Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 15:11:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 15:11:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:21]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304513
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 21
    Συνολικά: 23
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!  (Αναγνώστηκε 16201 φορές)
    Νίκος Νταναβάρας
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 126



    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 26 Απρ 2021, 11:21:19 »

    .


    * τελικο 2.jpg (35.95 KB, 525x394 - εμφανίστηκε 429 φορές.)

    * τελικο 3.jpg (44.79 KB, 525x393 - εμφανίστηκε 423 φορές.)
    Καταγράφηκε

    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 26 Απρ 2021, 12:28:10 »

    Γεια καποιον που θέλει  να ασχοληθεί και να φταίξει κανα δυο ,τρία , τέσσερα  Grin ανεμόπτερα ή αεροπλάνα , δεν ειναι κακη ιδέα  να αρχίσει να μαζευει  και να φτιάχνει εργαλεία . Σιγουρά δεν γινεται από την μια μερα στην άλλη , ειδικά εποχές που οι περισσότεροι έχουν οικονομικά προβλήματα . Αλλά π.χ.  ενα μοτέρ απο παλιό ψυγείο ισως να μπορέσεις να  βρεις με ελάχιστο ή και καθόλου κόστος. Αλλά κι ενα μοτέρ ψυγείου  καινουργιο  το πήρα 35€ .  Θελω να πω με στοχο σιγα σιγα βρισκόμαστε  με πραγματάκια που πάνε τις κατασκευές μας ενα βήμα παραπέρα.  ο Αντώνης εδειξε οτι γινεται και με φτηνά υλικά . π.χ. δεν χρειάζεται να τρέχουμε να βρούμε mylar καθως και με διαφάνεια γινεται . Οχι οτι το mylar ειναι ακριβό . Αν πας σε καποιον που κανει περιελίξεις μοτερ σιγουρα εχει και δεν ειναι ακριβό .

    Ναι καλό είναι αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά να τα μαζέψει λίγα-λίγα, συμφωνώ.
    Η δική μου η περίπτωση ήταν απλά να πάρω μια γεύση από bagging χωρίς να ξοδέψω κάτι σημαντικό. Ήθελα να δοκιμάσω το foam αλλά δεν είχα τα υλικά και μου φαίνονταν και αρκετά περίπλοκη διαδικασία με το μηχάνημα κοπής, τις σακούλες, την προετοιμασία, τις κόλλες γύρω γύρω από την σακούλα, και τους περιορισμούς του COVID κτλ..

    Το vacum με τις σακούλες αποθήκευσης ρούχων είναι πιστοποιημένη διαδικασία (δείτε το βίντεο παρακάτω)...Όταν το έψαχνα μέσω YT δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό και θεώρησα ότι ανακάλυψα τον τροχό!! Με το που ανέβασα το πρώτο μου βιντεάκι στην πρώτη μου απόπειρα, εμφανίστηκε από το YT ως προτεινόμενο το παρακάτω βίντεο:
    Δείτε το!!! από την μέση ή και από την αρχή, και όπως λέει και το παλικάρι "γενικά επιτυγχάνουν το ιδανικό 20% κενό αέρος" και σε σχέση με τα επαγγελματικά εργαλεία η διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα είναι σχεδόν μη ανιχνεύσιμη!!!!!!!!!!!!!!!!

    https://youtu.be/cj26c3V54SQ?t=627

    Σχετικά με το Mylar η επιλογή που έκανα δεν είναι τυχαία.. Το πάχος του φακέλου είναι 0.16χιλ, ενώ συνήθως χρησιμοποιούνται 0.5-0.7χιλ. Το 0.16χιλ είναι συμβατό με την σακούλα αποθήκευσης και την ηλεκτρική σκούπα καθώς πιο παχύ θα δυσκολευόταν να το προσαρμόσει στο φτερό.

    Επίσης με την σακούλα αποθήκευσης, έχεις την δυνατότητα να ανοίξεις την σακούλα ανα πάσα στιγμή για μικρο διορθώσεις και να την ξανακλείσεις!!

    Και είναι και επαναχρησιμοποιούμενη.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 26 Απρ 2021, 12:52:18 από afilos » Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 26 Απρ 2021, 13:27:15 »

      kaλημερα
    μια απορια για το βιντεο που φταχνεις το φτερο στη σακουλα  1) το περνας γιαλι και μονο από πανω η  και από κατω?
       2) μετα βαζεις το πανω αρνητικο με ένα βιβλιο   το κατω αρνητικο το χρησιμοποιείς καθολου?
     εγω στις κατασκευες χρησιμοποιω  τα αρνητικα και αφουεμποτισω  εποξυ   βαζω το φτερο μεσα σε δυο ζελατίνες γιατι το μυλαρ είναι πανακριβο και κατοπιν ολο το φτερο τοποθετειται αναμεσα σε δυο κοντρα πλακε και σφιγκω με σφικτήρες ξυλου
     το μειονέκτημα είναι ότι εάν δεν εχει εμποτιστεί καλα το φτερο η επιφανεια δεν βγαινει γιαλυστερη και σε καποιες μεριες  πλεοναζει υλικο και το αποτέλεσμα είναι βαρυτερο σε σχεση με την αντλια
     με την σκουπα ειδα ότι την εφαρμόζεις για πολυ λιγο φτανει αυτό για να απομακρυνθει η επιπλέον εποξυ?


    * IMG_3708.JPG (86.49 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 408 φορές.)
    Καταγράφηκε
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 26 Απρ 2021, 13:45:24 »

     kaλημερα
    μια απορια για το βιντεο που φταχνεις το φτερο στη σακουλα

    1) το περνας γιαλι και μονο από πανω η  και από κατω?
    Ότι κάνω από πάνω κάνω και από κάτω απλά το δείχνω μια φορά στο βίντεο

    2) μετα βαζεις το πανω αρνητικο με ένα βιβλιο   το κατω αρνητικο το χρησιμοποιείς καθολου?
    Σε αυτή την κατασκευή δεν υπάρχει κάτω αρνητικό, είναι επίπεδη η κάτω επιφάνεια! Είναι για ευκολία κατασκευής και διότι η αεροτομή είναι υπολογισμένη για επίπεδη κάτω επιφάνεια. Το πάνω αρνητικό μπορείς να μην το χρησιμοποιήσεις και καθόλου αν χρησιμοποιήσεις μαλακού εξώφυλλου βιβλία σε όλο το μήκος του φτερού και κυρίως στο TE.

    εγω στις κατασκευες χρησιμοποιω  τα αρνητικα και αφουεμποτισω  εποξυ   βαζω το φτερο μεσα σε δυο ζελατίνες γιατι το μυλαρ είναι πανακριβο και κατοπιν ολο το φτερο τοποθετειται αναμεσα σε δυο κοντρα πλακε και σφιγκω με σφικτήρες ξυλου.
    Οι ζελατίνες που χρησιμοποιώ εγώ (Πολυπρεπιλένιο PP) κοστίζουν 0,4€ το τεμάχιο και για όλο το αεροπλάνο χρησιμοποίησα 4φύλλα, οπότε 1,6€. Το βάρος το βάζουμε για να διατηρηθεί ευθεία το φτερό και να μην στραβώσει, και όχι για να αποστραγγίξει η εποξικη.

    το μειονέκτημα είναι ότι εάν δεν εχει εμποτιστεί καλα το φτερο η επιφανεια δεν βγαινει γιαλυστερη και σε καποιες μεριες  πλεοναζει υλικο και το αποτέλεσμα είναι βαρυτερο σε σχεση με την αντλια
    με την σκουπα ειδα ότι την εφαρμόζεις για πολυ λιγο φτανει αυτό για να απομακρυνθει η επιπλέον εποξυ?
    Εαν πλεονάζει υλικό είναι γιατί χρησιμοποιείς πολύ, η αντλία και η σκούπα κάνουν την ίδια δουλειά, δηλαδή ασκούν πίεση για να εφαρμόσει καλά το γυαλί στον αφρό. Η σκούπα ρουφάει τον αέρα απο την σακούλα και γιαυτό επαρκούν μόνο μερικά δεύτερα, από κει και πέρα διατηρείται το κενό αέρος στην σακκούλα μέχρι η κόλλα να ωριμάσει. Κόλλα θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τόσο όσο χρειάζεται για να μουσκέψει το γυαλί. Κάποιοι την σκουπίζουν κιόλας πιέζοντας χαρτί υγείας, εγώ όμως φροντίζω απλά να εφαρμόσω τόση κόλλα όση χρειάζεται με το ρολλό.


    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 26 Απρ 2021, 13:49:03 »

    Καλά, τέτοιο θηρίο φτερό δεν πρόκειται να χωρέσει σε καμιά σακούλα αποθήκευσης ρούχων. Cheesy
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Παρασκευή, 30 Απρ 2021, 22:52:03 »

    Και εδώ ο Peter απο την Ουγγαρία (το πνευματικό μου παιδί) επί το έργον...

    https://www.youtube.com/watch?v=-at8vqe9Eng



    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 30 Απρ 2021, 23:34:48 από afilos » Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 72


    « Απάντηση #51 στις: Δευτέρα, 3 Μάι 2021, 13:52:33 »

    Κοιτάζοντας τώρα ένα site με διάφορα συνθετικά υλικά σκέφτηκα αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί Kevlar αντί για Carbon στις ενισχύσεις? Ή μίξη και των 2.
    Για μεγαλύτερη αντοχή?

    Ή μήπως είναι πιο ακριβό και πιο βαρύ?
    Καταγράφηκε
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #52 στις: Δευτέρα, 3 Μάι 2021, 14:26:43 »

    Κοιτάζοντας τώρα ένα site με διάφορα συνθετικά υλικά σκέφτηκα αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί Kevlar αντί για Carbon στις ενισχύσεις? Ή μίξη και των 2.
    Για μεγαλύτερη αντοχή?

    Ή μήπως είναι πιο ακριβό και πιο βαρύ?

    Το carbon είναι ότι καλύτερο για αυτές τις ενισχύσεις, έξαλλου είναι αυτό που χρησιμοποιούν παντού και στα μοντέλα παραγωγής. Δεν έχω δουλέψει καθόλου το kevlar αλλά ξέρω ότι είναι δύσκολο υλικό και ακριβό.
    Από θέμα αντοχής η κατασκευή δεν έχει κανένα πρόβλημα είναι δοκιμασμένο, εκτός και αν θέλεις να κάνεις τον "γορίλα" και προσπαθήσεις να φτάσεις τα 70μ τότε ναι θα σε προδώσει πιστεύω (δεν το έχω δοκιμάσει) και πρώτα από όλα το boom.
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #53 στις: Δευτέρα, 3 Μάι 2021, 18:26:10 »

    Το carbon προσφέρει περισσότερα πλεονεκτήματα σε ακαμψία ενώ το kevlar σε εφελκυσμό. Δεν έχω δεί το video αλλά κανένας ανάλογα του τι θέλει να πετύχει χρησιμοποιεί το κατάλληλο υλικό. Υπάρχει και ύφασμα το οποίο στην μία διεύθυνση έχει κάρβουνο και στην άλλη έχει Kevlar. Αυτό υπάρχει σε διάφορα βάρη και πυκνότητα πλεξίματος.

    Και το πιο σημαντικό. Οταν δουλεύουμε με τέτοια υλικά (+ την ρητίνη) χρειάζεται ιδιάιτερη προσοχή στα μέτρα προστασίας. Η ρητίνη εισχωρεί στο δέρμα μας και αποθηκεύεται μονίμως με ότι επακόλουθα έχει αυτό. Τα δε υφάσματα από carbon ή kevlar θέλουν και αυτά προσοχή γιατί ένα μικρό νήμα είναι τόσο μυτερό που μπορεί να σε τρυπήσει και να εισχωρήσει μέσα σου. Γιαυτό γάντια και προστατευτική κρέμα.

    Καταγράφηκε
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 72


    « Απάντηση #54 στις: Τρίτη, 4 Μάι 2021, 16:30:02 »

    Παράθεση
    Και το πιο σημαντικό. Οταν δουλεύουμε με τέτοια υλικά (+ την ρητίνη) χρειάζεται ιδιάιτερη προσοχή στα μέτρα προστασίας. Η ρητίνη εισχωρεί στο δέρμα μας και αποθηκεύεται μονίμως με ότι επακόλουθα έχει αυτό. Τα δε υφάσματα από carbon ή kevlar θέλουν και αυτά προσοχή γιατί ένα μικρό νήμα είναι τόσο μυτερό που μπορεί να σε τρυπήσει και να εισχωρήσει μέσα σου. Γιαυτό γάντια και προστατευτική κρέμα.

    Επίσης η σκόνη μετά από τρίψιμο. Χρειάζεται ειδική μάσκα νομίζω αν κάποιος το κάνει σε κλειστό χώρο.
    Όπως επίσης και οι αναθυμιάσεις από τις ρητίνες και γενικά όλες τι κόλλες!
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #55 στις: Τρίτη, 4 Μάι 2021, 18:06:31 »

    Υπάρχει ένα σχετικό θέμα με την ασφάλεια στο εργαστήριο
    Καλή συνέχεια στην παρουσίαση της κατασκευής
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #56 στις: Παρασκευή, 7 Μάι 2021, 13:04:07 »

    Maiden από τον φίλο Peter.. Ακριβές αντίγραφο εκ του "πρωτοτύπου" μόνο λίγο πιο βάρύ (137γρ) σε σχέση με τα 105γρ τα δικά μου

    αν και άσχημη ώρα για maiden και λίγο tail heavy  το Plane δείχνει πολλά υποσχόμενο..

    https://www.youtube.com/watch?v=l2-qP8imwDA
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #57 στις: Παρασκευή, 7 Μάι 2021, 13:08:07 »

    Ερώτηση  κρίσεως !  Χαμόγελο
    είδα και σε σένα  Αντώνη και σε αλλά DLG  οτι δεν βάφετε το επανω μερος τους φτερού . Εννοω οτι αφήνετε την εποξική  εκτεθειμένη στο φως του ηλίου . Ξερω οτι οι εποξικές  καταστρέφονται από την UV ακτινοβολία . Εγω σε άλλες κατασκευές χρησιμοποιώ για σκληρυντή ανθεκτικό στην Uv , αλλά και πάλι υπάρχει προστασία ή με βερνικι ή με χρώμα . Δεν έχεις δει αλλοιώσεις στη διαφάνεια της εποξικής μετα απο καιρό στον ηλιο ??
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #58 στις: Παρασκευή, 7 Μάι 2021, 13:21:43 »

    Σε αυτά τα μικρά μοντέλα, το βάψιμο προσθέτει αρκετό βάρος γιαυτό και το αποφεύγουμε. Κυρίως βάφεται η κάτω επιφάνεια για να γίνεται πιο διακριτό σε μεγάλο ύψος το αεροπλάνο και συνήθως σε φαρδιές κάθετες λωρίδες. Το βάψιμο είναι διακοσμητικό, αναγκαίο κακό.
    Τωρα για την φθορά στην εποξική δεν έχω παρατηρήσει κάτι το ιδιαίτερο, αλλά δεν τα έχω παραπάνω από χρόνο, και πάλι είναι τόσο φτηνά και ευπαθή που νομίζω πρέπει να θεωρούνται ως αναλώσιμα και τα οποία βεβαίως θα αντικατασταθούν πριν την φθορά της εποξικής.
    Στο 1μ dlg στα 105γρ συνολ.βάρος που φτάνει η κατασκευή, τα 5γρ είναι αρκετά σημαντικό βάρος, πόσο μάλλον τα 10γρ ή και παραπάνω. Το μόνο που θα συνιστούσα θα ήταν πινελίες διακοσμητικές....

    Το ξεκίνησες τελικά Γιάννη?
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #59 στις: Παρασκευή, 7 Μάι 2021, 15:27:13 »


    Το ξεκίνησες τελικά Γιάννη?
    Ναι ! Εχω κόψει φτερά ,ουρά , ειδικά απο την ουρά εχω κόψει 5-6 "εκδόσεις "   Grin .
    . Περιμένω μπούμα και υαλούφασμα . Δεν έχω τόσο ελαφριά ,ούτε υφάσματα , ούτε carbon  σωλήνα.  Ντροπή

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.024 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.