Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:16:55

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:16:55

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 35
    Totale: 39
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: os 91 pump  (Letto 1612 volte)
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 345



    « il: Domenica, 21 Feb 2021, 22:00:24 »

     Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    Εν μέσω καραντίνας .είπα να ξαναπιάσω  πάλι το κινητήρα του τίτλου να δώ τι θα μπορούσα να κάνω.
    Ο εν λόγω κινητήρας έχει λυθεί και ξανά δεθεί για  έλεγχο καθάρισμα κλπ. όμως αν και πιστεύω οτι δέθηκε σωστά και σε σωστή θέση cam πιστονιού δεν έχω μπορέσει να ξαναρυθμίσω τις βαλβίδες,δηλ τις ρυθμίζω και μετά από κανα δύο περιστροφές ξερυθμίζονται δεν ξέρω τι άλλο να κάνω .
    Οποία βοήθεια δεκτή ευχαριστώ.
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #1 il: Domenica, 21 Feb 2021, 22:12:45 »


    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #2 il: Domenica, 21 Feb 2021, 22:16:40 »

    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #3 il: Lunedì, 22 Feb 2021, 22:00:20 »

    Ρυθμιση διακενου βαλβιδων εισαγωγης κ εξαγωγης, για όλους τους τετραχρονους OS

    1.Αφαιρεις  το καλυμμα ( valve cover)
    ΠΡΟΣΟΧΗ  . Ο αξόνας απο τα κοκορακια μπορει να πεσει, ειδικα αν ειναι τοποθετημενο το μοτερ με κλιση 90^.
    2. Γυριζεις το στροφαλο στο ΑΝΣ   με κλειστες και τις 2 βαλβιδες.
    Υπαρχει σημαδι στο drive washer που υποδεικνυει το  ANΣ.
    3. Ρυθμιζεις τις βαλβιδες σε 0.04 χλ  χρησιμοποιωντας το λεπτοτερο filler. Θα εχει μικρη αντισταση εαν ειναι ρυθμισμενο σωστα.
    4. Επανατοποθετεις το καλυμμα. (Valve cover)

    Γιατι το λεπτοτερο filler, ?

    Για το λογο του οτι οι βαλβιδες θα ανοιξουν για περισσοτερο χρονο (διαρκεια)  και ετσι θα μπει περισσοτερο καυσιμο μεσα αρα θα αυξηθει η ισχυς.  
    yiannisgr
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 14


    « Risposta #4 il: Lunedì, 22 Feb 2021, 22:13:19 »

    Η ρύθμιση των βαλβίδων είναι μια εργασία που απαιτεί ακρίβεια και εξοικείωση με τους κινητήρες.
    Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το δεις τουλάχιστον μια φορά στην πράξη και μετά να το επιχειρήσεις.
    Για το μικρότερο φίλερ δε συμφωνώ για τη βαλβίδα εξαγωγής. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται στην εξαγωγή από τα καυσαέρια
    ειδικά το καλοκαίρι είναι μεγάλες και αυτό το διάκενο δεν επαρκεί, η βαλβίδα θα ακουμπήσει το κοκοράκι με αποτέλεσμα
    αυτή να μην κλείνει επαρκώς.
    Loggato
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #5 il: Martedì, 23 Feb 2021, 12:42:25 »


       Γειά σας κι απο εμένα, χρόνια τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα τις βαλβίδες εξαγωγής πιο ανοικτές λόγω της μεγαλύτερης θερμοκρασίας στο εκεί σημείο.  Thumbs up
    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 130


    « Risposta #6 il: Martedì, 23 Feb 2021, 12:46:03 »


    Γιατι το λεπτοτερο filler, ?

    Για το λογο του οτι οι βαλβιδες θα ανοιξουν για περισσοτερο χρονο (διαρκεια)  και ετσι θα μπει περισσοτερο καυσιμο μεσα αρα θα αυξηθει η ισχυς.  
    yiannisgr

    Kαλησπέρα σε Όλους,

    Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του φίλου falcon67 και του carapis.

    Το προτεινόμενο διάκενο από την OS είναι από 0,04 έως 0.10.
    Όταν μιλάμε για τόσο μικρές ανοχές θεωρώ ότι είναι απλά αδύνατο να καταλάβεις την διαφορά της απόδοσης εάν ρυθμίσεις στο ελάχιστο ή το μέγιστο όριο.
    Όμως ρυθμίζοντας στο χαμηλό όριο του 0,4 η έδρα της βαλβίδας δέχεται την μεγαλύτερη δυνατή θερμική καταπόνηση, με αποτέλεσμα να είναι πιθανή σύντομα απώλεια κάποιας συμπίεσης και η ισχύς πάει "περίπατο".
    Προσωπικά ρυθμίζω της εισαγωγής ώστε το 0,05 να περνάει σχετικά άνετα και για την εξαγωγής το 0,08. Δηλ και οι δύο εντός των ορίων με πιο χαλαρή την εξαγωγής.
    Για τον φίλο όμως που ρώτησε μου κάνει εντύπωση γιατί χάνονται τα διάκενά μετά από κάποιες περιστροφές.
    Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στην σωστή θέση του εκκεντροφόρου, όπως θα δεις στο video. Ένα γρανάζι να έχει διαφορά η απώλεια της ισχύος είναι μεγάλη.

    Με το Καλό να βρεθούμε για πτήσεις!
    Loggato
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 3 Mar 2021, 21:28:48 »

    Η ρύθμιση των βαλβίδων είναι μια εργασία που απαιτεί ακρίβεια και εξοικείωση με τους κινητήρες.
    Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το δεις τουλάχιστον μια φορά στην πράξη και μετά να το επιχειρήσεις.
    Για το μικρότερο φίλερ δε συμφωνώ για τη βαλβίδα εξαγωγής. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται στην εξαγωγή από τα καυσαέρια
    ειδικά το καλοκαίρι είναι μεγάλες και αυτό το διάκενο δεν επαρκεί, η βαλβίδα θα ακουμπήσει το κοκοράκι με αποτέλεσμα
    αυτή να μην κλείνει επαρκώς.


    Εχεις μετρησει τη θερμοκρασια στην εξαγωγης να δεις ποσο ειναι? δεν ισχυει αυτο
    Εαν υποθεσουμε οτι ενα μοτερ γυριζει στις 12.000rpm/το λεπτο ολοκληρωνονται δηλαδη 6.000 κυκλοι σε ενα λεπτο λειτουργιας τερμα γκαζι(60δευτερα) (..) δηλαδη γεμιζει ο κυλινδρος 6000 φορες καταλαβαινουμε  τι ποσοτητα  μιγματος μπαινει  οποτε και 0.01 gap ποσο σημαντικο ειναι
    με κενο (gap) 0.08 στην εξαγωγη το μοτερ θα δουλεψει αλλα η ισχυς του θα ειναι κατω.
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 130


    « Risposta #8 il: Giovedì, 4 Mar 2021, 13:44:18 »





    Εχεις μετρησει τη θερμοκρασια στην εξαγωγης να δεις ποσο ειναι? δεν ισχυει αυτο
    Εαν υποθεσουμε οτι ενα μοτερ γυριζει στις 12.000rpm/το λεπτο ολοκληρωνονται δηλαδη 6.000 κυκλοι σε ενα λεπτο λειτουργιας τερμα γκαζι(60δευτερα) (..) δηλαδη γεμιζει ο κυλινδρος 6000 φορες καταλαβαινουμε  τι ποσοτητα  μιγματος μπαινει  οποτε και 0.01 gap ποσο σημαντικο ειναι
    με κενο (gap) 0.08 στην εξαγωγη το μοτερ θα δουλεψει αλλα η ισχυς του θα ειναι κατω.

    [/quote]

    Αγαπητέ, αφού θέλεις την μέγιστη ισχύ θα πρέπει ο κύλινδρος να έχει τον μέγιστη πλήρωση, την ελάχιστη θερμοκρασία εισαγωγής και την μέγιστη θερμοκρασία εξαγωγής. Γι αυτό τον λόγο τυλίγουν με ταινίες και καλυματα θερμομωνοτικά τις εξατμίσεις τουρμπίνες κλπ. Άρα θα πρέπει να ρυθμίσεις την βαλίδα εισαγωγής στο ελάχιστο και την εξαγωγής στο μέγιστο. Στην πράξη το άνοιγμα της βαλβίδας σε σχέση με τα εκατοστά του χιλιοστού για το διάκενο είναι αμελητέο. Για την εξαγωγωγής ειδικά εξασφαλίζεις βάζοντας το μεγαλύτερο διάκενο στην εξαγωγή - πάντα εντός των ορίων του κατασκευαστή - καλό πάτημα στην έδρα της βαλβίδας  για ασφάλεια ότι δεν θα μείνει σε καμία περίπτωση ανοιχτή με απώλεια συμπίεσης και ισχύος και φθορά.

    Καλή Συνέχεια!
    Loggato
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 148



    « Risposta #9 il: Giovedì, 4 Mar 2021, 22:58:05 »

    Έχω τρεις κινητήρες ποτέ δεν έβαλα φιλερ, εννοείται ότι είναι προτιμότερο, ο Εμπειρίκος τρόπος ήταν πάντα να αφήνεις λίγο ελαχιστο τζόγο στα κοκορακια λόγο του ότι τα μέταλλα διαστελλονται με την θερμοκρασία και αν τα εβαζες να ακουμπάνε μετά από λίγο με την λειτουργία ακουμπουσαν με αποτέλεσμα να ανοίγουν τις βαλβιδεςοταν δεν πρεπει
    Loggato

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderatore: andreas)  |  Topic: os 91 pump
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 24 queries.