Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:35:10

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:35:10

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 34
    Total: 34
    Choix de thème

    Pages: [1] 2  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Ζυγισμα θερμικου αεροπλανου  (Lu 6885 fois)
    ysmario
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 73


    « le: Lundi, 28 Mars 2011, 20:30:52 »

    καλησπερα συναδελφοι
    Σαν νεος στον χωρο μετα απο το ηλεκτρικο αεροπλανο με το οποιο ξεκινησα να πεταω κατασκευασα το πρωτο θερμικο μου
    Η απορια που εχω αφορα ειναι αν το ζυγισμα στα σημεια που δινει ο κατασκευαστης ωστε να ισοροπει το σκαφος γινεται με το τεποζιτο γεματο η αδειο
    ευχαριστω
    Journalisée
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 742



    « Répondre #1 le: Lundi, 28 Mars 2011, 20:32:44 »

    παντα αδειο Thumbs up
    μερικες φορες βολευει να το ζυγιζεις γυρνωντας το αναποδα.
    Journalisée

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    ysmario
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 73


    « Répondre #2 le: Lundi, 28 Mars 2011, 20:35:18 »

    Ευχαριστω!!!!!!!!!!
    Journalisée
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 742



    « Répondre #3 le: Lundi, 28 Mars 2011, 20:36:32 »

    να 'σαι καλα!
    Journalisée

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Répondre #4 le: Lundi, 28 Mars 2011, 23:39:15 »

    Το ντεπόζιτο άδειο, αλλα μπαταριες κτλ πρέπει να βρίσκονται στην θεση τους .
    Αν το αεροπλανο ειναι υψηλοπτερυγο το ζυγίζουμε κανονικα αν ειναι χαμηλοπτερυγο αναποδα
    Μην ξεχνας οτι καλο ειναι για την πρωτη πτηση να ειναι λιγο μπροστοβαρο γιατι αν ειναι πισωβαρο δυσκολα σώζεται ! ! !
    Journalisée

    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #5 le: Mardi, 29 Mars 2011, 09:32:38 »

    καλησπερα συναδελφοι
    Σαν νεος στον χωρο μετα απο το ηλεκτρικο αεροπλανο με το οποιο ξεκινησα να πεταω κατασκευασα το πρωτο θερμικο μου
    Η απορια που εχω αφορα ειναι αν το ζυγισμα στα σημεια που δινει ο κατασκευαστης ωστε να ισοροπει το σκαφος γινεται με το τεποζιτο γεματο η αδειο
    ευχαριστω

    ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ (εκτός και εαν το μοντελο ειναι Ζιρολι, Ενγκελς, Κομποζιτ, Σιστ κλπ)
    Το 99% των εταιρειών βάζουν το ΚΒ στο 1/3 της αεροτομής!! Εκει ζυγίζουν ΜΟΝΟ τα 3D!
    Εσυ θα το πάς στο 1/4 και θα εισαι μια χαρά.
    Οσο αφορά το καύσιμο, με άδειο ή μισο ντεπόζιτο, οχι γεματο.
    Τι μοντέλο ειναι? Μιας και υπάρχουν μοντέλα με ιδιαίτερο ζυγισμα!
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349



    « Répondre #6 le: Mardi, 8 Sept. 2020, 22:28:15 »

    Παιδιά έχω ένα piper της black horse καινούριο αλλα δεν έχω έχω τα νούμερα για το CG της ισορροπίας.
     Το φτερό είναι 1800mm. Βρήκα στο διαδίκτυο manual αλλά για το 1950mm της εταιρίας. Σε αυτό δίνει το cg 77mm. Αν το πάω με κλίμακα βγαίνει 71.07 mm. Να το ζυγισω έτσι ή να ακολουθήσω τη μέθοδο του παρακάτω βίντεο;
    https://youtu.be/OfDKdmcx1-E
    Journalisée
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #7 le: Mercredi, 9 Sept. 2020, 11:13:21 »

    1/4
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #8 le: Mercredi, 9 Sept. 2020, 11:44:51 »

     Thumbs up Συμφωνώ!

    Πχ. Εαν εχεις μια αεροτομή μήκους 30 εκατοστά κάνεις με το κομπουτερακι σου ,

    30-25%=22,5 μετα αφαιρείς απο 22,5 το 30  ,δηλαδή 7,5 .Αυτό ειναι το CG σου απο το χείλος προσβολής εώς το σημείο 25%.Μπορείς μετά να πας μεχρι 27% ανετα.Παντα χωρίς καυσιμα και πάντα θα το στηνεις το μοντέλο σε θεση πτήσης.

    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #9 le: Mercredi, 9 Sept. 2020, 18:37:47 »

    Δεν θα ασχοληθώ με τα νούμερα, αλλά θα πω ότι όταν αναφέρεστε σε ποσοστά (ή τα απόλυτα μήκη) πρέπει να προσδιορίζετε σε ποιά χορδή αντιστοιχούν.
    Αν το φτερό έχει τραπεζοειδή κάτοψη, πρέπει να διευκρινίσετε αν αναφέρεστε στην μέση χορδή ή στην χορδή της επαφής με την άτρακτο. Αν το φτερό είναι παραλληλόγραμμο όπως τα piper η χορδή στην ένωση με την άτρακτο είναι και η μέση χορδή.

    Τέλος η ιδανική θέση του Κ.Β. συνδυάζεται και με την κίνηση του elevator. Μεγάλη κίνηση , καλύπτεται καλύτερα για ασφάλεια με λίγο προχωρημένο Κ.Β. εντός των ορίων.
    Το Κ.Β. πρέπει να είναι πολύ κοντά στο ιδανικό για το κάθε μοντέλο. Η προτροπή... κάνε το μπροσθόβαρο για να έχεις ευστάθεια, είναι το ίδιο επικίνδυνη με το αφησέ το πισώβαρο.

    Και για το φαιδρόν της ιστορίας, έφτιαξα ένα Piper Cub 1/4 και ο σχεδιαστής πρότεινε το Κ.Β. στο 18%. Οταν τον ρώτησα γιατί, μου είπε επειδή αυτό θα είναι και ρυμουλκό ανεμοπτέρων. Σαχλαμάρες !!!!!! για να δικαιολογήσει το λάθος του.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349



    « Répondre #10 le: Mercredi, 9 Sept. 2020, 19:13:38 »

    Μάλιστα.
    Ενημερωτικά να ρωτήσω και στα διπλανα ισχύει κανονικά η αναλογία αυτή;
    κ. Γιάννη απαντήσετε και μετά είδα το μήνυμα σας
    Ξέρετε πως είναι το φτερό ενός piper. Χαμόγελο
    Με το τραπεζοειδη κατοψη και το παραλληλόγραμμη λίγο μπερδεύτηκα. Undecided Δε το είχα σκεφτεί έτσι.
    Είναι εύκολο να έχουμε ενα σχεδιαγραμμα;
    Με τη παραπάνω μέθοδο του βίντεο σας βρίσκει σύμφωνο;
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #11 le: Jeudi, 10 Sept. 2020, 06:19:39 »

    Τα σχήματα που ζητάς υπάρχουν στο σεμινάριο που έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας
    www.elao.gr> αεραθλήματα> αερομοντελισμός > ιστοσελίδες επιτροπής αερομοντελισμού>βοηθήματα> άλλες παρουσιάσεις.
    http://epae2020.elao.gr/index.php/abouttrainingaids/otherpresentations
    Διάβασε την πρώτη ενότητα, αν και αναφέρεται σε ανεμόπτερα, ισχύει και για τα υπόλοιπα αεροπλάνα. Τα σχήματα που ζητάς θα τα βρεις στο slide 9. Εκεί που βρίσκεται το αεροδυναμικό κέντρο είναι και η μέση αεροτομή.
    Μετά διάβασε την δεύτερη ενότητα για το πως καταλήγουμε το ιδανικό κέντρο βάρους.

    Η περίπτωση του διπλάνου είναι απλή με εμπειρική προσέγγιση. Θεώρησε στην κάτοψη ότι τα δύο φτερά είναι ένα. Με χείλος προσβολής αυτού που είναι πιό μπροστά, και χείλος εκφυγής αυτού που είναι πίσω.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349



    « Répondre #12 le: Jeudi, 10 Sept. 2020, 13:28:35 »

    Θα τα κοιτάξω κ. Γιάννη. Ευχαριστώ εσάς και τα παιδιά παραπάνω.
    Χθες τυχαία ψάχνοντας βρήκα έναν μετατροπέα που βγάζει το CG, δείχνει ενδιαφέρον

    https://fwcg.3dzone.dk/?wing_span=70.86&root_chord=9.84&tip_chord=9.84&sweep_type=0&sweep=0&cg_pos=25&show_mac_lines=0
    « Dernière édition: Jeudi, 10 Sept. 2020, 13:50:10 par sakis art » Journalisée
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349



    « Répondre #13 le: Samedi, 24 Oct. 2020, 00:08:59 »

    Να επαναφέρω λίγο το θέμα. Σε διπλάνο που η πάνω πτερυγα είναι πιο μπροστά από την κάτω, το σημείο CG το έχουμε στη πάνω;
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #14 le: Samedi, 24 Oct. 2020, 00:32:51 »

    Φίλε Σακη  το CG  ειναι ανάμεσα στα δύο  CG .Και η πάνω και η κάτω εχουν σημείο cg πχ στο 25% της αεροτομής!Ανάμεσα σε αυτά τα δύο κεντρα βάρους ειναι το συνδυασμένο.



    * Ca80707.jpg (46.06 Ko, 800x832 - vu 272 fois.)
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pages: [1] 2  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Ζυγισμα θερμικου αεροπλανου
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.031 secondes avec 24 requêtes.