Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.521 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:57:09

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:57:09

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304521
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 29
    Totale: 31
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο  (Letto 12534 volte)
    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 125



    « Risposta #30 il: Sabato, 16 Feb 2013, 23:03:27 »

    καλησπέρα, και συγχαρητήρια για την ωραία κατασκευη...

    μια ερώτηση θα μπορούσα να κανω???

    πως θα πιάσετε 20-25,000 στροφές στην φάνα από τετράχρονο μοτέρ??

    ευχαριστώ...

    « Ultima modifica: Sabato, 16 Feb 2013, 23:30:02 da konanagno » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #31 il: Domenica, 17 Feb 2013, 08:15:35 »

    Παιδιά σας ευχαριστώ.
    Φίλε konanagno. Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι πολύ απλή. Αυτό το μοντέλο, με τη σμίκρυνση 71% που του έχω κάνει, χρειάζεται φάνα διαμέτρου 81mm (για 20000-25000 στροφές). Επειδή όμως οι στροφές της τετράχρονης θα είναι λιγότερες (13000) του βάζω φάνα διαμέτρου 102mm. Γι΄ αυτό κατέληξα στο μοντέλο αυτό, που έχει χώρο για να βάλεις μεγαλύτερη φάνα, χωρίς να αναγκαστείς να μεγαλώσεις το μέγεθός του.
    Ετοιμάζονται τα retracts και έχει αντικατασταθεί η εξάτμιση της FS30S με την εξάτμιση της FS26S που είναι μικρότερη ώστε να μην προεξέχει από το σωλήνα των καυσαερίων. Επίσης έχει τοποθετηθεί, με διπλής όψης ταινία, το servo γκαζιού αφού προηγουμένως μονώθηκε, για τα λάδια, γύρω γύρω με εποξική και στην καφαλή με γράσο.


    * DSC00924.JPG (52.73 KB, 640x480 - visto 1064 volte.)

    * DSC00925.JPG (53.02 KB, 640x480 - visto 1030 volte.)

    * DSC00926.JPG (54.58 KB, 640x480 - visto 1040 volte.)
    « Ultima modifica: Domenica, 17 Feb 2013, 08:43:22 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #32 il: Mercoledì, 20 Feb 2013, 18:41:43 »

    Κόβονται και τα τελευταία κομμάτια.


    * DSC00927.JPG (54.23 KB, 640x480 - visto 949 volte.)

    * DSC00931.JPG (54.19 KB, 640x480 - visto 943 volte.)
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #33 il: Mercoledì, 20 Feb 2013, 18:44:07 »

    Δοκιμαστική τοποθέτηση βάσης φάνας-μηχανής στις τομές της ατράκτου.


    * DSC00928.JPG (53.36 KB, 640x480 - visto 949 volte.)

    * DSC00929.JPG (52.91 KB, 640x480 - visto 941 volte.)

    * DSC00930.JPG (53.18 KB, 640x480 - visto 955 volte.)
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #34 il: Mercoledì, 20 Feb 2013, 18:48:25 »

    Έχει τελειώσει το τρίψιμο όλων των κομματιών δηλαδή έχει δημιουργηθεί το "κιτ" και τώρα ξεκινά η συναρμολόγηση φτερών και ατράκτου.


    * DSC00934.JPG (53.33 KB, 640x480 - visto 959 volte.)

    * DSC00932.JPG (54.82 KB, 640x480 - visto 945 volte.)

    * DSC00933.JPG (54.75 KB, 640x480 - visto 951 volte.)
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #35 il: Mercoledì, 20 Feb 2013, 19:48:48 »

    ο κινητηρας πως θα παιρνει εμπρος ; Με την κλασσικη μιζα;
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #36 il: Giovedì, 21 Feb 2013, 12:01:36 »

    Ναι με την κλασσική μίζα η οποία γυρνάει τον άξονα που φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία. Είναι μπετόβεργα στο ένα άκρο της οποίας έχω προσαρμόσει ένα 10άρι καρυδάκι το οποίο πιάνει στο παξιμάδι της μηχανής και το άλλο άκρο είναι από άξονα για εκκίνηση ελικοπτέρου που πιάνει στη μίζα.


    * DSC00935.JPG (54.23 KB, 640x480 - visto 891 volte.)
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #37 il: Giovedì, 21 Feb 2013, 17:22:14 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #38 il: Venerdì, 22 Feb 2013, 20:18:04 »

    Βιδώθηκαν με blind nuts τα πίσω retracts και τοποθετήθηκαν πρόχειρα τα σκέλη, κολλήθηκαν με εποξική οι δοκοί πάνω στους οποίους θα βιδωθεί το εμπρός retract και οι ενισχύσεις τους και ξεκίνησε η κατασκευή των φτερών.


    * DSC00936.JPG (53.31 KB, 640x480 - visto 805 volte.)

    * DSC00938.JPG (53.04 KB, 640x480 - visto 793 volte.)

    * DSC00937.JPG (52.99 KB, 640x480 - visto 783 volte.)
    Loggato
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 442



    « Risposta #39 il: Mercoledì, 19 Feb 2014, 19:09:16 »

    πολύ ενδιαφέρον  Thumbs up  τετράχρονος με φανά έγινε τελικά δοκιμη  Ποοολύ άνεση
    Loggato

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #40 il: Giovedì, 20 Feb 2014, 18:12:14 »

    Όχι ακόμα, αλλά νομίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα, γιατί σε δοκιμές στο έδαφος που έχω κάνει βλέπω ότι έχει αρκετή δύναμη.
    Loggato
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 442



    « Risposta #41 il: Giovedì, 20 Feb 2014, 20:15:49 »

    ωραία όταν το τελειώσεις περιμένουμε βίντεο.   Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up
    Loggato

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #42 il: Venerdì, 21 Feb 2014, 22:02:00 »

    Οκ.
    Loggato
    Pagine: 1 2 [3]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Topic: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.