panioul
|
|
« Risposta #750 il: Giovedì, 26 Mar 2015, 22:47:12 » |
|
Το test ζυγίσματος που κάνω εγώ είναι ως εξής:
1. Τριμάρουμε elevator ώστε σε οριζόντια πτήση στο μισό γκάζι να μην τραβάει πάνω ή κάτω
2. με 2/3 γκάζι άνοδος 45 μοίρες, half roll σε inverted
3. Κανονικά το μοντέλο επειδή είναι inverted πρέπει να ρίξει μούρη σταδιακά: - Αν ρίξει μούρη πολύ απότομα είναι μπροστόβαρο - Αν συνεχίσει άνοδο στις 45 μοίρες είναι πισώβαρο
Νίκο αυτό που περιγράφεις το κάνω πάντα στα ακροβατικά μου συνήθως στη δεύτερη-τρίτη πτήση για να επιβεβαιώσω το κέντρο βάρους. Δεν είχα τη σκέψη να το κάνω στο FW αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να το δοκιμάσω με τα σκέλη κλειστά. Ας κάνω μια μέτρηση στο έδαφος σύμφωνα με το Δημήτρη και μετά το δοκιμάζω.
|
|
|
Loggato
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Risposta #751 il: Giovedì, 26 Mar 2015, 22:57:38 » |
|
Για να το ζυγίσω ανάποδα θέλω να ρωτήσω αν αυτός ο τρόπος που δείχνω παρακάτω είναι ακριβής. Οι μαύρες γραμμές αναπαριστούν σχοινί το οποίο θα δεθεί γύρω από το φτερό, θα περαστούν δύο κρίκοι οι οποίοι θα τοποθετηθούν στο σημείο ζυγίσματος και όλο το αεροπλάνο θα κρεμαστεί από εκεί.
|
|
|
Loggato
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Risposta #752 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 06:56:21 » |
|
Αν κρεμάσεις όλο το α/π με σχοινί στην ρίζα του φτερού θα φάει το χείλος εκφυγής μεγάλο φορτίο (13 κιλά;) και μπορεί να ραγίσει ή σπάσει η balsa
Καλύτερα βάλε ένα κομματάκι ταινία στο πάνω μέρος του φτερού πάνω από κάποιον νομέα και σήκωσε το με το χέρι με τους αντίχειρες πάνω στην ταινία
|
|
|
Loggato
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Risposta #753 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 07:22:33 » |
|
Αν κρεμάσεις όλο το α/π με σχοινί στην ρίζα του φτερού θα φάει το χείλος εκφυγής μεγάλο φορτίο (13 κιλά;) και μπορεί να ραγίσει ή σπάσει η balsa
Καλύτερα βάλε ένα κομματάκι ταινία στο πάνω μέρος του φτερού πάνω από κάποιον νομέα και σήκωσε το με το χέρι με τους αντίχειρες πάνω στην ταινία
Παναγιώτη εγω κάνω αυτό ακριβώς που λέει ο Νίκος. για να μην τραυματίσεις το φτερό βάλε τα δακτυλά σου στο αντίστοιχο σημείο της ατράκτου (εξωτερική μεριά της σέλας)...ακόμα και το P-51 που είναι 20 kgr έτσι το ζύγισα. Κάτσε σε μια καρέκλα και φέρτο απο πάνω σου στηριγμένο στις άκρες των δακτύλων σου στο σημείο του κέντρου βάρους ....τόσο απλό και τόσο αποτελεσματικό!!!
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
panioul
|
|
« Risposta #754 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 10:52:24 » |
|
Δημήτρη και για να μην μπερδευτούμε, όταν μου έγραψες 145mm από μπροστά εννοείς αυτό:
OK τότε, θα το κάνω the easy way!!! Η απόσταση που σου δείχνω είναι σωστή;;
|
|
|
Loggato
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
dgiatr
|
|
« Risposta #755 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 12:18:13 » |
|
Παναγιώτη αγνόησε το κομμάτι που σου έχω ζωγραφίσει με μπλέ χρώμα (σαν να μην υπάρχει καθόλου) και μέτρα απο εκεί και κάτω (με ροζ χρώμα) τόσο το συνολικό φάρδος του φτερου όσο και το 1/4 αυτού που θα σου δώσει το κέντρο βάρους.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
evan
|
|
« Risposta #756 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 12:39:58 » |
|
Καλές πτήσεις Παναγιώτη. Να το ευχαριστηθείς! (Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος; Ποτέ δεν είναι αργά )
|
|
|
Loggato
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
panioul
|
|
« Risposta #757 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 13:22:26 » |
|
Καλές πτήσεις Παναγιώτη. Να το ευχαριστηθείς! (Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος; Ποτέ δεν είναι αργά ) Σε ευχαριστώ πολύ και Χρόνια πολλά για τη γιορτή!! Ποτέ δεν είναι αργά! Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνει ο τίτλος "ESM FW190 D9 50cc"
|
|
|
Loggato
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
evan
|
|
« Risposta #758 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 13:28:33 » |
|
...
Σε ευχαριστώ πολύ και Χρόνια πολλά για τη γιορτή!!
Ποτέ δεν είναι αργά! Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνει ο τίτλος "ESM FW190 D9 50cc"
Εν τω άμα και το θάμα! Για τις ευχές, ευχαριστώ.
|
|
|
Loggato
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
panioul
|
|
« Risposta #759 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 21:19:45 » |
|
Το αεροπλάνο ζυγίστηκε ξανά, ανάποδα και με κλειστά σκέλη. Ακόμα και έτσι είναι πάλι μπροστόβαρο. Πιθανών να είναι αρκετά μπροστόβαρο τελικά με ανοικτά τα σκέλη. Επομένως άφοβα θα γίνει η δοκιμή στον αέρα όπως περιέγραψε ο φίλος Νίκος και βλέπουμε. Αν όντως και στον αέρα δείξει υπερβολικά μπροστόβαρο είναι εύκολο να φύγει η μπαταρία των σκελών από τον χώρο του κινητήρα και να πάει κοντά στη σέλα του φτερού!! (θα βοηθήσει και στο balancing της μπαταρίας γιατί είναι Lipo και δεν φτάναμε το φισάκι!!)
|
|
|
Loggato
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
dgiatr
|
|
« Risposta #760 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 21:56:58 » |
|
Το αεροπλάνο ζυγίστηκε ξανά, ανάποδα και με κλειστά σκέλη. Ακόμα και έτσι είναι πάλι μπροστόβαρο. Πιθανών να είναι αρκετά μπροστόβαρο τελικά με ανοικτά τα σκέλη. Επομένως άφοβα θα γίνει η δοκιμή στον αέρα όπως περιέγραψε ο φίλος Νίκος και βλέπουμε. Αν όντως και στον αέρα δείξει υπερβολικά μπροστόβαρο είναι εύκολο να φύγει η μπαταρία των σκελών από τον χώρο του κινητήρα και να πάει κοντά στη σέλα του φτερού!! (θα βοηθήσει και στο balancing της μπαταρίας γιατί είναι Lipo και δεν φτάναμε το φισάκι!!)
Παναγιώτη για παν ενδεχόμενο εαν είσαι υπερβολικά μπροστόβαρος για την επόμενη φορά που θα πετάξεις και μέχρι να το ξαναζυγίσεις πιο πίσω, μεγάλωσε λίγο την διαδρομή του elevator (βάλε την μεγάλη διαδρομή και την πιο μικρή σε dual rate) ώστε να μην "μείνεις" απο elevator κατά την προσγείωση.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
panioul
|
|
« Risposta #761 il: Domenica, 3 Mag 2015, 02:37:14 » |
|
Λοιπόν σήμερα έγινε άλλη μία πτήση αφού ξεπεράστηκε προσωρινά ένα προβληματάκι στα σκέλη (τα έχω "ανοίξει" προσωρίνα σε μη scale γωνία γιατί υπήρξε ένα σπάσιμο στον έναν μηχανισμό) και αποδείχθηκε και στον αέρα ότι είναι πολύ μποστόβαρο! Με 45 μοίρες άνοδο και μισό roll έριξε απίστευτα μούτρα αλλά ήταν εμφανώς μπροστόβαρο και στις προσγειώσεις που είχαν προηγηθεί. Οπότε μεταφέρθηκε το pack των retracts στο κέντρο βάρους και βοήθησε πάρα πολύ στο ζύγισμά του!
Μετά τη διόρθωση του ζυγίσματος ήρθε και το πρώτο βίντεο χάρη σε ένα φίλο που βρέθηκε μαζί μου σήμερα στο μοντελοδρόμιο!
|
|
|
Loggato
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Risposta #762 il: Domenica, 3 Mag 2015, 06:32:05 » |
|
Μπράβο Παναγιώτη Κούκλα η Ντόρα και ωραία πτήση, σε ημέρα με δύσκολες συνθήκες για καμουφλαρισμένα μοντέλα (συννεφιά)
|
|
|
Loggato
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
ArgyrisGiannetakis
|
|
« Risposta #763 il: Domenica, 3 Mag 2015, 10:27:23 » |
|
Μπράβο Παναγιώτη μου Πολυ ωραία !Καλοτάξιδο!
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
gliderguider
|
|
« Risposta #764 il: Domenica, 3 Mag 2015, 14:26:25 » |
|
Με κίνδυνο να θεωρηθεί ότι ψαρεύω ...πελάτες, σας παρουσιάζω το Balancer XL. Αποτελεί μεγέθυνση του απλού ζυγιστηριού (Ball bearing CG balancer) που φτιάχνω και απευθύνεται σε μοντελιστές με μέτρια έως μεγαλούτσικα μοντέλα. Ειναι ακριβέστατο χαρη στα δυο ρουλεμάν με τα οποία αρθρώνονται τα μπράτσα του. Περισσότερα στο www.facebook.com/SailplaneWorkshop ή με pm. To calculator για κλίμακα.
|
|
|
Loggato
|
Seize your day!
|
|
|
|