Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.414 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 11:43:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 11:43:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από dominicm
    [Σήμερα στις 09:15]

    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304414
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 56
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 39
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 40 41 42 [43] 44 45 46 ... 119     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: T REX 600 NITRO  (Αναγνώστηκε 287252 φορές)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #630 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 17:57:29 »

    Γιαννη εχω 9254 με multigov pro και δουλευει μια χαρα.

    Τhanks φίλε pani. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #631 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 18:51:34 »

    Για εξηγισε μου λιγο βρε φιλε pani, δεν εχουν ολα τα tail servo της futaba παλμο 760μs;
    Επισης αλλη μια ερωτηση, τι ειναι το 12αμπιτο σημα και τι σημα εχουν τα κλασικα σερβο;

    Οχι.
    Μονο τα 9251 9256 και 251. Τα bit στο σημα που μπορει να διαβασει ενα σερβο εχουν να κανουν με την αναλυση του σερβο. Αν ενα σερβο εχει ψηφιακο ενισχυτη τοτε μπορει να επεξεργαστει ενα υψηλο σε bit παλμο. Τα περισσοτερα σερβο χρειαζονται 50 Hz παλμο οδηγησης (pulse rate). Στα 1000 μs ειναι στη μια ακρη, στα 2000 στην αλλη και στα 1520 ειναι στο κεντρο (διαφερει απο μαρκα σε μαρκα το κεντρο, αν θυμαμαι καλα τα JR εχουν 1500). Οταν ο πομπος στειλει ενα υψηλης αναλυσης σημα (512 1024 η 2048) το σερβο το διαχειριζεται αναλογως (φυσικα αν το υποστηριζει ο δεκτης). Τα bit εχουν να κανουν με το ποσα βηματα μπορει να κανει το σερβο σε ολη τη διαδρομη του. Τα απλα σερβο διαβαζουν 8 bit παλμο που σημαινει οτι μπορουν να διαιρεσουν την διαδρομη τους σε 256 βηματα (απο την διαιρεση που κανεις στα παραπανω νουμερα). Υπεραρκετο για οποιαδηποτε κοινη χρηση. Τα 12 bit αν δεν κανω λαθος στα μαθηματικα, εχουν 2048 βηματα αναλυση. Αν μπορουσε ενα σερβο να διαβασει 16 bit τοτε θα ειχε 3276 βηματα μεσα σε αυτο το 1ms. Τα κοινα σερβο εχουν μικρη αναλυση 256 βηματων που σημαινει οτι οτι και να τους στειλεις αυτα θα κινηθουν απο το ενα στο αλλο ακρο σε 256 βηματα. Τα ψηφιακα εχουν εως και 2048 βηματα αναλυση. Εξ ου και τα ψηφιακα σερβο εχουν μεγαλυτερη αναλυση στην διαδρομη τους (εκτος των αλλων). Αλλα η διαδρομη μενει η ιδια ειτε ειναι ψηφιακος ειτε οχι ο ενισχυτης. Γι αυτο και εχουν πολυ καλυτερη αναλυση οπως προειπαμε. Αλλα 2048 βηματα αναλυση εχουν μονο οι πολυ καλες τ/κ (MZ14 MZ12 X9303 DX7SE και 12Z μεχρι στιγμης).
    Το θεμα ειναι λιγο βαθυ και μπορουμε να το αναλυουμε ωρες.
    H κεντρικη ιδεα ειναι:
    Αν χρειαζομαστε υψηλη αναλυση στην κινηση μας και ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΑΣ τοτε ενα ψηφιακο σερβο θα μας δωσει τα μεγιστα.

    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:35:18 από pani » Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #632 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 18:57:02 »

    Τα 12 bit αν δεν κανω λαθος στα μαθηματικα, εχουν 2048 βηματα αναλυση.

    4096

    Φιλικά.
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #633 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:05:59 »

    12 bit δλδ για να μιλαμε και με στοιχεια οχι μονο νουμερα... εινια 2^12=4096:P:P
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #634 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:17:16 »

    Για εξηγισε μου λιγο βρε φιλε pani, δεν εχουν ολα τα tail servo της futaba παλμο 760μs;
    Επισης αλλη μια ερωτηση, τι ειναι το 12αμπιτο σημα και τι σημα εχουν τα κλασικα σερβο;

    Οχι.
    Μονο τα 9251 9256 και 251. Τα bit στο σημα που μπορει να διαβασει ενα σερβο εχουν να κανουν με την αναλυση του σερβο. Αν ενα σερβο εχει ψηφιακο ενισχυτη τοτε μπορει να επεξεργαστει ενα υψηλο σε bit παλμο. Τα περισσοτερα σερβο χρειαζονται 50 Hz παλμο οδηγησης. Στα 1000 μs ειναι στη μια ακρη, στα 2000 στην αλλη και στα 1520 ειναι στο κεντρο (διαφερει απο μαρκα σε μαρκα το κεντρο). Οταν ο πομπος στειλει ενα υψηλης αναλυσης σημα (512 1024 η 2048) το σερβο το διαχειριζεται αναλογως (φυσικα αν το υποστηριζει ο δεκτης). Τα bit εχουν να κανουν με το ποσα βηματα μπορει να κανει το σερβο σε ολη τη διαδρομη του. Τα απλα σερβο διαβαζουν 8 bit παλμο που σημαινει οτι μπορουν να διαιρεσουν την διαδρομη τους σε 256 βηματα (απο την διαιρεση που κανεις στα παραπανω νουμερα). Υπεραρκετο για οποιαδηποτε κοινη χρηση. Τα 12 bit αν δεν κανω λαθος στα μαθηματικα, εχουν 2048 βηματα αναλυση. Αν μπορουσε ενα σερβο να διαβασει 16 bit τοτε θα ειχε 3276 βηματα μεσα σε αυτο το 1ms. Τα κοινα σερβο εχουν μικρη αναλυση 256 βηματων που σημαινει οτι οτι και να τους στειλεις αυτα θα κινηθουν απο το ενα στο αλλο ακρο σε 256 βηματα. Τα ψηφιακα εχουν εως και 2048 βηματα αναλυση. Εξ ου και τα ψηφιακα σερβο εχουν μεγαλυτερη αναλυση στην διαδρομη τους (εκτος των αλλων). Αλλα η διαδρομη μενει η ιδια ειτε ειναι ψηφιακος ειτε οχι ο ενισχυτης. Γι αυτο και εχουν πολυ καλυτερη αναλυση οπως προειπαμε. Αλλα 2048 βηματα αναλυση εχουν μονο οι πολυ καλες τ/κ (MZ14 MZ12 X9303 DX7SE και 12Z μεχρι στιγμης).
    Το θεμα ειναι λιγο βαθυ και μπορουμε να το αναλυουμε ωρες.
    H κεντρικη ιδεα ειναι:
    Αν χρειαζομαστε υψηλη αναλυση στην κινηση μας και ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΑΣ τοτε ενα ψηφιακο σερβο θα μας δωσει τα μεγιστα.



    Ευχαριστω φιλε pani για την αναλυση. Ξερεις η ορεξη για μαθηση υπαρχει, αλλα κανενας π@@στης δεν υποχρεωσε κανεναν κερατα οταν εισαγει κατι
    σε αυτη την γ@μ@μενη χωρα να γραψει οδηγιες και στα Ελληνικα. Εχουν σπασει τα νευρα μου να κοιταω στα μανουαλ και να εχει μεταφραση μεχρι
    και στα σουαχιλι αλλα οχι στην μητρικη μου γλωσσα. Γι' αυτο γραφω και καμια πατατα καμια φορα αν και δεν νομιζω να εχω γραψει αλλη και
    μπερδευτικα ακομα περισοτερο απο τα γεγονοτα που ειχα παρατητησει και αναφερει σε παλιοτερο μηνυμα.
    Και αν και εχω εντοπισει στο νετ πολλα θεματα για να γεμισω τα κενα μου και παλι το εμποδιο ειναι η γλωσσα. Δάκρυ
    Τι να κανουμε, οταν επρεπε να μαθουμε Αγγλικα... Αυτοεξηγούμενο
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #635 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:25:29 »

    Dimitris ίσως αυτά να βοηθήσουν λίγο

    http://babelfish.yahoo.com/
    http://translate.google.com/translate_t#
    Καταγράφηκε
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #636 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:28:25 »


    Εχετε δικιο.
    Μπερδευτηκαμεν!
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #637 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:32:41 »

    Σ' ευχαριστω φιλε newbie, αλλα η μηχανη του google κανει ελευθερη μεταφραση και για εξεζητημενα τεχνικα θεματα δεν βγαζεις ευκολα ζουμι.
    Με τα λιγα Αγγλικα που ξερω μπενω στην διαδικασια να μαντευω τισ περισοτερες φορες βεβαια λαθος.
    Και δεν ειμαι ασχετος απο τεχνολογια απλα μου λειπουν ειδικες γνωσεις.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #638 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:44:07 »

    Δημητρη να συμπληρωσω οτι η Futaba ξεκινησε να βγαζει τετοια σερβο ωστε να μεγιστοποιησει τα ωφελη απο τα γρηγορα τοτε γυροσκοπια της 601 και 611. Ολα πλεον τα καλα γυροσκοπια υποστηριζουν τα σερβο αυτα. Ομως μονα τους δυστηχως δεν δουλευουν απευθειας απο δεκτη.
    Αυτο ηταν και το ζητουμενο της ερωτησης σου.
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #639 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:49:10 »

    Οκ φιλε pani, ευχαριστω και παλι.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #640 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 10:52:24 »

    παιδια δειτε αυτο το thread για τα align servo οχι τπτ τα εχω βαλει χαχαχ μακαρι να ιενια ατυχεσ γεγονος!

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=115754


    για δες τα δημητρη... χααχχα

    ε αν παει καλα εχω φυγει για 8717 και tail grips:P
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #641 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 12:07:05 »

    Τι να σου πω ρε φιλε, θα δειξει. Το εχεις διαβασει και 'συ οτι τα φορανε πολλοι εξω πριν απο 'μας χωρις προβλημα.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #642 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 12:17:36 »

    Τι να σου πω ρε φιλε, θα δειξει. Το εχεις διαβασει και 'συ οτι τα φορανε πολλοι εξω πριν απο 'μας χωρις προβλημα.

    ναι αλλα μην ειμαστε και υπερβολικοι απο οτι καταλαβα συνεχισε να δουλευει οποτε ενα ατυχες συμβαν θα ηταν...

    Επισης ελαττωματικα βγαζουν ολες οι εταιριες.. και μπορει να μην ηταν ελλατωματικο το σερβο αλλα το ESC!
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #643 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 18:00:52 »

    μετα την ταλαιπωρεια μου με τα καυσιμα που παλι καλα περασε γρηγορα χαρη στον μεγαλο VTR ο οποιος πηγε πηρε τα καυσιμα και μου τα εστειλε με Κτελ .....

    Ευχαριστω για αλλη μια φορα...

    Εκαψα 5 τεποζιτα σημερα ολα αψογα ο κινητηρος ειναι σαν σπιρτο παιρνει με την μια και σε ελαχιστες θερμοκρασιες...30-35βαθμους...

    Τωρα ειμαι στην 1 στροφη και και ενα τεταρτο.... ε αυριο μετα απο κανα 2 τεποζιτα θα φτασω στην μια...!

    Πιστευω καλα το παω ετσι?

    Υ.Γ θα κανω και ενα ποστ με τιτλο απο το 450 στο 600 (συγκριση και συμβουλες ενος αρχαριου Tongue:P)
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #644 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 18:13:02 »

    μετα την ταλαιπωρεια μου με τα καυσιμα που παλι καλα περασε γρηγορα χαρη στον μεγαλο VTR ο οποιος πηγε πηρε τα καυσιμα και μου τα εστειλε με Κτελ .....

    Ευχαριστω για αλλη μια φορα...

    Δέν κάνει τίποτα φίλε MaSt0RaS. Αρκεί που σου έφυγε ή κάψα..........σε καταλαβαίνω άλλωστε. Wink

    Υ.Γ θα κανω και ενα ποστ με τιτλο απο το 450 στο 600 (συγκριση και συμβουλες ενος αρχαριου Tongue:P)

    Αμα μπερδέψεις τώρα τα ανεμιστηράκια με τα ελικόπτερα.........άστα βράστα... Grin Grin
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Σελίδες: 1 ... 40 41 42 [43] 44 45 46 ... 119     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: T REX 600 NITRO
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.