Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:35:38

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:35:38

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4 5 6 ... 37     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Gelesen 126182 mal)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #30 am: Mittwoch, 20 Aug 2014, 22:59:41 »

    Το επόμενο το βλέπω για TopFlite... Νομίζω το Corsair θα με περιμένει...
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #31 am: Donnerstag, 21 Aug 2014, 20:12:11 »

    Μπορεί εκ πρώτης όψεως τα σκέλη/καλύμματα να φαίνονταν ότι πέφτουν ακριβώς, αλλά στην πραγματικότητα υπήρχε 1-2mm "σκαλοπάτι" μεταξύ της κάτω επιφάνειας του φτερού και του καλύμματος στη θέση ανάσυρσης...

    Αυτό γίνονταν διότι οι τροχοί της Williams είναι φαρδύτεροι από του κίτ και έτσι τα αξονάκια "χτυπάνε" στις φωλιές (δηλ. πρίν τερματίσει μηχανικά η μπουκάλα). Για να λυθεί αυτό, οι πλήμνες των τροχών σκάφτηκαν με αλεζουάρ 10mm για να "θαφτεί" το κεφάλι του άξονα και να κερδηθούν αυτά τα 1-2mm. Ευτυχώς η williams ακολουθεί την Αμερικάνικη τακτική του overbuilding - οπότε υπήρχε ψωμί στα hubs.

    Οι φωτό (αν και όχι τόσο ενδεικτικές - sorry) τα λένε πιο εύκολα..


    * DSC_3355.jpg (15.14 KB, 640x426 - angeschaut 727 Mal.)

    * DSC_3354.jpg (70.04 KB, 426x640 - angeschaut 729 Mal.)

    * DSC_3359.jpg (24.77 KB, 640x426 - angeschaut 715 Mal.)

    * DSC_3358.jpg (15.15 KB, 640x426 - angeschaut 719 Mal.)
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 21 Aug 2014, 20:23:43 von hpergm » Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #32 am: Donnerstag, 21 Aug 2014, 20:21:48 »

    Προχωράμε στις scale μετατροπές των τροχών. Οι Williams είναι ένας επαρκής καμβάς προκειμένου να προσεγγιστούν οι πραγματικοί.
    Εάν εξαιρέσει κανείς το διαφορετικό προφίλ του τροχού, τότε με την πρόσθεση μικρών εξάγωνων βιδών και της βαλβίδας πλήρωσης αέρα, ακολουθούμενη από το ανάλογο βάψιμο, θα έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα.

    Ξεκινάμε με το μαρκάρισμα για τις 12 βίδες. Αυτό έγινε με τη βοήθεια ειδικού μοιρογνωμονίου για radii (υπερ-χρήσιμο, απομεινάρι από τα... φοιτητικά μας χρόνια, πρίν το AutoCAD), το οποίο και διευκόλυνε αφάνταστα τη δουλειά καθότι έτυχε να είναι στο σωστό μέγεθος!.


    * DSC_3360.jpg (45.88 KB, 640x426 - angeschaut 698 Mal.)

    * DSC_3362.jpg (18.94 KB, 640x426 - angeschaut 690 Mal.)
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 21 Aug 2014, 20:38:32 von hpergm » Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #33 am: Donnerstag, 21 Aug 2014, 20:37:51 »

    Στη συνέχεια, δοκιμάσαμε την... τύχη μας.
    Ο πραγματικός τροχός έχει μία εσοχή για τη βαλβίδα πλήρωσης.
    Οι "ακριβοί" scale τροχοί την αναπαριστούν πολύ πειστικά:
    http://www.glennis.com/fw190soliddetgal.htm
    http://www.djaerotech.com/dj_product/scale_img/opt_wheels.jpg

    Επειδή δε βρήκαμε κανέναν στα ξένα fora να έχει δοκιμάσει να φτιάξει κάτι τέτοιο στους (κατά πολύ φθηνότερους) Williams #12200, είπαμε να ρισκάρουμε το σέτ των τροχών μας δοκιμάζοντας να φάμε με dremel μια τέτοια εσοχή - ελπίζοντας ότι το χορταστικό πάχος της ζάντας θα ήταν αρκετό για κάτι τέτοιο.

    Το Dremel βγήκε και.... πιάσαμε τζακπότ! Η ζάντα είχε αρκετό πάχος να δώσει αληθοφάνεια στην εσοχή χωρίς να ξετρυπήσει.
    Στη συνέχεια τρυπήσαμε τις τρύπες οδηγούς για τα βιδάκια με τρυπάνι 1.5mm.

    Αφού έγιναν και οι 2 τροχοί, σειρά είχε λίγος στόκος πρίν το αστάρωμα.


    * DSC_3363.jpg (28.15 KB, 640x426 - angeschaut 721 Mal.)

    * DSC_3365.jpg (30.77 KB, 640x426 - angeschaut 691 Mal.)

    * DSC_3366.jpg (25.83 KB, 640x426 - angeschaut 678 Mal.)

    * DSC_3367.jpg (40.71 KB, 640x426 - angeschaut 710 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #34 am: Donnerstag, 21 Aug 2014, 20:45:28 »

    Συνέχεια με το αστάρωμα. Μασκαρίστηκαν τα ελαστικά (δε... βγαίνουν!) πρίν πέσει το αστάρι.


    * DSC_3368.jpg (42.05 KB, 640x426 - angeschaut 714 Mal.)

    * DSC_3369.jpg (45.73 KB, 640x426 - angeschaut 709 Mal.)

    * DSC_3371.jpg (49 KB, 640x426 - angeschaut 682 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #35 am: Samstag, 23 Aug 2014, 19:42:11 »

    Ήρθε η ώρα για την τοποθέτηση των κλασσικών παξιμαδιών ("beadlocks") των ζαντών του FW190.
    http://walkarounds.scalemodels.ru/v/walkarounds/avia/before_1950/fw-190a8/FW_190A-8_0045.jpg
    Όπως προαναφέρθηκε παραπάνω, είχαν παραγγελθεί ειδικά εξάγωνα βιδάκια από Αμερική για να μπούν πάνω στους Williams.
    Όμως, τα αθάνατα ΕΛΤΑ μάλλον έχουν άδεια για όλο τον Aύγουστο και η άδειά μας τελειώνει σύντομα. Αποφασίσαμε να βρούμε εναλλακτική μπάς και προλάβουμε.

    Οπότε κάνοντας μια επιδρομή στο parts box, βρήκαμε βιδάκια και παξιμαδάκια 2mm που είχαν περισσέψει από hornάκια ARF τα οποία είχαμε απορρίψει από άλλες κατασκευές.
    Αυτά ήταν ή τέλεια scale λύση, δεδομένου ότι συμβαίνει να πέφτουν "ακριβώς" στην κλίμακα.

     Η τεχνική που αναπτύχθηκε για γρήγορη και επιτυχημένη ολοκλήρωση της διαδικασίας ήταν η εξής:
    - Περνάμε 2,3,4 παξιμάδια σε μία βίδα 2mm - όσο μακρύτερη η βίδα, τόσο περισσότερα.
    - Βιδώνουμε τη βίδα με κατσαβίδι μέσα στην τρύπα της ζάντας που έχουμε ανοίξει με τρυπάνι 1.5mm μέχρι να "σφίξει" - αλλά χωρίς να αρχίσει να σπρώχνει το λάστιχο από την άλλη.
    - Βάζουμε μια σταγόνα λεπτή CA για να ασφαλίσει η βίδα με τη ζάντα και βιδώνουμε το πρώτο παξιμάδι κόντρα με τη ζάντα ώστε να πιάσει και αυτό στη CA που έχει μείνει πάνω στο σπείρωμα η/και στη ζάντα. Ελπίζουμε ότι έτσι θα ασφαλίσουν τα βιδάκια μόνιμα και δε θα τα χάνουμε στις απο-προγειώσεις.
    - Κόβουμε το σπείρωμα πάνω από το παξιμάδι.
    - Λειαίνουμε με Dremel σε μέτριες στροφές για να μην ανεβάσει θερμοκρασία το μέταλλο και λιώσει το πλαστικό (η βίδα... πετάγεται!  Στριφογύρισμα ματιών)
    - Παίρνουμε την υπόλοιπη βίδα, λειαίνουμε την κομμένη άκρη με το Dremel και επαναλαμβάνουμε στην επόμενη τρύπα εώς ότου "τελειώσει" η βίδα.

    Ο λόγος να γίνει η εργασία με αυτή τη σειρά είναι προκειμένου να μένει το κεφάλι πάνω στη βίδα διότι αλλιώς χρειάζεται μυτοτσίμπιδο για να γυρίσει στο παρθένο πλαστικό με αποτέλεσμα ζημιές στο σπείρωμα. Επίσης, εάν κοπεί το σπείρωμα πρίν μπει παξιμάδι πάνω, τότε αυτό δε "περνάει" εύκολα (λόγω γρεζιών κοψίματος ή του πιασίματος με το μυτοτσίμπιδο) και στρίβει η βίδα μέσα στο πλαστικό.


    * DSC_3385.jpg (20.39 KB, 640x426 - angeschaut 646 Mal.)

    * DSC_3387.jpg (31.61 KB, 640x426 - angeschaut 688 Mal.)
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 28 Aug 2014, 11:55:57 von hpergm » Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #36 am: Sonntag, 24 Aug 2014, 02:30:45 »

    Πολύ καλή κατασκευή και ιδέα για τις βίδες! Εγώ περιμένω τις δικές μου και θα τις παραλάβω Τρίτη. Θέλω να δω και τι θα κάνεις για βαλβίδα!!
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #37 am: Sonntag, 24 Aug 2014, 13:17:07 »

    Παναγιώτη, ευχαριστούμε - ελπίζουμε να σου χρησιμεύσει καμιά ιδέα για τη δική σου κατασκευή... Εμείς θα αντιγράψουμε πολλές δικές σου!

    Η βαλβίδα είναι μια ωραία πρόκληση.
    Το εύκολο είναι να "φυτέψει" κανείς ένα μικρό μήκος σπειρώματος (πάλι από βίδα 2mm) και να μείνει εκεί.
    Εμάς μας ήρθε μια άλλη ιδέα: επειδή έχουμε αποφασίσει να αντικαταστήσουμε όλα τα πλαστικά "Τ" του συστήματος αέρα από το Air Kit της Robart (βλ. φωτό του Post Νο.7, Σελ. 1) με μπρούτζινα, βρήκαμε κάτι χρήσιμο να κάνουμε με τα πλαστικά.

    Οι φωτό μιλάνε μόνες τους...
    Το τρυπανάκι που χρειάζεται είναι 2mm και μια σταγόνα CA για fixing.


    * DSC_3389.jpg (28.99 KB, 640x426 - angeschaut 611 Mal.)

    * DSC_3390.jpg (32.24 KB, 640x426 - angeschaut 612 Mal.)

    * DSC_3391.jpg (22.02 KB, 640x426 - angeschaut 597 Mal.)

    * DSC_3392.jpg (18.62 KB, 640x426 - angeschaut 607 Mal.)
    « Letzte Änderung: Sonntag, 24 Aug 2014, 13:32:36 von hpergm » Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #38 am: Sonntag, 24 Aug 2014, 13:26:19 »

    Με το αστάρωμα, αρχίσουν να μοιάζουν λιγότερο "ετοιματζίδικες" και περισσότερο scale.


    * DSC_3393.jpg (21.99 KB, 640x426 - angeschaut 598 Mal.)

    * DSC_3394.jpg (26.43 KB, 640x426 - angeschaut 655 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #39 am: Sonntag, 24 Aug 2014, 18:07:14 »


    Η βαλβίδα είναι μια ωραία πρόκληση.
    Το εύκολο είναι να "φυτέψει" κανείς ένα μικρό μήκος σπειρώματος (πάλι από βίδα 2mm) και να μείνει εκεί.
    Εμάς μας ήρθε μια άλλη ιδέα: επειδή έχουμε αποφασίσει να αντικαταστήσουμε όλα τα πλαστικά "Τ" του συστήματος αέρα από το Air Kit της Robart (βλ. φωτό του Post Νο.7, Σελ. 1) με μπρούτζινα, βρήκαμε κάτι χρήσιμο να κάνουμε με τα πλαστικά.

    Οι φωτό μιλάνε μόνες τους...
    Το τρυπανάκι που χρειάζεται είναι 2mm και μια σταγόνα CA για fixing.

    Χμμμμ...μου αρέσει...!!!!!!!!!
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #40 am: Freitag, 29 Aug 2014, 15:55:17 »

    Μετά από το αστάρωμα, σειρά είχε το βάψιμο. Οι ρόδες βάφτηκαν με Engine Gray της Testors. Η επιλογή έναντι του μαύρου έγινε για να αναδείξει τις λεπτομέρειες.
    (Εάν οι βίδες δεν είχαν βαφτεί, μπορεί και να τους βάφαμε μαύρους).

    Η βαλβίδα βάφτηκε copper/gold, ενώ μπήκε και η χαρακτηριστική κόκκινη γραμμή που δείχνει εάν το ελαστικό γλιστράει πάνω στα beadlocks.
    Τέλος, έγινε ένα απαλό στεγνό πινέλο με ασημένιο.
    Δε μπήκε βερνίκι - ελπίζω να μη χρειαστεί...!

    Τέλος με τις ρόδες... σειρά, οι πόρτες!


    * DSC_3413.jpg (32.17 KB, 640x426 - angeschaut 467 Mal.)

    * DSC_3414.jpg (37.27 KB, 640x426 - angeschaut 459 Mal.)

    * DSC_3415.jpg (24.16 KB, 640x426 - angeschaut 452 Mal.)

    * 862five.jpg (58.5 KB, 393x553 - angeschaut 430 Mal.)
    « Letzte Änderung: Freitag, 29 Aug 2014, 19:19:59 von hpergm » Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #41 am: Freitag, 29 Aug 2014, 16:09:47 »

    Έκτορα το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!! Ειδικά η βαλβίδα έδειξε πάρα πολύ! Σκέφτομαι να περάσω μέσα από τη βαλβίδα ψιλή βίδα για να φαίνεται στο τέλος το πάσο της βαλβίδας. Πάντως το χρώμα της ζάντας θα το προτιμούσα πιο σκούρο! Δε μου λες να κάνουμε κάτι με το λάστιχο;; Σκέφτομαι να το βάλω στο δράπανο και με χαμηλές στροφές να το χαράξω 4 παράλληλες γραμμές με το dremel. Λες να πετύχει ή θα κλαίω το λάστιχο;
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #42 am: Freitag, 29 Aug 2014, 16:26:36 »

    Σκεφτήκαμε και εμείς το βιδάκι για τη βαλβίδα - όχι τίποτε άλλο, αλλά για να τη βαστάει γερά μέσα (τώρα είναι κολλημένη απλά).
    Εάν το δοκιμάσεις και "δείξει" τότε μπορεί να ζηλέψουμε και να το κάνουμε και εμείς!

    Για το λάστιχο. Κατ' αρχάς θέλει λίγο τρίψιμο με white spirit για να καθαρίσει καλά (λειώνει ελαφρά...!).

    Σε restorations των FW190 βλέπεις μόνον καραφλά λάστιχα, οπότε δεν είμαστε πολύ εκτός... Επίσης, οι γραμμές θα κάνουν το λάστιχο να έχει καλή πρόσφυση στις πλαϊνές φορτίσεις με αποτέλεσμα στραβώματα του gear στα ground loops. Προτιμούμε το slick να ... γλιστράει λίγο και έτσι να προφυλάσσει από στραβώματα και τουμπαρίσματα.

    Εάν κάποιος θέλει να "το τραβήξει", τότε θα προτείναμε αρνητικό μασκάρισμα της μάρκας του ελαστικού ("Continental") και πέρασμα με... αερογράφο αμμοβολής!

    Τέλος, το κυρίαρχο χρώμα των ζαντών είναι ως επί το πλείστον το μαύρο.. Αλλά υπάρχουν και αεροπλάνα με RLM66 (dark grey). Εάν τις βάψεις μαύρες πιστεύω ότι θα χαθεί η λεπτομέρεια με την οποία ασχολούμαστε...


    * 190-2-600x398.jpg (84.33 KB, 600x398 - angeschaut 406 Mal.)

    * Fw_190D-12.jpg (45.36 KB, 640x423 - angeschaut 426 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #43 am: Samstag, 30 Aug 2014, 17:06:45 »

    Όποιος έχει φτιάξει FW190, καταλαβαίνει αμέσως για ποιο λόγο γίνεται η παρακάτω μετατροπή...


    * DSC_3419.jpg (53.34 KB, 640x426 - angeschaut 361 Mal.)

    * DSC_3422.jpg (39.78 KB, 640x426 - angeschaut 344 Mal.)

    * DSC_3421.jpg (33.69 KB, 640x426 - angeschaut 373 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #44 am: Samstag, 30 Aug 2014, 17:13:13 »

    Για... εμάς τους υπόλοιπους, η υπόθεση έχει ως εξής:
    - Τα oleos των retracts έχουν διαδρομή μεγαλύτερη από την ακτίνα του τροχού που εξέχει κάτω από τις πόρτες..
    - Αυτό σημαίνει ότι σε μια βαριά προσγείωση, τα καλύμματα των σκελών θα έρθουν σε επαφή με το διάδρομο. Τότε... κλάφτα! Είτε θα σπάσουν είτε το μοντέλο θα κάνει ground loop με πολλά χιλιόμετρα. Πάει το ακροπτερύγιο, το rudder, η καλύπτρα, κλπ...
    - Οπότε πρέπει να γίνει μετατροπή και το κάτω μέρος της πόρτας να μετακινείται με το oleo...

    1η κίνηση είναι να βάλουμε σύστημα στερέωσης του κάτω κομματιού του καλύμματος πάνω στην πλήμνη του oleo.
    Αυτό κόπηκε από γαλβανιζέ λαμαρίνα 0.8mm και κολλήθηκε με εποξική μετάλλων κατευθείαν επάνω στην πλήμνη, αφότου το χρώμα αφαιρέθηκε και οι επιφάνειες έμειναν "παρθένο μέταλλο".
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Seiten: 1 2 [3] 4 5 6 ... 37     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.