Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:52:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:52:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 18
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Διάφορα υλικά κατασκευής αερομοντέλου  (Letto 2346 volte)
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 600


    Embraer 145


    « il: Domenica, 31 Mag 2020, 16:02:50 »

    Σε αυτό το βίντεο παρουσιάζει κάποιος από την Ρωσία την κατασκευή ενός εντυπωσιακού υδροπλάνου.
    Τα υλικά και η τεχνική που τα δουλεύει είναι διαφορετικά από αυτά που βλέπουμε συνήθως.
    Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε σε αυτό το θέμα για: Τις ονομασίες τους, την αντοχή τους, το βάρος τους, την τιμή τους, που θα τα βρούμε κτλ.
    Εγώ προσωπικά τα υλικά που χρησιμοποιεί για την επικάλυψη της ατράκτου και των φτερών πρώτη φορά τα βλέπω.



    Loggato

    Build it your self!
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 316



    « Risposta #1 il: Lunedì, 1 Giu 2020, 01:13:34 »

    Τις ονομασίες τους, την αντοχή τους, το βάρος τους, την τιμή τους, που θα τα βρούμε κτλ.
    Εγώ προσωπικά τα υλικά που χρησιμοποιεί για την επικάλυψη της ατράκτου και των φτερών πρώτη φορά τα βλέπω.
    ρώσικη εποξική ЭД-20, σκληρυντής ПЭПА πλαστικοποιητής ДБФ
    τα 5 κιλά περίπου 35 ευρώ

    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=en&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=auto&sp=nmt4&u=https://aquaterm-eco.ru/catalog/khimsyre/komplekt-ed-20-5-kg-otverditel-pepa-0-5-kg-plastifikator-dbf-0-5/&usg=ALkJrhg509I1ZgoxumKr3gCsPtmXC1ITZA
    Loggato
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 316



    « Risposta #2 il: Lunedì, 1 Giu 2020, 01:23:41 »

    Εδώ τα πουλάνε κάποιοι αερομοντελιστές, πιο εύκολα θα συνεννοηθείς με αυτούς

    https://freeflight.pro/en/compounds-separators-adhesives-varnishes/65-epoxy-resin-ed-20.html
    Loggato
    DIGI
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 81


    « Risposta #3 il: Lunedì, 1 Giu 2020, 20:53:54 »

    Στο 3.20 του δευτερου βιντεο προσοχη μη σκισετε το καλτσον....
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #4 il: Lunedì, 1 Giu 2020, 23:58:49 »

    Καλσόν καλσόν αλλα Μαστορας ο τύπος!Εκπληκτική τεχνική που δείχνει τι ιδέες μπορούν να σκεφτούν οι Ρωσοι! Παντα κατασκευάζουν με απλά φθηνά υλικά και δημιουργούν απίστευτες κατασκευές καινοτόμες !
    Αυτό που σκέφτηκε ηταν οτι εχει να ντύσει ενα εντελώς στρογγυλό αεροσκάφος χωρίς μία ισια επιφάνεια!Με μπάλσα θα ηθελε σίγουρα πολλά περισσότερα λεφτά  και το βασικότερο πολύ μεγάλη δυσκολία στο πέτσωμα σε όλα τα αεροδυναμικά καλύματα σέλες ,σκέλη, μούρη, κλπ....Και συγχρόνως πιο γρήγορη τεχνική.
    Εχει και μειονεκτήματα βέβαια κατα την γνώμη μου .Η επιφάνεια δεν ειναι τέλεια , θα μπορούσε να την στοκάρει καλύτερα και με αφρό ίσως αλλα δεν το έκανε για να μην παρει βάρος?
    Βάρος..... βεβαια δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο μπορεί να γλύτωσε σε σχεση με την μπάλσα , αλλα εχω την εντύπωση οτι εχει ενα πιο ακαμπτο  σκελετό με λιγότερα βαριά ξύλα και δεσίματα σε σχεση με αν το εχτιζε με αλλη τεχνική.Μετα το περνάει φόδρα η μετάξι και το περνάει με ντοπ βερνίκη.Φθηνά αλλα λειτουργικά υλικά!
    Πολύ ιδιαίτερη κατασκευή .Εχει φτιάξει πολλα αεροπλάνα πολύ σπάνια και όλα υδροπλανα!
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 600


    Embraer 145


    « Risposta #5 il: Martedì, 2 Giu 2020, 00:04:12 »

    Φθηνή είναι η Ρώσικη ρητίνη. 35 ευρώ έχει το κιλό εδώ στην Ελλάδα.
    Πάνω από το καλσόν τι ύφασμα χρησιμοποιεί;
    Ξέρετε αν είναι καλύτερο από το υαλούφασμα;
    Δώστε καμιά πληροφορία στον λαό που δεν γνωρίζει... έχω κατασκευή σε εξέλιξη και θα ήθελα να μάθω για αυτά τα υλικά.
    Loggato

    Build it your self!
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 600


    Embraer 145


    « Risposta #6 il: Martedì, 2 Giu 2020, 00:12:26 »

    Καλσόν καλσόν αλλα Μαστορας ο τύπος!Εκπληκτική τεχνική που δείχνει τι ιδέες μπορούν να σκεφτούν οι Ρωσοι! Παντα κατασκευάζουν με απλά φθηνά υλικά και δημιουργούν απίστευτες κατασκευές καινοτόμες !
    Αυτό που σκέφτηκε ηταν οτι εχει να ντύσει ενα εντελώς στρογγυλό αεροσκάφος χωρίς μία ισια επιφάνεια!Με μπάλσα θα ηθελε σίγουρα πολλά περισσότερα λεφτά  και το βασικότερο πολύ μεγάλη δυσκολία στο πέτσωμα σε όλα τα αεροδυναμικά καλύματα σέλες ,σκέλη, μούρη, κλπ....Και συγχρόνως πιο γρήγορη τεχνική.
    Εχει και μειονεκτήματα βέβαια κατα την γνώμη μου .Η επιφάνεια δεν ειναι τέλεια , θα μπορούσε να την στοκάρει καλύτερα και με αφρό ίσως αλλα δεν το έκανε για να μην παρει βάρος?
    Βάρος..... βεβαια δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο μπορεί να γλύτωσε σε σχεση με την μπάλσα , αλλα εχω την εντύπωση οτι εχει ενα πιο ακαμπτο  σκελετό με λιγότερα βαριά ξύλα και δεσίματα σε σχεση με αν το εχτιζε με αλλη τεχνική.Μετα το περνάει φόδρα η μετάξι και το περνάει με ντοπ βερνίκη.Φθηνά αλλα λειτουργικά υλικά!
    Πολύ ιδιαίτερη κατασκευή .Εχει φτιάξει πολλα αεροπλάνα πολύ σπάνια και όλα υδροπλανα!


    Ίσως ο συνδυασμός αυτών των υλικών έχουν περισσότερη αντοχή στο νερό. Παρατήρησα και εγώ ότι τα χρησιμοποιεί σε υδροπλάνα.
    Και αυτό το μουσταρδι "φενιζόλ" καλό υλικό φαίνεται και εύκολο στη χρήση του.
    Loggato

    Build it your self!
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #7 il: Martedì, 2 Giu 2020, 00:27:24 »

    Φωτη μου δεν ειναι παντού ριτήνη.Ειναι βερνίκι ξυλου εμποτισμού πολύ φθηνό ! πανω απο φόδρα υφασμα βιοτεχνιας ρούχων.Δεν προσφέρει καμμία μηχανική ενίσχυση σε σχεση με την εποξική ριτίνη.Απλά σφραγίζει την επιφάνεια . Το τεντώνει το ποντάρει με κυάνο και μετα το περνάει βερνίκι.Απο ότι είδα υαλούφαμα και ριτινη πέρασε μόνο στα σκέλη και στο κεντρικό κομματι της πτερυγας για πιο πολύ ενίσχυση.
    Πανω απο το καλσόν εχω την εντύπωση οτί ειναι  μεβράνη βυνιλίου (κατι σαν τα αυτοκόλυτα με το μέτρο) με βερνίκι .Μπορεί να κανω και λάθος....
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    athas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 42


    « Risposta #8 il: Martedì, 2 Giu 2020, 01:36:38 »

    Ίσως .........................
    Και αυτό το μουσταρδι "φενιζόλ" καλό υλικό φαίνεται και εύκολο στη χρήση του.

    https://www.fibermaxcomposites.com/shop/pvc-foam-c-64.html

    Εξαιρετικοί επαγγελματίες, με μεγάλη ποικιλία προϊόντων και πάνω από όλα, στην γειτονιά μας.
    Loggato
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 316



    « Risposta #9 il: Martedì, 2 Giu 2020, 02:40:23 »

    Το "μουσταρδί φελιζολ" είναι αφρός πολυουρεθάνης, που τον κολλάει πάλι με αφρό πολυουρεθάνης.  Στο προηγούμενο βιντεο κόβει ένα ψυγείο βγάζει τη μόνωση την κάνει φέτες και τη χρησιμοποιεί. Εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν αντίστοιχα τα πάνελ πολυουρεθάνης.

    https://www.youtube.com/watch?v=bU6GOJTqgUo


    Επίσης νομίζω οτι χρησιμοποιεί παντού τη ρώσικη εποξική ED-20 
    http://www.hungarian-silicones.com/eng/epoxy_resins
    Loggato
    Αντώνης Σπύρου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 204



    « Risposta #10 il: Martedì, 2 Giu 2020, 09:18:12 »

    Την Τεχνική αυτή την έχω δει στον Παράσχο εδω και χρόνια (Με την φόδρα)

    http://parasxosrc.gr/2004/07/01/%ce%b9%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b9%ce%bf%cf%82-2004-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%85%cf%88%ce%b7-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%ad%ce%bb%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b5-%cf%85%cf%86%ce%b1%cf%83%ce%bc/
    Loggato
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #11 il: Sabato, 6 Giu 2020, 13:48:26 »

    Την τεχνικη με την πολυεστερικη φοδρα την εχω δουλεψει σε μεγαλο μοντελο
    στην ατρακτο του μια τεχνικη με απιστευτη αντοχη στον χρονο και στα χτυπηματα
    και απιστευτα οικονομικη 0,5 ευρω το μετρο την ειχα παρει... μειονεκτημα το αυξημενο
    βαρος και η τεχνικη δυσκολια σε σχεση με το μονοκοτ...


    * IMGP0973.JPG (168.43 KB, 1200x900 - visto 489 volte.)
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #12 il: Mercoledì, 10 Giu 2020, 05:43:56 »

    Καλημέρα στην παρέα.

    Την δεκαετία του 60, όταν μάθαινα τα κόλπα από τους παλιότερους, ντύναμε τα μεγάλα μοντέλα, αλλά και ανεμόπτερα, με ύφασμα ειδικά φιταγμένο για την εργασία αυτή. Το πιο φιλικό ήταν το μετάξι, το πιο δύσκολο στην τοποθέτηση ήταν το ναϋλον.
    Το κολλούσαμε - βρεγμένο με νερό- σε ανοικτές κατασκευές με βερνίκι νιτροκυτταρίνης. Όταν στέγνωνε το νερό ήταν τεντωμένα.  Τα φινίραμε επίσηε με ίδιο βερνίκι, στα τελευταία χέρια βάζαμε και αρκετό τάλκ για να κλείσουν οι πόροι.

    Ωραίες εποχές.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Topic: Διάφορα υλικά κατασκευής αερομοντέλου
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.