν είναι να βγείς Νικητής , άς αντέξει και 5-6 φορές η μπαταρία ...  Wink
    Είχα καταλάβει ότι η Πιό ελαφριά μπαταρία Αναλογικά κερδίζει γιαυτό ρώτησα ...  Χαμόγελο   

    Δηλαδή άν έρθει κάποιος με κανένα Απλό Φελιζολένιο στα 1,8 έως 2 μέτρα δέν πειράζει έ ?  ...  Χαμόγελο
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #32 il: Mercoledì, 11 Feb 2009, 11:40:09 »

    Όταν φυσάει αέρας στην F3J , νομίζω οι αθλητές 'φορτώνουν' το σκάφος με βάρος για καλύτερο 'penetration' . Απο ότι θυμάμαι ζορίζει πολύ η κατάσταση και στην πετονιά για την άνοδο , και το μοντέλο βγαίνει σάν 'βουρλισμένο' και μάλλον σε μεγαλύτερο ύψος ... Δλδ , εδώ που τα λέμε , απλά κόντρα κρατάς απο ένα σημείο και μετά γιατί η δύναμη στη πετονιά γίνεται Απίστευτη . Και είναι και δύο άτομα που 'τραβάνε' ... !

    Στο ηλεκτρικό ανεμόπτερο , ο αέρας βέβαια πάλι καλό θα κάνει . Θα ανεβαίνεις πιό γρήγορα 'κόντρα' .

    Άν υποθέσουμε ότι η μπαταρία μας είναι στο ΚΒ , θα μπορούσαμε να έχουμε και μιά 'Βαριά' μπαταρία για τον αέρα (3S πάλι βέβαια) ?
    Άν δέν είναι στο ΚΒ , θα μπορούμε να ζυγίσουμε ανάλογα ?
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #33 il: Mercoledì, 11 Feb 2009, 11:45:39 »

    Ά , και να μήν ξεχνιόμαστε ... Καλό θα ήταν να φάμε και κανένα σουβλάκι τσάμπα απ'την Ομοσπονδία ...  laugh

    Θα έλεγα ... 6-7 τη μέρα ο κάθε αθλητής είναι καλά ... Και κανένα αναψυκτικό ...  Wink
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #34 il: Mercoledì, 11 Feb 2009, 12:26:50 »

    Όταν φυσάει αέρας στην F3J , νομίζω οι αθλητές 'φορτώνουν' το σκάφος με βάρος για καλύτερο 'penetration' . Απο ότι θυμάμαι ζορίζει πολύ η κατάσταση και στην πετονιά για την άνοδο , και το μοντέλο βγαίνει σάν 'βουρλισμένο' και μάλλον σε μεγαλύτερο ύψος ... Δλδ , εδώ που τα λέμε , απλά κόντρα κρατάς απο ένα σημείο και μετά γιατί η δύναμη στη πετονιά γίνεται Απίστευτη . Και είναι και δύο άτομα που 'τραβάνε' ... !

    Στο ηλεκτρικό ανεμόπτερο , ο αέρας βέβαια πάλι καλό θα κάνει . Θα ανεβαίνεις πιό γρήγορα 'κόντρα' .

    Άν υποθέσουμε ότι η μπαταρία μας είναι στο ΚΒ , θα μπορούσαμε να έχουμε και μιά 'Βαριά' μπαταρία για τον αέρα (3S πάλι βέβαια) ?
    Άν δέν είναι στο ΚΒ , θα μπορούμε να ζυγίσουμε ανάλογα ?

    Ας αρχίσω εξηγώντας τι ακριβώς κάνει η προσθήκη βάρους, διατηρώντας το ίδιο κέντρο βάρους. Η γωνία ολίσθησης του ανεμόπτερου διατηρείται ίδια, απλά αυξάνεται η ταχύτητα ολίσθησης. Η ταχύτητα ολίσθησης αναλύεται σε δύο συνιστώσες, μία οριζοντια (που είναι η κάλυψη εδάφους), και μία κατακόρυφα που είναι ο βαθμός καθόδου.
    Αυτό σημαίνει ότι αυξάνοντας την ταχύτητα πτήσης, με προσθήκη βάρους, ναι μεν το ανεμόπτερο καλύπτει έδαφος πετώντας κόντρα στον άνεμο, αλλά κατεβαίνει γρηγορώτερα στο έδαφος.
    Το πόσο παραπανίσιο βάρος βάζουμε εξαρτάται από την ένταση του ανέμου, και μπορεί να είναι έως και 50% του γυμνού βάρους απογείωσης.
    Το αν το "έρμα" είναι μολύβι ή μπαταρία δεν έχει σημασία, όλα τα δικά μου ανεμόπτερα έχουν χώρο ακριβώς συμμετρικά στο κέντρο βάρους για προσθήκη έρματος σε πλάκες από μολύβι.


    Ο λόγος που οι δύο τραβηχτές στο F3J ζορίζονται όταν φυσάει άνεμος, δεν είναι αυτό καθ'εαυτό το βάρος του ανεμόπτερου, αλλά το ότι λόγω βάρους, ο βαθμός ανόδου είναι μικρότερος.
    Η απογείωση γίνεται αρχικά με το φτερό κάθετα στον πνέοντα άνεμο, για να το σπρώξει προς τα πίσω, και να τεντώσει το νήμα όσο παίρνει.
    Μετά μειώνουμε σταδιακά την γωνία προσβολής, και το ανεμόπτερο επιταχύνει προς τα εμπρός, έως το σημείο που θα το βυθίσουμε για να απαγκιστρωθεί, και να ζουμάρει σε extra ύψος. Μόνον εκεί παίζει ρόλο η φόρτιση του αεροπλάνου, το βαρύτερο έχει μεγαλύτερη κινητική ενέργεια και κερδίζει ύψος. Αλλά όλη η φάση της ανόδου παίρνει μεγαλύτερο χρόνο.

    Το δεύτερο  θέμα που θέλω να εξηγήσω, είναι η διαφορά της γωνίας ανόδου και του βαθμού ανόδου.
    Οταν φυσάει άνεμος, ένα μηχανοκίνητο αεροπλάνο ανεβαίνει με τον ίδιο βαθμό ανόδου, αλλά επειδή δεν απομακρύνεται γρήγορα από κοντά μας, το βλέπουμε να ανεβαίνει πιό απότομα από ότι χωρίς άνεμο. Αν και έχει την ίδια γωνία ανόδου, στα μάτια του παρατηρητή, φαίνεται να έχει μεγαλύτερη γωνία της ανόδου.
    Το βαρύτερο αεροπλάνο θα υποφέρει στην άνοδο αφού μειώνεται ο βαθμός ανόδου.
    Η άνοδος δεν βασίζεται στην άντωση των φτερών, αλλά στην περίσεια ισχύος. Ενα καλό παράδειγμα για να καταλάβει κανείς τι συμβαίνει είναι η κατακόρυφη άνοδος. (ούτως ή άλλως τα ανεμόπτερα στην F5J-GR κάθετα θα ανεβαίνουν).
    Η έλξη της έλικας ανταγωνίζεται το βάρος. Οσο βαρύτερο το σκάφος, τόσο πιό μεγάλη έλξη χρειάζεται, που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ισχύ.
    Οσο πιό γρήγορα θέλουμε να ανέβει, τόσο μεγαλύτερο γινόμενο στροφών * βήματος θα χρειαστούμε που και πάλι μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ισχύ.

    Τέλος διευκρινίζω ότι στον αγώνα τα τρία στοιχεία Lipo είναι το μέγιστο επιτρεπτό. Επιτρέπονται φυσικά και τα δύο στοιχεία. (αν και επιτρέπεται και ένα στοιχείο κανείς δεν θα το κάνει)
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #35 il: Mercoledì, 11 Feb 2009, 12:39:11 »

    Ωραία , ωραία , απαντήθηκαν πολλά και εύκολα ...

    Να συμφωνήσω για την Ακρίβεια προσγείωσης σε στόχους ότι περιπλέκει κατά πολύ τη Διοργάνωση και πλησιάζει σε F3 κατηγορίες , εκτός και άν ακολουθήσουμε κάτι απλό , όπως π.χ. να προσγειώνεται το μοντέλο κάπως κοντά στον αθλητή ... αλλά πάλι όχι , θα πούνε μερικοί ήταν 6 μέτρα και όχι 5 άρα πάλι μέτρημα θέλει !

    Για τα Watts ρώτησα γιατί μερικοί θα σκεφτούνε(με) ότι μπορεί να βάλουν πιό μικρή ακριβώς μπαταρία και να τη ΄λιώσουν' . Άν είναι να βγείς Νικητής , άς αντέξει και 5-6 φορές η μπαταρία ...  Wink
    Είχα καταλάβει ότι η Πιό ελαφριά μπαταρία Αναλογικά κερδίζει γιαυτό ρώτησα ...  Χαμόγελο   

    Δηλαδή άν έρθει κάποιος με κανένα Απλό Φελιζολένιο στα 1,8 έως 2 μέτρα δέν πειράζει έ ?  ...  Χαμόγελο

    Δεν πειράζει που απαντάω στα μηνύματά σου με λάθος σειρά.

    Πράγματι, το μόνο μειονέκτημα του αγώνα όπως τον έχουμε ξεκινήσει είναι ότι κάποιος που ρίχνει χρήματα μπορεί να έχει περισσότερες μπαταρίες "προς καταστροφή" και να εξασφαλίζει σε κάθε πτήση τον καλύτερο λόγο μάζας.
    Αυτό θα διορθωθεί όταν βρούμε τους κατάλληλους ελεγκτές ύψους, οπότε δεν θα έχει σημασία η ισχύς ανόδου και το βάρος της μπαταρίας.

    Σίγουρα δεν έχει σημασία ο τύπος και το μέγεθος του ανεμόπτερου. Θέλω να πιστεύω όμως ότι η συμμετοχή θα γίνεται με σοβαρό σκοπό, όχι απλά "καλύτερα να πετάμε, παρά θεατές".

    Τα μικρά σε επιφάνεια ανεμόπτερα παίρνουν μεγαλύτερο ύψος με την ίδια ισχύ, αλλά δεν φαίνονται ψηλά ή μακρυά. Αντίθετα τα μεγάλης επιφάνειας ανεμόπτερα θα ανέβουν σε χαμηλότερο ύψος με την ίδια ισχύ, αλλά μπορούν να ακολουθήσουν ένα θερμικό μακρυά ή ψηλά χωρίς να χάσουμε την οπτική επαφή. Ο κάθε αγωνιζόμενος έχει την διακριτική ευχέρεια να επιλέξει ότι νομίζει ότι τον βολεύει καλύτερα.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #36 il: Mercoledì, 11 Feb 2009, 13:08:47 »

    Πολύ ωραία Κε Γιάννη . Ειδικά η εξήγηση με τη Γωνία και το Βαθμό Ανόδου μου άρεσε πολύ !!
    Δλδ όταν φυσά , απλά Δέν απομακρύνεται το μοντέλο το ίδιο , γιαυτό και το βλέπω να ανεβαίνει 'καρφί' απο πάνω μου ... Πολύ Σωστά . Δέν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι !

    Σοβαρό σκοπό θα έχει η συμμετοχή μας σίγουρα , απλά μερικοί Δέν μπορούν να διαθέσουν και πάρα πολλά . Γιαυτό προτιμούμε και τις -GR κατηγορίες ...
    Θυμήθηκα εκείνον τον Εγγλέζο που επέμενε να 'κατεβαίνει' στην F3J με ιδιοκατασκευή μοντέλα ...  Χαμόγελο
    « Ultima modifica: Giovedì, 12 Feb 2009, 16:56:23 da DeltaMan » Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #37 il: Mercoledì, 11 Feb 2009, 14:01:19 »

    Σοβαρό σκοπό θα έχει η συμμετοχή μας σίγουρα , απλά μερικοί Δέν μπορούν να διαθέσουν και πάρα πολλά . Γιαυτό προτιμούμε και τις -GR κατηγορίες ...
    Θυμήθηκα εκείνον τον Εγγλέζο που επέμενε να 'κατεβαίνει' στην F3J με ιδιοκατασκευή μοντέλα ...  Χαμόγελο

    Συμφωνώ, ότι υπάρχουν και φίλοι που αγαπάνε την κατηγορία, αλλά δεν μπορούν να διαθέσουν πάρα πολλά. Διαφωνώ όμως στο ότι χρειάζονται πάρα πολλά χρήματα.
    ΄
    Παράδειγμα: Κιτ ξύλινο, Riser 100 με άνοιγμα 250 ή κιτ ξύλινο Paragon με άνοιγμα 300 εκατοστά, κοστίζουν περίπου 200 ευρώ. Κατασκευή από σχέδιο των ίδιων περίπου 100 ευρώ. Μοτέρ brushless 90 ευρώ.

    Απλά θεωρώ ότι το σκάφος που θα συμμετέχει θα έχει την ικανότητα να πιάσει τα 10 λεπτά όπως και τα άλλα, άσχετα αν τελικά δεν το επιτύχει.

    Οσο για τις ιδιοκατασκευές βρήκες το κουμπί μου. Τον τελευταίο καιρό συνέχεια μετατρέπω φτερά και φτιάχνω ατράκτους από κοντρα πλακέ (μπροστά) και carbon καλάμι ψαρέματος (πίσω).

    Προς όλους: Μη ξεχνάτε ότι πλέον τρέχουμε σε δύο κατηγορίες ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Η μία είναι F5-GR-BF1 με στόχο την παραμονή σε πτήση 30 λεπτών με την ελαφρύτερη (αναλογικά) μπαταρία, και η άλλη η F5J-GR με στόχο την παραμονή σε πτήση 10 ή 15 λεπτών, μετά από μία μοναδική άνοδο 20 δευτερολέπτων.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #38 il: Giovedì, 12 Feb 2009, 16:49:09 »

    Χμμμ ... carbon καλάμι ψαρέματος ... κάποιοι θέλουν λίγες ακόμη λεπτομέρειες Κε Γιάννη ...  Χαμόγελο

    Πάντως τα 2 μέτρα εκπέτασμα επιτρέπονται έτσι ? Άλλωστε θα κριθούν οι αθλητές βάση της αναλογίας των Βαρών σκάφους και μπαταρίας ...

    Δηλαδή άν κάποιος θέλει και μπορεί , θα μπορούσε να έρθει και με 5μετρο σωστά ? Αρκεί να έχει 3S LiPo Πάντα ... Τώρα θα μου πείς , σε 20 δεύτερα πού να ανέβει το τεράστιο 5μετρο ...

    Θα μπορούσαν να συγχωνευτούν οι δύο κατηγορίες στην ίδια μέρα/μέρες ? Δλδ , όσοι τελειώνουν απ'το 10λεπτο να 'τρέχουν' για το μισάωρο ...  Cheesy 
    Λέω απλά μήπως μαζευτούν πολλοί και έχουμε ... Αδρεναλίνη (λίγη παραπάνω απ'το χαμηλό θερμικό  Χαμόγελο ) .

    Πάντως άν τελικά έρθω και συμμετέχω , θα ήθελα να βοηθήσω με όποιο τρόπο νομίζει η Ομοσπονδία ή η ΕΑΑ ότι μπορώ να φανώ χρήσιμος ... Να τρέχω να φέρω νερά , σουβλάκια κλπ ...  Wink
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #39 il: Giovedì, 12 Feb 2009, 16:54:51 »

    Ερώτηση ... σε ένα 2,5μετρο , ανά 100 Watts Καταναλισκόμενης Ισχύος , περίπου πόσο Βάρος θα αναλογούσε για , σχεδόν κατακόρυφη επίδοση ?

    Τί έλικα προτείνεται για ένα 2,5μετρο (πτυσσόμενο - Folding πάντα) και να γυρνά με τί στροφές ?

    Κε Γιάννη , το 3μετρο μοντέλο που αναφέρετε ότι με 220 Watts ανεβαίνει σε ύψος Βιντσιού , πόσο ζυγίζει Συνολικά ?
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #40 il: Giovedì, 12 Feb 2009, 18:19:37 »

    Χμμμ ... carbon καλάμι ψαρέματος ... κάποιοι θέλουν λίγες ακόμη λεπτομέρειες Κε Γιάννη ...  Χαμόγελο

    Πάντως τα 2 μέτρα εκπέτασμα επιτρέπονται έτσι ? Άλλωστε θα κριθούν οι αθλητές βάση της αναλογίας των Βαρών σκάφους και μπαταρίας ...

    Δηλαδή άν κάποιος θέλει και μπορεί , θα μπορούσε να έρθει και με 5μετρο σωστά ? Αρκεί να έχει 3S LiPo Πάντα ... Τώρα θα μου πείς , σε 20 δεύτερα πού να ανέβει το τεράστιο 5μετρο ...

    Θα μπορούσαν να συγχωνευτούν οι δύο κατηγορίες στην ίδια μέρα/μέρες ? Δλδ , όσοι τελειώνουν απ'το 10λεπτο να 'τρέχουν' για το μισάωρο ...  Cheesy 
    Λέω απλά μήπως μαζευτούν πολλοί και έχουμε ... Αδρεναλίνη (λίγη παραπάνω απ'το χαμηλό θερμικό  Χαμόγελο ) .

    Πάντως άν τελικά έρθω και συμμετέχω , θα ήθελα να βοηθήσω με όποιο τρόπο νομίζει η Ομοσπονδία ή η ΕΑΑ ότι μπορώ να φανώ χρήσιμος ... Να τρέχω να φέρω νερά , σουβλάκια κλπ ...  Wink

    Αγαπητέ Απόστολε, πολύ το τριγυρνάς, και φαίνεται ότι θέλεις να λάβεις μέρος, Εμπρός λοιπόν σε περιμένουμε ως αθλητή, και όχι ως "σερβιτόρο"

    Οι δύο κατηγορίες δεν μπορούν να συγχωνευτούν , γιατι το χρονοδιάγραμμα καθεμιάς είναι μεγάλο.
    Ο στόχος είναι να τελειώσουν την πρώτη μέρα (Σάββατο) τα προκριματικά, και τη δεύτερη μέρα (Κυριακή) τα τελικά έως το μεσημέρι, ώστε να μπορέσουν να φύγουν και να ταξιδέψουν αυτοί που έρχονται από μακρυά.

    Για την F5J-GR έχουμε προβλέψει για δύο γκρουπ περίπου μία (1) ώρα για τεχνικό έλεγχο και από μια ώρα (1) για κάθε γύρο (5 γύροι), άρα θέλουμε 6 - 6,5 ώρες την πρώτη ημέρα, σ'αυτές περιλαμβάνονται και άνετα διαλείμματα (καθυστερήσεις), που συνήθως ζητάμε εμείς οι αθλητές (ιδίως για να φορτίσει κάποιος την μπαταρία του). Αν ξεκινήσει ο τεχνικός έλεγχος στις 10:30 θα τελειώσουμε στις 17:00.
    Την επόμενη ημέρα οι 5 γύροι των τελικών (όλοι οι προκριθέντες σε ένα γκρουπ) θα χρειαστούν μαζί με την έκδοση αποτελεσμάτων και την τελετή απονομής τρείς και μισή (3,5) ώρες Αν ξεκινήσουμε στις 10:00 θα τελειώσουμε στις 13:30.

    Εδώ υπεισέρχεται και το μεσημεριανό φαγητό.

    Αυτά με δύο γκρουπ. Αν πάμε κάποτε στα 3 γκρουπ, ορισμένες πτήσεις προκριματικών θα γίνονται το πρωϊ της δεύτερης ημέρα, οπότε δεν θα υπάρχει χρόνος για κάτι άλλο.

    Ο αγώνας BF1-GR (πτήσεις 30 λεπτών), τώρα που γίνεται και αυτός με προκριματικούς και τελικούς και θέλει και τις δύο ημέρες ακέραιες.

    Το μοντέλο που περιέγραψα έχει βάρος 1500 γραμμάρια, και έλικα 16,5Χ9,5 που γυρίζει περίπου 4500 σ.α.λ.

    Δεν μπορώ να προτείνω έτσι αβίαστα έλικα και στροφές για το 2,5 μ ανεμόπτερο, γιατί και εγώ ψάχνω να βρω καλούς συνδυασμούς. Υπάρχουν δύο σχολές, αυτή που γυρίζει μεγάλες έλικες σε αργές στροφές, (π.χ. 2500 σ.α.λ.) με 23 ίντσες διάμετρο και 15 ίντσες βήμα, και αυτή που γυρίζει μικρές έλικες, με μικρό βήμα σε πολλές στροφές π.χ. 12 -13 διαμέτρο και 6-6,5 βήμα (ακόμα και 10.000)
    Εχω ξεχωρίσει δύο μοτέρ, τα AXI 2826/10 και  AXI 2826/12 το πρώτο είναι πολύ γρήγορο, και το δεύτερο απλά γρήγορο. Και τα δύο δέχονται από 2 έως και 3 στοιχεία με τις ανάλογες έλικες. Δες το site της AXI.

    Και τέλος ρωτάς για ένα 2,5 μετρο ανά 100 watts....αλλά δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι λες. 100 watts σύνολο ισχύος, ή 100 watts ανά κιλό βάρους ή κάτι άλλο;
    Στόχευσε στα 200 watts ανά κιλό βάρους μοντέλου.

    Δες επίσης στα sites www.fvk.de   και www.hyperflight.co.uk   τους πίνακες με τα μοτέρ / έλικες κ.λ.π. που χρησιμοποιούν.

    « Ultima modifica: Giovedì, 12 Feb 2009, 18:31:42 da Γιάννης Κωνσταντακάτος » Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #41 il: Giovedì, 12 Feb 2009, 19:10:31 »

    Μας βάλατε στην πρίζα πάλι..  devil devil
    και έχουμε και έξοδα....  Cheesy

    dapan
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #42 il: Giovedì, 12 Feb 2009, 21:55:44 »

    Μας βάλατε στην πρίζα πάλι..  devil devil
    και έχουμε και έξοδα....  Cheesy

    dapan
    Δεν πιστεύω ότι βγήκες ποτέ από την πρίζα...
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 707



    « Risposta #43 il: Giovedì, 12 Feb 2009, 22:44:03 »

    Αρχίζει  τελικά να έχει ενδιαφέρον  ο αγώνας
    Εμείς που μόλις βγήκαμε αυτό το< αυγό> εναντία στην  επήρεια 
    Μόνο με δυνατά όπλα θα τους νικήσoμε
     το δικό μου όπλο  είναι αυτό
    http://www.rc-sailplane.com.au/sailplane_detail.php?gliderID=64
    electric version βέβαια
    « Ultima modifica: Giovedì, 12 Feb 2009, 23:37:07 da KOSTAS 3D » Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #44 il: Venerdì, 13 Feb 2009, 08:44:29 »

     Πολύ ωραίο μοντέλο Κώστα.

    Με αυτό μπορείς να τρέξεις και στις δύο κατηγορίες με διαφορετικές μπαταρίες και έλικες (και διαφορετικό βάρος φυσικά)
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: 1 2 [3] 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Οι κανονισμοί της κατηγορίας F5J-GR
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.042 secondi con 24 queries.