Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:27:49

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:27:49

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 25
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 101 102 103 [104] 105 106 107 ... 119     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T REX 600 NITRO  (Gelesen 288052 mal)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1545 am: Montag, 22 Jun 2009, 23:37:42 »

    ρε παιδια σε τι θερμοκρασια πετατε περιπου? μιλαω για οσους εχουν τον OS50..

    γιατι κατι παραξενο παιζει με το CP 20% για να εχω επιθυμητα αποτελεσματα πρεπει να κλεισω πανω απο μια στροφη..>!

    Θερμοκρασία περιβάλοντος, ποσοστό νίτρου, ποιότητα και κατάσταση μπουζί, στροφές κινητήρα, τρόπος πτήσης κ.λ.π
    είναι παράγοντες που επηρεάζουν τήν θερμοκρασία ενός κινητήρα κατά περίπτωση...

    Αρα μάλλον στο ερώτημά σου, δεν μπορεί κάποιος να δώσει ίσως θετική απάντηση ή να προσεγγίση κοντά στο (πρόβλημα).

    Ακόμα η χρήση ή μή gov, επηρεάζει την θερμοκρασία λειτουργίας.....

    Για παράδειγμα, δεν παίζεις με τίς ίδιες βελόνες, όταν έχει 35 βαθμούς θερμοκρασία από ότι όταν έχει 18.....

    Για παράδειγμα, ένα μπουζί os 8 γενικής χρήσης, που το χρησιμοποιείς χειμώνα καλοκαίρι, δεν μπορεί να φτάσει σε απόδοση ένα αντίστοιχο enya 4, το οποίο είναι ιδανικό για καλοκαίρι (λόγω του ότι είναι πιό ψυχρό)  και μπορεί να παίξει ίσως και με 2 κλίκ στη βελόνα....

    Για παράδειγμα, στην ίδια μέρα, αλλιώς θα παίξεις με την βελόνα στίς 18:00 το απόγευμα, και αλλιώς στίς 19:30....

    Για παράδειγμα, άλλη θερμοκρασία βαράει ο κινητήρας στίς 1900 και άλλη στις 2100...πάντα με την ίδια πτήση...

    Βέβαια όλα τα παραπάνω και άλλα διάφορα, είναι κατά περίπτωση, και βεβαίως είναι και στην προσωπική ανάγκη και χρήση του καθενός... Wink
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1546 am: Montag, 22 Jun 2009, 23:40:19 »

    μια που το εθεσες μπουζι enya 3 το χειμωνα και 4αρι το καλοκαιρι? η 8αρι και τπτ αλλο?
    Gespeichert
    Marios 3D
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 88



    « Antwort #1547 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 09:00:03 »

    Απο πειραματισμους που εχω κανει στα δυο Τ-rex N με τον OS 50 και με 20αρη καυσιμο COOLPOWER και με το carb smart , την μεγιστη δυναμη την βγαζει στους 120 βαθμους , δεν μπογγαρει καθολου και το ελικοπτερο ακουει οτι και αν του κανεις , παιζω με governor στις 2150 , με μπουζι enya 3 . στις ιδιες ρυθμισεις με νιτρο 30 και μπουζι os 8 εκαιγε συνεχεια το μπουζι . Ακομα πριν κανενα μηνα οταν πιασαν οι ζεστες κολησε και το μπιστονι στον αερα . Ανεση Τελικα κατεληξα στους 110 βαθμους max , enya 3 , kai 20 coolpower λογω κοστους , και ας μην εχει την δυναμη του 30 νιτρο και 120 βαθμους .   Αυτα βεβαια ειναι προσωπικη μου αποψη . Για ποιο safe καταστασεις παιζεις γυρω στους 90 εως 100 βαθμους max και δεν εχεις κανενα προβλημα . Οσο αφορα το καυσιμο to πηρα και εγω  to optifuel to 20 , πηγαινε το ιδιο καλα με το coolpower , αλλα το μονο που παρετηρησα ειναι οτι αφηνει λιγοτερη λαδιλα στο χερι σε σχεση με το coolpower , και μου μπηκαν διαφοροι κακοι συνηρμοι οπως , ισως εχει λιγοτερο ποσοστο λαδιου πχ 17% , προερχεται απο ευρωπη και χωρα που εχουν χαμηλες θερμοκρασιες και επειδη παιζω στο οριο με τις θερμοκρασιες το αφησα στην ακρη για ποιο low profile πτησεις .
    Αυτα τα ολιγα . Στριφογύρισμα ματιών
    « Letzte Änderung: Dienstag, 23 Jun 2009, 10:26:45 von MariosT » Gespeichert

    Τ-rex 600N (Radix blades ,gyro Solid G ,servo HGD-760MG ,YS50 + Hatori,30%Coolpower)
    T-rex 600 ESP (Align blades , gyro LOGITECH 6100 ,servo HGD-760MG, 5000mah )
    GAUI 550 (Z-20,SAB Blades,servo HGD-760MG ,gyro Solid G, 6S-3600mah)
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #1548 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 10:14:26 »

    το optifuel (optimix 20%) ειναι με 18% λαδι ....

    και το (optimix 30%) ειναι με 20% λαδι ....

    http://www.optifuel.co.uk/catalogue/catalogue.aspx
    Gespeichert

    AVANT aurora
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1549 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 10:33:54 »

    Φίλε MariosT, πάρχει πάντα η λύση να προσθέσεις λίγο λαδάκι..... Wink
    Εγώ το κάνω στο 15άρι CP.  Καλό κάνει κακό δεν κάνει.
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1550 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 10:35:58 »

    μια που το εθεσες μπουζι enya 3 το χειμωνα και 4αρι το καλοκαιρι? η 8αρι και τπτ αλλο?

    Δοκίμασε το 3 η το 4 το Enya, και δεν θα χάσεις..... Wink
    Το 8άρι άστο καβάντζα,  άν ξεμείνεις απο μπουζί.
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106



    « Antwort #1551 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 20:56:49 »

    Τελικα που θα βρουμε optifuel?
    Θα αποκαλυψει καποιος την πηγη? Cheesy
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1552 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 21:07:55 »

    Τελικα που θα βρουμε optifuel?
    Θα αποκαλυψει καποιος την πηγη? Cheesy

    Δελατόλας.........δεν είπαμε.   Αργυρούπολη. Wink
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106



    « Antwort #1553 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 21:14:48 »

    Σε ευχαριστω vtr...
    Πηγα σημερα και δεν ειχε Undecided
    Σε 1-2 βδομαδες μου ειπε
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1554 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 21:19:07 »

    Καλά............αυτό ήταν αναμενόμενο για δοκιμαστική παρτίδα.
    Εγώ θέλω να δώ τήν μετέπειτα εξέλιξη και κάλυψη που θα έχει.  Δυστυχώς το μονοπώλιο, έχει και μειονεκτήματα. Ποοολύ άνεση
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1555 am: Dienstag, 23 Jun 2009, 21:38:16 »

    Τελικα που θα βρουμε optifuel?
    Θα αποκαλυψει καποιος την πηγη? Cheesy

    Η πηγη ειναι αυτος εδω... Κερκυρα

    Thank you for your recent mail concerning OPTIFUEL supplies into Greece. We do supply fuel into Greece and this is via Spiros Tsellas you can contact him on spiros@rchotel.com or call him on 0030 266 1099 322 or call his mobile 0030 693 2420044 or fax on 0030 266 1099 322. I am sure Spiros will be able to assist as he brings the fuel into Athens and its distributed from there. Let me know if you have any problems or need more assistance.

    Regards

    Andrew

    Απλα ο δελατολας τα παιρνει απο εκει... μην μπερδευεστε..!
    Gespeichert
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #1556 am: Dienstag, 30 Jun 2009, 23:13:14 »

    Παιδιά καλησπέρα. Κάτι με έτρωγε σήμερα και είπα να ασχοληθώ λίγο με το governor. Διαπίστωσα λοιπόν τα εξής:
    Δίνοντας αρνητικές τιμές στην Τ/Κ (Χ9203) όλα ωραία. Το πήγα λίγο-λίγο μέχρι 40% (δεν πρόλαβα για παραπάνω ...) και διαπίστωσα στην αιώρηση άλλη συμπεριφορά ρε παιδί μου, σαν λουκούμι, δεν ξέρω μπορεί να ναι και ιδέα μου. Πιό γλυκό, πιό ήρεμο, δεν άρπαζε το γκάζι να με χτικιάσει. Όταν έδινα θετική τιμή π.χ. +5% ο κινητήρας έσβηνε. Εϊναι φυσιολογικά όλα αυτά ρε παιδιά; Ο μοχλός gear παίζει κάποιο ρόλο; (διότι έχει αντιστοιχιστεί το Governor στην Τ/Κ με αυτό τον μοχλό). Θέλω να πω αλλάζοντας την θέση του gear, αλλάζουν και οι τιμές; (δηλαδή θα πρέπει να δίνω θετικές αντί αρνητικές τιμές;).
    Φιλικά Μάνος. Χαμόγελο
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Antwort #1557 am: Mittwoch, 1 Jul 2009, 01:02:42 »

    Παιδιά καλησπέρα. Κάτι με έτρωγε σήμερα και είπα να ασχοληθώ λίγο με το governor. Διαπίστωσα λοιπόν τα εξής:
    Δίνοντας αρνητικές τιμές στην Τ/Κ (Χ9203) όλα ωραία. Το πήγα λίγο-λίγο μέχρι 40% (δεν πρόλαβα για παραπάνω ...) και διαπίστωσα στην αιώρηση άλλη συμπεριφορά ρε παιδί μου, σαν λουκούμι, δεν ξέρω μπορεί να ναι και ιδέα μου. Πιό γλυκό, πιό ήρεμο, δεν άρπαζε το γκάζι να με χτικιάσει. Όταν έδινα θετική τιμή π.χ. +5% ο κινητήρας έσβηνε. Εϊναι φυσιολογικά όλα αυτά ρε παιδιά; Ο μοχλός gear παίζει κάποιο ρόλο; (διότι έχει αντιστοιχιστεί το Governor στην Τ/Κ με αυτό τον μοχλό). Θέλω να πω αλλάζοντας την θέση του gear, αλλάζουν και οι τιμές; (δηλαδή θα πρέπει να δίνω θετικές αντί αρνητικές τιμές;).
    Φιλικά Μάνος. Χαμόγελο
    απαραιτητη προυποθεση ειναι να βαζεις θετικες τιμες μονο αυτες καταλαβαινει το λει και στο μανουαλ....
    αν το καναλι ειναι reversed tote εσυ μπορει να βαλεις -55% και να μετραει για θετικη τιμη...
    μαλλον τωρα δουλεψε ο κυβ...
    Gespeichert

    TDRigid 2011
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #1558 am: Mittwoch, 1 Jul 2009, 10:30:15 »

    Ευχαριστώ φίλε Kmiglis. Δεν σε βλέπω τελευταία, πας καθόλου για πτήση; Εγώ πάω συνήθως Τρίτη, Πέμπτη απόγευμα.
     Thumbs up
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1559 am: Mittwoch, 1 Jul 2009, 12:36:45 »

    Παιδιά καλησπέρα. Κάτι με έτρωγε σήμερα και είπα να ασχοληθώ λίγο με το governor. Διαπίστωσα λοιπόν τα εξής:
    Δίνοντας αρνητικές τιμές στην Τ/Κ (Χ9203) όλα ωραία. Το πήγα λίγο-λίγο μέχρι 40% (δεν πρόλαβα για παραπάνω ...) και διαπίστωσα στην αιώρηση άλλη συμπεριφορά ρε παιδί μου, σαν λουκούμι, δεν ξέρω μπορεί να ναι και ιδέα μου. Πιό γλυκό, πιό ήρεμο, δεν άρπαζε το γκάζι να με χτικιάσει. Όταν έδινα θετική τιμή π.χ. +5% ο κινητήρας έσβηνε. Εϊναι φυσιολογικά όλα αυτά ρε παιδιά; Ο μοχλός gear παίζει κάποιο ρόλο; (διότι έχει αντιστοιχιστεί το Governor στην Τ/Κ με αυτό τον μοχλό). Θέλω να πω αλλάζοντας την θέση του gear, αλλάζουν και οι τιμές; (δηλαδή θα πρέπει να δίνω θετικές αντί αρνητικές τιμές;).
    Φιλικά Μάνος. Χαμόγελο
    απαραιτητη προυποθεση ειναι να βαζεις θετικες τιμες μονο αυτες καταλαβαινει το λει και στο μανουαλ....
    αν το καναλι ειναι reversed tote εσυ μπορει να βαλεις -55% και να μετραει για θετικη τιμη...
    μαλλον τωρα δουλεψε ο κυβ...


    τι να παει και αυτος... εχει υποχρεωσειςςςςςς.......!χαχαχαχα
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 101 102 103 [104] 105 106 107 ... 119     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T REX 600 NITRO
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 25 Zugriffen.