Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:24:47

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:24:47

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 33
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 86 87 88 [89] 90 91 92 ... 119     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: T REX 600 NITRO  (Letto 288036 volte)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1320 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 13:49:38 »

    αυτο ιεναι λογικο αλλα το θεμα ειναι γιατι να σταματει ο GOV αναποδα? το μονο που πεζει ειναι να χανει επαφη με τον μαγνητη....

    Το θεμα ειναι μπορεις να πεις μετα απο ποιες αλλαγες επαθες αυτο το προβλημα?

    Πιστευω πως ειναι ενα ενοιγμα...!
    Loggato
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #1321 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 14:00:36 »

    Δεν δημιουργήθηκε το πρόβλημα απο κάποιο σημείο και μετά. Μόλις ξεθάρρεψα και άρχισα τα invert τότε φάνηκε το πρόβλημα.
    Αν το σκεφτείς από μηχανικής πλευράς, αν ένας από τους μαγνήτες κουνιόταν τότε ακόμα θα τον έψαχνα στα λιβάδια Wink. Απο την άλλη, για να καταφέρνει να απομακρύνεται ο μαγνήτης από τον σένσορα, θα πρέπει ή να είναι λάσκα ο σένσορας (που δεν είναι, το έχω τσεκάρει) ή να είναι λάσκα η φάνα. Αν ήταν λάσκα η φάνα πιστεύω πως πρώτον θα ακουγόταν και έπειτα θα μπορούσε να πάει μόνο προς τα πάνω που οι μαγνήτες θα είχαν τσακίσει τον σένσορα.
    Αν το σκεφτείς από ηλεκτρονικής πλευράς, οι καμπύλες μου είναι αρκετά ψιλά και ξεκινούν από το 55% μέχρι το 100%. Άρα αν τυχών χάνει το gov to σήμα και απενεργοποιήται, οι καμπύλες αναλαμβάνουν και οι στροφές θα έπρεπε να ανεβαίνουν και όχι να βυθίζει το μοτέρ.

    Κι' όμως λογικά μου φαίνονται όλα αυτά, αλλά........
    Μήπως υπάρχει περίπτωση ,όντως να διακόπτεται η λειτουργία του governor (για οποιονδήποτε μαγικό τρόπο) και η απότομη εντολή αύξησης των στροφών μπουκώνουν το μοτέρ ? ? ? Να μπουκώνει το μοτέρ σε τόσο υψηλές στροφές ? ? ?
    Για να σας δω τώρα.
    Για μένα πρέπει κάποιος πιο "ψαγμένος" να μας πει:
    Μήπως υπάρχει περίπτωση ,όντως να διακόπτεται η λειτουργία του governor (για οποιονδήποτε μαγικό τρόπο) και η απότομη εντολή αύξησης των στροφών μπουκώνουν το μοτέρ ? ? ? Να μπουκώνει το μοτέρ σε τόσο υψηλές στροφές ? ? ?
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #1322 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 16:29:00 »

    Και μια παρατήρηση και από μένα για να μη σας ξενερώνω και ξεφεύγουμε από το θέμα.
    Τόσο καιρό πέταγα λάθος. (Στον εξομοιωτή με άλλη Τ/Κ, και στο πεδίο πτήσης κρατούσα την Τ/Κ με λάθος τρόπο).
    Συμπέρασμα: σήμερα που πήγα πάλι για πτήση, είδα τον χειρισμό όσο η μέρα από την νύχτα. Δυσκολευόμουν πολύ, λίγο χάϊδευα το γκάζι και έφευγε για πλάκα, άσε δε που κάποια στιγμή πήγε να μου φύγει άτσαλα ψηλά, αλλά το έσωσα.
    Ενώ λοιπόν νόμιζα ότι θα ξέφευγα λίγο από το hover, βλέπω ότι σε αυτό θα μείνω για πολύ καιρό ακόμη. Δάκρυ
    Αλλά δεν βαριέσαι, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να βιάζεται κανείς! Undecided
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #1323 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 16:45:44 »

    Αν το σκεφτείς από μηχανικής πλευράς, αν ένας από τους μαγνήτες κουνιόταν τότε ακόμα θα τον έψαχνα στα λιβάδια Wink. Απο την άλλη, για να καταφέρνει να απομακρύνεται ο μαγνήτης από τον σένσορα, θα πρέπει ή να είναι λάσκα ο σένσορας (που δεν είναι, το έχω τσεκάρει) ή να είναι λάσκα η φάνα. Αν ήταν λάσκα η φάνα πιστεύω πως πρώτον θα ακουγόταν και έπειτα θα μπορούσε να πάει μόνο προς τα πάνω που οι μαγνήτες θα είχαν τσακίσει τον σένσορα.
    Αν το σκεφτείς από ηλεκτρονικής πλευράς, οι καμπύλες μου είναι αρκετά ψιλά και ξεκινούν από το 55% μέχρι το 100%. Άρα αν τυχών χάνει το gov to σήμα και απενεργοποιήται, οι καμπύλες αναλαμβάνουν και οι στροφές θα έπρεπε να ανεβαίνουν και όχι να βυθίζει το μοτέρ.

    Κι' όμως λογικά μου φαίνονται όλα αυτά, αλλά........
    Μήπως υπάρχει περίπτωση ,όντως να διακόπτεται η λειτουργία του governor (για οποιονδήποτε μαγικό τρόπο) και η απότομη εντολή αύξησης των στροφών μπουκώνουν το μοτέρ ? ? ? Να μπουκώνει το μοτέρ σε τόσο υψηλές στροφές ? ? ?
    Για να σας δω τώρα.
    Επειδή πολλές φορές (και το διαπιστώνω πάντα στην ζωή μου αυτό), η λύση βρίσκεται στα απλά και σκεπτόμενος απλά, και
    χωρίς να θέλω να το παίξω ειδήμων (δεν μπορώ άλλωστε) έχεις σκεφτεί φίλε κάτι; Αφού όπως λές έχει τσεκάρει governor καμπύλες κ.λ.π. γιατί δεν κάνεις κάτι απλό: Βγάλε τα blades, βάλε μπρος (θα χρειαστείς βέβαια και βοήθεια κάποιου), και κράτα το ανάποδα, και προσπάθησε να ανεβάσεις τις στροφές (για λίγο) ή τέλος πάντων να κάνεις ότι κάνεις με το invert. Να δεις μπουκώνει; Μήπως τελικά είναι κάτι στην τροφοδοσία που δεν πάει το μυαλό; Μπορεί να λέω ανοησίες, δεν ξέρω, μια σκέψη κάνω. Undecided
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1324 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 17:06:01 »

    Και μια παρατήρηση και από μένα για να μη σας ξενερώνω και ξεφεύγουμε από το θέμα.
    Τόσο καιρό πέταγα λάθος. (Στον εξομοιωτή με άλλη Τ/Κ, και στο πεδίο πτήσης κρατούσα την Τ/Κ με λάθος τρόπο).
    Συμπέρασμα: σήμερα που πήγα πάλι για πτήση, είδα τον χειρισμό όσο η μέρα από την νύχτα. Δυσκολευόμουν πολύ, λίγο χάϊδευα το γκάζι και έφευγε για πλάκα, άσε δε που κάποια στιγμή πήγε να μου φύγει άτσαλα ψηλά, αλλά το έσωσα.
    Ενώ λοιπόν νόμιζα ότι θα ξέφευγα λίγο από το hover, βλέπω ότι σε αυτό θα μείνω για πολύ καιρό ακόμη. Δάκρυ
    Αλλά δεν βαριέσαι, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να βιάζεται κανείς! Undecided

    βασικα οταν πηγα να μαθω εγω ολοι μου λεγαν θα μαθεις nose in hover και μετα θα πεταξεις... αλλα ααυτοι που μου το ελεγαν αν ηξερα θα του εκανα την εξης απλη ερωτηση .. κανε μου nose in hover στο 1 μ σταθερα και μετα θα κανω και εγω...

    Οποτε κατεμε για εναν φιλο που θελει να μαθει του προτεινω πρωτα απο ολα να μαθει το γκαζι... δλδ να ξερει να χειριζεται τελεια το γκαζι να το ανεβοκατεβαζει πολυ σημαντικο....
    Μετα απο εκει μαθαινοντας hover na γυρναει το ελικοπτερο και να το αφηνει στο πλαι αλλα οχι ενω ειναι χαμηλα για να προλαβει να το σωσει...

    Και μετα να κανει λιγο μπρος πισω πχ κτλ κτλ.... και μετα πορεια....

    Εγω επειδη προσπαθησα να μαθω nose in στην αρχη χαμηλα ηταν ο λογος που και εσπασα το μοντελο  αλλα και πιο σημαντικο που ημουν ετοιμος να τα παρατησω...Και απο οτι εχω συζητηση πολλοι καπως ετσι το παρατησαν προσπαθωντας να μαθουν nose in και σποντας στα πρωτα μοντελα...Ετσι εβλεπαν οτι δεν εχουν καθολου βελτιωσει και το παρατουσαν...

    Αυτα που λεω ειναι προσωπικη μου αποψει απο εναν παθοντα δεν ειναι απαραιτητα σωστα..>!

    Υ.Γ ακομα και τωρα πιο καλα κουρεθω το γρασιδι παρα το κραταω ακινητο  σε nose in!
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1325 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 17:50:44 »

    Το πώς θέλει να πετάει ο καθένας, είναι βεβαίως δικό του θέμα, αρκεί να προσέχει.  Ομως.....

    Φίλε MaSt0RaS, μου φαίνεται όμως παντελώς αδιανόητο, να διαβάζω ότι δεν μπορείτε να κάνετε noise in,
    και απο τήν άλλη να κουρεύετε χόρτα.

    Επίσης φίλε manosm1, δεν καταλαβαίνω γιατί απογοητεύεσαι τόσο γρήγορα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο ίσως θα ήθελες.  Οχι μόνο εσύ αλλά όλοι μας.
    Δέν είναι τυχαίο ότι πολλοί ξεκίνησαν με ελικόπτερο, και το γύρισαν στα αεροπλάνα.

    Για προσγειωθείτε λίγο......και βάλτε κ@λ@ κάτω, γιατί αλλιώς δεν γίνεται τίποτις. Στριφογύρισμα ματιών  Το ελικόπτερο θέλει τρελές ώρες προπόνησης. Δέν είναι απλό.

    Καί όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, για να μήν ξεφύγουμε, διαβάστε και ποστάρετε άν θέλετε, ότι θέλετε.

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=3786.0

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5945.0
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1326 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 17:52:41 »

    Το πώς θέλει να πετάει ο καθένας, είναι βεβαίως δικό του θέμα, αρκεί να προσέχει.  Ομως.....

    Φίλε MaSt0RaS, μου φαίνεται όμως παντελώς αδιανόητο, να διαβάζω ότι δεν μπορείτε να κάνετε noise in,
    και απο τήν άλλη να κουρεύετε χόρτα.

    Επίσης φίλε manosm1, δεν καταλαβαίνω γιατί απογοητεύεσαι τόσο γρήγορα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο ίσως θα ήθελες.  Οχι μόνο εσύ αλλά όλοι μας.
    Δέν είναι τυχαίο ότι πολλοί ξεκίνησαν με ελικόπτερο, και το γύρισαν στα αεροπλάνα.

    Για προσγειωθείτε λίγο......και βάλτε κ@λ@ κάτω, γιατί αλλιώς δεν γίνεται τίποτις. Στριφογύρισμα ματιών  Το ελικόπτερο θέλει τρελές ώρες προπόνησης. Δέν είναι απλό.

    Καί όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, για να μήν ξεφύγουμε, διαβάστε και ποστάρετε άν θέλετε, ότι θέλετε.

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=3786.0

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5945.0
    Μια τελευταια απαντηση μην παρεξηγηθω κιολας!
    κανεις λαθος Johny μην αλλαζεις τα λογια μου οτι απλα μου φενεται πιο ευκολο να το κρατησω αναποδα χαμηλα παρα nose in... Εννοειται πως το κραταω nose in κανονικα..!
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1327 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 17:55:55 »

    Εννοειται πως το κραταω nose in κανονικα..!

    Εμμμμ, πές το έτσι να καταλάβω. Χαμόγελο
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 718



    « Risposta #1328 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 18:01:54 »

    και για όσους θέλουν να ξεκινήσουν με σωστό τρόπο ,υπάρχει και αυτό....

    IRCHA Pilot Proficiency Program

    http://www.ircha.org/index.php?pr=PPP_Levels




    « Ultima modifica: Venerdì, 29 Mag 2009, 21:04:06 da akritas » Loggato

    AVANT aurora
    akisazi
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 76


    akisazi


    « Risposta #1329 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 21:48:55 »

    Καταρχάς καλησπέρα σε όλους.
    Με αφορμή την αγορά ενός TREX 600 NITRO μου δίνεται η αφορμή και μένα με την σειρά μου να γράψω δυο λόγια.
    Παρακολουθώ εδώ και καιρό αυτό το POST και πραγματικά χαίρομαι για τις τόσες σελίδες που έχετε δημιουργήσει με τις εντυπώσεις και τους προβληματισμού σας. Αυτό σημαίνει αγάπη σε αυτό που κάνετε και έτσι να συνεχίσετε, γιατί μην ξεχνάτε ότι είστε η πηγή γνώσης σε όλους εμάς που το βλέπουμε ολίγον τι ως διαστημόπλοιο.
    Δεν είμαι καινούργιος στον αερομοντελισμό, μιας και αρκετά χρόνια πετάω αεροπλάνα, αλλά στο ελικόπτερο πραγματικά νιώθω σαν …………..
    Θέλω να πω εξαρχής ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο Παύλο (MASTORAS) μιας και ήταν αυτός που με βοήθησε για την επιλογή του συγκεκριμένου ε/π και για την μεγάλη βοήθεια που μου προσέφερε στο μοντάρισμα του και φυσικά στα πρώτα μου βήματα στον αέρα. 

        Καλώς σας βρήκα Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1330 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 21:56:57 »

    Θέλω να πω εξαρχής ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο Παύλο (MASTORAS) μιας και ήταν αυτός που με βοήθησε για την επιλογή του συγκεκριμένου ε/π και για την μεγάλη βοήθεια που μου προσέφερε στο μοντάρισμα του και φυσικά στα πρώτα μου βήματα στον αέρα. 
    Καλώς σας βρήκα Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Φίλε akis.A, λίγο προσοχή στήν λέξη (MASTORAS).
    Γράφτο  σωστά, γιατί μάστορες κυκλοφορούν πολλοί....... Wink

    Καλώς ήρθες στο forum. Thumbs up
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    akisazi
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 76


    akisazi


    « Risposta #1331 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 22:10:49 »

    OK      MaSt0RaS      Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1332 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 22:26:51 »

    OK      MaSt0RaS      Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση

    Ετσι... Wink
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #1333 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 22:31:10 »

    Καλώς ήρθες akis.A.
    Όχι βιαστικές κινήσεις. Ψάξε και ρώτα για ότι σε προβληματίζει. Εδώ είμαστε για να βοηθάει ο ένας τον άλλο.
    Καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις.
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    nitro35%
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 108


    nitro powered


    « Risposta #1334 il: Venerdì, 29 Mag 2009, 23:44:56 »

    εχεις ελεγξει τις αρνητικες σου μηπως ειναι υπερβολικες?Στις στροφες που παιζεις εγω θα ανοιγα την μεγαλη σε 1 και 1/4για να εχεις καλυτερη παροχη καυσιμου.
    Loggato

    line up and hold...
    Pagine: 1 ... 86 87 88 [89] 90 91 92 ... 119     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: T REX 600 NITRO
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.037 secondi con 24 queries.