Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:24:42

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:24:42

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 29
    Totale: 31
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 48 49 50 [51] 52 53 54 ... 57     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ESM FW190 D9 50cc  (Letto 147899 volte)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #750 il: Giovedì, 26 Mar 2015, 22:47:12 »

    Το test ζυγίσματος που κάνω εγώ είναι ως εξής:

    1. Τριμάρουμε elevator ώστε σε οριζόντια πτήση στο μισό γκάζι να μην τραβάει πάνω ή κάτω

    2. με 2/3 γκάζι άνοδος 45 μοίρες, half roll σε inverted

    3. Κανονικά το μοντέλο επειδή είναι inverted πρέπει να ρίξει μούρη σταδιακά:
       - Αν ρίξει μούρη πολύ απότομα είναι μπροστόβαρο
       - Αν συνεχίσει άνοδο στις 45 μοίρες είναι πισώβαρο



    Νίκο αυτό που περιγράφεις το κάνω πάντα στα ακροβατικά μου συνήθως στη δεύτερη-τρίτη πτήση για να επιβεβαιώσω το κέντρο βάρους. Δεν είχα τη σκέψη να το κάνω στο FW αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να το δοκιμάσω με τα σκέλη κλειστά. Ας κάνω μια μέτρηση στο έδαφος σύμφωνα με το Δημήτρη και μετά το δοκιμάζω.
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #751 il: Giovedì, 26 Mar 2015, 22:57:38 »

    Για να το ζυγίσω ανάποδα θέλω να ρωτήσω αν αυτός ο τρόπος που δείχνω παρακάτω είναι ακριβής. Οι μαύρες γραμμές αναπαριστούν σχοινί το οποίο  θα δεθεί γύρω από το φτερό, θα περαστούν δύο κρίκοι οι οποίοι θα τοποθετηθούν στο σημείο ζυγίσματος και όλο το αεροπλάνο θα κρεμαστεί από εκεί.


    * 20140604_205359balancing.jpg (100.36 KB, 640x360 - visto 547 volte.)
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #752 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 06:56:21 »

    Αν κρεμάσεις όλο το α/π με σχοινί στην ρίζα του φτερού θα φάει το χείλος εκφυγής μεγάλο φορτίο (13 κιλά;) και μπορεί να ραγίσει ή σπάσει η balsa

    Καλύτερα βάλε ένα κομματάκι ταινία στο πάνω μέρος του φτερού πάνω από κάποιον νομέα και σήκωσε το με το χέρι με τους αντίχειρες πάνω στην ταινία
    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #753 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 07:22:33 »

    Αν κρεμάσεις όλο το α/π με σχοινί στην ρίζα του φτερού θα φάει το χείλος εκφυγής μεγάλο φορτίο (13 κιλά;) και μπορεί να ραγίσει ή σπάσει η balsa

    Καλύτερα βάλε ένα κομματάκι ταινία στο πάνω μέρος του φτερού πάνω από κάποιον νομέα και σήκωσε το με το χέρι με τους αντίχειρες πάνω στην ταινία
    Παναγιώτη εγω κάνω αυτό ακριβώς που λέει ο Νίκος. για να μην τραυματίσεις το φτερό βάλε τα δακτυλά σου στο αντίστοιχο σημείο της ατράκτου (εξωτερική μεριά της σέλας)...ακόμα και το P-51 που είναι 20 kgr έτσι το ζύγισα.
    Κάτσε σε μια καρέκλα και φέρτο απο πάνω σου στηριγμένο στις άκρες των δακτύλων σου στο σημείο του κέντρου βάρους ....τόσο απλό και τόσο αποτελεσματικό!!!
    Loggato
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #754 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 10:52:24 »

    Δημήτρη και για να μην μπερδευτούμε, όταν μου έγραψες 145mm από μπροστά εννοείς αυτό:



    OK τότε, θα το κάνω the easy way!!!  Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο

    Η απόσταση που σου δείχνω είναι σωστή;;


    * 20141116_210503cg.jpg (78.54 KB, 640x480 - visto 513 volte.)
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #755 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 12:18:13 »

    Παναγιώτη αγνόησε το κομμάτι που σου έχω ζωγραφίσει με μπλέ χρώμα (σαν να μην υπάρχει καθόλου) και μέτρα απο εκεί και κάτω (με ροζ χρώμα) τόσο το συνολικό φάρδος του φτερου όσο και το 1/4 αυτού που θα σου δώσει το κέντρο βάρους.


    * PANAGIOTIS.jpg (82.45 KB, 640x480 - visto 490 volte.)
    Loggato
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #756 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 12:39:58 »

    Καλές πτήσεις Παναγιώτη. Να το ευχαριστηθείς!

    (Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος; Ποτέ δεν είναι αργά laugh)
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #757 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 13:22:26 »

    Καλές πτήσεις Παναγιώτη. Να το ευχαριστηθείς!

    (Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος; Ποτέ δεν είναι αργά laugh)

    Σε ευχαριστώ πολύ και Χρόνια πολλά για τη γιορτή!!

    Ποτέ δεν είναι αργά! Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνει ο τίτλος "ESM FW190 D9 50cc"
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #758 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 13:28:33 »

    ...

    Σε ευχαριστώ πολύ και Χρόνια πολλά για τη γιορτή!!

    Ποτέ δεν είναι αργά! Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνει ο τίτλος "ESM FW190 D9 50cc"

    Εν τω άμα και το θάμα!

    Για τις ευχές, ευχαριστώ.
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #759 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 21:19:45 »

    Το αεροπλάνο ζυγίστηκε ξανά, ανάποδα και με κλειστά σκέλη. Ακόμα και έτσι είναι πάλι μπροστόβαρο. Πιθανών να είναι αρκετά μπροστόβαρο τελικά με ανοικτά τα σκέλη. Επομένως άφοβα θα γίνει η δοκιμή στον αέρα όπως περιέγραψε ο φίλος Νίκος και βλέπουμε. Αν όντως και στον αέρα δείξει υπερβολικά μπροστόβαρο είναι εύκολο να φύγει η μπαταρία των σκελών από τον χώρο του κινητήρα και να πάει κοντά στη σέλα του φτερού!! (θα βοηθήσει και στο balancing της μπαταρίας γιατί είναι Lipo και δεν φτάναμε το φισάκι!!)
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #760 il: Venerdì, 27 Mar 2015, 21:56:58 »

    Το αεροπλάνο ζυγίστηκε ξανά, ανάποδα και με κλειστά σκέλη. Ακόμα και έτσι είναι πάλι μπροστόβαρο. Πιθανών να είναι αρκετά μπροστόβαρο τελικά με ανοικτά τα σκέλη. Επομένως άφοβα θα γίνει η δοκιμή στον αέρα όπως περιέγραψε ο φίλος Νίκος και βλέπουμε. Αν όντως και στον αέρα δείξει υπερβολικά μπροστόβαρο είναι εύκολο να φύγει η μπαταρία των σκελών από τον χώρο του κινητήρα και να πάει κοντά στη σέλα του φτερού!! (θα βοηθήσει και στο balancing της μπαταρίας γιατί είναι Lipo και δεν φτάναμε το φισάκι!!)
    Παναγιώτη για παν ενδεχόμενο εαν είσαι υπερβολικά μπροστόβαρος για την επόμενη φορά που θα πετάξεις και μέχρι να το ξαναζυγίσεις πιο πίσω, μεγάλωσε λίγο την διαδρομή του elevator (βάλε την μεγάλη διαδρομή και την πιο  μικρή σε dual rate) ώστε να μην "μείνεις" απο elevator κατά την προσγείωση. 
    Loggato
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #761 il: Domenica, 3 Mag 2015, 02:37:14 »

    Λοιπόν σήμερα έγινε άλλη μία πτήση αφού ξεπεράστηκε προσωρινά ένα προβληματάκι στα σκέλη (τα έχω "ανοίξει" προσωρίνα σε μη scale γωνία γιατί υπήρξε ένα σπάσιμο στον έναν μηχανισμό) και αποδείχθηκε και στον αέρα ότι είναι πολύ μποστόβαρο! Με 45 μοίρες άνοδο και μισό roll έριξε απίστευτα μούτρα αλλά ήταν εμφανώς μπροστόβαρο και στις προσγειώσεις που είχαν προηγηθεί. Οπότε μεταφέρθηκε το pack των retracts στο κέντρο βάρους και βοήθησε πάρα πολύ στο ζύγισμά του!

    Μετά τη διόρθωση του ζυγίσματος ήρθε και το πρώτο βίντεο χάρη σε ένα φίλο που βρέθηκε μαζί μου σήμερα στο μοντελοδρόμιο!


    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #762 il: Domenica, 3 Mag 2015, 06:32:05 »

    Μπράβο Παναγιώτη  Thumbs up Thumbs up

    Κούκλα η Ντόρα και ωραία πτήση, σε ημέρα με δύσκολες συνθήκες για καμουφλαρισμένα μοντέλα (συννεφιά)

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #763 il: Domenica, 3 Mag 2015, 10:27:23 »

    Μπράβο Παναγιώτη μου  Thumbs up Πολυ ωραία !Καλοτάξιδο! Thumbs up
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Risposta #764 il: Domenica, 3 Mag 2015, 14:26:25 »

    Με κίνδυνο να θεωρηθεί ότι ψαρεύω ...πελάτες, σας παρουσιάζω το Balancer XL. Αποτελεί μεγέθυνση του απλού ζυγιστηριού (Ball bearing CG balancer) που φτιάχνω και απευθύνεται σε μοντελιστές με μέτρια έως μεγαλούτσικα μοντέλα. Ειναι ακριβέστατο χαρη στα δυο ρουλεμάν με τα οποία αρθρώνονται τα μπράτσα του. Περισσότερα στο www.facebook.com/SailplaneWorkshop ή με pm. To calculator για κλίμακα.



    * IMG_20150308_201550+.jpg (74.18 KB, 1200x900 - visto 288 volte.)
    Loggato

    Seize your day!
    Pagine: 1 ... 48 49 50 [51] 52 53 54 ... 57     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: ESM FW190 D9 50cc
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.04 secondi con 26 queries.