Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:03:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:03:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 27
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 16
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: AVIOMODELLI CALYPSO  (Lu 3069 fois)
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « le: Mardi, 30 Nov. 2021, 13:45:22 »

     
      Για να θυμούνται οι παλιοί, και να μαθαίνουν οι νέοι Χαμόγελο

     
        AVIOMODELLI CALYPSO
     
        F3A WORLD CHAMPION
     
           HANNO PRETTNER

    Journalisée

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Répondre #1 le: Mardi, 30 Nov. 2021, 13:46:58 »

    1


    * marco 008 (Copia).jpg (183.65 Ko, 1024x768 - vu 703 fois.)
    Journalisée

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Répondre #2 le: Mardi, 30 Nov. 2021, 13:47:25 »

    2


    * 262679433_1207199979767658_4091017322877056881_n.jpg (105.22 Ko, 720x960 - vu 694 fois.)
    Journalisée

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    JS 46
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 50


    « Répondre #3 le: Mardi, 30 Nov. 2021, 19:54:39 »

    Πολύ ωραια δουλεια  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Να ρωτησω, το κιτ αυτό ειχε τα φτερα επενδυμενα με καπλαμα;
    Μηχανη 60 διχρονη;
    Journalisée

    Σαμουρης Γιαννης
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Répondre #4 le: Mardi, 30 Nov. 2021, 20:42:49 »


      Ναι, είναι με καπλαμά.

      Μηχανή κανονικά φοράει 60
      εγώ έβαλα 90.
    Journalisée

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14


    « Répondre #5 le: Mardi, 30 Nov. 2021, 22:46:04 »


      Για να θυμούνται οι παλιοί, και να μαθαίνουν οι νέοι Χαμόγελο

     
        AVIOMODELLI CALYPSO
     
        F3A WORLD CHAMPION
     
           HANNO PRETTNER

    Μπορούμε να μάθουμε ποια χρονολογία έγιναν αυτοί οι αγώνες;
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.777



    WWW
    « Répondre #6 le: Mercredi, 1 Dιc. 2021, 00:41:23 »

    Το σχεδίασε με γνώμωνα την απλότητα που χρειαζόταν η κατηγορία λόγω της αυξανόμενης πολυπλοκότητας των αεροβατικών μοντέλων F3A.
    Κερδισε με αυτό το παγκόσμιο το 1983.
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #7 le: Mercredi, 1 Dιc. 2021, 07:54:54 »

    Το Calypso αυτό στην φωτογραφία δεν είναι το αρχικό με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο του 1983. Είναι το MK2 που ήταν μεγαλύτερο για να μπορεί να φορέσει μεγαλύτερες μηχανές.

    Το 1983 ήταν η τελευταία χρονιά που στην F3A πετούσαν μία άσκηση μόνο σε κάθε πέρασμα. Μετά εφαρμόστηκε το turn-around με συνεχή ροή ασκήσεων από την απογείωση έως την προσγείωση. Μετά άλλαξε εντελώς η σχεδίαση των μοντέλων της κατηγορίας γιατί άλλαξαν και οι προδιαγραφές των μοντέλων.

    Τα μοντέλα του Prettner ξεχώριζαν από τα αντίστοιχα της εποχής τους. Δες το Super Sicrolly και αργότερα το Curare. Με το Calypso ήθελε να δείξει ότι είναι καλός πιλότος (γιατί υπήρχαν αμφισβητήσεις) και μπορούσε να κερδίσει Παγκόσμιους Αγώνες και με ένα απλό μοντέλο. Το αρχικό kit της Aviomodelli ήταν πολύ φτηνότερο από τα άλλα αντίστοιχα της αγοράς για F3A και η άτρακτος ήταν από ABS Plastic. "Κεσεδάκι" το λέγαμε.

    Βέβαια το δικό του μοντέλο που πετούσε στους αγώνες δεν ήταν από αυτό το υλικό.  Χρησιμοποιούσε αυτό του kit όταν πήγαινε σε επιδείξεις ή σε εκθέσεις. Ανάλογη προσπάθεια έγινε και αργότερα με το Supra-Fly  και Supra-Star που τα προώθησε η Pilot.

    Journalisée
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #8 le: Mercredi, 1 Dιc. 2021, 08:24:02 »

    Για τον Hanno υπαρχει και εδω μεσα ειδικο θεμα .
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2005.msg17441#msg17441
    Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    JS 46
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 50


    « Répondre #9 le: Mercredi, 1 Dιc. 2021, 19:19:00 »

    Αγαπητε Ικαρε εάν μου επιτρεπεις να κανω μερικες ερωτήσεις ακομη για την ατρακτο αυτή τη φορα είναι ξυλινη η abc όπως προαναφερθηκε.
    Να πω δε ότι εχω στα χερια μου το ΜΚ 3 το (κεσεδακι) που ειπε ο κυριος Παπαδόπουλος, το οποιο εχει την ιδια καλυπτρα που βλεπω στο δικο σου.
    Μια διαφορα ακομη το κιτ δινεται με σκελη από την Aviomodeli.
    Εγω το εφτιαξα το 2017 με μηχανη Saito 91 τετραχρονη.
     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    « Dernière édition: Mercredi, 1 Dιc. 2021, 19:45:39 par JS 46 » Journalisée

    Σαμουρης Γιαννης
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Répondre #10 le: Mercredi, 1 Dιc. 2021, 19:35:53 »


     Καλησπέρα.
     
     Η άτρακτος είναι abc
     Είναι το MK2
    Journalisée

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #11 le: Jeudi, 9 Dιc. 2021, 08:21:35 »

    https://youtu.be/qYn1ujT904I
    12ο λεπτο και μετα…
    Το εχουμε και σε video κασσετα VHS για οποιον ενδιαφερεται… Grin
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #12 le: Jeudi, 9 Dιc. 2021, 22:16:42 »

    Το Calypso αυτό στην φωτογραφία δεν είναι το αρχικό με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο του 1983. Είναι το MK2 που ήταν μεγαλύτερο για να μπορεί να φορέσει μεγαλύτερες μηχανές.

    Το 1983 ήταν η τελευταία χρονιά που στην F3A πετούσαν μία άσκηση μόνο σε κάθε πέρασμα. Μετά εφαρμόστηκε το turn-around με συνεχή ροή ασκήσεων από την απογείωση έως την προσγείωση. Μετά άλλαξε εντελώς η σχεδίαση των μοντέλων της κατηγορίας γιατί άλλαξαν και οι προδιαγραφές των μοντέλων.

    Τα μοντέλα του Prettner ξεχώριζαν από τα αντίστοιχα της εποχής τους. Δες το Super Sicrolly και αργότερα το Curare. Με το Calypso ήθελε να δείξει ότι είναι καλός πιλότος (γιατί υπήρχαν αμφισβητήσεις) και μπορούσε να κερδίσει Παγκόσμιους Αγώνες και με ένα απλό μοντέλο. Το αρχικό kit της Aviomodelli ήταν πολύ φτηνότερο από τα άλλα αντίστοιχα της αγοράς για F3A και η άτρακτος ήταν από ABS Plastic. "Κεσεδάκι" το λέγαμε.

    Βέβαια το δικό του μοντέλο που πετούσε στους αγώνες δεν ήταν από αυτό το υλικό.  Χρησιμοποιούσε αυτό του kit όταν πήγαινε σε επιδείξεις ή σε εκθέσεις. Ανάλογη προσπάθεια έγινε και αργότερα με το Supra-Fly  και Supra-Star που τα προώθησε η Pilot.



    Το Calypso της Aviomodelli όντως δεν είχε καμία σχέση με το αυτό που πέταξε ο Hanno στην Pensacola το '83. Ωστόσο το Supra Star παραγωγής EZ (sub brand της Ιαπωνέζικης Pilot όχι της κινέζικης Pilot RC) ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό που θα αγόραζε ο μέσος αερομοντελιστής. Ένα τέτοιο πετούσε ο Γερμανός Bruno Keller στα Σπάτα από ότι θυμάμαι με OS Hanno Special - Red Head το οποίο βρίσκεται τώρα στη Θεσσαλονίκη. To ίδιο ισχύει και για το Mystic 60 που έβγαλε πάλι με την EZ και κέρδισε το Παγκόσμιο στην Αυστρία το '93.
    Journalisée
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Εμείς και τα μοντέλα μας  |  Fil de discussion: AVIOMODELLI CALYPSO
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 24 requêtes.