Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:05:06

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:05:06

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 40
    Totale: 41
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Kαυσωνας και τηλεκατευθυνση  (Letto 5153 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #15 il: Lunedì, 23 Giu 2008, 20:45:53 »

    Νίκο τα έχεις μπερδέψει λίγο.

    Αν δεν βάλεις περισσότερο νιτρομεθάνιο, απ' ότι τον κρύο καιρό, θα κλείσεις την βελόνα για να έρθει η σχέση αέρα/ υγρού στην ίδια αναλογία.
    Με το περισσότερο νιτρομεθάνιο, το μίγμα πρέπει να γίνει πιό πλούσιο, άρα μπορεί να την κλείσεις λιγότερο, να την αφήσεις στην ίδια θέση, ή και να την ανοίξεις. Δεν υπάρχει κανόνας από μακρυά.

    Το μεγαλύτερο βήμα δεν το βάζουμε στην υπερθέρμανση, απλά το βάζουμε όταν είνα αραιός ο αέρας για να μετατοπίζει μεγαλύτερη μάζα η έλικα απ' ότι με το καθημερινό βήμα.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #16 il: Lunedì, 23 Giu 2008, 21:23:17 »

    Θείε Γιάννη

    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, αν αφήσω το ίδιο καύσιμο, 5%, θα πρέπει να κλίσω την βελόνα ώστε η αναλογία αέρα-καυσίμου να είναι 50-50. Αυτό γιατί ο θερμός αέρας εισρέεται σε μικρότερη ποσότητα από ότι ο κρύος, όπου είχα την προηγούμενη ρύθμιση.

    Με το 10-15% κάνω την ρύθμιση όπως θέλω(πλούσιο ή φτωχό). Σωστά ή δε χαμπαριάζω τίποτα; laugh
    Loggato
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 296



    « Risposta #17 il: Martedì, 24 Giu 2008, 02:40:28 »

    Είχα στο μυαλό μου ότι με η ζέστη βοηθάει και κάπου. Το θερμότερο μίγμα έχει καλύτερη απόδοση καύσης.

    Κατα πόσο μας βοηθάει αυτό? Πρέπει να το συνυπολογίζουμε, ή είναι αμελητέο σε σύγκριση με την απώλεια ισχύως από τους υπόλοιπους παράγωντες?
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #18 il: Martedì, 24 Giu 2008, 07:16:38 »

    Είχα στο μυαλό μου ότι με η ζέστη βοηθάει και κάπου. Το θερμότερο μίγμα έχει καλύτερη απόδοση καύσης.

    Κατα πόσο μας βοηθάει αυτό? Πρέπει να το συνυπολογίζουμε, ή είναι αμελητέο σε σύγκριση με την απώλεια ισχύως από τους υπόλοιπους παράγωντες?

    Η μεγαλύτερη απόδοση εξαρτάται από την ΔΙΑΦΟΡΑ θερμοκρασίας μεταξύ του εισερχόμενου μίγματος και εξερχόμενων καυσαερίων.
    Εν γένει η υψηλή θερμοκρασία του εισερχόμενου μίγματος μεθανόλης είναι αρνητικός παράγοντας στην απόδοση.
    Γιά άλλα καύσιμα, όπως το πετρέλαιο, ισχύει μεν το παραπάνω, αλλά πρέπει να έχουν ανεβάσει τη θερμοκρασία στην περιοχή που το μίγμα τους με τον αέρα είναι αναφλέξιμο.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #19 il: Martedì, 24 Giu 2008, 07:27:08 »

    Θείε Γιάννη

    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, αν αφήσω το ίδιο καύσιμο, 5%, θα πρέπει να κλίσω την βελόνα ώστε η αναλογία αέρα-καυσίμου να είναι 50-50. Αυτό γιατί ο θερμός αέρας εισρέεται σε μικρότερη ποσότητα από ότι ο κρύος, όπου είχα την προηγούμενη ρύθμιση.

    Με το 10-15% κάνω την ρύθμιση όπως θέλω(πλούσιο ή φτωχό). Σωστά ή δε χαμπαριάζω τίποτα; laugh

    Στην πρώτη παράγραφο, τα λες σωστά, εκτός από το ότι η αναλογία αέρα καυσίμου είναι 50-50. Διάβασε το βιβλίο μου να δεις την αναλογία αναφλέξιμου μίγματος αέρα μεθανόλης.

    Στην δεύτερη παράγραφο δεν είναι θέμα "όπως θέλω" , αλλά τι σου ζητάει ο κινητήρας εκείνη την στιγμή.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #20 il: Martedì, 24 Giu 2008, 10:05:45 »

    Γιουχου!!!!!! Κατάλαβα.

    Ευχαριστώ για τη βοήθεια Thumbs up.
    Loggato
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Moderatori: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Topic: Kαυσωνας και τηλεκατευθυνση
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.028 secondi con 24 queries.