Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:49:15

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:49:15

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Διάφορα υλικά κατασκευής αερομοντέλου  (Lu 2343 fois)
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 600


    Embraer 145


    « le: Dimanche, 31 Mai 2020, 16:02:50 »

    Σε αυτό το βίντεο παρουσιάζει κάποιος από την Ρωσία την κατασκευή ενός εντυπωσιακού υδροπλάνου.
    Τα υλικά και η τεχνική που τα δουλεύει είναι διαφορετικά από αυτά που βλέπουμε συνήθως.
    Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε σε αυτό το θέμα για: Τις ονομασίες τους, την αντοχή τους, το βάρος τους, την τιμή τους, που θα τα βρούμε κτλ.
    Εγώ προσωπικά τα υλικά που χρησιμοποιεί για την επικάλυψη της ατράκτου και των φτερών πρώτη φορά τα βλέπω.



    Journalisée

    Build it your self!
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 316



    « Répondre #1 le: Lundi, 1 Juin 2020, 01:13:34 »

    Τις ονομασίες τους, την αντοχή τους, το βάρος τους, την τιμή τους, που θα τα βρούμε κτλ.
    Εγώ προσωπικά τα υλικά που χρησιμοποιεί για την επικάλυψη της ατράκτου και των φτερών πρώτη φορά τα βλέπω.
    ρώσικη εποξική ЭД-20, σκληρυντής ПЭПА πλαστικοποιητής ДБФ
    τα 5 κιλά περίπου 35 ευρώ

    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=en&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=auto&sp=nmt4&u=https://aquaterm-eco.ru/catalog/khimsyre/komplekt-ed-20-5-kg-otverditel-pepa-0-5-kg-plastifikator-dbf-0-5/&usg=ALkJrhg509I1ZgoxumKr3gCsPtmXC1ITZA
    Journalisée
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 316



    « Répondre #2 le: Lundi, 1 Juin 2020, 01:23:41 »

    Εδώ τα πουλάνε κάποιοι αερομοντελιστές, πιο εύκολα θα συνεννοηθείς με αυτούς

    https://freeflight.pro/en/compounds-separators-adhesives-varnishes/65-epoxy-resin-ed-20.html
    Journalisée
    DIGI
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 81


    « Répondre #3 le: Lundi, 1 Juin 2020, 20:53:54 »

    Στο 3.20 του δευτερου βιντεο προσοχη μη σκισετε το καλτσον....
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #4 le: Lundi, 1 Juin 2020, 23:58:49 »

    Καλσόν καλσόν αλλα Μαστορας ο τύπος!Εκπληκτική τεχνική που δείχνει τι ιδέες μπορούν να σκεφτούν οι Ρωσοι! Παντα κατασκευάζουν με απλά φθηνά υλικά και δημιουργούν απίστευτες κατασκευές καινοτόμες !
    Αυτό που σκέφτηκε ηταν οτι εχει να ντύσει ενα εντελώς στρογγυλό αεροσκάφος χωρίς μία ισια επιφάνεια!Με μπάλσα θα ηθελε σίγουρα πολλά περισσότερα λεφτά  και το βασικότερο πολύ μεγάλη δυσκολία στο πέτσωμα σε όλα τα αεροδυναμικά καλύματα σέλες ,σκέλη, μούρη, κλπ....Και συγχρόνως πιο γρήγορη τεχνική.
    Εχει και μειονεκτήματα βέβαια κατα την γνώμη μου .Η επιφάνεια δεν ειναι τέλεια , θα μπορούσε να την στοκάρει καλύτερα και με αφρό ίσως αλλα δεν το έκανε για να μην παρει βάρος?
    Βάρος..... βεβαια δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο μπορεί να γλύτωσε σε σχεση με την μπάλσα , αλλα εχω την εντύπωση οτι εχει ενα πιο ακαμπτο  σκελετό με λιγότερα βαριά ξύλα και δεσίματα σε σχεση με αν το εχτιζε με αλλη τεχνική.Μετα το περνάει φόδρα η μετάξι και το περνάει με ντοπ βερνίκη.Φθηνά αλλα λειτουργικά υλικά!
    Πολύ ιδιαίτερη κατασκευή .Εχει φτιάξει πολλα αεροπλάνα πολύ σπάνια και όλα υδροπλανα!
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 600


    Embraer 145


    « Répondre #5 le: Mardi, 2 Juin 2020, 00:04:12 »

    Φθηνή είναι η Ρώσικη ρητίνη. 35 ευρώ έχει το κιλό εδώ στην Ελλάδα.
    Πάνω από το καλσόν τι ύφασμα χρησιμοποιεί;
    Ξέρετε αν είναι καλύτερο από το υαλούφασμα;
    Δώστε καμιά πληροφορία στον λαό που δεν γνωρίζει... έχω κατασκευή σε εξέλιξη και θα ήθελα να μάθω για αυτά τα υλικά.
    Journalisée

    Build it your self!
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 600


    Embraer 145


    « Répondre #6 le: Mardi, 2 Juin 2020, 00:12:26 »

    Καλσόν καλσόν αλλα Μαστορας ο τύπος!Εκπληκτική τεχνική που δείχνει τι ιδέες μπορούν να σκεφτούν οι Ρωσοι! Παντα κατασκευάζουν με απλά φθηνά υλικά και δημιουργούν απίστευτες κατασκευές καινοτόμες !
    Αυτό που σκέφτηκε ηταν οτι εχει να ντύσει ενα εντελώς στρογγυλό αεροσκάφος χωρίς μία ισια επιφάνεια!Με μπάλσα θα ηθελε σίγουρα πολλά περισσότερα λεφτά  και το βασικότερο πολύ μεγάλη δυσκολία στο πέτσωμα σε όλα τα αεροδυναμικά καλύματα σέλες ,σκέλη, μούρη, κλπ....Και συγχρόνως πιο γρήγορη τεχνική.
    Εχει και μειονεκτήματα βέβαια κατα την γνώμη μου .Η επιφάνεια δεν ειναι τέλεια , θα μπορούσε να την στοκάρει καλύτερα και με αφρό ίσως αλλα δεν το έκανε για να μην παρει βάρος?
    Βάρος..... βεβαια δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο μπορεί να γλύτωσε σε σχεση με την μπάλσα , αλλα εχω την εντύπωση οτι εχει ενα πιο ακαμπτο  σκελετό με λιγότερα βαριά ξύλα και δεσίματα σε σχεση με αν το εχτιζε με αλλη τεχνική.Μετα το περνάει φόδρα η μετάξι και το περνάει με ντοπ βερνίκη.Φθηνά αλλα λειτουργικά υλικά!
    Πολύ ιδιαίτερη κατασκευή .Εχει φτιάξει πολλα αεροπλάνα πολύ σπάνια και όλα υδροπλανα!


    Ίσως ο συνδυασμός αυτών των υλικών έχουν περισσότερη αντοχή στο νερό. Παρατήρησα και εγώ ότι τα χρησιμοποιεί σε υδροπλάνα.
    Και αυτό το μουσταρδι "φενιζόλ" καλό υλικό φαίνεται και εύκολο στη χρήση του.
    Journalisée

    Build it your self!
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #7 le: Mardi, 2 Juin 2020, 00:27:24 »

    Φωτη μου δεν ειναι παντού ριτήνη.Ειναι βερνίκι ξυλου εμποτισμού πολύ φθηνό ! πανω απο φόδρα υφασμα βιοτεχνιας ρούχων.Δεν προσφέρει καμμία μηχανική ενίσχυση σε σχεση με την εποξική ριτίνη.Απλά σφραγίζει την επιφάνεια . Το τεντώνει το ποντάρει με κυάνο και μετα το περνάει βερνίκι.Απο ότι είδα υαλούφαμα και ριτινη πέρασε μόνο στα σκέλη και στο κεντρικό κομματι της πτερυγας για πιο πολύ ενίσχυση.
    Πανω απο το καλσόν εχω την εντύπωση οτί ειναι  μεβράνη βυνιλίου (κατι σαν τα αυτοκόλυτα με το μέτρο) με βερνίκι .Μπορεί να κανω και λάθος....
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    athas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 42


    « Répondre #8 le: Mardi, 2 Juin 2020, 01:36:38 »

    Ίσως .........................
    Και αυτό το μουσταρδι "φενιζόλ" καλό υλικό φαίνεται και εύκολο στη χρήση του.

    https://www.fibermaxcomposites.com/shop/pvc-foam-c-64.html

    Εξαιρετικοί επαγγελματίες, με μεγάλη ποικιλία προϊόντων και πάνω από όλα, στην γειτονιά μας.
    Journalisée
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 316



    « Répondre #9 le: Mardi, 2 Juin 2020, 02:40:23 »

    Το "μουσταρδί φελιζολ" είναι αφρός πολυουρεθάνης, που τον κολλάει πάλι με αφρό πολυουρεθάνης.  Στο προηγούμενο βιντεο κόβει ένα ψυγείο βγάζει τη μόνωση την κάνει φέτες και τη χρησιμοποιεί. Εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν αντίστοιχα τα πάνελ πολυουρεθάνης.

    https://www.youtube.com/watch?v=bU6GOJTqgUo


    Επίσης νομίζω οτι χρησιμοποιεί παντού τη ρώσικη εποξική ED-20 
    http://www.hungarian-silicones.com/eng/epoxy_resins
    Journalisée
    Αντώνης Σπύρου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 204



    « Répondre #10 le: Mardi, 2 Juin 2020, 09:18:12 »

    Την Τεχνική αυτή την έχω δει στον Παράσχο εδω και χρόνια (Με την φόδρα)

    http://parasxosrc.gr/2004/07/01/%ce%b9%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b9%ce%bf%cf%82-2004-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%85%cf%88%ce%b7-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%ad%ce%bb%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b5-%cf%85%cf%86%ce%b1%cf%83%ce%bc/
    Journalisée
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #11 le: Samedi, 6 Juin 2020, 13:48:26 »

    Την τεχνικη με την πολυεστερικη φοδρα την εχω δουλεψει σε μεγαλο μοντελο
    στην ατρακτο του μια τεχνικη με απιστευτη αντοχη στον χρονο και στα χτυπηματα
    και απιστευτα οικονομικη 0,5 ευρω το μετρο την ειχα παρει... μειονεκτημα το αυξημενο
    βαρος και η τεχνικη δυσκολια σε σχεση με το μονοκοτ...


    * IMGP0973.JPG (168.43 Ko, 1200x900 - vu 489 fois.)
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #12 le: Mercredi, 10 Juin 2020, 05:43:56 »

    Καλημέρα στην παρέα.

    Την δεκαετία του 60, όταν μάθαινα τα κόλπα από τους παλιότερους, ντύναμε τα μεγάλα μοντέλα, αλλά και ανεμόπτερα, με ύφασμα ειδικά φιταγμένο για την εργασία αυτή. Το πιο φιλικό ήταν το μετάξι, το πιο δύσκολο στην τοποθέτηση ήταν το ναϋλον.
    Το κολλούσαμε - βρεγμένο με νερό- σε ανοικτές κατασκευές με βερνίκι νιτροκυτταρίνης. Όταν στέγνωνε το νερό ήταν τεντωμένα.  Τα φινίραμε επίσηε με ίδιο βερνίκι, στα τελευταία χέρια βάζαμε και αρκετό τάλκ για να κλείσουν οι πόροι.

    Ωραίες εποχές.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: Διάφορα υλικά κατασκευής αερομοντέλου
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.037 secondes avec 25 requêtes.