Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:21:05

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:21:05

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 31
    Gesamt: 34
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: OS Max 46AX πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου  (Gelesen 7330 mal)
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « am: Mittwoch, 2 Sep 2015, 16:12:58 »

    καλησπερα σε ολους θελω βοηθεια παιδια για αναν κηνητιρα os max 46 ax ενω δουλευε κανονικα πηγα να των βαλω μπρος  δεν φερνει καφσιμο.
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 2 Sep 2015, 16:23:10 von χρήστος σέρρες » Gespeichert

    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 305



    « Antwort #1 am: Mittwoch, 2 Sep 2015, 23:31:00 »

    οι μοντελιστικοι κινητηρες δεν εχουν τη δυνατοτητα να τραβηξουν καυσιμο πριν τους βαλεις μπροστα. Αφου τους βαλεις μπροστα τοτε δημιουργειτε κυκλωμα μεσω της υποπιεσης της εξατμισης που σπρωχνει τον αερα στο ντεποζιτο καυσιμου Που με τη σειρα του σπρωχνει το καυσιμο στο καρμπυρατερ σου.  Συνεπως πρεπει να ταισεις το κινητηρα  μονος σου με καυσιμο για να παρει μπροστα και αφου παρει τοτε ξεκιναει το κυκλωμα που προανεφερα. Μπορεις να χυσεις καυσιμο στο καρμπυρατερ η να φυσηξεις το λαστιχακι που ειναι στη εξατμιση και παει στο ντεποζιτο. Μη το παρακανεις γιατι θα μπει παραπανω καυσιμο και θα μπουκωσει. Σε αυτη τη περιπτωση πρεπει να βγαλεις το μπουζι και να αδειασεις το χωρο καυσης. Σιγουρα καποιος μπορει να τα πει καλυτερα. Διαβασε το βιβλιο του κ Κωνσταντακατου που θα το βρεις στην αρχικη σελιδα του φορουμ. Ελπιζω να βοηθησα.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #2 am: Donnerstag, 3 Sep 2015, 07:05:54 »

    Αφου τους βαλεις μπροστα τοτε δημιουργειτε κυκλωμα μεσω της υποπιεσης της εξατμισης που σπρωχνει τον αερα στο ντεποζιτο καυσιμου

    Αγαπητοί φίλοι η εξάτμιση δεν παράγει υποπίεση, αλλά υπερπίεση.

    Ο κινητήρας μπορεί να τραβήξει καύσιμο, χωρίς την υπερπίεση, ανάλογα με την απόσταση της δεξαμενής/καρμπυρατέρ, και διαμέτρου εισόδου του καρμπυρατέρ.

    Η υπερπίεση της εξάτμισης βοηθάει όταν η διάμετρος του καρμπυρατές είναι μεγάλη (περνάει μεν περισσότερος αέρας αλλά χάνει την ικανότητα αναρρόφησης), και πρόκειται να κάνουμε ακροβατικά΄.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.208



    « Antwort #3 am: Donnerstag, 3 Sep 2015, 08:19:55 »

    Χρήστο, δοκίμασε τα εξής,
    Κλείσε την μεγάλη βελόνα τελείως και μετά άνοιξέ την 2 με 2,5 στροφές.
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΡΕΥΜΑ στο μπουζί, άνοιξε τελείως το βαρελάκι (φουλ στοιχεία), τάπωσε με το ένα σου χέρι το καρμπυρατέρ και γύρνα την έλικα. Θα πρέπει να δεις να σου φέρνει καύσιμο στο σωληνάκι μέχρι την είσοδο του καρμπυρατέρ (από την στιγμή που έχεις ταπωμένο το καρμπυρατέρ, ο κινητήρας δεν μπορεί να «ανασάνει» από πουθενά με αποτέλεσμα όταν το έμβολο ανεβαίνει στον κύλινδρο, να δημιουργείται υποπίεση στον στροφαλοθάλαμο και έτσι να ρουφάει καύσιμο – όπως μια σύριγγα για παράδειγμα). Αν σου φέρει καύσιμο, όλα ΟΚ. Γυρνάς την έλικα λίγες ακόμη φορές για να τον «κεράσεις», κατεβάζεις το γκάζι στο ρελαντί, βάζεις ρεύμα στο μπουζί και λογικά θα πάρει μπροστά και ρυθμίζεις βελόνες. Αν δεν σου φέρει καύσιμο (ή αν το καύσιμο έρχεται με φυσαλίδες ή φεύγει αμέσως πίσω), τσέκαρε όλα τα σωληνάκια (από τον βοσκό μέσα στο ντεπόζιτο, μέχρι και το καρμπυρατέρ) για να δεις αν υπάρχει κάποιο τσάκισμα, κάποια τρύπα ή αν κάτι δεν πιάνει καλά και τραβάει αέρα. Αν και αυτά είναι ΟΚ, τότε λύσε την μεγάλη βελόνα για να δεις αν υπάρχει κάποιο σκουπιδάκι και καθάρισέ την (καθάρισε και το καρμπυρατέρ με αέρα με πίεση ώστε να καθαρίσουν τα ζιγκλέρ). Αν και πάλι υπάρχει πρόβλημα δες μήπως και δεν έχει συμπίεση ή έχεις κάπου αλλού διαρροή (τσέκαρε βίδες και φλάντζες στο back plate, κεφαλή, μπουζί, βάση καρμπυρατέρ κλπ)
    Ελπίζω να βοήθησα,
    Κώστας.
    Gespeichert

    μοντελισμός = κατασκευή._
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « Antwort #4 am: Freitag, 4 Sep 2015, 01:16:19 »

    καλησπέρα και συγγνώμη για την καθυστέρηση,έχω κάνει τα πάντα άλλα τίποτα, αυτό που διαπίστωσα είναι ότι  το σωληνάκι τροφοδοσίας και χωρίς να είναι στο καρμπιρατέρ δεν φέρνει καύσιμο,αν κλείσω την εξάτμιση φερνή, ανησυχώ. το μοτέρ είναι σχετικά καινούριο ένα λίτρο δεν έκαψε μετά το στρώσιμο του. σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρων που δείχνετε.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #5 am: Freitag, 4 Sep 2015, 07:36:52 »

    καλησπέρα και συγγνώμη για την καθυστέρηση,έχω κάνει τα πάντα άλλα τίποτα, αυτό που διαπίστωσα είναι ότι  το σωληνάκι τροφοδοσίας και χωρίς να είναι στο καρμπιρατέρ δεν φέρνει καύσιμο,αν κλείσω την εξάτμιση φερνή, ανησυχώ. το μοτέρ είναι σχετικά καινούριο ένα λίτρο δεν έκαψε μετά το στρώσιμο του. σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρων που δείχνετε.
    Αν μας εξηγήσεις ακριβώς τι εννοείς με τα παραπάνω ίσως καταλάβουμε τι συμβαίνει.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    thanasisd
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 159


    « Antwort #6 am: Freitag, 4 Sep 2015, 13:16:49 »

    αν δουλευε κανονικα και ξαφνηκα τωρα δε δουλευει προφανως κατι εχει βουλωσει και δε φερνει καυσιμο.. δοκιμασε να αλλαξεις ολα τα σωλινακια.. βγαλε το μπουζι και γυρνα με τη μιζα αρκετες φορες να πεταξει οτι υποληματα εχει μεσα το μοτερ.. βαλε καινουριο μπουζι και φρεσκο καυσιμο και δοκιμασε ξανα..
    Gespeichert
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « Antwort #7 am: Freitag, 4 Sep 2015, 13:34:26 »

    καλήμερα η μηχανή δούλευε μια χαρά μετά από καιρό πήγα να την βάλω μπροστά και δεν παίρνει έβαλα καινούριο ντεπόζιτο καινούρια άλλα τα σωληνάκια και του βοσκού τα συνδέω και τίποτα, βγάζω το σωληνάκι από καρμπιρατέρ και δεν φερνή καύσιμο καθόλου.αν βουλώσω την εξάτμιση φερνή κανονικά. μετά από το πρόβλημα που προέκυψε ι μηχανή και το καρμπιρατέρ καθαριστικέ καλά, δεν είχε κάτι εκτός από τα ρουλεμάν που τα άλλαξα το καρμπιρατέρ επίσης καθαρό.
    Gespeichert

    thanasisd
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 159


    « Antwort #8 am: Freitag, 4 Sep 2015, 13:42:12 »

    ρε συ Χρηστο μηπως εχεις κλεισει τη μικρη βηδα που ειναι διπλα-κατω απο τη βαλβιδα που ρυθμιζεις τον αερα?? μια μικρη βηδουλα που ειναι για να ρυθμιζεις το καυσιμο στις χαμηλες στροφες..
    Gespeichert
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « Antwort #9 am: Freitag, 4 Sep 2015, 14:02:07 »

    βγάζω το σωληνάκι από καρμπιρατέρ και δεν φερνή καύσιμο καθόλου αυτό με ανησυχεί.
    Gespeichert

    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #10 am: Freitag, 4 Sep 2015, 14:23:10 »

    Άμα βγάλεις το σωληνάκι από το καρμπυρατέρ, γιατί να φέρει καύσιμο; Εσένα σε ενδιαφέρει να φέρει καύσιμο όταν το σωληνάκι το έχεις συνδεδεμένο στο καρμπυρατέρ!
    Εάν η στάθμη του καυσίμου στη δεξαμενή είναι χαμηλότερα από το στόμιο του σωλήνα, τότε λογικό είναι να μην έρχεται καύσιμο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα ρουφάει καύσιμο κατά την λειτουργία.
    Εν πάσει περιπτώσει, αν πάρει μπρος η μηχανή, τότε θα συνεχίσει να ρουφάει καύσιμο κανονικά.
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.208



    « Antwort #11 am: Freitag, 4 Sep 2015, 14:27:06 »

    Δηλαδή ρουφάς κατευθείαν καύσιμο από το ντεπόζιτο και πάλι δεν έρχεται;
    Τότε σίγουρα είναι κάτι βουλωμένο στην γραμμή αυτή (από τον βοσκό μέχρι το καρμπυρατέρ)
    Κάποτε θυμάμαι ότι μου είχε κολλήσει σκουπιδάκι στην τρύπα του βοσκού και το είδα κατά τύχη.
    Μπορεί ίσως να είναι και τσακισμένο το μπρούτζινο σωληνάκι εκεί που περνάει μέσα από την τάπα του ντεπόζιτου.
    Για δες το …
    Κώστας
    « Letzte Änderung: Freitag, 4 Sep 2015, 14:40:55 von CMarkop » Gespeichert

    μοντελισμός = κατασκευή._
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « Antwort #12 am: Freitag, 4 Sep 2015, 14:58:31 »

    θα το κοιτάξω κάστα , αυτό δεν το είδα είναι η αλήθεια σε ευχαριστώ .
    Gespeichert

    thanasisd
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 159


    « Antwort #13 am: Freitag, 4 Sep 2015, 15:02:40 »

    για συντομια βγαλε το σωληνακι απο την εξατμηση και φυσα με το στομα.. λογικα αν ολα ειναι ενταξει θα πρεπει να βγει καυσιμο απο το αλλο σωληνακι που παει στο καρμπιλατερ.. διαφορετικα κατι ειναι βουλομενο σιγουρα..
    Gespeichert
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 40


    « Antwort #14 am: Donnerstag, 12 Nov 2020, 18:34:17 »

    Τελικά δούλεψε ? Wink
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderator: andreas)  |  Thema: OS Max 46AX πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 24 Zugriffen.