Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:41:02

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:41:02

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 18
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47 48 ... 119     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: T REX 600 NITRO  (Lu 288151 fois)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #660 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 18:21:27 »

    kmigli για πες μου λιγο πως ζυγιζεις το heli ποιο εινια το κεντρο βαρους δλδ?
    Journalisée
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #661 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 18:27:11 »

    Ανοιξε τα blades, ευθιγραμμισε τα, φερε καθετα στο frame το flybar και κρεμασε το απο 'κει βρε.
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 285



    « Répondre #662 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 18:39:59 »

    Γεια σας φιλοι!
    Φιλε MaSt0RaS,το Ε/Π θα το ζυγισεις με τον εξης τροπο(ο οποιος δουλευει για μενα,ετσι;;;!!!)
     Με μισο ντεποζιτο γεματο και τα παντα πανω στο Ε/Π(μπαταρια και canopy)θα πιασεις το Ε/Π απο το ενα grip με το δεξι χερι,και με τον αριστερο δεικτη θα ακουμπησεις το κατω μερος του κεντρικου αξονα.
     Rollαρεις το Ε/Π 45 μοιρες,ωστε το Ε/Π να ταλαντευεται πανω στον κεντρικο αξονα.
     Αναλογως το που ισοροπει το Ε/Π,μετακινεις και την μπαταρια μπρος-πισω ωστε να το Ε/Π να ερθει παραλληλα με το εδαφος και να μην κλινει προς την μπουμα η την μουρη.
     Σε ακραιες περιπτωσεις,μετακινεις και τα ηλεκτρονικα.


    Υ.Σ στο ταπεινο πλην τιμιο ΤΤ ZeroA governor δουλευω το 9253(0.8 sec/60deg) με ενα Align voltage step down αναμεσα σερβο και γκοβερνορα.Τα cyclic servos εχουν ταχυτητα 0.15sec/60deg
     Μια διευκρινηση.Δεν πα'να'χεις το σουπερ γρηγορο σερβο στο γκαζι σου,αν το μοτερ δεν ειναι καλα ρυθμισμενο,δεν κανεις τιποτα!!!!!!
    Journalisée

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #663 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 18:56:54 »

    Για σου φιλε Ταρτη! Ομολογω πως με μπερδευσες λιγακι... Εκπληξη
    Αν το κρεμασεις απο το flybar και το τσεκαρεις ως προς τον αξωνα του elevator δεν αρκει;
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 285



    « Répondre #664 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 19:17:48 »

    Φιλε Δημητρη,η μεθοδος με το flybar ηταν η πρωτη που δοκιμασα.
    Οταν δοκιμασα την αλλη μεθοδο,εμεινα πιο ευχαριστημενος.
    Με την μεθοδο "flybar" μπορει να εχεις οπτικο σφαλμα.Μπορει να εχεις μη ακριβη ενδειξη λογω τριβης δακτυλων και flybar.
    Η "αλλη" μεθοδος ειναι ζυγαρια!!!Και τριβη μηδεν λογω των ρουλεμαν!
    Journalisée

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #665 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 19:27:39 »

    Χμ... σωστος!!! Thumbs up
    Αρκει βεβαια να "αλφαδιασει" ο κεντρικος αξωνας...
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Répondre #666 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 19:36:16 »

    kmigli για πες μου λιγο πως ζυγιζεις το heli ποιο εινια το κεντρο βαρους δλδ?
    ακολουθω τη μεθοδο του κρεμασματος απο το γκριπσ με ισομακρα κορδονια και αλφαδι στα σκιντ.
    τελικα αφαιρεσα ενα πακ γιατι ειχα βαλει δυο της αλαιν, και το ε/π εκατσε κοτα με μισο γεματο ντεποζιτο.
    απλα θα αλλαζω πακ αντι να τα κουβαλαω πανω ολη την ωρα ο εξυπνος.
    Journalisée

    TDRigid 2011
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #667 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 19:36:33 »

    Για να διευκρινιστεί καλύτερα τί εννοεί ο φίλος Ταρτης, πάρε μιά μπετονιά ή ένα ράμα,
    κεντράρισε τα blades παράληλα μέ την puma, και πέρασε το ράμα στήν τρύπα απο τα γρανάζια, και κρεμασέ το.

    Εννοείτε οτι, περνάς από την τρύπα που είναι κάθετα με τον άξονα...όχι όποια βρείς.... Grin Grin



    * zygi.JPG (81.01 Ko, 600x450 - vu 172 fois.)
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #668 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 19:42:45 »

    Υ.Σ στο ταπεινο πλην τιμιο ΤΤ ZeroA governor δουλευω το 9253(0.8 sec/60deg) με ενα Align voltage step down αναμεσα σερβο και γκοβερνορα.

    Καλά και το ανέφερες φίλε, γιατί νόμιζα ότι ήσουν με το 9254. Wink
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #669 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 19:48:07 »

    vtr, πολυ σωστη η παρατηρηση σου. Οντως το Ε\Π ζυγιζει καλα στο γραναζι. Thumbs up
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #670 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 19:59:47 »

    vtr, πολυ σωστη η παρατηρηση σου. Οντως το Ε\Π ζυγιζει καλα στο γραναζι. Thumbs up

    Η παρατήρηση ήταν του Τάρτη.  Εγώ απλά διευκρίνισα. Wink
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Répondre #671 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 20:01:19 »

    μεχρι ποσα κλικ τριμ εμπρος η πισω ειναι επιτρεπτο να γινει διορθωση λογο διαφορας βαρους ?
    Journalisée

    TDRigid 2011
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #672 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 20:09:04 »

    Φιλε kmiglis αυτο νομιζω ειναι υποκειμενικο. Εξαρταται απο το ποσο καλα εχεις στησει-τριμαρει το Ε/Π.
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Répondre #673 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 20:17:35 »

    Φιλε kmiglis αυτο νομιζω ειναι υποκειμενικο. Εξαρταται απο το ποσο καλα εχεις στησει-τριμαρει το Ε/Π.

    εαν υποθεσουμε οτι στο κεντρο του στικ  εχουμε 0 μοιρες και ειμαστε και καλα τριμαρισμενοι τοτε στην αιωρηση ειμαστε σταθεροι οσο μπορουμε να ειμαστε,
    εαν επισεις υποθεσουμε οτι ειμαστε λιγο πιο βαρυτεροι στη μυτη τοτε το ε/π φευγει λιγο μπροστα και διορθωνουμε με πισω τριμ.
    ποσο τριμ ειναι επιτρεπτο? για ακροβατικη πτηση παντα....
    Journalisée

    TDRigid 2011
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #674 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 20:32:42 »

    ποσο τριμ ειναι επιτρεπτο? για ακροβατικη πτηση παντα....

    Ρέ φίλε kmiglis, αυτό που ρωτάς, δεν νομίζω να έχει βάση.
    Μπορεί να χρειαστεί να τριμάρεις και όλη τήν διαδρομή. 

    Οταν οι αποκλίσεις είναι μεγάλες, είτε προέρχονται απο κακή ρύθμιση είτε προέρχονται απο βάρος, μερικά κλίκ είναι τίποτα.....

    Δέν υπάρχει stantar.  Απλά φροντίζεις να φύγεις απο το σπίτι, όσο γίνεται καλύτερα ρυθμισμένος... Wink
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Pages: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47 48 ... 119     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: T REX 600 NITRO
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.026 secondes avec 25 requêtes.