carapis
|
|
« Απάντηση #735 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 22:41:51 » |
|
Μπραβο Παναγιωτη,καλοπεταχτοοοοο, νασε καλα να σου χαρισει ατελειωτες πτησεις και ασφαλεις προσγειωσεις...!!! Χρησταρας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #736 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 22:44:00 » |
|
Σε ευχαριστώ πολύ Χρήστο!! Να είσαι καλά!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
ArgyrisGiannetakis
|
|
« Απάντηση #737 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 23:17:29 » |
|
Μπράβο Φιλε Παναγιώτη! Συγχαρητήρια!Να το χαρεις με τον καλυτερο τρόπο!Η ομορφιά του scale ειναι μοναδική και σου δίνει στιγμές ξεχωριστες ! και γιαυτό μενουν στην ψυχή!SCALE = ΖΩΗ και όχι καπως! Καλές πτήσεις!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #738 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 23:30:07 » |
|
Μπράβο βρε Παναγιώτη!!Τέτοιες πτήσεις να έχει πάντα!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #739 στις: Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 00:59:05 » |
|
Ευχαριστώ Δημήτρη και Αργύρη!! Ήταν κάτι που ήθελα πολύ καιρό να γίνει. Δεν άντεχα άλλο να το βλέπω στο εργαστήριο. Είναι πραγματικά πολύ αγχωτικό να ξέρεις ότι αν συμβεί κάτι πήγαν χαμένες όλες αυτές οι ώρες...Τουλάχιστον τώρα έχει πετάξει!! Και ελπίζω από δω και πέρα να βελτιώνομαι!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #740 στις: Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 06:56:40 » |
|
Μπράβο Παναγιώτη! Κούκλα είναι η Dora και στο μάτι και στα στικς όταν πετάει Το άγχος είναι στο πρόγραμμα και βοηθάει να εφαρμόζεις τον χρυσό κανόνα του μοντελισμού: 90% του χρόνου έλεγχοι στο έδαφος και 10% πτήση (για να είναι η πτήση ασφαλής χωρίς απρόοπτα) Άντε και στου Έκτωρα !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #741 στις: Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 07:52:11 » |
|
Ωραίος ο Παναγιώτης! Για μια στιγμή νομίζαμε οτι "έσβησε η φλόγα" αλλά τελικά κάναμε λάθος! Σου εύχομαι να το χαρείς γιατί είναι ενα πολύ όμορφο και ιδιαίτερο μοντέλο το οποίο το έκανες ακόμα πιο όμορφο με τις δικές σου περαμβάσεις! θΈΛΟΥΜΕ ΒΙΝΤΕΟ!!!! ......άντε να παίρνουν σειρά και οι επόμενοι.........(Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω...)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #742 στις: Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 11:25:52 » |
|
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!! Ευχαριστώ πολύ Νίκο και Δημήτρη. Η φλόγα δεν έσβησε αλλά περίμενα τόσο καιρό την κατάλληλη ευκαιρία και στεναχωριόμουν που το έβλεπα να κάθεται εκεί χωρίς να έχει πετάξει, βάλε και τα τρεχάματα με τη δουλειά οπότε κλείσαμε το χρόνο!! Άντε και στου Έκτορα!! Πιστεύω ότι και η δικιά του παρθενική θα είναι το ίδιο εύκολη!
Υ.Γ. Βίντεο μπορεί να έχουμε την Κυριακή, αν έχει καλό καιρό και ξαναπάω! Θα πρέπει να γίνουν άλλωστε και οι δοκιμαστικές με την ανάσυρση των σκελών!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
hpergm
|
|
« Απάντηση #743 στις: Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 18:48:33 » |
|
Αγαπητέ συγχαρητήρια για το maiden..! Είναι κούκλα το αεροπλάνο.
Μια μικρή επισήμανση - όταν μαζέψεις σκέλη στην επόμενη έξοδο, το κέντρο βάρους μετακινείται πίσω στα '190 λόγω γωνιών των σκελών/βάσεων. Το έχεις ζυγίσει με τα σκέλη κάτω ή πάνω;
Εγώ αναμένω μέχρι το Πάσχα να το έχω "αερίσει" το Anton, ίσως όμως χωρίς τα τελικά weathering...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #744 στις: Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 22:15:18 » |
|
Έκτορα το ζύγισμα έχει γίνει με τα σκέλη κατεβασμένα και ήταν λίγο μπροστόβαρο. Στη συνέχεια προστέθηκαν μερικά γραμμάρια παραπάνω στη μούρη και δεν ξαναζυγίστηκε. Λες να έχει θέμα;;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #745 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2015, 07:25:35 » |
|
Το test ζυγίσματος που κάνω εγώ είναι ως εξής:
1. Τριμάρουμε elevator ώστε σε οριζόντια πτήση στο μισό γκάζι να μην τραβάει πάνω ή κάτω
2. με 2/3 γκάζι άνοδος 45 μοίρες, half roll σε inverted
3. Κανονικά το μοντέλο επειδή είναι inverted πρέπει να ρίξει μούρη σταδιακά: - Αν ρίξει μούρη πολύ απότομα είναι μπροστόβαρο - Αν συνεχίσει άνοδο στις 45 μοίρες είναι πισώβαρο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #746 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2015, 07:32:56 » |
|
Έκτορα το ζύγισμα έχει γίνει με τα σκέλη κατεβασμένα και ήταν λίγο μπροστόβαρο. Στη συνέχεια προστέθηκαν μερικά γραμμάρια παραπάνω στη μούρη και δεν ξαναζυγίστηκε. Λες να έχει θέμα;;
Παναγιώτη το συγκεκριμένο μοντέλο το ζύγισα στο κέντρο βάρους που σου έχω πει προσθέτοντας λίγο βάρος στη μούρη ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΕΛΗ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ!(το ντεπόζιτο άδειο βέβαια....)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hpergm
|
|
« Απάντηση #747 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2015, 21:44:19 » |
|
Ακριβώς... Κάνε το έτσι όπως λέει ο Dgiatr. Πάλι καλά που δε μάζεψες ρόδες στην πρώτη και δεν είχες κάποια έκπληξη...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #748 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2015, 22:29:14 » |
|
ΟΚ παιδιά θα το ζυγίσω και έτσι και θα σας πω τα αποτελέσματα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #749 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2015, 22:43:16 » |
|
Δημήτρη και για να μην μπερδευτούμε, όταν μου έγραψες 145mm από μπροστά εννοείς αυτό:
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
|