Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 13:12:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 13:12:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 42
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 21
Συνολικά: 31
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο  (Αναγνώστηκε 9897 φορές)
   
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:15:11 »

Σχεδιάζω να ξεκινήσω την κατασκευή ενός άλλου DF jet με μηχανή glow.
Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με άλλα τέτοα jet είναι το ότι η μηχανή δεν θα είναι δίχρονη αλλά τετράχρονη !!!
Συγκεκριμένα θα είναι η FS-30 Four Stroke OS Max. Σαν φάνα θα χρησιμοποιήσω την Haoye 4" δηλ. με διάμετρο 102mm, φυσικά προσαρμοσμένη κατάλληλα ωστε να δεχθεί την παραπάνω μηχανή.
Έχω επιλέξει τέτοια μεγάλη φάνα λόγω του ότι οι στροφές στις τετράχρονες μηχανές είναι χαμηλές και μεγάλη η ροπή.
Η επιλογή έγινε μετά από άπειρες δοκιμές για τραβήγματα κλπ. σε κινούμενο σταντ  . Στις δοκιμές χρησιμοποιήθηκε η παραπάνω μηχανή (αυτή με τη μαύρη κεφαλή), καθώς και η λίγο μικρότερη FS-26 Four Stroke OS Max (αυτή με την αλουμινένια κεφαλή).
Επέλεξα τέτοιο μέγεθος μηχανής γιατί έχω αρκετές τέτοιες μικρές τετράχρονες. Προφανώς θα πρέπει το σχέδιο να σμυκρινθεί κατάλληλα γιατί τέτοια σχέδια βγαίνουν για μεγαλύτερες μηχανές.
Σε μια τέτοια κατασκευή το μοντέλο θα πρέπει απαραίτητα να πληρεί δύο προυποθέσεις:
α) να είναι ελαφρύ άρα μικρό σε μέγεθος
β) να έχει μεγάλης διαμέτρου duct.
Τέτοια σχέδια κυκλοφόρησαν αρχικά τότε που δεν υπήρχαν ακόμη φάνες και έπρεπε ο μοντελιστής να κατασκευάσει και τη φάνα με αποτέλεσμα να δίνουν μεγάλη διάμετρο duct σε σχέση με το μέγεθος του αεροπλάνου αφού η φάνα θα έπρεπε να είναι κάπως μεγάλη για να έχει απόδοση.
Το μοντελο στο οποίο προσανατολίζομαι είναι το Supermarine Swift το σχέδιο του οποίου έχω παραγγείλει αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμα.
Στις δύο επόμενες φωτο φαίνεται το σταντ με ρόδες !!! που χρησιμιοποιήθηκε για τις δοκιμές.


* DSC00882.JPG (55.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 920 φορές.)

* DSC00883.JPG (54.57 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 936 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:09:45 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:18:09 »

Μέχρι να έρθει το σχέδιο θα κατασκευάσω τη βάση της μηχανής και θα την προσαρμόσω στη φάνα.


* DSC00884.JPG (53.3 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 918 φορές.)

* DSC00885.JPG (53.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 932 φορές.)

* DSC00886.JPG (53.72 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 910 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:10:43 από dimkav » Καταγράφηκε
stavrakis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 101



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:22:21 »

Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:23:15 »

Αυτή η δουλειά είναι από τις πιο δύσκολες. Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι η ευθυγράμμιση της μηχανής σε σχέση με τη φάνα καθώς και η ακαμψία του όλου συστήματος.


* DSC00887.JPG (53 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 908 φορές.)

* DSC00888.JPG (52.94 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 921 φορές.)

* DSC00889.JPG (53.31 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 911 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:15:12 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:24:56 »

Εδώ φαίνεται το 6mm κόντρα πλακέ θαλάσσης που θα χρησιμοποιηθεί για τη βάση.


* DSC00890.JPG (52.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 913 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:15:43 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:33:34 »

Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
Ναι υπήρξε και αυτή η σκέψη (μάλιστα έχω αγοράσει και το σχέδιο του Mirage 2000) αλλά τελικά ήθελα ακόμα μεγαλύτερη διάμετρο στο σωλήνα, χωρίς όμως να μεγαλώσω το αεροπλάνο, οπότε πήγα στο Supermarine.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:16:18 από dimkav » Καταγράφηκε
stavrakis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 101



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:43:33 »

Μαααααααλιστα..... Καλη κατασκευη λοιπον!
Καταγράφηκε
SAM
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 19:26:35 »

Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
Ναι υπήρξε και αυτή η σκέψη (μάλιστα έχω αγοράσει και το σχέδιο του Mirage 2000) αλλά τελικά ήθελα ακόμα μεγαλύτερη διάμετρο στο σωλήνα, χωρίς όμως να μεγαλώσω το αεροπλάνο, οπότε πήγα στο Supermarine.
:oductedfun με τετραχρονο κινητηρα?εισαι σιγουρος?αφου η φανα θελει αρκετες χιλ. στροφες(περιπου 20000) για να αποδωσει.
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 20:12:28 »

Σε αεροπλάνα που η αναλογία διαμέτρου duct προς μέγεθος είναι μεγάλη, (δηλ. κοντόχοντρα), θα αποδώσει οποσδήποτε.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:16:59 από dimkav » Καταγράφηκε
asterixx25
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 882


Τρία πουλάκια κάθονται...


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 20:25:09 »

Το μάτι μου έπεσε στο dremelάκι  Είναι βολικό? Κια απο πού ?
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 20:34:54 »

Δεν το αγόρασα. Το έφτιαξα από ένα μοτέρ, ένα speed control μηχανικό και από μια 6 βολτη μπαταρία.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:17:38 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 5 Ιαν 2013, 19:04:13 »

Η βάση είναι έτοιμη για να βιδωθούν πάνω της η φάνα και η FS 30.


* DSC00893.JPG (53.41 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 774 φορές.)

* DSC00894.JPG (55.2 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 766 φορές.)

* DSC00895.JPG (54.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 770 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:18:04 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 5 Ιαν 2013, 19:16:09 »

Πριν το βίδωμα τοποθετούνται τα 7 κομμάτια κόντρα πλακέ σκληρού 0,8 mm όπως φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία, ώστε κατά το βίδωμα να εξασφαλιστεί η ομοιόμορφη απόσταση των φτερών του στροφείου από τη φάνα, αν και σε μεγάλο ποσοστό αυτό εξασφαλίζεται κατά το τρύπημα της βάσης για να μπουν τα blind nuts. Το πως εξασφαλίζεται είναι ένας πολύπλοκος συνδυασμός μαθηματικών, χρήσης γεωμετρικών οργάνων, laser κλπ. Αυτό είναι και το δυσκολότερο μέρος της όλης κατασκευής.
Μετά την αφαίρεση των κομματιών του κόντρα πλακέ φαίνεται η τέλεια ευθυγράμμιση.


* DSC00896.JPG (52.55 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 767 φορές.)

* DSC00897.JPG (54.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 752 φορές.)

* DSC00898.JPG (54.66 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 752 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:18:36 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 5 Ιαν 2013, 19:23:32 »

Η βάση έχει περαστεί με epoxy ώστε να γίνει αδιάβροχη από καύσιμο κλπ. Στα σημεία προσβολής έχει τριφτεί σαν το εμπρός τμήμα φτερού για μικρότερη αντίσταση. Το ίδιο θα γίνει και στο πίσω μέρος αφού πρώτα το πίσω μέρος της κοπεί στις διαστάσεις που πρέπει με βάση και το σχέδιο του μοντέλου (χωρίς να αφαιρεθούν φάνα και μηχανή).


* DSC00899.JPG (54.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 764 φορές.)

* DSC00900.JPG (54.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 756 φορές.)

* DSC00901.JPG (53.43 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 749 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:19:10 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:29:30 »

Τα σχέδια του Supermarine Swift ήρθαν αλλά δεν κάνουν γι΄αυτή τη φάνα-μηχανή.
Γι΄αυτό τελικά, όπως φανερώνει και ο νέος τίτλος, θα κατασκευάσω το F-4 Phantom και όχι το Supermarine Swift.
Τα σχέδια του F-4 που φαίνονται παρακάτω, έχουν σμικρυνθεί στο 71% από σχέδια που προοριζόταν για .77 DF engine.
Το μοντέλο θα έχει εκπέτασμα 80cm.


* DSC00902.JPG (55.99 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 656 φορές.)

* DSC00903.JPG (55.21 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 664 φορές.)

* DSC00904.JPG (54.56 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 660 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 20 Ιαν 2013, 18:32:32 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 20 Ιαν 2013, 18:24:33 »

Άρχισε το κόλλημα των κομματιών στις μπάλσες.


* DSC00905.JPG (54.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 814 φορές.)

* DSC00906.JPG (54.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 832 φορές.)

* DSC00907.JPG (55.9 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 820 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 20 Ιαν 2013, 18:26:22 »

Και η κοπή τους. Τα περισσότερα από τα κομμάτια που φαίνονται είναι διπλά, πρόχειρα κολλημένα μεταξύ τους μέχρι να τριφτούν και να πάρουν την τελική τους μορφή. οπότε και θα διαχωριστούν.


* DSC00908.JPG (55.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 821 φορές.)

* DSC00909.JPG (53.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 824 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 20 Ιαν 2013, 18:36:44 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 5 Φεβ 2013, 20:17:37 »

Περιμένοντας τα ξύλα που έχω παραγγείλει, συνεχίζω με αργό ρυθμό την κοπή των κομματιών.


* DSC00910.JPG (54.76 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 736 φορές.)

* DSC00913.JPG (54.61 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 715 φορές.)

* DSC00914.JPG (54.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 714 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 5 Φεβ 2013, 20:20:20 »

...


* DSC00912.JPG (54.13 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 717 φορές.)

* DSC00911.JPG (56.03 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 711 φορές.)
Καταγράφηκε
Στέργιος Αντωνόπουλος.
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 5 Φεβ 2013, 21:04:15 »

Καλησπέρα έχετε κάνει πολύ ωραία δουλειά μέχρι τώρα! Καλή συνέχεια!Τα ξύλα απο που τα αγοράζεται;
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 5 Φεβ 2013, 21:35:15 από Στέργιος Αντωνόπουλος. » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 6 Φεβ 2013, 13:42:33 »

Φίλε Στέργιε, τα ξύλα τα αγοράζω από Κουτσός Στ.- Αθήνα.
Καταγράφηκε
Στέργιος Αντωνόπουλος.
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2013, 20:49:43 »

Ευχαριστώ!
Καταγράφηκε
aris2024
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 55


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2013, 23:42:00 »

καλή επιτυχία με την κατασκευή, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. πληροφοριακά πόσο thrust βγάζει περίπου η τετράχρονη με την φάνα?
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:30:57 »

Σ΄ευχαριστώ aris2024. Tο thrust δεν το έχω μετρήσει ακόμα. Ξέρω μόνο ότι η φάνα αποδίδει 3000g στις 26640 στροφές.
Συνεχίζω την κατασκευή με το ρύγχος και το πίσω μέρος του Phantom.


* DSC00915.JPG (54.1 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 484 φορές.)

* DSC00916.JPG (53.29 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 490 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:36:17 »

Αυτά έχουν τριφτεί πρόχειρα εξωτερικά και έχουν ελαφρυνθεί με σχολαστικότητα, με την αφαίρεση εσωτερικά όσο το δυνατόν περισσότερου ξύλου.


* DSC00919.JPG (53.28 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 469 φορές.)

* DSC00918.JPG (54.04 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 474 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:41:05 »

Παρακάτω φαίνεται η πίσω τομή της ατράκτου, στην οποία θα καταλήγει ο σωλήνας καυσαερίων της φάνας (θα είναι ένας πεπλατυσμένος στο τέλος του και όχι δύο).


* DSC00917.JPG (53.86 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 464 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:43:49 »

Κατασκευή του σκελετού του κάθετου σταθερού.


* DSC00920.JPG (54.5 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 469 φορές.)

* DSC00921.JPG (53.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 469 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:59:25 »

Παρακάτω φαίνεται η κατασκευή του σκελετού του δεξιού οριζόντιου σταθερού.
Επειδή το αριστερό οριζόντιο δεν υπάρχει στο σχέδιο, ψεκάζουμε το σχέδιο με ψιλό λάδι, ώστε όταν το γυρίσουμε ανάποδα να φαίνονται οι γραμμές του και πάνω σ΄αυτό κατασκευάζουμε το αριστερό οριζόντιο. Το ίδιο θα γίνει αργότερα και για το φτερό.


* DSC00922.JPG (54.16 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 466 φορές.)

* DSC00923.JPG (55.55 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 457 φορές.)
Καταγράφηκε
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 235



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 20:56:28 »

μπραβο φιλε μου ωραιο αεροπλανο διαλεξες καλη συνεχεια με την κατασκευη σου Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 16 Φεβ 2013, 00:08:52 »

Ωραια η κατασκευη ..καλη συνεχεια και καλη δυναμη
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
konanagno
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 128



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 16 Φεβ 2013, 23:03:27 »

καλησπέρα, και συγχαρητήρια για την ωραία κατασκευη...

μια ερώτηση θα μπορούσα να κανω???

πως θα πιάσετε 20-25,000 στροφές στην φάνα από τετράχρονο μοτέρ??

ευχαριστώ...

« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 16 Φεβ 2013, 23:30:02 από konanagno » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 17 Φεβ 2013, 08:15:35 »

Παιδιά σας ευχαριστώ.
Φίλε konanagno. Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι πολύ απλή. Αυτό το μοντέλο, με τη σμίκρυνση 71% που του έχω κάνει, χρειάζεται φάνα διαμέτρου 81mm (για 20000-25000 στροφές). Επειδή όμως οι στροφές της τετράχρονης θα είναι λιγότερες (13000) του βάζω φάνα διαμέτρου 102mm. Γι΄ αυτό κατέληξα στο μοντέλο αυτό, που έχει χώρο για να βάλεις μεγαλύτερη φάνα, χωρίς να αναγκαστείς να μεγαλώσεις το μέγεθός του.
Ετοιμάζονται τα retracts και έχει αντικατασταθεί η εξάτμιση της FS30S με την εξάτμιση της FS26S που είναι μικρότερη ώστε να μην προεξέχει από το σωλήνα των καυσαερίων. Επίσης έχει τοποθετηθεί, με διπλής όψης ταινία, το servo γκαζιού αφού προηγουμένως μονώθηκε, για τα λάδια, γύρω γύρω με εποξική και στην καφαλή με γράσο.


* DSC00924.JPG (52.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 968 φορές.)

* DSC00925.JPG (53.02 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 955 φορές.)

* DSC00926.JPG (54.58 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 964 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Φεβ 2013, 08:43:22 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2013, 18:41:43 »

Κόβονται και τα τελευταία κομμάτια.


* DSC00927.JPG (54.23 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 876 φορές.)

* DSC00931.JPG (54.19 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 870 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2013, 18:44:07 »

Δοκιμαστική τοποθέτηση βάσης φάνας-μηχανής στις τομές της ατράκτου.


* DSC00928.JPG (53.36 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 865 φορές.)

* DSC00929.JPG (52.91 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 877 φορές.)

* DSC00930.JPG (53.18 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 877 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2013, 18:48:25 »

Έχει τελειώσει το τρίψιμο όλων των κομματιών δηλαδή έχει δημιουργηθεί το "κιτ" και τώρα ξεκινά η συναρμολόγηση φτερών και ατράκτου.


* DSC00934.JPG (53.33 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 870 φορές.)

* DSC00932.JPG (54.82 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 867 φορές.)

* DSC00933.JPG (54.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 873 φορές.)
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2013, 19:48:48 »

ο κινητηρας πως θα παιρνει εμπρος ; Με την κλασσικη μιζα;
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 21 Φεβ 2013, 12:01:36 »

Ναι με την κλασσική μίζα η οποία γυρνάει τον άξονα που φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία. Είναι μπετόβεργα στο ένα άκρο της οποίας έχω προσαρμόσει ένα 10άρι καρυδάκι το οποίο πιάνει στο παξιμάδι της μηχανής και το άλλο άκρο είναι από άξονα για εκκίνηση ελικοπτέρου που πιάνει στη μίζα.


* DSC00935.JPG (54.23 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 812 φορές.)
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 21 Φεβ 2013, 17:22:14 »

 Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 20:18:04 »

Βιδώθηκαν με blind nuts τα πίσω retracts και τοποθετήθηκαν πρόχειρα τα σκέλη, κολλήθηκαν με εποξική οι δοκοί πάνω στους οποίους θα βιδωθεί το εμπρός retract και οι ενισχύσεις τους και ξεκίνησε η κατασκευή των φτερών.


* DSC00936.JPG (53.31 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 719 φορές.)

* DSC00938.JPG (53.04 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 711 φορές.)

* DSC00937.JPG (52.99 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 693 φορές.)
Καταγράφηκε
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 19 Φεβ 2014, 19:09:16 »

πολύ ενδιαφέρον  Thumbs up  τετράχρονος με φανά έγινε τελικά δοκιμη 
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 20 Φεβ 2014, 18:12:14 »

Όχι ακόμα, αλλά νομίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα, γιατί σε δοκιμές στο έδαφος που έχω κάνει βλέπω ότι έχει αρκετή δύναμη.
Καταγράφηκε
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 20 Φεβ 2014, 20:15:49 »

ωραία όταν το τελειώσεις περιμένουμε βίντεο.   Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 21 Φεβ 2014, 22:02:00 »

Οκ.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.144 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.