Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:43:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:43:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 17
    Total: 17
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!  (Lu 16233 fois)
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #135 le: Vendredi, 2 Juil. 2021, 23:41:12 »

    Πως πάει Γιάννη?
    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #136 le: Mardi, 6 Juil. 2021, 14:09:56 »

    Πως πάει Γιάννη?
    Ειμαι Κρήτη , Θα επιστρέψω κατα το τέλος του μηνα και τοτε θα το δοκιμάσω , σαν DLG. Στα πρωτα glide που εκανα βιαστικά  ειχε καλες επιδόσεις αν και σίγουρα μπροστοβαρο . Το βάρος ειναι 119 gr αλλά με 2 σερβο των 9γρ και δέκτη των 10 γρ .Οπότε προς το τελος του μηνα θα σου πω λεπτομέρειες
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #137 le: Mardi, 6 Juil. 2021, 16:22:05 »

    Ειμαι Κρήτη , Θα επιστρέψω κατα το τέλος του μηνα και τοτε θα το δοκιμάσω , σαν DLG. Στα πρωτα glide που εκανα βιαστικά  ειχε καλες επιδόσεις αν και σίγουρα μπροστοβαρο . Το βάρος ειναι 119 gr αλλά με 2 σερβο των 9γρ και δέκτη των 10 γρ .Οπότε προς το τελος του μηνα θα σου πω λεπτομέρειες


    Ωραίος, άντε να δούμε πόσο θα με κρατάς σε αγωνία Χαμόγελο
    Μπορείς να προσθέσεις 2-3 γρ στην ουρά αν είσαι μπροστοβαρος και να δεις πως παει ή να κοντινεις την 👃.
    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #138 le: Mardi, 6 Juil. 2021, 22:04:29 »

    4ch ή 2ch ποιο από τα δύο είναι καλύτερο???

    Με το 4ch, το μπάλσα τις προάλλες έκανα 12λεπτά πτήση, αλλά ο μικρός μάλλον καταφέρνει να με ξεπεράσει (αν αναλογιστεί κανείς ότι έχει λιγότερες ώρες πτήσης)

    ποια η γνώμη σας?




    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 72


    « Répondre #139 le: Vendredi, 9 Juil. 2021, 15:34:05 »

    Νομίζω το 2ch πετάει καλύτερα και κάθεται περισσότερο στον αέρα, αλλά δεν βολεύει αυτούς που έχουν μάθει με ailerons/elevator....

    Προσωπική μου άποψη είναι ότι πετώντας με aileron/elevator, μπορεί να είναι ευκολότερο, αλλά μας κάνει πιο νευρικούς και τείνει να ζητάμε περισσότερα από το μοντέλο το οποίο σε μερικές περιπτώσεις δεν είναι κατασκευασμένο για να αποδώσει... 
    Journalisée
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #140 le: Vendredi, 9 Juil. 2021, 18:43:48 »

    Πολύ ωραία όλα. Για να ρωτήσω, αν είναι 1μετρο η αν είναι 1.5 ξέρουμε τι βαθμό καθόδου περίπου, να περιμένουμε? Δλδ πόσα εκατοστά το δευτερόλεπτο?
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #141 le: Vendredi, 9 Juil. 2021, 18:50:01 »

    Πολύ ωραία όλα. Για να ρωτήσω, αν είναι 1μετρο η αν είναι 1.5 ξέρουμε τι βαθμό καθόδου περίπου, να περιμένουμε? Δλδ πόσα εκατοστά το δευτερόλεπτο?

     Χαμόγελο Χαμόγελο Με αυτή την κατασκευή μάλλον "με τι ρυθμό ΑΝΟΔΟΥ περίπου", θα έπρεπε να ρωτήσεις!! Cheesy Cheesy

    Χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω περίπου 30εκ/δευ.
    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #142 le: Vendredi, 9 Juil. 2021, 18:53:16 »

    Νομίζω το 2ch πετάει καλύτερα και κάθεται περισσότερο στον αέρα, αλλά δεν βολεύει αυτούς που έχουν μάθει με ailerons/elevator....

    Προσωπική μου άποψη είναι ότι πετώντας με aileron/elevator, μπορεί να είναι ευκολότερο, αλλά μας κάνει πιο νευρικούς και τείνει να ζητάμε περισσότερα από το μοντέλο το οποίο σε μερικές περιπτώσεις δεν είναι κατασκευασμένο για να αποδώσει... 

    Ναί, όντως το 2ch πετάει και ισορροπεί από μόνο του, αλλά το 4ch έχει δυνατότητα πολλαπλών ρυθμίσεων..
    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #143 le: Jeudi, 22 Juil. 2021, 18:41:55 »

    Μερικές καλές ερωτήσεις (και απαντήσεις) σε σχέση με την διαδικασία κατασκευής, σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται.


    1)   Όταν κόβεις τα φτερά με το σύρμα βλέπω ότι στους οδηγούς έχεις σημειώσει 16,5. Μετά όταν μετράς με τον χάρακα μετράς  15,5cm. Υπάρχει κάποια διαφορά?
    Η σημείωση στα προφίλ έχει ξεμείνει από προηγούμενα πρότζεκτ. Το μήκος του προφίλ είναι όσο και του φελιζολ 15,5εκ. Γενικά και +- 1cm να πέσεις έξω στις διαστάσεις, δεν νομίζω να είναι και μεγάλο πρόβλημα, θα πετάει το ίδιο καλά.
    Μεγαλύτερη σημασία για μένα έχει η διαχείριση του συνολικού βάρους της κατασκευής! το 115-120γρ συνολικό βάρος θα πρέπει να είναι ο στόχος, Σε αυτά τα γραμμάρια, το αεροπλάνο ίπταται σαν μαγικό χαλί! (στα 125-130γρ πάλι καλά θα πετάει)


    2)   Πόσα τ.μ. υαλούφασμα σύνολο, χρειάζεται για ένα μοντέλο?
    1τρέχον μέτρο είναι υπέρ αρκετό περίπου 5-6€ και θα σου περισσέψει. Εγώ θα αγόραζα 2μ για να είμαι άνετος και να κάνω και τις δοκιμές μου..

    3)   Ποια εποξειδική να πάρω με πόσο χρόνο εργασίας/ στεγνώματος?
    Εγώ έχω πάρει από pervinca.gr την 40λεπτή αλλά πρέπει να κάνεις τα φτερά και τις ουρές σε 2 δόσεις για να μην πιεστείς από τον χρόνο εργασίας. Την ζητάς και σε μικρότερη ποσότητα (500γρ) και στην δίνουν χύμα και σου έρχεται πολύ οικονομικά και θα σου κρατήσει για καμιά 10ριά κατασκευές, ίσως και παραπάνω. Για τα φτερά και τις ουρές δεν θα χρειαστείς συνολικά παραπάνω από 50γρ epoxy.

    4)   Στο βίντεο 3 τι νήμα carbon για τα χείλη προσβολής σε φτερά/stabilizer/fin?
    Τώρα δεν ξέρω να σου πω, γιατί το βρήκα στην αποθήκη του Πεθερού μου που του το είχε χαρίσει ένας γείτονας προκειμένου να επισκευάσει μια τρύπα σε ένα fiberglass βαρκάκι που έχει για ψάρεμα. Το θεώρησα υπερβολή οπότε και του το απέσυρα με τρόπο για να το εντάξω στις κατασκευές μου......Χαχαχα, σιγά μην του το άφηνα!!! devil
    Αν πας pervinca.gr μπορείς να ζητήσεις 0,5τμ ίσως 220-300γρ/τετρ. ύφασμα και να αρχίσεις να το ξηλώνεις όπως και εγώ, νήμα, νήμα.

    5)   Επίσης τι carbon για την κεντρική ενίσχυση του φτερού?
    το carbon είναι tow 1600tex πάλι από Pervinca.gr και έρχεται σε 12μετρη ή 20μετρη συσκευασία, δεν είμαι σίγουρος. Είναι το μόνο που είχε ετοιμοπαράδοτο η εταιρεία οπότε δεν μπήκα στον κόπο να ψάξω κάτι άλλο. Στο μικρότερο dlg (80cm) χρησιμοποίησα το ίδιο χωρίζοντάς το στην μέση, και πάλι η ακαμψία ήταν σούπερ! Αυτό είναι απλά τι δοκίμασα εγώ την συγκεκριμένη στιγμή, εννοείται ότι μπορεί να κάνουν και άλλες λύσεις. Το καλό με το Tow είναι ότι δεν διαταράσσει το προφίλ του φτερού, αφήνοντας ορατό αποτύπωμα, είτε βαθούλωμα είτε εξόγκωμα. Εννοείται ότι πρέπει να πετύχεις το σωστό αυλάκωμα στο φελιζόλ, οπότε πρέπει να κάνεις δοκιμές πριν την τελική εφαρμογή στο φτερό! Η διαχείριση του Tow κατά την εφαρμογή είναι λίγο μπελάς, γιατί έχει την τάση να μην στρώνει τέλεια και να μην διατηρεί την θέση του ειδικά όταν το βρέχεις με εποξειδική. Σκορπάνε οι κλωστές του δεξιά και αριστερά, γιαυτό και βάζω μια λωρίδα fibreglass από πάνω του με λίγο σπρέι κόλλα για να το σταθεροποιήσω.

    6)   Το carbon κορδόνι ενίσχυσης στο fin και stabilizer σε τι απόσταση μπαίνει?
    Με το μάτι περίπου 0,5-1εκ πριν το elevator ή το rudder.

    7)   Στο ξεπακετάρισμα μετά το vacuum με τι νούμερο γυαλόχαρτο τρίβεται? Γενικά τι νούμερα γυαλόχαρτα χρησιμοποιείς?
    180-220 ή ότι έχεις, γιατί τρίβεται πολύ εύκολα, και τελειώνεις με ποιο ψιλό 600 αν θέλεις ή και όχι.

    Ανεση   Αν κατάλαβα καλά το σχέδιο είναι του Apogee του Drella? Σχέδιο με Τ ουρά που μπορούμε να βρούμε?
    Ναι Drella, απλά το προφίλ AG11 το τρέχει αυτός στα τελευταία 5εκ, ενώ με τον δικό μου τρόπο τρέχει προοδευτικά από την βάση AG03 μέχρι την άκρη του φτερού AG11 για ευκολία κατασκευής.
    Σχέδιο με Τ ουρά δεν υπάρχει ή τουλάχιστον δεν βρήκα εγώ. Εγώ απλά τοποθέτησα την κάθετη ουρά στην ίδια απόσταση απο το TE που είχε o Drella την V-tail. Με με αυτόν τον τρόπο σκέφτηκα ότι τουλάχιστον θα έχω την ίδια πτητική συμπεριφορά στους ελιγμούς με την κατασκευή του Drela (δοκιμασμένη λύση). Η οριζόντια ουρά τοποθετήθηκε ακριβώς πριν την κάθετη, χωρίς επιπλέον περιθώρια για διαφορετική διάταξη. Εννοείται και πάλι ότι η λύση αυτή ενδεχομένως να μην είναι και η καλύτερη για dlg, γι' αυτό έχω κάνει πιο μεγάλες τις επιφάνειες των ουρών. Το όλο σύστημα των ουρών είναι πιο κοντά στo ΤΕ σε σχέση με αυτό που συνήθως απαντάται στα κλασικά σχέδια των 1μ dlg που υπάρχουν διαθέσιμα προς αγορά, και επομένως σκέφτηκα οτι θα χρειάζεται μεγαλύτερη επιφάνεια για να έχει την ίδια μόχλευση.


    9)     Για μπάλσα ένα φύλλο 5mm νομίζω θα κάνει για όλες τις επιμέρους κατασκευές?


    Ναι, γιατί όχι. Εγώ έχω 1cm το οποίο το κόβω σε λουρίδες των 0,5cm για να ταιριάξει με το πάχος της μπούμας που στην περίπτωση την δική μου είναι επίσης 0,5cm. Η κολώνα (pylon) για το elevator δεν χρειάζεται να είναι πάνω από 1cm ύψος, και τα πλαϊνά στην μύτη δεξιά και αριστερά στην μπούμα είναι θα έλεγα διακοσμητικά καθώς δεν δέχονται καμία πίεση παρά υπάρχουν εκεί για να στηρίξουν τα ηλεκτρονικά, οπότε οτιδήποτε βάλεις θα είναι ΟΚ, αρκεί η επιφάνεια που κάθονται τα ηλεκτρονικά να είναι επίπεδη


    Tέλος, επιβάλλεται πριν προχωρήσεις στην κατασκευή των φτερών, να έχεις κάνει μερικές δοκιμές στην εφαρμογή του υαλουφάσματος της epoxy-κής και του συστήματος του vacum, στα κομμάτια των ουρών. Οι ουρές είναι πιο εύκολες στην κατασκευή, λιγότερος χρόνος και μικρότερο κόστος υλικών, οπότε αν κάτι πάει στραβά με την όλη διδικασία, να μην σου πέσει βαρύ!
    Μετά από 1 ή το πολύ 2 προσπάθειες, έχεις πλέον την εμπειρία για την τελική κατασκευή!!!!
    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 72


    « Répondre #144 le: Jeudi, 22 Juil. 2021, 19:24:21 »

    Ερωτήσεις από παντελώς αρχάριο ακόμη....

    1) Υποθέτω τα χρώματα που βάφεις τα mylar (κόκκινο-μαύρο), είναι απλά ακρυλικά χρώματα σε σπρέι από οποιοδήποτε χρωματοπωλείο?
    (θα κοιτάξω αν υπάρχουν σε φωσφόριζε...)

    2) Στην θέση των ντιζών elavator-rudder, έχω διαβάσει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και απλό οδοντικό νήμα λόγω της αυξημένης αντοχής! Το έχει δοκιμάσει κάποιος?
    Journalisée
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 340



    « Répondre #145 le: Jeudi, 22 Juil. 2021, 19:29:11 »

     Thumbs up
    φίλε μα έχεις ανάψει τα αίματα........
                                               .........ι δει γουκλαρο για υλικά ......μόλις έχω χρόνο .....να πέσουν οι θερμοκρασίες......θα σε ενοχλήσω καθώς άσχετο με epoxy...&.. .keno...
                                    μπράβο .....ωραίος....
    Journalisée

    άλλα κόλπα !
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #146 le: Jeudi, 22 Juil. 2021, 21:29:47 »

    Ερωτήσεις από παντελώς αρχάριο ακόμη....

    1) Υποθέτω τα χρώματα που βάφεις τα mylar (κόκκινο-μαύρο), είναι απλά ακρυλικά χρώματα σε σπρέι από οποιοδήποτε χρωματοπωλείο?
    (θα κοιτάξω αν υπάρχουν σε φωσφόριζε...)

    2) Στην θέση των ντιζών elavator-rudder, έχω διαβάσει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και απλό οδοντικό νήμα λόγω της αυξημένης αντοχής! Το έχει δοκιμάσει κάποιος?

    Ναι απλά ακρυλικά σπρέι είναι!
    Για οδοντικό νήμα δεν έχω δοκιμάσει οπότε δεν ξέρω..
    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 480



    « Répondre #147 le: Vendredi, 23 Juil. 2021, 00:45:32 »


    2) Στην θέση των ντιζών elavator-rudder, έχω διαβάσει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και απλό οδοντικό νήμα λόγω της αυξημένης αντοχής! Το έχει δοκιμάσει κάποιος?
    στο δικό μου έχω χρησιμοποιήσει χορδή κιθάρας για το rudder  Cheesy
    υποθέτω εξίσου καλή δουλειά θα κάνει και η πετονιά
    Journalisée

    wasting space via Architecture...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #148 le: Vendredi, 23 Juil. 2021, 11:25:27 »

    υποθέτω εξίσου καλή δουλειά θα κάνει και η πετονιά

    Η πετονιά έχει ελαστικότητα, το νήμα είναι η σωστή επιλογή κατά την άποψή μου.
    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 91


    WWW
    « Répondre #149 le: Vendredi, 23 Juil. 2021, 13:14:11 »

    Thumbs up
    φίλε μα έχεις ανάψει τα αίματα........
                                               .........ι δει γουκλαρο για υλικά ......μόλις έχω χρόνο .....να πέσουν οι θερμοκρασίες......θα σε ενοχλήσω καθώς άσχετο με epoxy...&.. .keno...
                                    μπράβο .....ωραίος....

    Χεχεχε ωραίος,  για να σε δούμε!
    Journalisée

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Pages: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 25 requêtes.