Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:41:48

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:41:48

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 77 78 79 [80] 81 82 83 ... 119     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T REX 600 NITRO  (Gelesen 288153 mal)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #1185 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 19:35:56 »

    να κανω μια ερωτηση, ποια η διαφορα του pro απο το super pro? γιατι το super pro δεν βγαινει σε κιτ και πρεπει να το παρεις κομπλε.
    ευχαριστω.

    Να υποθέσω πως αφήνεις τα Hirobo και το "γυρνάς" στο T-REX ?
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1186 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 19:36:01 »

    Γιατί όμως αυτή η συμπεριφορά??? Μετά χωρίς governor, όλα ήταν καλά.

    Με τις καμπυλες δουλευε μια χαρα.

    Να γιατί δεν χρησιμοποιώ governor. Ό,τι ΔΕΝ υπάρχει ΔΕΝ σε ταλαιπωρεί !!

    Εγω αντίθετα, έχω γλυτώσει την ταλαιπωρία με το governori. Wink
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #1187 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 19:38:25 »

    Να γιατί δεν χρησιμοποιώ governor. Ό,τι ΔΕΝ υπάρχει ΔΕΝ σε ταλαιπωρεί !!

    To καλο με το governor ειναι οτι δεν εχεις υπερστροφες ενω με τις καμπυλες καθε φορα που κατι αλλαζει πρεπει να τις πειραζεις.
    Ειναι αληθεια οτι πολλοι φτασμενοι πιλοτοι χρησιμοποιουν limiter.
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #1188 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 19:41:07 »

    Εγω αντίθετα, έχω γλυτώσει την ταλαιπωρία με το governori. Wink

    Σίγουρα. Μεγάλη ευκολία το HH Gyro, το Governor και σε λίγο οι Flybarless κεφαλές. Μετά τι μένει ? Σύστημα σταθεροποίησης του pitch ?

    Για την ιστορία. Υπήρξε πριν από λίγα χρόνια πρόταση στη FAI να καταργηθεί η χρήση του governor, ώστε να μην υπάρχει μεγάλη εξάρτηση από ηλεκτρονικά βοηθήματα.
    « Letzte Änderung: Sonntag, 26 Apr 2009, 20:15:20 von Κυρμπέσης Νίκος » Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #1189 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 19:42:46 »

    [Ειναι αληθεια οτι πολλοι φτασμενοι πιλοτοι χρησιμοποιουν limiter.

    Χρησιμοποιώ Limiter στο ένα F3C Ε/Π και φένεται να έχει καλύτερα αποτελέσματα, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως είμαι φτασμένος.
    « Letzte Änderung: Sonntag, 26 Apr 2009, 20:13:05 von Κυρμπέσης Νίκος » Gespeichert
    ARMANDO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 48



    « Antwort #1190 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 19:46:51 »

    να κανω μια ερωτηση, ποια η διαφορα του pro απο το super pro? γιατι το super pro δεν βγαινει σε κιτ και πρεπει να το παρεις κομπλε.
    ευχαριστω.

    Καλησπέρα,

    Το NSP είναι κι αυτό σε μορφή ΚΙΤ δεν είναι αυτή η διαφορά του, απλά όπως είπες ερχετε σε πληρης μορφή με όλα τα καλουδια Ποοολύ άνεση
    « Letzte Änderung: Sonntag, 26 Apr 2009, 20:02:52 von PTARMANDO » Gespeichert

    - Align T-Rex 600 NSP, Spartan ds760
    - Raptor Titan 50, Futaba 401
    - Align T-rex 500 ESP, JR G770 3D
    - JR DSX9
    blackbird
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 75



    « Antwort #1191 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 19:47:12 »

    να κανω μια ερωτηση, ποια η διαφορα του pro απο το super pro? γιατι το super pro δεν βγαινει σε κιτ και πρεπει να το παρεις κομπλε.
    ευχαριστω.

    Να υποθέσω πως αφήνεις τα Hirobo και το "γυρνάς" στο T-REX ?

    νικο δεν αφηνω τα hirobo αλλα θελω ενα ε/π για 3d και επειδη εχω κινητηρα osmax 50 ,outrage muffler και gy520 ,θα προτιμουσα σκετο το κιτ.
    Gespeichert

    sponsored by  www.helidoctor.gr
    ARMANDO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 48



    « Antwort #1192 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 20:01:04 »

    Τελικά είχε καλο καιρό σημερα ? ή φυσαγε? Χαλκιδα σήμερα είχε κανενα 4-5αράκι...
    Gespeichert

    - Align T-Rex 600 NSP, Spartan ds760
    - Raptor Titan 50, Futaba 401
    - Align T-rex 500 ESP, JR G770 3D
    - JR DSX9
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Antwort #1193 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 21:03:43 »

    Τελικά είχε καλο καιρό σημερα ? ή φυσαγε? Χαλκιδα σήμερα είχε κανενα 4-5αράκι...
    μ.....κια καιρο ειχα Πανο εδω δεν πηγα καθολου αν και προτιμω την μουνταδα και τη συννεφια.....αυριο πρωι ομως.....
    Gespeichert

    TDRigid 2011
    ARMANDO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 48



    « Antwort #1194 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 21:09:05 »

    Τελικά είχε καλο καιρό σημερα ? ή φυσαγε? Χαλκιδα σήμερα είχε κανενα 4-5αράκι...
    μ.....κια καιρο ειχα Πανο εδω δεν πηγα καθολου αν και προτιμω την μουνταδα και τη συννεφια.....αυριο πρωι ομως.....

    Που είσαι ρε Κώστα...?
    Δεν έκανες καμιά πτήση? Κι εγώ πουνόμιζα πως θα το ειχες λιωσει αυτες τις μέρες... Αλλά βλεπω πως και αυριο μπορεις να τη κανεις... ενω η διαφορα με εμενα είναι πως  πρεπει να περιμένω το Σ/Κ για να καμια πτηση... Τελικά δεν εχασα καποια πτηση... κι εκανα και βόλτα με τη γυναίκα και τη μηχανη που ειχε πολύ καιρο να καβαλησει....
    Gespeichert

    - Align T-Rex 600 NSP, Spartan ds760
    - Raptor Titan 50, Futaba 401
    - Align T-rex 500 ESP, JR G770 3D
    - JR DSX9
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Antwort #1195 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 22:37:50 »

    απλα κοβω χρονο απο τον υπνο που δεν χρησημευει σε τιποτα.....!!!!
    Gespeichert

    TDRigid 2011
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 285



    « Antwort #1196 am: Sonntag, 26 Apr 2009, 22:57:04 »

    Γεια σας και απο μενα παιδια!
    ΣΚ χωρις πτηση,οπως και η βδομαδα που περασε.
    Simulator...ακομα να φτιαξω τις θυρες USB...
    Να απαντησω στον Γιωργο για το invert,το ρελαντι και το παραλιγο σπασιμο.
    Εκτος και αν μου διαφευγει κατι(δεν διαβασα καλα τα posts δηλαδη γιατι το συνηθιζω...!!!)το προβλημα βρισκεται στο οτι ο governor δεν εχει ρυθμιστει.(η στα idle1,2 στο γκαζι δεν ειχες βαλει V καμπυλη )
    Την επομενη φορα πριν απογειωσεις το Ε/Π και εχοντας το throttle stick κοντα στην μεση,γυρνα το σε idle up.
    Με στροφες στον governor στις 1800,και εφοσον το stick ειναι στην μεση,αρα 0 μοιρες)δωσε αρνητικο stick.
    -Αν κατεβει παλι σε ρελαντι το μοτερ,ο governor δεν ειναι ρυθμισμενος.
    -Αν δινει γκαζι αλλα οχι σταθερο,,ο governor δεν ειναι ρυθμισμενος.
    -Για τις μοιρες μην ανυσηχεις γιατι θα ειναι αρνητικες και θα πιεζουν το Ε/Π στο εδαφος,δεν θα πεταξει(προσοχη,καθολου cyclic σε αυτην την φαση)
    -Αν το μοτερ ομως κραταει σταθερα στροφες και στο αρνητικο βημα,ολα ειναι ΟΚ.
    Ειναι μια διαδικασια που κανω παντα οταν τυχει να ξανασεταρω τον governor για οποιονδηποτε λογο.
    Gespeichert

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1197 am: Montag, 27 Apr 2009, 08:02:09 »

    Γεια σας και απο μενα παιδια!
    ΣΚ χωρις πτηση,οπως και η βδομαδα που περασε.
    Simulator...ακομα να φτιαξω τις θυρες USB...
    Να απαντησω στον Γιωργο για το invert,το ρελαντι και το παραλιγο σπασιμο.
    Εκτος και αν μου διαφευγει κατι(δεν διαβασα καλα τα posts δηλαδη γιατι το συνηθιζω...!!!)το προβλημα βρισκεται στο οτι ο governor δεν εχει ρυθμιστει.(η στα idle1,2 στο γκαζι δεν ειχες βαλει V καμπυλη )
    Την επομενη φορα πριν απογειωσεις το Ε/Π και εχοντας το throttle stick κοντα στην μεση,γυρνα το σε idle up.
    Με στροφες στον governor στις 1800,και εφοσον το stick ειναι στην μεση,αρα 0 μοιρες)δωσε αρνητικο stick.
    -Αν κατεβει παλι σε ρελαντι το μοτερ,ο governor δεν ειναι ρυθμισμενος.
    -Αν δινει γκαζι αλλα οχι σταθερο,,ο governor δεν ειναι ρυθμισμενος.
    -Για τις μοιρες μην ανυσηχεις γιατι θα ειναι αρνητικες και θα πιεζουν το Ε/Π στο εδαφος,δεν θα πεταξει(προσοχη,καθολου cyclic σε αυτην την φαση)
    -Αν το μοτερ ομως κραταει σταθερα στροφες και στο αρνητικο βημα,ολα ειναι ΟΚ.
    Ειναι μια διαδικασια που κανω παντα οταν τυχει να ξανασεταρω τον governor για οποιονδηποτε λογο.
    Που είσαι Τάρτης αγόρι μου? Καιρό έχεις να κάνεις εμφάνηση...λυπάμαι για τις θύρες σου (format έκανες?)
    λοιπόν, τις δοκιμές που προτείνεις θα τις δοκιμάσω σίγουρα για να βεβαιωθώ πως όλα βαίνουν καλώς...αλλά,
    α)η καμπύλη γκαζιού στο idle1-2 είναι V 90-50-90 και στο Normal / 0-40-80 (το governor είχε σεταριστεί στο normal και με καμπύλη / 0-50-100).
    β)πριν συμβεί το αναπάντεχο, είχα κάνει ήδη 2-3 aileron flips και invert hover με επιτυχία. στο 3ο χρειάστηκε να δώσω απότομο αρνητικό pitch, καθώς πλησίαζα απειλητικά στο έδαφος, και το μοτέρ φάνηκε σαν να κάνει ένα βαθύ βύθισμα (ίσως και μπούκωμα).

    Εγώ σκέφτομαι να ξανασετάρω και να δοκιμάσω το governor, όπως λες Νίκο, σε καμπύλη / 0-50-100 για σιγουριά και να γυρίσω επιτέλους την βελόνα στο 1,25, όπως λέει η align και φωνάζει και ο Γιάννης, γιατί όντως είναι πολύ πιστεύω το 1,5 μετά από ένα γαλόνι καύσιμο.Τι λέτε? Και κάτι ακόμα, την μικρή βελόνα να την αφήσω στη μέση ακριβώς?
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 810



    « Antwort #1198 am: Montag, 27 Apr 2009, 08:50:45 »

    Παντως εγω για limiter μεκοβω να βαζω μιας και μπορο να εχω φουλ γκαζι και απλα με ενα ποτεσιομετρο να αλλα ζω τις στροφες ειδωμεν προς  τι ο παρον καθαρισμα στο ε/π απο τα λαδια
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #1199 am: Montag, 27 Apr 2009, 09:30:51 »

    ........και απλα με ενα ποτεσιομετρο να αλλα ζω τις στροφες........

    Αυτό βέβαια στην περίπτωση που δεν έχεις επιπλέον κανάλι. Αλλιώς η ρύθμιση των στροφών μέσω καναλιού Remote Control.
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 77 78 79 [80] 81 82 83 ... 119     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T REX 600 NITRO
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.052 Sekunden mit 25 Zugriffen.