Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:05:16

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:05:16

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 40
    Totale: 41
    Selezione di tema

    Υπενθύμιση προς τους φίλους αερομοντελιστές που γράφουν σε θέματα για δραστηριότητες σε μοντελοδρόμια. Μην κάνετε προσωπικούς διαλόγους, είναι κουραστικοί για όσους θέλουν να δουν την αερομοντελιστική κίνηση και τις δραστηριότητες που υπάρχουν.
    Pagine: 1 ... 78 79 80 [81] 82 83 84 ... 99     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Από που πάνε Ελληνικό....;;;  (Letto 374036 volte)
    Dakos
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 4


    « Risposta #1200 il: Giovedì, 28 Mag 2015, 21:00:45 »

    Ειναι αλήθεια ότι και εγώ το φοβόμουν τόσο μολύβι στο cowl! Αλλα ειχα ΦΥΣΙΚΑ στοιχηματίσει στον Δημήτρη και του το είχα πεί. Κρίμα που την έχασα την πτήση αλλά μπράβο σε όλους! Σπύρε καλοπέταχτο!!!!!!!!!!!!!!!!
    Loggato
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #1201 il: Domenica, 31 Mag 2015, 14:51:44 »

    ..............το Σάββατο το απόγευμα παρά τρίχα να "φάμε κόλυβα" απο το ESM BEARCAT μετά απο μια βουτιά με τσίτα τα γκάζια  Cheesy.....
    η ουρά (stabilizer ' rudder) του μοντέλου "συγκλονίστηκε"....αλλά ευτυχώς έφυγε μόνο το rudder το οποίο φαίνεται κρεμασμένο και στο βίντεο μέχρι και την προσγείωση....  Εκπληξη
    ο φίλος Κώστας όπως πάντα ήταν εκεί με την κάμερά του... Thumbs up
    ( το flutter στο 4.01'' )

    ...απολαύστε!!
     
    Loggato
    oav163
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 11


    « Risposta #1202 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 00:35:50 »





    Σημερα λοιπον ειπα να πεταξω το spitfire που ειδατε σε παραπανω post μια και εκεινο το Σαββατο το πεταξα μια φορα μονο.

    Εντυπωσεις : ΠΟΛΥ ομορφο, με γλυκο πεταγμα, απογειωση με κρατημενο ελαφρως το up, και προσγειωση (full flaps κατα giatr) πολυ προβλεψιμη

    Roll ολο χαρη σαν αυτα που κανει ο Δημητρης και στο τελος της ημερας ενα γλυκο χαμογελο και χαλαλι οι ωρες εργασιας που εχω ριξει

    Εδω θα ηθελα να ευχαριστησω τους παρακατω και να παραδεχτω πως τωρα καταλαβα οτι και ο αερομοντελισμος ειναι μια ομαδικη εργασια

    Μπαμπης Υπευθυνος κινητηρα
    Μακης Τεχνικη Βοηθεια
    Δημητρης Πιλοτος ελεγχου
    Κωστας Ψυχολογικη Υποστιρηξη
    Στρατηγος Υπεύθυνος Διορθωτικών αλλαγών

    Αν καποιον ξεχασα ενα γραμμα και τον προσθετω αμεσως
    Loggato
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #1203 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 07:44:19 »

    ..............το Σάββατο το απόγευμα παρά τρίχα να "φάμε κόλυβα" απο το ESM BEARCAT μετά απο μια βουτιά με τσίτα τα γκάζια  Cheesy.....
    η ουρά (stabilizer ' rudder) του μοντέλου "συγκλονίστηκε"....αλλά ευτυχώς έφυγε μόνο το rudder το οποίο φαίνεται κρεμασμένο και στο βίντεο μέχρι και την προσγείωση....  Εκπληξη

    ...απολαύστε!!



    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #1204 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 08:43:51 »

    Νίκο κάτι δεν πάει καλά με τον σχεδιασμό του F8F. Πρίν από 1 μήνα μου έφυγε και εμενα το rader και την προηγούμενη βδομάδα είχα φλατερινγ στο elevator. Αμεση προσγείωση και έλεγχος εαν ξεμπάζοσε κάτι, δεν έδειξε καμια ζημιά. Πιθανώς να χρειάζεται περισότερο τέντωμα στα σηρματόσχοινα.
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #1205 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 14:52:23 »

    Νίκο κάτι δεν πάει καλά με τον σχεδιασμό του F8F. Πρίν από 1 μήνα μου έφυγε και εμενα το rader και την προηγούμενη βδομάδα είχα φλατερινγ στο elevator. Αμεση προσγείωση και έλεγχος εαν ξεμπάζοσε κάτι, δεν έδειξε καμια ζημιά. Πιθανώς να χρειάζεται περισότερο τέντωμα στα σηρματόσχοινα.
    Γιάννη εγω έχω καρμπονόντιζες στο elevator και μου τo έχει κάνει δυο φορές. το πρόβλημα είναι οτι η άτρακτος στο σημείο που ενώνεται με τα stabilizer έχει μεγάλη ελαστικότητα με αποτέλεσμα στις μεγάλες ταχύτητες να ταλαντώνονται stabilizer και άτρακτος μαζί. θέλει ενίσχυση η άτρακτος με ύφασμα απο τη μέσα πλευρά κοντά στην περιοχή του stabilizer.   
    Loggato
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #1206 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 16:23:12 »

    Μπααααα, πούλημα θελει
    χαχαχαχαχαχα
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Camer-Αman!
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 30



    « Risposta #1207 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 16:30:05 »


     Στριφογύρισμα ματιών
    Loggato

    "Αν δεν έχει χαλάσει, μην το φτιάχνεις"
    Camer-Αman!
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 30



    « Risposta #1208 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 17:16:55 »



     smitten
    Loggato

    "Αν δεν έχει χαλάσει, μην το φτιάχνεις"
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 442



    « Risposta #1209 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 18:10:05 »

    Ωραία πτήση το F-104  Thumbs up
    Πως το είδες στον αέρα ? Ειναι δύσκολο ?
    Loggato

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Camer-Αman!
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 30



    « Risposta #1210 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 18:51:32 »

    Ευχαριστώ Πολύ !
    Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο στην πτήση. Θέλει  λίγο ψυχραιμία με τα aileron γιατί το φτερό χορεύει συνέχεια στις χαμηλές ταχύτητες  π.χ. στροφές , προσγείωση.
    Το δύσκολο είναι να μην το χάσεις από τα μάτια σου ... όταν έρχεται προς τα πάνω σου ειδικα, εξαφανίζεται μερικές στιγμές  Εκπληξη !!! 
    Loggato

    "Αν δεν έχει χαλάσει, μην το φτιάχνεις"
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #1211 il: Lunedì, 1 Giu 2015, 21:07:12 »

    ουάου!!!!!! Cheesy.....ο ορισμός του FLARE στην προσγείωση ενος jet !!!!

    Μπράβο Κωστάκη!! Thumbs up
    Loggato
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #1212 il: Martedì, 2 Giu 2015, 06:24:32 »

    Νίκο κάτι δεν πάει καλά με τον σχεδιασμό του F8F. Πρίν από 1 μήνα μου έφυγε και εμενα το rader και την προηγούμενη βδομάδα είχα φλατερινγ στο elevator. Αμεση προσγείωση και έλεγχος εαν ξεμπάζοσε κάτι, δεν έδειξε καμια ζημιά. Πιθανώς να χρειάζεται περισότερο τέντωμα στα σηρματόσχοινα.
    Γιάννη εγω έχω καρμπονόντιζες στο elevator και μου τo έχει κάνει δυο φορές. το πρόβλημα είναι οτι η άτρακτος στο σημείο που ενώνεται με τα stabilizer έχει μεγάλη ελαστικότητα με αποτέλεσμα στις μεγάλες ταχύτητες να ταλαντώνονται stabilizer και άτρακτος μαζί. θέλει ενίσχυση η άτρακτος με ύφασμα απο τη μέσα πλευρά κοντά στην περιοχή του stabilizer.   

    Η άτρακτος είναι πολύ λεπτός πολυεστέρας και ραγίζει εύκολα, εγώ εχω ενισχύσει εσωτερικά με ένα φύλο Fliteskin 0,2 mm και δεν έχω πρόβλημα με flutter

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #1213 il: Martedì, 2 Giu 2015, 06:29:17 »

    Το μέτρησα και το έκοψα εξωτερικά και μετά το δίπλωσα και το πέρασα μέσα στην άτρακτο, με κόλλα πολυουρεθάνης η οποία διογκώνεται και γεμίζει τυχόν διάκενο μεταξύ ατράκτου και Fliteskin



    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #1214 il: Martedì, 2 Giu 2015, 07:50:04 »

    Nίκο νομίζω οτι στην περίπτωσή σου δεν ήταν απαράιτητη η ενίσχυση της ατράκτου, εφόσον το δικό σου ESM BEARCAT είναι πιο αργό απο το δικό μου οπότε δεν θα είχες ποτέ να αντιμετωπίσεις φαινόμενο flutter.... Tongue
    Loggato
    Pagine: 1 ... 78 79 80 [81] 82 83 84 ... 99     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια (Moderatori: Serafim, Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Από που πάνε Ελληνικό....;;;
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.026 secondi con 25 queries.