Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:37:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:37:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 18
    Gesamt: 18
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Asp 52 ζεστενεται  (Gelesen 4122 mal)
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « am: Montag, 22 Jun 2020, 18:56:30 »

    Καλησπέρα,θέλω την βοήθεια σας για να δω που θα καταλήξω,έχω έναν asp52 διχρονο και επάνω του φοράω άλλη εξάτμιση για πιο scale,(foto).το θέμα μου είναι ότι ο κινητήρας αυτός μου ανεβάζει θερμοκρασία δλδ σε στατικό γκαζωμα μπορεί να φτάσει και στους 170 βαθμούς και ιδίως σήμερα που έχει 25 και συνεφεια, όπως καταλαβαίνετε δεν πετάω με αυτό όπως είναι ,έχω φτάσει σε σημεία να είναι τέρμα μπουκωμενο λίγο πριν να σβήσει και δεν βλέπω διάφορα στις θερμοκρασίες ,μπουζί φοράω os8 ,του έχω βγάλει το cowl αλλά πάλι του,καμία ιδέα?


    * IMG_20200622_184737.jpg (138.58 KB, 600x800 - angeschaut 252 Mal.)
    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.777



    WWW
    « Antwort #1 am: Montag, 22 Jun 2020, 19:15:36 »

    To μοντέλο που εχεις ειναι με damping φρακτη η χωρίς?

    http://www.himodel.com/engines/JBA_KP005_Nitro_Engine_Muffler_120-140.html
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #2 am: Montag, 22 Jun 2020, 19:48:05 »

    Χωρις
    https://www.himodel.com/engines/Pitts_Muffler_for_ASP_S40_S46_S52_Nitro_Engines_ZT-50B_White_Version_B.html
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #3 am: Montag, 22 Jun 2020, 20:14:13 »

    Τάπωσε την μια έξοδο από την εξάτμιση!!!!!!
    Δεν επαρκεί η πίεση των καυσαερίων να στείλει περισσότερο καύσιμο στον κινητήρα και έτσι στεγνώνει!!!
    Το είχα πάθει και γω με μια τέτοια εξάτμιση σε έναν 60αρη κινητήρα!!!!
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.777



    WWW
    « Antwort #4 am: Montag, 22 Jun 2020, 20:43:36 »

    Ναι παίζει και αυτό που λέει ο Δημήτρης ,δοκίμασε το, αν και θεωρώ όλες αυτές τις εξατμήσεις το αντίθετο.....οτι δεν βγάζουν συντονισμένα τα καυσαέρια .Αυτο ειναι πιστευω το προβλημα που εχουν.Οταν εχεις μία επιφάνεια φλάτ ακριβώς απέναντι απο την εξαγωγή , τα καυσαέρια επιστρέφουν και δημιουργούν τοιχο και ανυπαρκτο συντονισμό παράλληλο με την σωστη λειτουργία του κινητήρα.Διχρονος κινητήρας χωρίς σωστή εξάτμηση δεν αποδίδει ποτέ.Εδω ενα σωληνάκι βαζουμε σιλικόνης και αμεσως αλλαζει η απόδοση.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #5 am: Montag, 22 Jun 2020, 20:48:30 »

    Και να φανταστείς ότι το συγκεκριμένο καζανάκι το είχα πάρει από Just engines και ήταν κατασκευασμένο ειδικά για τον Magnum 61 που είχα!!!
    Δοκίμασε το! Δε χάνεις κάτι! Απλά τάπωσε το πρόχειρα και κάνε μια δοκιμή!
    Επειδή έχει 2 εξόδους η εξάτμιση, χάνει αρκετή πίεση από αυτή που έπρεπε να πάει στο ντεπόζιτο και να στέλνει έτσι το καυσιμο στον κινητήρα!
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #6 am: Montag, 22 Jun 2020, 21:52:45 »

    Χρήστο καλησπέρα...
    ..., τιιι καύσιμο δουλεύεις και πόσο λάδι (βασικό)...
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #7 am: Montag, 22 Jun 2020, 22:17:51 »

    20αρι δουλεύω αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα να σου πω γτ είχα πάρει από ένα φίλο επειδή είχε τελειώσει το δικό μου,είπα  να δοκιμάσω και την κανονική εξάτμιση αλλα δεν χωράει από κάτω που έχει μια εσοχή για εξάτμιση και βρίσκει στο ξύλο ,είναι και αυτή μακριά σαν εξάτμιση σε σχέση με τις 46 μηχανές
    Gespeichert
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #8 am: Montag, 22 Jun 2020, 22:18:31 »

    Με τι τρόπο μπορώ να ταπωσω την εξάτμιση ώστε να κρατήσει και να μην φτύσει ότι βάλω?
    Gespeichert
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #9 am: Montag, 22 Jun 2020, 22:25:44 »

    20αρι δουλεύω αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα να σου πω γτ είχα πάρει από ένα φίλο επειδή είχε τελειώσει το δικό μου,είπα  να δοκιμάσω και την κανονική εξάτμιση αλλα δεν χωράει από κάτω που έχει μια εσοχή για εξάτμιση και βρίσκει στο ξύλο ,είναι και αυτή μακριά σαν εξάτμιση σε σχέση με τις 46 μηχανές

      ..., τι ευνοείς 20-αρι, 20% νίτρο ηηη 20% λάδι...., ρίξε μια ματιά στο manual  https://hobbyking.com/en_us/asp-s46a-two-stroke-glow-engine.html

     ''6) Engine Overheats A) Engine running too lean A) Richen high speed needle valve
                                    B) Cowl too restrictive B) Open larger vents in cowling to allow air to exit
                                    C) Wrong type of fuel used C) Use fuel with recommended oil content
                                    D) Engine not fully broken in D) Allow engine further break-in time
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.777



    WWW
    « Antwort #10 am: Montag, 22 Jun 2020, 22:31:12 »

    Bασικό ! να ειναι αεροπορικό καυσιμο! 18% λαδι.Νιτρα οχι τόσα.Μεχρι 10 - 15 % .
    Μημπως ειναι αυτοκινητηστικό καυσιμο? Αυτά εχουν εως 12 % λαδι και δεν κανουν για αεροπορικούς κινητήρες!

    Την τρύπα μπορείς να την βουλώσεις με μία βίδα κοντή στην διαμετρο του σωλήνα και μαζί με τεφλόν ταινία να την μαγκώσεις προσωρινα.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #11 am: Montag, 22 Jun 2020, 22:37:23 »

    Έχεις δίκιο δεν είπα,αεροπορικό είναι το καύσιμο 20 νίτρο,και κάτι άλλο που δεν είπα είναι ότι όταν πειράζω την υψηλή βίδα δεν ακούω μεγάλες αλλαγές στις στροφές μου
    Gespeichert
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #12 am: Montag, 22 Jun 2020, 22:39:06 »

    20αρι δουλεύω αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα να σου πω γτ είχα πάρει από ένα φίλο επειδή είχε τελειώσει το δικό μου,είπα  να δοκιμάσω και την κανονική εξάτμιση αλλα δεν χωράει από κάτω που έχει μια εσοχή για εξάτμιση και βρίσκει στο ξύλο ,είναι και αυτή μακριά σαν εξάτμιση σε σχέση με τις 46 μηχανές

      ..., τι ευνοείς 20-αρι, 20% νίτρο ηηη 20% λάδι...., ρίξε μια ματιά στο manual  https://hobbyking.com/en_us/asp-s46a-two-stroke-glow-engine.html

     ''6) Engine Overheats A) Engine running too lean A) Richen high speed needle valve
                                    B) Cowl too restrictive B) Open larger vents in cowling to allow air to exit
                                    C) Wrong type of fuel used C) Use fuel with recommended oil content
                                    D) Engine not fully broken in D) Allow engine further break-in time


    Features:

    ABC chrome design

    Recommended fuel: about 5-10% nitromethane + 18% oil (castor oil or synthetic)
    Recommended glow plugs: range from "medium" to "warm" 1.2 - 1.5 V

    Technical data

    Practical range (rpm):   2000 - 17000 rpm
    Bhp:   (1,2 kW) 1,6 KM / 17,000 rpm
    Prop. recommended:   10x6
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #13 am: Montag, 22 Jun 2020, 22:41:29 »

    Τα διαβάζω αυτά που ανεβάζεις  και δεν διαφωνώ καθόλου,γενικά όμως είχα γύρω στους 5 τέτοιους κινητήρες στην μοντελιστικη μου ζωή και κανένας δεν είχε ποτέ ξανακάνει κάτι τέτοιο, αυτός ο συγκεκριμένος μου έχει βγάλει το λαδι
    Gespeichert
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #14 am: Montag, 22 Jun 2020, 22:47:33 »

    Λοιπόν το πρώτο καύσιμο που χρησιμοποιούσα ήταν 20%νιτρο 18% λάδι,αυτό που μου έδωσε ο φίλος είναι 12%νιτρο 18%λαδι,δεν είδα διαφορά στην θερμοκρασία
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderator: andreas)  |  Thema: Asp 52 ζεστενεται
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.027 Sekunden mit 24 Zugriffen.