carapis
|
|
« Antwort #735 am: Dienstag, 24 Mδr 2015, 22:41:51 » |
|
Μπραβο Παναγιωτη,καλοπεταχτοοοοο, νασε καλα να σου χαρισει ατελειωτες πτησεις και ασφαλεις προσγειωσεις...!!! Χρησταρας
|
|
|
Gespeichert
|
FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #736 am: Dienstag, 24 Mδr 2015, 22:44:00 » |
|
Σε ευχαριστώ πολύ Χρήστο!! Να είσαι καλά!!
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
ArgyrisGiannetakis
|
|
« Antwort #737 am: Dienstag, 24 Mδr 2015, 23:17:29 » |
|
Μπράβο Φιλε Παναγιώτη! Συγχαρητήρια!Να το χαρεις με τον καλυτερο τρόπο!Η ομορφιά του scale ειναι μοναδική και σου δίνει στιγμές ξεχωριστες ! και γιαυτό μενουν στην ψυχή!SCALE = ΖΩΗ και όχι καπως! Καλές πτήσεις!!!
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Antwort #738 am: Dienstag, 24 Mδr 2015, 23:30:07 » |
|
Μπράβο βρε Παναγιώτη!!Τέτοιες πτήσεις να έχει πάντα!!
|
|
|
Gespeichert
|
Πετάμε ?
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #739 am: Mittwoch, 25 Mδr 2015, 00:59:05 » |
|
Ευχαριστώ Δημήτρη και Αργύρη!! Ήταν κάτι που ήθελα πολύ καιρό να γίνει. Δεν άντεχα άλλο να το βλέπω στο εργαστήριο. Είναι πραγματικά πολύ αγχωτικό να ξέρεις ότι αν συμβεί κάτι πήγαν χαμένες όλες αυτές οι ώρες...Τουλάχιστον τώρα έχει πετάξει!! Και ελπίζω από δω και πέρα να βελτιώνομαι!
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #740 am: Mittwoch, 25 Mδr 2015, 06:56:40 » |
|
Μπράβο Παναγιώτη! Κούκλα είναι η Dora και στο μάτι και στα στικς όταν πετάει Το άγχος είναι στο πρόγραμμα και βοηθάει να εφαρμόζεις τον χρυσό κανόνα του μοντελισμού: 90% του χρόνου έλεγχοι στο έδαφος και 10% πτήση (για να είναι η πτήση ασφαλής χωρίς απρόοπτα) Άντε και στου Έκτωρα !
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Antwort #741 am: Mittwoch, 25 Mδr 2015, 07:52:11 » |
|
Ωραίος ο Παναγιώτης! Για μια στιγμή νομίζαμε οτι "έσβησε η φλόγα" αλλά τελικά κάναμε λάθος! Σου εύχομαι να το χαρείς γιατί είναι ενα πολύ όμορφο και ιδιαίτερο μοντέλο το οποίο το έκανες ακόμα πιο όμορφο με τις δικές σου περαμβάσεις! θΈΛΟΥΜΕ ΒΙΝΤΕΟ!!!! ......άντε να παίρνουν σειρά και οι επόμενοι.........(Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω...)
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #742 am: Mittwoch, 25 Mδr 2015, 11:25:52 » |
|
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!! Ευχαριστώ πολύ Νίκο και Δημήτρη. Η φλόγα δεν έσβησε αλλά περίμενα τόσο καιρό την κατάλληλη ευκαιρία και στεναχωριόμουν που το έβλεπα να κάθεται εκεί χωρίς να έχει πετάξει, βάλε και τα τρεχάματα με τη δουλειά οπότε κλείσαμε το χρόνο!! Άντε και στου Έκτορα!! Πιστεύω ότι και η δικιά του παρθενική θα είναι το ίδιο εύκολη!
Υ.Γ. Βίντεο μπορεί να έχουμε την Κυριακή, αν έχει καλό καιρό και ξαναπάω! Θα πρέπει να γίνουν άλλωστε και οι δοκιμαστικές με την ανάσυρση των σκελών!!
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
hpergm
|
|
« Antwort #743 am: Mittwoch, 25 Mδr 2015, 18:48:33 » |
|
Αγαπητέ συγχαρητήρια για το maiden..! Είναι κούκλα το αεροπλάνο.
Μια μικρή επισήμανση - όταν μαζέψεις σκέλη στην επόμενη έξοδο, το κέντρο βάρους μετακινείται πίσω στα '190 λόγω γωνιών των σκελών/βάσεων. Το έχεις ζυγίσει με τα σκέλη κάτω ή πάνω;
Εγώ αναμένω μέχρι το Πάσχα να το έχω "αερίσει" το Anton, ίσως όμως χωρίς τα τελικά weathering...
|
|
|
Gespeichert
|
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #744 am: Mittwoch, 25 Mδr 2015, 22:15:18 » |
|
Έκτορα το ζύγισμα έχει γίνει με τα σκέλη κατεβασμένα και ήταν λίγο μπροστόβαρο. Στη συνέχεια προστέθηκαν μερικά γραμμάρια παραπάνω στη μούρη και δεν ξαναζυγίστηκε. Λες να έχει θέμα;;
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Antwort #745 am: Donnerstag, 26 Mδr 2015, 07:25:35 » |
|
Το test ζυγίσματος που κάνω εγώ είναι ως εξής:
1. Τριμάρουμε elevator ώστε σε οριζόντια πτήση στο μισό γκάζι να μην τραβάει πάνω ή κάτω
2. με 2/3 γκάζι άνοδος 45 μοίρες, half roll σε inverted
3. Κανονικά το μοντέλο επειδή είναι inverted πρέπει να ρίξει μούρη σταδιακά: - Αν ρίξει μούρη πολύ απότομα είναι μπροστόβαρο - Αν συνεχίσει άνοδο στις 45 μοίρες είναι πισώβαρο
|
|
|
Gespeichert
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Antwort #746 am: Donnerstag, 26 Mδr 2015, 07:32:56 » |
|
Έκτορα το ζύγισμα έχει γίνει με τα σκέλη κατεβασμένα και ήταν λίγο μπροστόβαρο. Στη συνέχεια προστέθηκαν μερικά γραμμάρια παραπάνω στη μούρη και δεν ξαναζυγίστηκε. Λες να έχει θέμα;;
Παναγιώτη το συγκεκριμένο μοντέλο το ζύγισα στο κέντρο βάρους που σου έχω πει προσθέτοντας λίγο βάρος στη μούρη ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΕΛΗ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ!(το ντεπόζιτο άδειο βέβαια....)
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
hpergm
|
|
« Antwort #747 am: Donnerstag, 26 Mδr 2015, 21:44:19 » |
|
Ακριβώς... Κάνε το έτσι όπως λέει ο Dgiatr. Πάλι καλά που δε μάζεψες ρόδες στην πρώτη και δεν είχες κάποια έκπληξη...
|
|
|
Gespeichert
|
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #748 am: Donnerstag, 26 Mδr 2015, 22:29:14 » |
|
ΟΚ παιδιά θα το ζυγίσω και έτσι και θα σας πω τα αποτελέσματα...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #749 am: Donnerstag, 26 Mδr 2015, 22:43:16 » |
|
Δημήτρη και για να μην μπερδευτούμε, όταν μου έγραψες 145mm από μπροστά εννοείς αυτό:
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
|