Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:54:42

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:54:42

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 20
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκευη Polaris Seaplane Parkflyer  (Letto 48195 volte)
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 67



    « Risposta #75 il: Lunedì, 26 Lug 2010, 23:52:01 »

    Μια ακόμη φώτο ...


    * Polaris16A.jpg (51.17 KB, 640x480 - visto 619 volte.)
    Loggato
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #76 il: Martedì, 27 Lug 2010, 18:27:59 »

    Καλησπέρα Lytrasm...  Χαμόγελο

    Μπορείς να μας πείς πόσα Watts έχεις κατανάλωση ?? Πολύ Ωραία η κατασκευή σου...  Wink
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #77 il: Martedì, 27 Lug 2010, 18:32:26 »

    Όντως πολύ καλό μπράβο!και ωραίο χρωματικό θέμα Thumbs up
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #78 il: Martedì, 27 Lug 2010, 22:08:14 »

    παρα πολυ ωραιο αλλα 800γρ δεν ειναι λιγο βαρυ??


    που σου ζυγισε και πως παει πτητικα??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 67



    « Risposta #79 il: Mercoledì, 28 Lug 2010, 00:52:37 »

    Καλησπέρα
    Deltaman /Mastelios /Ilias : Ευχαριστώ.

    Χρησιμοποιώ το μοτέρ 2212-06 με προπέλλα 6Χ4 και μπαταρία 3S 2200 mAh. Το μοτέρ αποδίδει 295 W με 23 Α μέγιστη κατανάλωση. Στην πτήση κυμαίνεται από 15 - 20 Α. Ο ESC  που χρησιμοποιώ είναι 35 Α και το μέγιστο φορτίο που δίνει ο κατασκευαστής για το μοτέρ είναι 30 Α. Με τπ βάρος που έχει το δικό μου ( 800 γρ.), η σχέση δύναμης βάρους είναι 0.8/1 αντι του 1.3/1 που το υπολογίζει ο κατασκευαστής του με βάρος 250 γρ. λιγότερο από το δικό μου. Παρόλα αυτά το έχω απογειώση από άσφαλτο, χώμα , γρασίδι με επιτυχία. Απογειώνεται σε λίγα μέτρα απλά με αυτό το βάρος δεν πετά με υψηλές ταχύτητες. Τα πτητικά χαρακτηριστικά του είναι τα καλύτερα που έχω σε μοντέλο. Απόλυτα σταθερό ακόμα και με 6 Br, προσέγγιση με υψηλή γωνία προσβολής και ελάχιστη ταχύτητα.


    Ζυγίζει ακριβώς εκεί που αναφέρει ο κατασκευαστής που είναι 19.5 cm από το σημείο που τοποθετούμε την βέργα carbon της πτέρυγας. Λόγω του μεγάλου χώρου της μπαταρίας , το έχω πετάξει με 1600 ,1800 και 2200 μπαταρία μεταβάλοντας την θέση της.
    Το βάρος προστέθηκε λόγω των ενισχύσεων που έχω κάνει εσωτερικά αλλά και εξωτερικά όπως η ενίσχυση στην βάση του πυλώνα του κινητήρα. Επίσης λόγω της επικάλυψης με oracpver.
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #80 il: Lunedì, 2 Ago 2010, 07:12:39 »

    Lytrasm καλημερα

    μπορεις να μας δειξεις σε μια πιο κοντινη φωτογραφια ή να μας εξηγησεις τι ακριβως εχεις κανει στην στηριξη της βαση ς του μοτερ??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 67



    « Risposta #81 il: Lunedì, 2 Ago 2010, 10:13:08 »

    Lytrasm καλημερα

    μπορεις να μας δειξεις σε μια πιο κοντινη φωτογραφια ή να μας εξηγησεις τι ακριβως εχεις κανει στην στηριξη της βαση ς του μοτερ??

    Ilias Καλημέρα

    Οπως θα παρατηρήσεις στις φώτο, εχουν κολληθεί αντιρίδες απο κάρμπον για την στήριξη του πάΪλον και την αποφυγή ταλαντώσεων κατά την διάρκεια της πτήσης. Επιπροσθέτως εχει επεκταθεί η χρήση του κοντρα πλακέ στην επιφάνεια που φαίνεται στην φωτογραφία καθώς και από την κάτω επιφάνεια. Αυτό επειδή αν παρατηρήσεις το αδύνατο σημείο του αεροπλάνου είναι το σημείο στήριξης του κάθετου σταθερού με την άτρακτο. Κατά την αποψη μου το μικρό κομμάτι κόντρα πλακέ το οποίο δίνουν τα σχέδια δεν επαρκεί, ειδικότερα αν το μοντέλο σου βγεί λίγο βαρύτερο.
    Θα παρατηρήσεις ότι τα σέρβο έχουν τοποθετηθεί από την πάνω μεριά για ευκολότερη πρόσβαση, είναι χαζό να κόψεις το μοντέλο αν κάποιο σέρβο χαλάσει και παράλληλα δεν επιρεάζεις την στεγανότητα του κάτω μέρους. Το ίδιο έχει γίνει με το σέρβο του πηδαλίου υψους βάθους. Εχει τοποθετηθεί για τον ίδιο λόγω απ' έξω. Φαντάζεσαι να κόβεις το ατρακτίδιο του ΄πάΪλον του κινητήρα για να αλλάξεις σέρβο?
    Μιχάλης Χαμόγελο
    « Ultima modifica: Lunedì, 2 Ago 2010, 18:12:45 da Lytrasm » Loggato
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 67



    « Risposta #82 il: Lunedì, 2 Ago 2010, 10:35:30 »

    φωτο 1


    * foto1.jpg (45.6 KB, 640x480 - visto 448 volte.)
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #83 il: Lunedì, 2 Ago 2010, 11:39:47 »

    ευχαριστω για την ενημερωση

    οσο αφορα τα σερβο εγω τα εβαλα απο κατω οπως ο σχεδιαστης . Η δικη σου λυση τελικα φαινεται πιο πρακτικη
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 67



    « Risposta #84 il: Lunedì, 2 Ago 2010, 16:14:06 »

    Αλλες δύο φωτο με λεπτομεριες


    * 2f.jpg (48.47 KB, 480x640 - visto 405 volte.)

    * 3f.jpg (54.82 KB, 640x480 - visto 405 volte.)
    Loggato
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 67



    « Risposta #85 il: Lunedì, 2 Ago 2010, 17:59:24 »

    και ένα βιντεάκι με απογείωση από τραχιά άσφαλτο
    http://www.youtube.com/watch?v=e-vCSfWqEvg   
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #86 il: Lunedì, 2 Ago 2010, 20:05:43 »

    απλα τελειο Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #87 il: Giovedì, 5 Ago 2010, 22:37:02 »

    χθες εγιναν μικρες δοκιμες με το νεο μοτερ σε μια μικρη λιμνη .

    Οι εντυπωσεις μεσα στο νερο ηταν οτι πλεον εχω την δυναμη να απογειωθω αλλα τραβαει λιγο αριστερα
    Πιθανον καποιος πλωτηρας να μπηκε λιγο στραβα

    Εγιναν και μικρες προσπαθειες απογειωσης αλλα επειδη ο χωρος ηταν ακαταλληλος στον αερα δεν πεταξε

    βεβαιαι απο το νερο εβγαινε αλλα το κατεβαζα αμεσως

    σε λιγες μερες θα γινει παλι δοκιμη σε καταλληλο χωρο για να δω πτητικα τι γινεται

    Προς το παρον μπηκαν χρωματα για να γινει πιο ωραιο


    * DSC0015800.JPG (21.67 KB, 410x308 - visto 370 volte.)

    * DSC0015900.JPG (21.92 KB, 410x308 - visto 352 volte.)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #88 il: Giovedì, 5 Ago 2010, 23:12:14 »

    Μιας και θα μπείς στην διαδικασία αλλαγής μοτέρ, βάλε και λίγο
    χρώμα στην υπόθεση να γίνει ακόμα πιο κουκλί!!!   Thumbs up  Wink

    Πράγματι έγινε πολύ κουκλί, φτου φτου, καλές πτήσεις με πάντα καλές προσθαλασσώσεις.   Cheesy  Thumbs up  Thumbs up
    Loggato
    megasmbg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 66


    Πλαγιά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!


    « Risposta #89 il: Venerdì, 6 Ago 2010, 02:01:45 »

    Ηλία πανέμορφο!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Καλές πτήσεις τώρα!!!!!! Με το καλό να το ευχαριστηθείς!!!!!!!!

    Θέλουμε όμως βίντεο..!!!!!!!!!!!!!!!  Wink Wink Wink

    (Εκεί που σου τραβάει αριστερά έπαιξες καθόλου με το Rudder ή τα Ailerons ? μήπως και έρθει?)
    Loggato
    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Κατασκευη Polaris Seaplane Parkflyer
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 25 queries.