Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:59

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:59

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 32
    Totale: 32
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!  (Letto 22483 volte)
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.178



    WWW
    « Risposta #15 il: Martedì, 19 Feb 2013, 12:45:13 »

    τα ρουλεμαν στο μοτερ ειναι καλα? τα εχεις αλλαξει προσφατα?
    Loggato

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    denouas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 65


    Πετάω........ τα βασικά.


    « Risposta #16 il: Martedì, 19 Feb 2013, 21:47:27 »

    Μετά από δοκιμές όταν έχω πλούσιο καύσιμο και gov ο κραδασμος σχεδόν εξαφανίζεται όταν το παίζω χωρίς gov και όχι σφυριγμενα έχει κραδασμούς και στην τελευταία είχε κραδασμο πάνω κάτω όλο το ελικόπτερο έντονα .Ευχαριστω για όλες της απαντήσεις σας
    Loggato
    denouas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 65


    Πετάω........ τα βασικά.


    « Risposta #17 il: Venerdì, 22 Feb 2013, 19:19:39 »

    Προσεξτε το πριν προσγειωθει.


    http://www.youtube.com/watch?v=aer8NXT9g1w&feature=youtu.be
    Loggato
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Risposta #18 il: Mercoledì, 20 Mar 2013, 20:00:25 »

    Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και το δικό μου και κάνει την ουρά πάνω κάτω. Πριν 3 πτήσεις το έκανε μία φορά πριν 2 το έκανε δύο τρεις φορές και στην τελευταία το έκανε αρκετά. Δεν πείραξα τίποτα στο ε/π, δεν είχα πτώση ούτε άτσαλη προσγείωση.
    trex 450 pro v2 beastx
    Loggato

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #19 il: Giovedì, 21 Mar 2013, 05:28:24 »

    Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και το δικό μου και κάνει την ουρά πάνω κάτω. Πριν 3 πτήσεις το έκανε μία φορά πριν 2 το έκανε δύο τρεις φορές και στην τελευταία το έκανε αρκετά. Δεν πείραξα τίποτα στο ε/π, δεν είχα πτώση ούτε άτσαλη προσγείωση.
    trex 450 pro v2 beastx

    Εχεις δεσει το beast με ενα velcro???
    Αν οχι τοτε κανε μια δοκιμη... Μπορει να χαλαρωσε το pad και να δημιουργει προβληματα..

    Loggato
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Risposta #20 il: Giovedì, 21 Mar 2013, 08:24:51 »

    Το beastx δεν κουνιέται καθόλου, το κοίταξα. Τουλάχιστον με το χέρι φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα με το ε/π.
    Επίσης πρόσφατα είχα βάλει καινούργια ρουλεμάν σχεδόν παντού και πέταγε άψογα, χωρίς τζόγους και προβλήματα.
    Ούτε tracking είχα. Τώρα δεν το κοίταξα.
    Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
    Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
    Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
    Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
    Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
    Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

    Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
    1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
    2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
    5.στραβο blade grip ή σπασμενο
    6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
    7.χαλαρος ιμαντας
    8.στραβος κεντρικος αξονας
    9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)
    Loggato

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Risposta #21 il: Venerdì, 29 Mar 2013, 08:06:01 »

    Το beastx δεν κουνιέται καθόλου, το κοίταξα. Τουλάχιστον με το χέρι φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα με το ε/π.
    Επίσης πρόσφατα είχα βάλει καινούργια ρουλεμάν σχεδόν παντού και πέταγε άψογα, χωρίς τζόγους και προβλήματα.
    Ούτε tracking είχα. Τώρα δεν το κοίταξα.
    Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
    Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
    Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
    Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
    Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
    Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

    Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
    1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
    2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
    5.στραβο blade grip ή σπασμενο
    6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
    7.χαλαρος ιμαντας
    8.στραβος κεντρικος αξονας
    9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)

    Υπάρχει περίπτωση να βοηθήσει κάποιος ή να κοιτάξω να το παλέψω μόνος μου;
    Loggato

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #22 il: Venerdì, 29 Mar 2013, 09:21:09 »

    Δν ειναι τοσο ευκολη η περιπτωση για να βοηθησπυμε απο μακρια... Το pad που εχεις ειναι το μαμα;;

    Βαλε ενα βελκρο για δοκιμη αν σν κανει βγαλτο..

    Μπορεις να βαλεις ενα βιντεο;
    Loggato
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Risposta #23 il: Venerdì, 29 Mar 2013, 09:49:32 »

    Είναι το μαμά το λεπτό γκρι. Κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα που κάνει και το ε/π του denouas στο βίντεο.
    Πες μου αρχικά αν μπορείς κατά πόσο παίζουν ρόλο αυτά που ρωτάω για να αρχίσω να αποκλείω περιπτώσεις.

    Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
    Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
    Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
    Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
    Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
    Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

    Θα δοκιμάσω το velcro αρχικά μιας και είναι και η ευκολότερη επέμβαση. και από ότι λέτε και η συνηθέστερη αιτία.
    Loggato

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Risposta #24 il: Mercoledì, 3 Apr 2013, 20:47:36 »

    Ένα βίντεο με κάμερα onboard. Δεν βοηθάει και τόσο αλλά είδα ότι εκτός από το πάνω κάτω που κάνει πού και πού έχει δονήσεις γενικά.
    Δεν ξέρω αν είναι λογικές για ε/π ή όχι. Η κάμερα ήταν δεμένη πάνω σε ένα κομμάτι depron το οποίο ήταν δεμένο στις άκρες, στα skid, με μονωτική ταινία.
    Στο συγκεκριμένο βίντεο δεν κάνει wobble παρά μόνο κάπου ανάμεσα στο 00:35 έως 00:45. Είχα σκοπό να τραβήξω και ένα να φαίνεται το ε/π αλλά δεν είχα μπαταρία όπως καταλάβατε.
    Κάπου διάβασα ότι είναι και θέμα στροφών... Undecided


    Loggato

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #25 il: Mercoledì, 3 Apr 2013, 23:13:39 »

    Βεβαια και θέμα στροφών ειναι..! Παίξε και με στροφές αλλα δν μπορείς να βγάλεις άκρια με αυτο το video..

    Δν βλεπω κατι παράξενο αλλά ακουώ κάτι παράξενο..!!δν ξέρω μήπως φταίει η cam και παραμορφώνει τον ήχο..1
    Loggato
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #26 il: Giovedì, 4 Apr 2013, 01:20:56 »

    Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
    Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;


    Για το main gear με το γρανάζι του μοτέρ!!
    Παίζουν ρόλο αλλά δεν θα σου κούναγε την μπούμα πάνω κάτω!!
    Για το αν φταίνε οι στροφές στο στροφείο βάλε καλού κακού στο normal mode να έχεις 70% στην μέση του γκαζιού
    και φτιάξε την καμπύλη σου για το normal πάντα 0 40 70 85 100
    Αν έχεις κάνει πολλές πτήσεις με τους ίδιους έλικες κάνε μία αλλαγή, μπορεί να φταίει κάποια καταπόνηση!!  Wink

    Loggato
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Risposta #27 il: Giovedì, 4 Apr 2013, 20:41:34 »

    Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
    μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
    Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
    με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.
    Loggato

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Aris M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 213



    WWW
    « Risposta #28 il: Giovedì, 4 Apr 2013, 21:09:12 »

    Καλησπέρα και απο μένα..
    Επειδή δεν έχω διαβάσει το θέμα απο την αρχή, πρόκειται λογικά για 450 ε/π; 3S μπαταρία;
    Αν ναι τότε έχεις:
    3855 στα 4,2v κάθε στοιχείο
    3396 στα 3,7v κάθε στοιχείο
    Μιλάμε πάντα με 0 μοίρες.
    150t main gear
    15t pinion
    3s lipo
    3400 kv
    100% thottle

    Εγω με αυτο το setup έχω βάλει 12t pinion απ´οτι θυμάμαι και έχω απο 2717 εώς 3084 max
    Και idle curve 1  100-80-100 και 2 100-90-100.
    Βάλε ενα πιο μικρό pinion για δοκιμη..
    Loggato

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #29 il: Venerdì, 5 Apr 2013, 00:49:20 »

    Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
    μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
    Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
    με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.


    Αφου είναι έτσι πριν αλλάξεις οτιδήποτε δοκίμασε την καμπύλη 0 40 70 80 80 για να δεις αν
    διορθώνεται το πρόβλημα!!!
    Αν τελικά είναι αυτό το πρόβλημα αργότερα βάλε ένα 13άρι ή 14άρι γρανάζι με την καμπύλη την πρώτη
    που σου είπα!!  Wink
    Loggato
    Pagine: 1 [2] 3 4     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.