Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:47

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:47

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 32
    Totale: 32
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 41 42 43 [44] 45 46 47 ... 119     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: T REX 600 NITRO  (Letto 288039 volte)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #645 il: Sabato, 24 Gen 2009, 18:22:40 »

    μετα την ταλαιπωρεια μου με τα καυσιμα που παλι καλα περασε γρηγορα χαρη στον μεγαλο VTR ο οποιος πηγε πηρε τα καυσιμα και μου τα εστειλε με Κτελ .....

    Ευχαριστω για αλλη μια φορα...

    Εκαψα 5 τεποζιτα σημερα ολα αψογα ο κινητηρος ειναι σαν σπιρτο παιρνει με την μια και σε ελαχιστες θερμοκρασιες...30-35βαθμους...

    Τωρα ειμαι στην 1 στροφη και και ενα τεταρτο.... ε αυριο μετα απο κανα 2 τεποζιτα θα φτασω στην μια...!

    Πιστευω καλα το παω ετσι?

    Υ.Γ θα κανω και ενα ποστ με τιτλο απο το 450 στο 600 (συγκριση και συμβουλες ενος αρχαριου Tongue:P)

    Δεν υπαρχει συγκεκριμενη θεση για την βελονα, το ξερεις νομιζω. Εξαρταται απο κλιματολογικες συνθικες, τον τυπο καυσιμου, και απο τον τυπο του κινητηρα.
    Ο hyper δουλευει κοντα στη μια στροφη, μερικα κλικ ανοιγμα 'η' κλεισιμο συμφωνα με τα παραπανω.
    Παντα να τσεκαρεις θερμοκρασια, και να βλεπεις ασπρο ντουμανι!!! Cheesy
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #646 il: Sabato, 24 Gen 2009, 18:27:25 »


    Αμα μπερδέψεις τώρα τα ανεμιστηράκια με τα ελικόπτερα.........άστα βράστα... Grin Grin

    oxi ενταξει δεν υπαρχει συγκριση αλλα οσο να ειναι ειναι αναγκαιο κακο το 450 χωρις αυτο.........  αστα βραστα!
    Loggato
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 497


    WWW
    « Risposta #647 il: Sabato, 24 Gen 2009, 19:46:08 »

    καλά ρε si μάστορας δεν έβρεχε εκεί που είσαι?
    Loggato

    "FLY OR DIE!"
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #648 il: Sabato, 24 Gen 2009, 20:22:45 »

    Οταν χρησιμοποιεις governor με γρηγορο σερβο διορθωνει καλυτερα. Βεβαια το 9254 δεν κανει παρεα με το governor της align.
    Ο vtr εχει το multigov. (Θα τα αποκαλυψω ολα!!!) laugh

    Βέβαια πρέπει να σού πω, ότι δέν ξέρω αν λειτουργεί καλά με τον multigov.......... idiot2
    Η δοκιμή θα δείξει. 


    Γιαννη εχω 9254 με multigov pro και δουλευει μια χαρα.


    Λοιπόν παιδιά, όπως είπε και ο φίλος pani, το s 9254 πάει μιά χαρά... Χαμόγελο

    Βέβαια σήμερα που το δοκίμασα, δεν πρόλαβα να το ευχαριστηθώ. Πάνω στο πρώτο ντεπόζιτο μου σβήνει στον αέρα. Undecided

    Ευτυχώς για άλλη μιά φορά, το autorodation αποδείχθηκε  σωτήριο.
    Είναι ή τρίτη φορά, μέσα σε 2 μήνες που γλυτώνω το σπάσιμο απο σβήσιμο κινητήρα.

    Μού κόπηκε το σωληνάκι του βοσκού, από το header tank, και άντε γειά.

    Αλλά και του main tank, έτοιμο ήταν.  Αλλάχθηκαν και τα δύο βεβαίως.

    Μέ την ευκαιρία του πόστ, σάς λέω κάτι. Μάθετε auto παιδιά. Εκτός απο συναρπαστικό, είναι και σωτήριο... Thumbs up

    Ξέρω είναι λίγο σπαστικό, μπορεί να σπάσεις το ελικόπτερο στίς δοκιμές, αλλά σε αποζημιώνει...κάποια στιγμή. Χαμόγελο


    * solski.JPG (32.39 KB, 600x450 - visto 302 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #649 il: Sabato, 24 Gen 2009, 20:28:57 »

    φιλε vtr έχεις απόλυτο δίκιο!!!

    και εγώ έχω σώσει το ηλεκτρικό 3-4 φορες με auto!!!

    βεβαια δεν κάνω δοκιμες από ψιλά γιατί φοβάμαι...από κάνα δυο μετρα μονο....

    αλλα οποτε χρειάστηκε να τραβιξω hold με έσωσε...

    και επειδή μερικοί μπορεί να πουν ...
    μα καλά μας δουλεύει??? με ηλεκτρικό???

    να πω ότι τις δυο φορες κάηκε το σέρβο της ουράς την άλλη η μπούμα ολόκληρη και κρατιόταν η ουρα από τον εσωτερικό άξονα και την άλλη αν θυμάμαι καλά από μπίντα στην ουρα....

    όπως καταλαβαίνετε οι πιρουέτες πήγαιναν σύννεφο και ο μονος τρόπος ήταν να τραβήξω hold.....

    ouf............... Huh
    Loggato

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #650 il: Sabato, 24 Gen 2009, 20:41:20 »

    Εγώ πάντως, όταν το δοκίμασα με το mini titan, τού έσπασα τα skids..... Στριφογύρισμα ματιών
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #651 il: Sabato, 24 Gen 2009, 21:02:21 »

    καλά ρε si μάστορας δεν έβρεχε εκεί που είσαι?

    οχι τρομερο καιρο ηλιο ειχαμε.. και οVTR πεταξε... οχι μονο εγω... χαχχα

    Κατι αλλο Γιαννη για πες μου λιγο μετα απο ποσα γαλονια τα εφτυσε ο βοσκος?!
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #652 il: Sabato, 24 Gen 2009, 21:20:57 »

    μετα απο ποσα γαλονια τα εφτυσε ο βοσκος?!

    Ντεπόζιτα θές να πείς.....δέν ξέρω.... idiot2
    Μάλλον παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες.
    Αυτό που μπορώ να σού πώ, είναι ότι έχω κάψει περίπου 10 ντεπόζιτα με τον ττ
    και το είχα αλλάξει πολύ πιό πρίν. Αλλά πόσο πιό πρίν.............δέν θυμάμαι. Στριφογύρισμα ματιών
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 497


    WWW
    « Risposta #653 il: Sabato, 24 Gen 2009, 21:25:32 »

    εγώ άλλαξα το λαστιχάκι από την άρχει γιατί αυτό τις align είναι.........k έχω το κεφάλι μου ήσυχο
    Loggato

    "FLY OR DIE!"
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #654 il: Sabato, 24 Gen 2009, 21:42:03 »

    Εγώ πάντως, όταν το δοκίμασα με το mini titan, τού έσπασα τα skids..... Στριφογύρισμα ματιών


    ε και εγω δυο φορες τα skids τα εσπασα αλλα τιποτα αλλο...

    δεν το θεωρω σπασιμο ομως.. Thumbs up
    Loggato

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #655 il: Sabato, 24 Gen 2009, 21:42:44 »

    ρε παιδια σιλικονη για βοσκο που βρισκεται? ποσα χιλιοστα ειναι γιατι δεν εχω καποια να μετρησω τωρα..!
    Loggato
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #656 il: Sabato, 24 Gen 2009, 22:06:08 »

    Στο τ ρεξ η ληψη της δεξαμενης ειναι ακριβως στην μεση, οποτε δεν υπαρχει προβλημα. Με απλο σωληνακι σε οποια θεση και να ειναι η δεξαμενη,
    ο βοσκος ειναι στον πατο.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #657 il: Sabato, 24 Gen 2009, 22:52:03 »

    α οκ τοτε μετα απο 2-3 γαλονακια θα ανοιξω να βαλω κανονικο...!
    Loggato
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Risposta #658 il: Domenica, 25 Gen 2009, 17:01:52 »

    μολις τελειωσα και εγω και παω για στρωσιμο.
    βγηκε λιγο βαρυ 3.9 κιλα και ειναι εμπροσθοβαρο με γεματο ντεπιζιτο να το αφησω ετσι η να το πειραξω λιγο ακομα?
    οποιαδηποτε συμβουλη ειναι δεκτη.
    ευχαριστω εκ των προτερων..
    « Ultima modifica: Domenica, 25 Gen 2009, 17:43:58 da kmiglis » Loggato

    TDRigid 2011
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #659 il: Domenica, 25 Gen 2009, 17:08:08 »

    εγω δεν το ζυγισα... καθολου... αλλα πεταει μια χαρα Tongue:P
    Loggato
    Pagine: 1 ... 41 42 43 [44] 45 46 47 ... 119     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: T REX 600 NITRO
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.025 secondi con 26 queries.